Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton 02-05-2019

De bestelling via de site ging snel en goed, de levering was binnen de afgesproken 2 uur.
De plaatsing daarna ging vlot.

Mesut 02-05-2019

Snelle levering..probleem gehad met product maar is ook snel en vriendelijk opgelost.

mich 02-05-2019

Zeer klantvriendelijk en aardig personeel. Stipte levering zoals afgesproken. zeker terug voor andere aankopen. Een verademing t.o.v.andere winkelketens!

MarcF 02-05-2019

Website is overzichtelijk, kleine fout in het registratieproces waardoor ik een email niet ontving dus ik koos ervoor een ander email adres gebruiken. Levering was optijd, belletje van tevoren en keurig geleverd.

Bertha 02-05-2019

Ik heb een wasmachine gekocht.
In de winkel gaven ze goed advies over verschillende merken.
De bezorging was ook top ik kreeg een sms met een tijdvak van twee uur.
Goede service van alles

H.Bannink 02-05-2019

Heb hier al mijn apparaten gekocht o.a. Tv, koelkast, magnetron, afwasmachine. Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.

John 02-05-2019

Goede kwaliteit /prijsverhouding.
Vriendelijk en deskundig personeel en service gericht.

Glijn Groen 02-05-2019

Ik heb gekozen voor een goede service en heb deze bij BBC gevonden.

De verkoper heeft mij enorm goed geholpen en ik kom daar zeker terrug.

PeterO 02-05-2019

Ik werd snel en vriendelijk geholpen door een deskundige verkoper. Ben al vaker bij BCC geweest en dat is dan ook de reden dat ik hier nu weer kom.

Sebas 02-05-2019

We moesten een nieuwe wasmachine en droger hebben en ik werk in de buurt dus ik ging even kijken. Bij binnenkomst werd ik gelijk begroet door een jongeman. Ik vroeg of hij tijd had en hij kwam gelijk mee. Hij heeft goed geholpen en uitleg gegeven. We wilden Samsung maar hij adviseerde Bosch. Uiteindelijk hier ook voor gekozen. We hebben nog een beetje onderhandeld en een mooie prijs kunnen maken. Tip: ga een beetje aan het einde van de dag want dan is het rustiger. De levering was geweldig en alles werkt naar behoren!! Wassen is leuk.

Michel 02-05-2019

Super service. Mooi op tijd aanwezig. Keurig een belletje van te voren.
Aansluiten verliep ook vlekkeloos. Oude apparaat weer mee terug genomen alles keurig afgehangen. Zeker een aanrader. Ook niet te beroerd om te kijken naar eventueel andere dingen.
Super!

jo 02-05-2019

Werden snel en correct geholpen.binnen een week product geleverd.deskundige medewerker.

Klant uit Breda 02-05-2019

De bezorging was snel en op tijd, maar ze namen mijn oude apparaat niet mee terug, terwijl ze dat volgens de webshop wel zouden doen. Weet niet of dat aan Bcc ligt of aan DHL. De doos zat verpakt in een grote doos met veel plastic eromheen. Dat kan wel duurzamer!

Stella 02-05-2019

Super goed geholpen. Er wordt rustig de tijd genomen om op objectieve wijze alle verschillen en overeenkomsten tussen de verschillende producten/merken uit te leggen.
Vriendelijk, betrokken en deskundig personeel die een top service verlenen.

H. Stevens 02-05-2019

Kocht bij BCC een vriezer, alles is zo verlopen zoals van te voren was afgesproken en draait de vriezer (Liebherr GP1486-20) inmiddels bij mij thuis.
Ik ben dik tevreden over de BCC qua service, afspraken en zeker over mijn aankoop en raad een ieder deze winkel aan.

Jan Versteegen 02-05-2019

Natuurlijk is de prijs kwaliteit verhouding belangrijk en dat vond ik zeker bij BCC.
Extra optie welke ik elders (nog) niet tegengekomen was: De mogelijkheid om zelf de dag van bezorging te kiezen. Zoals de meeste webshops heeft BCC ook de optie voor een bepaalde tijd bestellen morgen in huis! Daar ik "morgen" niet thuis was, was het heel handig om zelf de bezorgdag te kiezen. De bestelling werd op de door mij gekozen dag, na een track en trace bericht, keurig bezorgd! Vandaar geheel tevreden en dus een 10.

Leon Raaijmakers 02-05-2019

Diepvries gekocht in de Outlet store. Aflever afspraak op tijd. Bezorger belde netjes op tijd 10 min vooraf. Voordat deze ging uitladen, stelt bezorger de de vraag wat d beschadigingen waren. Toen bleek dat er meer mis was als afgesproken. Bezorgers hebben ons ontzorgd door contact op te nemen met leidinggevende wat nu te doen.Na overleg, deze retour en (omdat wij vooraf al in filiaal Veghel eenzelfde hadden gezien) aangegeven of het showroom model een optie was. Dit was snel geregeld. Min puntje is dat we 58.35 euro moeten bij betalen, en zaterdag morgen extra voor thuis moeten blijven.

Mw D 01-05-2019

Goede uitleg om keuze te maken voor een Wasmachine, deskundig en vriendelijk. Vlotte, goede bezorging en goede communicatie van koop tot bezorging.
Bij navraag over registeren samsung wasmachine voor garantie en promotie korting, goede uitleg, hoe te handelen.

Yvonne 01-05-2019

Goed aanbod en goed geholpen! Eigenlijk shoppen we altijd bij Bcc te Spijkenisse !

Jos 01-05-2019

Hele fijne BCC winkel in Nijmegen. Klantvriendelijk en heel service gericht.
Goede info over het aangekochte artikel en zeer behulpzaam m.b.t. aankoopprijs.
Al met al zeer tevreden.

j.a van diggele 01-05-2019

deskundig personeel , goed advies gekregen en een voor een mooie prijs geslaagd en thuis bezorgd en geplaats een tevreden klant

Goessens 01-05-2019

Zeer snelle service zondag besteld en maandag in huis. Goed en stevig verpakt en werkt naar behoren.

Elma 01-05-2019

Deskundig en vriendelijk personeel. Personeel neemt alle tijd voor je. Nette BCC winkel met behoorlijke sortering.
De installatie gebeurde deskundig.

jede 01-05-2019

Wij hebben een tv met soundbar gekocht.
Deze is vandaag, op de afgesproken tijd, doot twee prettige jonge monteurs vlot en vakkundig geinstalleerd . Za hadden alle tijd om onze vragen te beantwoorden.
De aankoop in de winkel duurde wat lang maar toen we eindelijk aan de beurt waren werden we vriendelijk en uitvoerig te woord gestaan. Ook demonstratie van enkele soundbars werd vlot geregeld, evenals de administratie.
Ons probleem dat BCC duurder was als andere winkels werd vlot afgehandeld.
Er werd op internet gezocht naar de goedkoopste aanbieder en die prijzen
kregen wij ook aangeboden. Alle lof hiervoor.
Waar wij ook goed over te spreken waren was de geweldige keuze aan apparaten
en de verscheidenheid aan merken.
Als je wilt kiezen; BCC is een goede keuze.
Ook zijn we te spreken over de afhandeling van de bestelling, afspraken maken
enz. Werkelijk niets te klagen.
Een probleempje slechts in dit hele traject; De handleiding van de tv ontbreekt.
Ik ben ervan overtuigd dat dit minor probleem door BCC ook vlot wordt opgelost.

Rob pot 01-05-2019

Ben helemaal happy, online was het snel geregeld
Levering was lekker op tijd, vriendelijke bezorger
Dus kom zeker vaker wat bestellen.

M.Elkasmi 01-05-2019

Ik ben all jaren een te vreeden klant van BCC winkel in Heerlen, gezien hun duidelijkheid, kwaliteit en de prijs. Plus de gehoorzaamheid naar ons wensen en verwachtingen.

Osamah 01-05-2019

Goed winkel en de medewerker aarding en de service echt goed en de kwaliteit van de productie goed

Schuu 01-05-2019

Vriendelijk, bekwaam personeel. Wij kregen antwoord op al onze vragen. Zijn goed geholpen.

Roos 01-05-2019

Goede aanbiedingen, veel keus. Wat betreft personeel kan je net pech hebben, al aantal malen erg matige service zowel in winkel als via klantenservice.

Regina 01-05-2019

Wij zijn zeer tevreden over deze winkel, personeel en service. En is steeds de winkel waarin onze producten kopen. Ook is de bereikbaarheid en parkeergelegendheid goed.

Edwin 01-05-2019

Op zoek naar een nieuwe combimagnetron .
Zijn zo als gewoonlijk ook even bij bcc Breda naar binnen gegaan. En daar stond het type die wij zochten . En die werd ons goed uitgelegd . En met de actie voor extra garantie . Liepen wij de winkel uit. Met onze gewenste aankoop plus 5 jaar garantie voor de zelfde prijs . Echt top geregeld bcc👍

W4700 01-05-2019

Apparaat was stuk. Werd zonder commentaar omgeruild. Koop altijd alles bij BCC

J.J.de Ruijter 01-05-2019

de enige witgoedwinkel in Lelystad waar je ook prettig wordt geholpen Uw verkoper Alex heeft alles keurig uitgelegd. Ik ben zeer tevreden

Anneke 01-05-2019

In de winkel in Lisse wordt je heel vriendelijk en goed geholpen. En de adviezen zijn duidelijk.

Charlene 01-05-2019

Erg goede service, snelle levering, betrouwbaar, juiste prijs/kwaliteit verhouding

Gerda 01-05-2019

Wij vinden de BCC een hele prettige winkel om onze apparaten te kopen. Of dat nu in Purmerend of Den Helder is, we worden altijd vriendelijk en deskundig geholpen bij onze aankoop. Een top winkel!

Dillon 01-05-2019

Goed geholpen en goede service. Prettige winkel.
Zou mensen aanraden hier heen te gaan.

Lea 01-05-2019

De shop was duidelijk. Ik miste alleen informatie over de afvoerslang. Het was niet duidelijk of deze aanwezig is. Deze was aanwezig en de bezorgers hebben de droger netjes aangesloten. Zij waren heel vriendelijk.

Stefanie 01-05-2019

Ik ben zeer goed geadviseerd en geholpen. Ik ben zeer tevreden over het personeel en de service. Bedankt

Derks 01-05-2019

Vriendelijk door de verkopers geholpen en naar passende oplossing in overleg gezocht, omdat betreffende artikel niet meer te leveren is. Ook niet bij filiaal in de omgeving, alleen ver weg, maar reisafstand te groot. Enige jammer tegoedbon alleen aldaar te besteden.

Maria 01-05-2019

Ik ben prettig en sympathiek behandeld. De verkoper gaf mij goede informatie en gaf mij de rust om een overwogen keuze te maken. Bovendien betrok hij ook zijn eigen situatie in het gesprek. Dat hij er ook overdacht om een dergelijk apparaat aan te schaffen voor zijn caravan.
Zo`n persoonlijke gedachte geeft iets extra`s voor de besluitvorming.

tina 01-05-2019

snel en zeer vriendelijk geholpen door de medewerker van de bcc. ik heb een remington krultang aangeschaft en kreeg zelf de eigen (eerlijke) ervaring van de verkoopster, ik zeg "eerlijk "want ik heb hem getest en het klopt helemaal!!! De latte machiatto was ook heerlijk ;))

Frits ossel 01-05-2019

Ik heb gekozen voor bcc! Voor de goede service. Vriendelijk personeel en we komen er vaak

Anne 01-05-2019

super snelle bezorging, uitstekende service, duidelijke uitleg procedure en goed op de hoogte gehouden van bezorging en factuur per mail.

Emile 01-05-2019

De actie van Epson valt mij zwaar tegen. Epson printer ET 2650 gekocht bij BCC met een actie 30 euro retour bij aankoop,( Voor de Eco tank ) wel gegevens naar Epson opsturen ( keurig gedaan ) maar nooit meer iets vernomen. Nogmaals ingediend, weer niets vernomen. Dan maar bellen en dat is een opgave. Tot op heden geen 30 euro ontvangen Januari 2019 ingediend nu 3 maanden verder. Epson , Epson. doe geen actie als je die niet na kan komen. Bij BCC ben ik deskundig en keurig geholpen.

wijnen 01-05-2019

De medewerker heeft ons super geholpen .Zeer vriendelijk en deskundig.De levering ging perfect.Eerrst een mail en dan bellen ze op 10 minuten van te voren dat ze eraan komen.uitgelegd hoe de machine werkt aangesloten.Super Service

BKR 01-05-2019

Top bedrijf, nr 1! Voordelige prijzen, goedkoper dan MediaMarkt. Zeer snelle service!

J. Edelenbos 01-05-2019

Ik kies voor de BCC winkel omdat het een persoonlijk benadering geeft en deskundig uitleg over producten. De adviezen worden gegeven op mijn specifieke wensen, prijs categorie en mogelijkheden voor de toekomst.

Maria 01-05-2019

Heb al meerdere artikelen bij BCC gekocht en ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben. De ervaren verkopers geven je goede raad zonder pusherig te zijn. Ook de aflevering perfect....Service vind ik prima!!!!!

Bart 01-05-2019

Vriendelijke medewerkers, snel en deskundig geholpen! Ik dacht zelf te weten wAt ik nodig had maar op basis van het advies iets beters gekocht