AG Dijkhuizen 29-04-2019

Was een nette overzichtelijke winkel en werd er prima geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerker...…..

René Meijer-Kramers 29-04-2019

Bij binnenkomst in de winkel in Almere straalt de rust er van af en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam , maar niet opdringerig, Daar wij er op een woensdag waren en wij een keus wilde maken attendeerde de verkoper ons dat de volgende dag de winkel heropening aanbiedingen had. Zeer attent en wij zijn ook de volgende dag terug gekomen en er was een gezellige ontspannen sfeer met wederom vriendelijke verkoper(st)er. Nadat wij onze wens kenbaar hadden gemaakt werden wij er op geattendeerd dat er van div grote andere merken aanbiedingen waren wat zeer veel geld kon opleveren.
Onder het genot van een kopje koffie met gebak hebben wij een keus kunnen maken en de bestelling geplaats . deze konden wij al binnen 2 dagen in huis hebben maar dat was niet aan de orde dus wat later.
Wij hebben veel geld bespaard om een dag later terug te komen en zijn hierover dik tevreden.
De dag van aflevering kregen wij eerst een e-mailtje met de tijd dat er geleverd zou worden en een paar uur later nog eens een sms'je, en vlak voor de levering een telefoontje dat ze eraan kwamen. Zodra zij aankwamen met 3 man waren de goederen geplaatst dus lekker snel. Nadat ze weg waren hebben wij de artikelen nog eens bewonderd op de plek en toen bleek dat er een kleine fout was met het plaatsen en aansluiten. Terig naar de winkel het verhaal verteld en een nieuwe afspraak gemaakt om het in orde te krijgen dat was snel geregeld dus nu tevreden ,ook bleek dat er een bijkomend artikel te veel was berekend en meteen geld terug gekregen. Prima afgehandeld en tevreden klanten dus een dikke 9

José 29-04-2019

Komen afspraken daadwerkelijk na. Super snelle levering. En hanteren echt de laagste prijs.

richard 29-04-2019

vind de shop heel fijn en het personeel is kundig en vriendelijk, ze vertellen precies wat je moet weten en nemen goed de tijd voor je

Harmien v,d, Kooij 29-04-2019

16 jaar geleden gingen we verhuizen naar een appartement en kochten alles nieuw bij BCC !!!.
Nu wilde ik alles door moderne producten vervangen.Ik ben bijna 80 jaar en wist niet goed welke machines voor mij het beste waren,Ik Naar BCC, daar werd ik zooo goed geholpen! Ik wist niet zeker of ik de maten goed had enz., maar geen probleem ze komen eerst kijken en meten en in alle rust voor mij begrijpelijke uitleg over al de producten die ik er heb gekocht. Nu nog een nieuwe tv en een modern mobieltje. Service altijd goed, dus voor mij is het BCC !!!

Kloppie 29-04-2019

Zuurpruim van een verkoper, moesten zelf achter een verkoper aan voor de info. Koelkast was niet op voorraad,stond op internet van wel. Verkoper had het wel druk met ons te proberen Essent aan te smeren. Hij was helemaal verbaasd dat ik contant ging betalen. Voordat ik de bon in mijn tas had gedaan was de verkoper al weer de winkel ingelopen om verder te niksen. Eens maar nooit weer daar naar toe.

Marlou 29-04-2019

Makkelijk te bestellen via de website. Snelle en vriendelijke bezorgers. Kortom, goede ervaring mee.

Elles 29-04-2019

BCC is een fijne winkel en de site is duidelijk. Op de een of andere manier heeft deze keten mijn sympathie en iedere keer als ik er slaag, wordt dit bevestigd.
De bezorging van de wasmachine was helemaal in orde. Ze kwamen vroeger dan verwacht en waren zeer kundig en snel met de aansluiting. En bovendien heel vriendelijk. Omdat de wasmachine niet door de smalle deur paste, hebben ze extra werk gehad om het apparaat op de plek te krijgen, dit is inventief opgelost.

Mariska 29-04-2019

Ik kom graag bij BCC Hilversum om de aanschaf te doen van huishoudelijke apparaten. Kundig personeel, die je graag te woord staat en je van informatie kunt voorzien waardoor je de juiste beslissing kunt nemen.

Roos 29-04-2019

Super winkel en vriendelijk personeel...ze hebben er alles en goed uitleg over producten...ze nemen ook de tijd voor de klanten...

Henri 29-04-2019

Ik werd erg fijn en deskundig geholpen en ging met een beter resultaat naar huis dan verwacht

Uitstekende service 29-04-2019

Aangezien ik in Bergen op Zoom woon kies ik ook voor BCC in Bergen op Zoom. BCC garandeert de laagste prijs, dus is de keuze niet zo moeilijk. Ik ben goed geholpen door verkoopster en goed geadviseerd.

Remon odB 29-04-2019

BCC is en blijft een fijne winkel om alle elektronische apparatuur te halen.
Goeie service en fijn personeel!
Zeer tevreden over de samsung 55nu8050, mooi beeld en werkt snel.

Nicolai 28-04-2019

Goed geholpen op mijn vragen en klantgerichte oplossingen altijd. Prima service, kom er altijd.

Paul Klunder 28-04-2019

BCC denkt me je mee. Ik kwam voor een Sonos aankoop. De medewerker dacht mee over welke apparaten (en kleur) het beste passen bij mijn vraag en bestelde de (laatste beschikbare) exemplaren bij andere vestigingen. Prima gedaan!

Karin 28-04-2019

Ik heb online een wasmachine/droger combinatie besteld bij bcc.
Deze is netjes bezorgd en netjes op zijn plek neer gezet en ook uitgelegd hoe deze werkt.
Ook werd ik per email en sms op de hoogte gebracht hoe laat ze komen, een tijdsblok.
Van te voren werd ik gebeld dat ze onderweg waren, dit vond ik zelf een hele goede ervaring. Wij blij met onze nieuwe aanwinst. Ik zal zeker indien nodig hier bestellen.

André 28-04-2019

Een van de nog zeer weinige witgoedzaken in HIlversum, maar in het verleden en nu ook weer als zeer prettig ervaren: goed bereikbaar met eigen vervoer (bovenop de parkeergarage), complete uitstalling van artikelen, niet alleen vriendelijke maar zeker ook deskundige advisering.

ronald 28-04-2019

Ik was bij de BCC voor aanschaf van een 4K tv. Ik had al een oriëntatie gedaan op internet.
Toch even een gesprekje aangegaan met een verkoop medewerker.
De medewerker denkt met je mee, heeft kennis van zaken en is service gericht.
Ik ben heel blij met het advies en de tv die geadviseerd werd.

Gerard thomassen 28-04-2019

Netjes en snel geholpen de jonge dame gaf een goede en duidelijke uit leg prima zo als ik nog een keer wat nodig heb weet ik jullie te vinden kom graag nog een keer langs dank voor alles

Frederik R. 28-04-2019

Inductiekookplaat gekocht.
Goede, deskundige en vooral vriendelijke verkoper.
Ik ben zeer tevreden over BCC - Buikslotermeerplein.

Bert 28-04-2019

Gebruiksvriendelijke webshop ,gevonden omdat we een tv zochten , kon alles goed vinden , mijn vragen werden naar behoren beantwoord via de chat en de levering ging perfect en op tijd , kreeg een email en daarna een telefoontje perfect geregeld , zeer tevreden .

Willem 28-04-2019

Fijne winkel netjes geholpen altijd goed advies
Kom er al jaren zou iedereen aanbevelen om hier te kopen prijs is ook goed.
En ze hebben voor elke portomonaise wel een prijsklasse dus voor ieder wat wils.

Jacques 28-04-2019

Overzichtelijke, grote, lichte en nette winkel, behulpzaam personeel. Goede parkeermogelijkheden.

Adem 28-04-2019

Winkel is zeker aan te raden. Goede service, vriendelijk, snelle afhandeling. Kwaliteit voor weinig geld.

Ilona 28-04-2019

Overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Digitale factuur bij de kassa en ook nog eens netjes op de e-mail. Werd bedankt voor de aankoop wat netjes!

E.P. 28-04-2019

Zeer prettige winkelervaring bij BCC. Klantvriendelijk en deskundig geholpen. Daarnaast mooie ruime winkels met een goed gevarieerd productaanbod tegen nog eens concurrerende prijzen met een goede service. Zulke winkels maken shoppen op een webwinkel voor mij oninteressant. Top! BCC, graag weer tot een volgend bezoek! 👌✔️

Miranda van de Laar 28-04-2019

Advies zonder te overrulen, meedenken en tijd nemen. Klantvriendelijk en service gericht.

Esti 28-04-2019

Snel geholpen, genoeg zichtbaar personeel in de winkel. En vooral kundig en geven juiste advies. Niet alleen duurste aanbieden maar ook onder jouw budget komen ze met goede producten. Ik kom graag bij BCC Nijmegen Dukenburg

tevreden klant 28-04-2019

mooie winkel met volop ruimte en voldoende artikelen om te bekijken en een keuze te kunnen maken met daarnaast een website waar nog meer artikelen aangeboden worden. deze zijn ook in de winkel te bestellen en worden thuis afgeleverd. in de winkel is er deskundig personeel met tijd en aandacht voor de klant.

Auk 28-04-2019

Prettige winkel, genoeg assortiment, maar vooral geïnteresseerd en meedenkend personeel. Tóp!

Hanno 28-04-2019

Er is snel iemand die helpt en je krijgt de tijd die nodig is om te beslissen over je aankoop

Amelia 28-04-2019

Altijd klant vriendelijk, medewerker neemt tijd om mijn vraag te beantwoorden, advieseren en mee denken.

Toon 28-04-2019

Norse reactie toen ik de doos wilde achterlaten. Ze gaven aan dat ik dan de eerste 14 dagen geen garantie zou hebben.
Verder zoals altijd OK.

Bart 28-04-2019

BCC zou ik iedereen van harte aanbevelen, goede service en natuurlijk ook de laatste prijs garantie. Ik ben goed geholpen in de winkel zelf en zeer tevreden over mijn gekochte product!

I. Jansen- van Leeuwe 28-04-2019

Voor mij is de winkel BCC in Barendrecht het dichtsbij.
Werd daar zeer vriendelijk en deskundig geholpen.Levering precies op het door mij gewenste tijdstip. De bezorgers waren ook uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Kocht een Samsung koel/vrieskast. Deze staat nu naar volle tevredenheid zijn werk te doen en is bovendien een mooi aspect in mijn keuken.

Mandy 28-04-2019

We waren op zoek naar een combimagnetron en gingen naar de BCC. De verkoopster vroeg ons, op een niet dwingende manier, of ze ons kon helpen.
Er waren verschillende type magnetrons. Ze gaf eerlijk advies over prijs kwaliteit verhouding. Hierdoor heeft ze ons behoed voor een ‘miskoop’.
Helaas was de magnetron die wij wilde niet op voorraad, maar een dag later werd hij bij ons thuis bezorgt.
Service vonden wij top!

Tjeerd en Corrie de Vries 28-04-2019

Ik winkel daar graag en je word er vriendelijk en deskundig geholpen en het assortiment is ook zeer uitgebreid want je kan daar echt alles krijgen wat je nodig bent in het huishouden

Twan 28-04-2019

Duidelijke website
Goede prijs/kwaliteitsverhouding
Jammer dat het niet binnen 24 uur geleverd werd.

Barbara Van Doorn 28-04-2019

Ben zeer tevreden en een goede service met vriendelijk en voldoende personeel

Ed Huysmans 28-04-2019

Geweldig geholpen zeer bekwame verkoper heeft alles goed en duidelijk uitgelegd.
Nam ook ruim de tijd hiervoor.

Ronald Bos 28-04-2019

Bij BCC wordt je deskundig geholpen, heeft de verkoper voldoende tijd en aandacht. Bij BCC "verzuip" je niet in de grote massa klanten, artikelen en verkopers maar heb je het gevoel dat je als klant er toe doet.

WeeWeeDee 28-04-2019

Had via de site een e-reader besteld en die zou ik binnen 1 uur op kunnen halen in de winkel. Kort daarna een telefoontje van BCC dat de e-reader toch niet op voorraad was 😕 maar dat deze uiterlijk na 3 dagen in de winkel zou zijn. Jammer.
Maar de volgende dag kreeg ik een e-mail dat de e-reader toch al aangekomen was en dat ik deze op kon komen halen ... geweldig ! Toch heel snel kunnen gaan lezen 😄

Bart 28-04-2019

Snel geholpen en dankzij de beste prijsgarantie kreeg ik meteen de beste prijs!

Naciye 28-04-2019

Ik heb al eerder keuken apparaat gekocht bij deze winkel en ik ben zeer tevreden van de apparaturen die ik heb gekocht.

lonneke 27-04-2019

ik had online een wasmachine gekocht. bij levering rook ik al een chemisch luchtje in het apparaat. direct gebeld met klantenservice. ze adviseerden om gewoon te gaan wassen, het luchtje zou vanzelf verdwijnen. helaas bleek dit niet het geval. zelfs de was stonk ernaar. weer gebeld met klantenservice. (via whatsapp word je niet goed geholpen)
ik wilde het apparaat niet meer, maar mocht het niet retour doen omdat ik het al had gebruikt. OOW JA!
Flink boos ben ik toen geworden. uiteindelijk kon het toen ineens wel maar dan moest ik het omruilen voor een ander apparaat. opnieuw advies gekregen welke ik dan zou nemen.
die is uiteindelijk geleverd en de oude meegenomen. gelukkig stonk deze niet.
maar.
ik heb hem nu een jaar en hij was gewoon niet goed schoon. zelfs niet op 95 graden.
de kwaliteit van de wasmachines lijkt niet meer wat het ooit is geweest, althans niet bij bcc.
en ik doe netjes alles wat je moet doen zodat het goed zou moeten werken.
zin op opnieuw te bellen heb ik natuurlijk niet meer. ik heb mijn buik er vol van.
en als je dan al die prachtige reviews leest, vraag je je ook af wat er van waar is, toch?

Nancy 27-04-2019

Vriendelijk personeel die met je meedenken en adviseren met duidelijk uitleg van het product!

Sander 27-04-2019

Ik koop graag bij BCC omdat ik klantvriendelijkheid en service zelf ook hoog in het vaandel heb staan. Altijd netjes te wordt gestaan niet opdringerig, grote mate van deskundigheid en pushen niet om het duurste te kopen.

Lloyd 27-04-2019

Zeer vriendelijk geholpen door de medewerker, echt een aanrader. Eerder al geholpen voor een ander product, voor mij geen mediamarkt meer!

Annet 27-04-2019

Vandaag uitermate vriendelijk en accuraat geholpen bij de aankoop van een airfryer.
Goede kennis van de diverse producten!

D.Gosewisch 27-04-2019

Ben Vandaag perfect geholpen. De bejegening was zeer vriendelijk en de productinformatie was duidelijk