Bones 18-12-2020

Gunstige prijzen (laagste prijs garantie), redelijk assortiment lokale winkels, en goede voorwaarden.

Had iets gekocht dat een week later in de aanbieding was. Effectief twee minuten service nodig via Whatsapp en ik kreeg het verschil vergoed. Bijzonder netjes.

Beste Bones,

BCC, ga zo door. 18-12-2020

Meerdere ervaring en altijd een top service. Een keer een dingetje met een oven maar die werd prime opgelost. Klantenservice goed bereikbaar.

JS 18-12-2020

Snelle afhandeling online bestelling binnen een uur afgehaald bij DHL service punt bij BCC

Beste JS,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Goede service! 18-12-2020

De BCC is een prima zaak met goede service.
Zeker bij aflevering en installatie.
De beide heren die kwamen leveren en aansluiten, waren deskundig en zeer beleefd.
Ze legden alles goed uit en ruimden de werkplek keurig op.
Kortom chapeau voor de BCC

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige bezorgservice.

Leon 18-12-2020

Altijd prima winkel gevonden. Snelle levering, niets op aan te merken.
In de winkel zelf ook altijd goed geholpen door vriendelijk en kundig personeel. Denken zelfs mee indien produkt elders goedkoper is.

Beste Leon,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke medewerkers.

Annie 18-12-2020

Echt een supper zaak vandaag online besteld en binnen een half uurtje kon ik het al ophalen en zeer vriendelijke mensen die hier werken echt toppers

Beste Annie,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Richard 18-12-2020

Supersnelle levering, binnen een uur was mijn chromebook al beschikbaar. Mooie overzichtelijke site. Afrekenen ging gemakkelijk, kon ook betalen met freebees, scheelde weer! Het afhalen liep ook zeer soepel, binnen 5 minuten zat ik weer terug in de auto. Aanrader deze webshop en winkel!

Beste Richard,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle afhaalservice.

J.Kip 18-12-2020

Na een verkeerde tv keuze te hebben gemaakt vorige week in de winkel kon ik daarna erg gemakkelijk ruilen in een voor mij geschikte tv en tot mijn verbazing werd de Philips 32PFS6805 gratis bij mij thuis thuis geruild ik kon n.l. via de mail alles perfect regelen. Fantastisch deze service had ik zeker tijdens Corna tijd niet verwacht. Echt TOP!!!!
Groet xxxx

Beste J.Kip,

Harry Berndt 18-12-2020

De Gigaset via internet besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de leverdatum. Toen deze datum moest worden verschoven vanwege de kerstdrukte kreeg ik een mail dat het een dag later zou worden.
Goed op de hoogte worden gehouden is voor mij uiterst belangrijk en waardeer het dan ook dat dit gebeurt.
De Gigaset staat nu aan de later en heb ik nog niet kunnen testen.

Beste Harry Berndt,

Marion 18-12-2020

De wasmachine gekocht bij BCC, bezorging netjes op tijd. Oude wasmachine hebben ze netjes verwijderd. De nieuw op z'n plaats gezet en aangesloten, zelfs de splitter voor de afvoer hebben ze geplaatst. Ze wilden zelfs nog de wasdroger uit de badkamer weer op de wasmachine zetten maar dat was niet nodig. Ook hebben ze nog uitgelegd dat de lekbak onder de wasmachine niet was toegestaan door Samsung vanwege trillingen en dat er een ingebouwde lekbak in de wasmachine aanwezig was en de eerste wasbeurt met een lege machine aangezet. Keurig, netjes , behulpzaam en heel vriendelijk.

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Van Hengel 18-12-2020

De BCC website is zeer gebruiksvriendelijk. Het is overzichtelijk en biedt duidelijkheid aan in wat de producten bieden. Voor de levering kreeg ik netjes op tijd informatie over wanneer de levering zou plaats vinden. Zo kreeg ik de avond van te voren een bericht met leveringstijd tussen twee uur en kreeg ik op de dag zelf een kwartier voor levering een belletje. De levering is verder ook goed en zeer vriendelijk verlopen.

Beste Van Hengel,

anne-marie van Vugt 18-12-2020

Vriendelijke medewerkers die kundig advies geven of je nu een tv, wasmachine of tandenborstel koopt.
Heb deze alle drie in 1 aangeschaft vorige week. Het advies over de tv was super! Verkoper nam alle tijd, geduldig veel mogelijkheden laten zien en horen.

Beste anne-marie van Vugt,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Veel plezier met de aankopen!

Anneke 18-12-2020

Ik ga graag naar deze BCC winkel .
Vriendelijk personeel en deskundige adviezen .

Beste Anneke,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Frank 18-12-2020

Reeds meerdere aankopen gedaan bij BCC. O.a. 3 LG tv en zonet een laptop. De tv's aangekocht bij BCC Middelburg. Prima voorlichting en achteraf service. Een pro is de mogelijkheid om een verzekering af te sluiten voor verlenging garantieperiode. Ik heb ervaren dat dit zonder problemen wordt uitgevoerd. Ook web bestellingen worden op tijd uitgevoerd. BCC heeft mijn vertrouwen volledig gewonnen.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Appie 18-12-2020

Duidelijk en goed advies betreffende de machine en evt aan te schaffen accessoires. Ondanks leveringsproblemen bij de leverancier/importeur toch een machine op korte termijn kunnen aanleveren.

Beste Appie,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop.

Mirella 18-12-2020

Duidelijke omschrijving van het product. Snelle en correcte levering. Mooie prijs

Beste Mirella,

Marie-louise 18-12-2020

Ze staan je vriendelijk te woord en nemen de tijd. Service is uitstekend!
De slogan low prices, high sevice is klopt mijn inziens.

Beste Marie-louise,

Wesley 18-12-2020

Prima webshop, duidelijke omschrijvingen van de producten, snelle levering ondanks de covid-perikelen.

Beste Wesley,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

Cees 18-12-2020

Het is een vreemde tijd maar de website werkt prima en het afhalen bij het DHL ophaalpunten ging snel en goed.

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review over onze website en de afhaalservice.

Danny 18-12-2020

Ik heb een super levering gehad bij BCC. Ik heb mijn Sony Bravia in de late avond van dinsdag besteld, alles was zo geregeld via hun webshop. Ik heb voor een aflevering op donderdag gekozen, je krijgt overal netjes een bevestiging van en de avond voor de levering krijg je een e-mail en een sms met de tijd van levering ( bij mij tussen 13:00-15:00 ) Op de dag zelf krijg je netjes een kwartier voor ze arriveren een telefoontje dat ze onderweg zijn. Voor de rest netjes afgeleverd tot in huis zoals afgesproken, daarnaast vroeg de chauffeur of hij mijn oude tv mee moest nemen ook al had ik dit niet aangegeven. Erg vriendelijke service en zou BCC zeker aanraden om uw elektronische spullen te bestellen.

Beste Danny,

Bedankt voor jouw review over onze services bij levering. Veel plezier met de aankoop!

Margreet 17-12-2020

Snel gevonden wat ik zocht. Eenvoudig besteld met bevestiging per mail en supersnelle levering voor de tijd van het jaar.

Beste Margreet,

Nicmar 17-12-2020

Heerlijk, een winkel met deskundig personeel. Kundig en niet opdringerig.
Andere machine gekocht dan het type dat ik via internet had geselecteerd, puur op basis van bruikbare praktische adviezen van de verkoper.
Ook de levering en aansluiting van de wasmachine was perfect en het oude apparaat is meteen meegenomen.

Beste Nicmar,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze deskundige verkoopmedewerker en bezorgservice.

AvV 17-12-2020

website die bood wat ik zocht
duidelijke site
vlot proces van bestellen en bezorgen

Beste AvV,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website.

Hans 17-12-2020

Ik was op zoek naar een kruimeldief van AEG omdat ik daar goede ervaringen mee heb. Nu de winkels sinds 15 december dicht zijn, ben ik online op zoek gegaan en kwam via de chatfunctie uit bij BCC Barendrecht. (ik woon in Den Haag) De betreffende medewerker heeft me prima geholpen en mijn vragen serieus beantwoord. Ook heeft hij de online bestelling top afgehandeld. Ik hoofde alleen maar op een in een toegestuurd mailtje op de betaallink te klikken en kon via iDeal betalen. En tot mijn verrassing had ik het product ondanks de kerstdrukte de volgende dag in huis. Super gedaan en een blije klant!

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze online service en snelle levering.

Danny S. 17-12-2020

Zeer duidelijke site, goed te vinden wat ik zoek en een snelle levering naast een scherpe prijs waar vele andere aanbieders ruimschoots boven zitten!

Beste Danny S.,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Patries_ke 17-12-2020

Ondanks de corona en feestdagen drukte onze bestelling de dag erna geleverd.
Top!

Beste Patries_ke,

Dirk 17-12-2020

Levering ondanks de corona toch snel (2 werkdagen) . T&T code is een plus. Ik had een game besteld, die werd per pakketpost verzonden terwijl deze ook makkelijk door de brievenbus past.

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw review en feedback.

V. Huisman 17-12-2020

Goede prijs, op voorraad, makkelijk en snel te bestellen en correcte levering (op tijd).

Beste V. Huisman,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak.

BBC via Bol.Com 17-12-2020

Op oudere leeftijd (en mede nu door de corona)is het heel fijn dat je zo on Line kunt bestellen en het is NIET ekstra duur wat je wel zou verwachten omdat het toch veel meer werk is

Beste,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Nicole 17-12-2020

Via de website van BCC heb ik een nieuwe stofzuiger gekocht. BCC heeft een zeer overzichtelijke site met handige filterfuncties waardoor ik snel de voor mij meest geschikte stofzuiger kon vinden. De bestelling verliep dan ook soepel. Na de bestelling liet BCC mij per email weten wanneer ik mijn product kon ontvangen. Ondanks de kerstdrukte had ik mijn bestelling snel en op de afgesproken datum in huis. Top! Volgende keer bestel ik weer bij BCC!

Beste Nicole,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Graag tot de volgende keer!

Anoniem 17-12-2020

Gisteren een mooie gameheadset gekocht, vandaag binnen gekregen.
Top, deels betaald met VVV bon en deels via de bank. Mooi dat het zo kan.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Hedwig 17-12-2020

Gisteren besteld en binnen 24 uur geleverd. Niet verwacht, doordat velen nu online gaan bestellen. Super blij, kado op tijd binnen.

Beste Hedwig,

Morris 17-12-2020

Ik ben echt super blij met mijn nieuwe MacBook! Deze laptop werkt ontzettend snel en is geschikt voor zware taken. Ik heb de goedkoopste variant gekocht (256 GB, 8 GB RAM), en die werkt uitstekend. Wel jammer dat er geen ventilatiesysteem inzit, maar die zal ik toch niet vaak nodig hebben.

Ik kocht de taptop bij BCC omdat het product hier het goedkoopst was, en omdat deze winkel een betrouwbaar imago heeft.
Ook de service van BCC was in orde. De bestelling kwam op de ingeplande bezorgdatum. Ook hielden ze me via mail op de hoogte van de status van de bestelling.

Beste Morris,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de aankoop!

Beste prijs en uitstekende, snelle service 17-12-2020

Ik heb bij BCC een Chromebook besteld voor mijn kinderen. Zoals BCC op hun site belooft, had ik inderdaad binnen 1 uur (om precies te zijn, veel sneller zelfs: na 33 minuten) een bevestiging dat mijn bestelling klaar was om af te halen in de door mij aangegeven winkel. Omdat ik kort vóór sluitingstijd had besteld en graag dezelfde dag nog mijn bestelling in handen wilde hebben, heb ik kort na het bestelmoment met de klantenservice gebeld om de orderstatus na te vragen. Ik ben keurig geholpen door een medewerker uit een filiaal in Den Bosch – terwijl mijn order geplaatst was bij BCC Beverwijk. Dit getuigt van een goed georganiseerde organisatie die slim gebruik maakt van hun personeel. De kostenbesparingen van dit soort efficiëntie zie je terug in de prijs: BCC was namelijk de goedkoopste verkoper van het product in kwestie. Er valt aan hun manier van zakendoen weinig aan te merken, maar één verbeterpuntje zou zijn dat je klanten zelf, via een portaal, inzicht geeft in de realtime status van hun order, zoals je dat soms ook kan bij bezorgingen van eten of pakketpost.

Beste,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze snelle afhaalservice.

HaraldTomba 17-12-2020

Nespresso Mini besteld voor mijn ouders. Bestelling via de webshop was duidelijk en ging snel. Net als de levering, binnen 24 uur geleverd door DHL. Was even onduidelijk omdat mijn bestelling niet terug te vinden was in mijn BCC account. Na contact via Facebook Messenger met de BCC Klantenservice werd dit meteen rechtgezet. Keurig en snel.

Beste HaraldTomba,

Bedankt voor jouw review over de snelle leverring.

Shalabh 17-12-2020

Very nice display of articles. Friendly customer service, where they help you to find the product which suits your requirements..

Dear Shalabh,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

Hans Rijn 17-12-2020

Ook in Coronatijd shoppen via internet op de BCC site en afhalen in het dichtstbijzijnde filiaal.
Geweldig goed geregeld en 100% coronaproof.

Beste Hans Rijn,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Ries 17-12-2020

Ik kies voor BCC, omdat men net iets meer service biedt dan andere concurrerende winkels voor dezelfde prijs.

Beste Ries,

Luciano 17-12-2020

Goede leveringen en makkelijk te bestellen tegen een aangename prijs.
Ook fijn dat je op de hoogte word gehouden via de mail wat betreft je bestelling.

Volgende aankoop zeker weer bij BCC👍🏾

Beste Luciano,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Ruud 17-12-2020

Waterfilters voor mijn Jura espresso apparaat besteld. Snel gevonden op de website, besteld en op de afgesproken tijd geleverd.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Denise Reid 17-12-2020

Zeer georganiseerde website. Snelle levering!

Prijs en kwaliteit ook zeer professioneel!

Beste Denise Reid,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Elianne 17-12-2020

Vooral zeer goede communicatie.
En heel handig dat je je bestelling op kunt halen.

Beste Elianne,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Noura 17-12-2020

Levering en product goed. Betalen lastiger, we hadden een cadeau bon, dit ging niet helemaal goed, hierdoor 24 uur moeten wachten totdat we weer konden proberen. Webshop en klantenservice hielpen wel en waren zelfs 's avonds bereikbaar. Prijs was ook goed.

Beste Noura,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Eva 17-12-2020

Erg snel bezorgd. Veel keuze en een hoop aanbiedingen. Personeel was ook erg aardig. Wel vind ik de prijs voor het plaatsen bijvoorbeeld wel duur, bij appartementen zonder lift brengen ze het tot de 4e verdieping maar als ik het naar zolder wil hebben ben ik minimaal €20 kwijt. Daar kunnen ze nog wel pluspuntjes op verdienen. Misschien ook leuk om een soort spaarpunten te hanteren voor extra kortingen ofzo?

Beste Eva,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Leen Nagtegaal 17-12-2020

Prima geholpen met een zeer duidelijk advies waarom de een wel en de ander niet met al zijn voor en nadelen.

Beste Leen Nagtegaal,

Bedankt voor jouw review over de gegeven adviezen.

Jolanda Boon 17-12-2020

Fijne ruim opgezette winkel om langs te gaan, dicht bij huis. We zijn op een prettige ( lees: niet opdringende ) vakkundige manier geholpen met de kennis en kunde van de verkoper. Er wordt rekening gehouden met de corona maatregelen dmv handgel bij binnenkomst en door het dragen van faceshields. Op dit moment genieten we enorm van ons nieuw aangekochte tv.

Beste Jolanda Boon,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Ria 17-12-2020

Prima online winkel en keurig optijd bezorgd. Ben blij met het nieuwe apparaat

Beste Ria,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Sue van Gemeren 17-12-2020

Super service. Snel besteld en afgeleverd. E-mail en sms met bezorgtijdstip. Ook 10 minuten voor het bezorgen wordt gebeld. Ik ben al 10 jaar klant bij BCC, en ben wel tevreden met alles.

Beste Sue van Gemeren,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Danny 17-12-2020

Geweldige service, zeer blij dat ik mijn bestelling al na één uur af kan halen in de bcc bij het DHL service punt. Echt fantastisch bij alle andere winkels had ik hem op z'n vroegst morgen thuis gehad vanwege de lockdown.
Top service !

Beste Danny,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

G.P. Fohr 17-12-2020

Na een online bestelling van een Oehlbach Powersocket die ik de daaropvolgende dag in de BCC vestiging in Vlaardingen kon afhalen, bleek dat de vestiging gesloten was door de door de regering afgekondigde Coronamaatregelen . Na telefonisch contact met de Consumentenservice werd ik in staat gesteld , om via mail direct met de vestiging te communiceren . Er kwam snel antwoord: ik kon alsnog mijn bestelling afhalen. Klasse!

Beste G.P. Fohr,

Bedankt voor jouw review over de afhaalservice bij onze vestiging.