Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Uitstekende service 29-04-2019

Aangezien ik in Bergen op Zoom woon kies ik ook voor BCC in Bergen op Zoom. BCC garandeert de laagste prijs, dus is de keuze niet zo moeilijk. Ik ben goed geholpen door verkoopster en goed geadviseerd.

Remon odB 29-04-2019

BCC is en blijft een fijne winkel om alle elektronische apparatuur te halen.
Goeie service en fijn personeel!
Zeer tevreden over de samsung 55nu8050, mooi beeld en werkt snel.

Nicolai 28-04-2019

Goed geholpen op mijn vragen en klantgerichte oplossingen altijd. Prima service, kom er altijd.

Paul Klunder 28-04-2019

BCC denkt me je mee. Ik kwam voor een Sonos aankoop. De medewerker dacht mee over welke apparaten (en kleur) het beste passen bij mijn vraag en bestelde de (laatste beschikbare) exemplaren bij andere vestigingen. Prima gedaan!

Karin 28-04-2019

Ik heb online een wasmachine/droger combinatie besteld bij bcc.
Deze is netjes bezorgd en netjes op zijn plek neer gezet en ook uitgelegd hoe deze werkt.
Ook werd ik per email en sms op de hoogte gebracht hoe laat ze komen, een tijdsblok.
Van te voren werd ik gebeld dat ze onderweg waren, dit vond ik zelf een hele goede ervaring. Wij blij met onze nieuwe aanwinst. Ik zal zeker indien nodig hier bestellen.

André 28-04-2019

Een van de nog zeer weinige witgoedzaken in HIlversum, maar in het verleden en nu ook weer als zeer prettig ervaren: goed bereikbaar met eigen vervoer (bovenop de parkeergarage), complete uitstalling van artikelen, niet alleen vriendelijke maar zeker ook deskundige advisering.

ronald 28-04-2019

Ik was bij de BCC voor aanschaf van een 4K tv. Ik had al een oriëntatie gedaan op internet.
Toch even een gesprekje aangegaan met een verkoop medewerker.
De medewerker denkt met je mee, heeft kennis van zaken en is service gericht.
Ik ben heel blij met het advies en de tv die geadviseerd werd.

Gerard thomassen 28-04-2019

Netjes en snel geholpen de jonge dame gaf een goede en duidelijke uit leg prima zo als ik nog een keer wat nodig heb weet ik jullie te vinden kom graag nog een keer langs dank voor alles

Frederik R. 28-04-2019

Inductiekookplaat gekocht.
Goede, deskundige en vooral vriendelijke verkoper.
Ik ben zeer tevreden over BCC - Buikslotermeerplein.

Bert 28-04-2019

Gebruiksvriendelijke webshop ,gevonden omdat we een tv zochten , kon alles goed vinden , mijn vragen werden naar behoren beantwoord via de chat en de levering ging perfect en op tijd , kreeg een email en daarna een telefoontje perfect geregeld , zeer tevreden .

Willem 28-04-2019

Fijne winkel netjes geholpen altijd goed advies
Kom er al jaren zou iedereen aanbevelen om hier te kopen prijs is ook goed.
En ze hebben voor elke portomonaise wel een prijsklasse dus voor ieder wat wils.

Jacques 28-04-2019

Overzichtelijke, grote, lichte en nette winkel, behulpzaam personeel. Goede parkeermogelijkheden.

Adem 28-04-2019

Winkel is zeker aan te raden. Goede service, vriendelijk, snelle afhandeling. Kwaliteit voor weinig geld.

Ilona 28-04-2019

Overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Digitale factuur bij de kassa en ook nog eens netjes op de e-mail. Werd bedankt voor de aankoop wat netjes!

E.P. 28-04-2019

Zeer prettige winkelervaring bij BCC. Klantvriendelijk en deskundig geholpen. Daarnaast mooie ruime winkels met een goed gevarieerd productaanbod tegen nog eens concurrerende prijzen met een goede service. Zulke winkels maken shoppen op een webwinkel voor mij oninteressant. Top! BCC, graag weer tot een volgend bezoek! 👌✔️

Miranda van de Laar 28-04-2019

Advies zonder te overrulen, meedenken en tijd nemen. Klantvriendelijk en service gericht.

Esti 28-04-2019

Snel geholpen, genoeg zichtbaar personeel in de winkel. En vooral kundig en geven juiste advies. Niet alleen duurste aanbieden maar ook onder jouw budget komen ze met goede producten. Ik kom graag bij BCC Nijmegen Dukenburg

tevreden klant 28-04-2019

mooie winkel met volop ruimte en voldoende artikelen om te bekijken en een keuze te kunnen maken met daarnaast een website waar nog meer artikelen aangeboden worden. deze zijn ook in de winkel te bestellen en worden thuis afgeleverd. in de winkel is er deskundig personeel met tijd en aandacht voor de klant.

Auk 28-04-2019

Prettige winkel, genoeg assortiment, maar vooral geïnteresseerd en meedenkend personeel. Tóp!

Hanno 28-04-2019

Er is snel iemand die helpt en je krijgt de tijd die nodig is om te beslissen over je aankoop

Amelia 28-04-2019

Altijd klant vriendelijk, medewerker neemt tijd om mijn vraag te beantwoorden, advieseren en mee denken.

Toon 28-04-2019

Norse reactie toen ik de doos wilde achterlaten. Ze gaven aan dat ik dan de eerste 14 dagen geen garantie zou hebben.
Verder zoals altijd OK.

Bart 28-04-2019

BCC zou ik iedereen van harte aanbevelen, goede service en natuurlijk ook de laatste prijs garantie. Ik ben goed geholpen in de winkel zelf en zeer tevreden over mijn gekochte product!

I. Jansen- van Leeuwe 28-04-2019

Voor mij is de winkel BCC in Barendrecht het dichtsbij.
Werd daar zeer vriendelijk en deskundig geholpen.Levering precies op het door mij gewenste tijdstip. De bezorgers waren ook uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Kocht een Samsung koel/vrieskast. Deze staat nu naar volle tevredenheid zijn werk te doen en is bovendien een mooi aspect in mijn keuken.

Mandy 28-04-2019

We waren op zoek naar een combimagnetron en gingen naar de BCC. De verkoopster vroeg ons, op een niet dwingende manier, of ze ons kon helpen.
Er waren verschillende type magnetrons. Ze gaf eerlijk advies over prijs kwaliteit verhouding. Hierdoor heeft ze ons behoed voor een ‘miskoop’.
Helaas was de magnetron die wij wilde niet op voorraad, maar een dag later werd hij bij ons thuis bezorgt.
Service vonden wij top!

Tjeerd en Corrie de Vries 28-04-2019

Ik winkel daar graag en je word er vriendelijk en deskundig geholpen en het assortiment is ook zeer uitgebreid want je kan daar echt alles krijgen wat je nodig bent in het huishouden

Twan 28-04-2019

Duidelijke website
Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Jammer dat het niet binnen 24 uur geleverd werd.

Barbara Van Doorn 28-04-2019

Ben zeer tevreden en een goede service met vriendelijk en voldoende personeel

Ed Huysmans 28-04-2019

Geweldig geholpen zeer bekwame verkoper heeft alles goed en duidelijk uitgelegd.
Nam ook ruim de tijd hiervoor.

Ronald Bos 28-04-2019

Bij BCC wordt je deskundig geholpen, heeft de verkoper voldoende tijd en aandacht. Bij BCC "verzuip" je niet in de grote massa klanten, artikelen en verkopers maar heb je het gevoel dat je als klant er toe doet.

WeeWeeDee 28-04-2019

Had via de site een e-reader besteld en die zou ik binnen 1 uur op kunnen halen in de winkel. Kort daarna een telefoontje van BCC dat de e-reader toch niet op voorraad was 😕 maar dat deze uiterlijk na 3 dagen in de winkel zou zijn. Jammer.
Maar de volgende dag kreeg ik een e-mail dat de e-reader toch al aangekomen was en dat ik deze op kon komen halen ... geweldig ! Toch heel snel kunnen gaan lezen 😄

Bart 28-04-2019

Snel geholpen en dankzij de beste prijsgarantie kreeg ik meteen de beste prijs!

Naciye 28-04-2019

Ik heb al eerder keuken apparaat gekocht bij deze winkel en ik ben zeer tevreden van de apparaturen die ik heb gekocht.

lonneke 27-04-2019

ik had online een wasmachine gekocht. bij levering rook ik al een chemisch luchtje in het apparaat. direct gebeld met klantenservice. ze adviseerden om gewoon te gaan wassen, het luchtje zou vanzelf verdwijnen. helaas bleek dit niet het geval. zelfs de was stonk ernaar. weer gebeld met klantenservice. (via whatsapp word je niet goed geholpen)
ik wilde het apparaat niet meer, maar mocht het niet retour doen omdat ik het al had gebruikt. OOW JA!
Flink boos ben ik toen geworden. uiteindelijk kon het toen ineens wel maar dan moest ik het omruilen voor een ander apparaat. opnieuw advies gekregen welke ik dan zou nemen.
die is uiteindelijk geleverd en de oude meegenomen. gelukkig stonk deze niet.
maar.
ik heb hem nu een jaar en hij was gewoon niet goed schoon. zelfs niet op 95 graden.
de kwaliteit van de wasmachines lijkt niet meer wat het ooit is geweest, althans niet bij bcc.
en ik doe netjes alles wat je moet doen zodat het goed zou moeten werken.
zin op opnieuw te bellen heb ik natuurlijk niet meer. ik heb mijn buik er vol van.
en als je dan al die prachtige reviews leest, vraag je je ook af wat er van waar is, toch?

Nancy 27-04-2019

Vriendelijk personeel die met je meedenken en adviseren met duidelijk uitleg van het product!

Sander 27-04-2019

Ik koop graag bij BCC omdat ik klantvriendelijkheid en service zelf ook hoog in het vaandel heb staan. Altijd netjes te wordt gestaan niet opdringerig, grote mate van deskundigheid en pushen niet om het duurste te kopen.

Lloyd 27-04-2019

Zeer vriendelijk geholpen door de medewerker, echt een aanrader. Eerder al geholpen voor een ander product, voor mij geen mediamarkt meer!

Annet 27-04-2019

Vandaag uitermate vriendelijk en accuraat geholpen bij de aankoop van een airfryer.
Goede kennis van de diverse producten!

D.Gosewisch 27-04-2019

Ben Vandaag perfect geholpen. De bejegening was zeer vriendelijk en de productinformatie was duidelijk

Marleen van Duijvenvoorde 27-04-2019

we gaan graag naar de BCC in Zoeterwoude omdat we daar altijd vriendelijk en deskundig geholpen worden.

G.v.d.Velden 27-04-2019

De winkel op het Aabe-terrein was erg overzichtelijk en klantvriendelijk ingericht. Vrij snel werden wij geholpen door een vriendelijke medewerker. En een aanbieding op de smartphone-afdeling met 25% was een echt buitenkansje voor ons. Dus die Nokia 5.1 was snel aangeschaft. Ook de sim-kaart werd door de vriendelijke medewerker vlot in het nieuwe toestel geplaatst. Top dus!!!!

Indy 27-04-2019

Goede winkel, snelle levertijd, alleen de retour procedure is wat lastig, de eerste keer moest ik een Monitor terug sturen en apart naar een DHL brengen, waarvan ze daar weer raar keken dat ik het pakket daar bracht. Daarna weer een Monitor besteld bij deze winkel, die wel helemaal aan mijn eisen voldoet en een prachtige Monitor is, ook makkelijk is de optie Afterpay, wat erg klantvriendelijk is.

Jona Bras 27-04-2019

BCC is een betrouwbare winkel waar je goed en vriendelijk wordt geholpen. Ook hanteren zij de prijsgarantie, altijd goed, en vanaf 20 euro gratis verzending, mooier kan het niet. Mijn laptop is goed en op tijd aangekomen en ben dik tevreden.

dp 27-04-2019

Met al het geweld op internet m.b.t. aankopen van diverse apparatuur, houdt BCC zich knap staande. Om de fysieke winkel te ondersteuning toch contact gezocht met BCC en wilde graag iets aan mij verkopen. Perfecte service, snelle leveringen, duidelijke info..wat wilt een klant nog meer.

Alex 27-04-2019

de medewerkers proberen je echt te helpen.
Ik kwam voor een mobiele airco. Zelfs de centrale radio mocht even uit, zodat ik goed het geluid van de airco kon horen!

G. Dol 27-04-2019

BCC medewerkers tonen geduld naar de klanten. Zeer bereidwillige en goede service. Samengevat, vriendelijke bediening.

Jopie 27-04-2019

Altijd heel vriendelijk goede uitleg en service heb al diversen producten gekocht zou het iedereen aanbevelen
Voor is er maar een winkel en dat is BCC

Laura 27-04-2019

Zeer vriendelijk personeel, laten je rustig even rondkijken, hebben verstand van zaken, denken met je mee en zijn er zeker niet op uit om het duurste en beste product te verkopen. Luisteren naar je wensen en geven daarop gericht advies. Zeer prettig geholpen.

Willem 27-04-2019

Het is een top zaak met vriendelijk personeel en heel behulpzaam.
Een aanrader.

H. Stevens 27-04-2019

Vandaag een stofzuiger en diepvries gekocht bij de BCC, in de winkel werd ik benaderd door een van de medewerkers van BCC. Hij nam zich ruim de tijd om al mijn vragen te beantwoorden en werd ik op een geduldige en vriendelijke manier behandeld, teneinde heb ik zijn advies van de verkoper ook opgevolgd.
Verder vind ik BCC een klantvriendelijke winkel waar je op voor mij begrijpelijke manier word geïnformeerd over de producten die hun verkopen.