Jozef 02-05-2019

Snelle levering . Goede verpakking en correcte artikel beschrijving

Willem 02-05-2019

Heel rustig, goed geholpen,mensen hebben veel verstand van de materie,een dikke voldoende

Jill Voysey 02-05-2019

Heel goed geholpen door Ron. Hij dacht met mij mee, ging opzoek naar andere informatie. Gaf informatie over de promo van Samsung wat ik anders niet had geweten. Bezorgen ging vlot en installeren ging netjes.

Natalie 02-05-2019

Waar Mediamarkt en Coolblue faalden was bij BCC alles perfect geregeld. Eindelijk de juiste wasmachine en op de afgesproken dag en tijd! Een dikke tien!!

Annet 02-05-2019

Altijd vriendelijk, altijd behulpzaam, goede service, top winkel! Lekker dichtbij ook dus dat is ook heel prettig!

Jack 02-05-2019

Goed geholpen en verkoper had verstand van zaken. Meneer was ook vriendelijk.

Marjan de graaf 02-05-2019

We zijn ontzettend goed geholpen door een uiterst vriendelijke verkoper hij heeft zelfs onze aankoop (een oventje ) met tape aan de scootmobiel bevestigd👍Wij zijn zelden zo goed geholpen in welke winkel dan ook😄wij geven de verkoper een dikke 10 plus en wij komen zeker terug👍

angel 02-05-2019

Ik vind Bcc een erg goede winkel want ik plaatste mijn bestelling en binnen 24 uur was mijn bestelling binnen. Ook is het een betrouwbare en goedwerkende site. Mijn levering klopte 100% en ben er super blij mee!

Jan 02-05-2019

Wat een geweldige winkel, supergemotiveerd en vriendelijk personeel met goede aanbevelingen , kennis van de produkten en helpen je de juiste keuze te maken.

Arnold Heijtink 02-05-2019

wij zijn zeer gecharmeerd van BCC om onze aankopen te doen. een prettige Website. overzichtelijk.
willen we meer informatie gaan we altijd even in de winkel langs te Bergen op Zoom. waar we altijd vakkundig en vriendelijk geholpen zijn.
in het verleden meegemaakt dat we een bestelling op het laatste moment geannuleerd hadden daar we het te vervangen apparaat weer aan de gang hebben gekregen. Dat alles was geen probleem. Dit zijn positieve punten waarom we altijd op de BCC shop kijken of bezoeken als we iets nodig hebben

Henk 02-05-2019

Een heldere shop, de Bosch was machine was snel gevonden. En het belangrijkste was het vriendelijke personeel dat onze koop netjes thuis bracht en aan sloot. De Bosch machine kan ik iedereen aanraden, zuinig +++ en stil. Een prima koop! Blij met BCC!

Monica Verbeek 02-05-2019

Weer heel goed geholpen bij BCC West. Zeer vriendelijke medewekers die op een niet opdringerige wijze goed en vlot adviseren.

frans 02-05-2019

eenvoudig bestellen, stipte levering, betrouwbaar, nadeel zijn de installatiekosten die echt te bar en boos zijn, maar ja stekker in stopvontact duwen kan ik zelf wel

m.dam 02-05-2019

goed en vriendelijk geholpen door deze winkel en zijn personeel in lelystad

jan de v 02-05-2019

na een jaar problemen met de weer gave van de digitale cijfers, terug naar bcc Hengelo
daar konden we direct een nieuw exemplaar weer mee nemen.
top service

Ton 02-05-2019

De bestelling via de site ging snel en goed, de levering was binnen de afgesproken 2 uur.
De plaatsing daarna ging vlot.

Mesut 02-05-2019

Snelle levering..probleem gehad met product maar is ook snel en vriendelijk opgelost.

mich 02-05-2019

Zeer klantvriendelijk en aardig personeel. Stipte levering zoals afgesproken. zeker terug voor andere aankopen. Een verademing t.o.v.andere winkelketens!

MarcF 02-05-2019

Website is overzichtelijk, kleine fout in het registratieproces waardoor ik een email niet ontving dus ik koos ervoor een ander email adres gebruiken. Levering was optijd, belletje van tevoren en keurig geleverd.

Bertha 02-05-2019

Ik heb een wasmachine gekocht.
In de winkel gaven ze goed advies over verschillende merken.
De bezorging was ook top ik kreeg een sms met een tijdvak van twee uur.
Goede service van alles

H.Bannink 02-05-2019

Heb hier al mijn apparaten gekocht o.a. Tv, koelkast, magnetron, afwasmachine. Altijd vakkundig en vriendelijk geholpen.

John 02-05-2019

Goede kwaliteit /prijsverhouding.
Vriendelijk en deskundig personeel en service gericht.

Glijn Groen 02-05-2019

Ik heb gekozen voor een goede service en heb deze bij BBC gevonden.

De verkoper heeft mij enorm goed geholpen en ik kom daar zeker terrug.

PeterO 02-05-2019

Ik werd snel en vriendelijk geholpen door een deskundige verkoper. Ben al vaker bij BCC geweest en dat is dan ook de reden dat ik hier nu weer kom.

Sebas 02-05-2019

We moesten een nieuwe wasmachine en droger hebben en ik werk in de buurt dus ik ging even kijken. Bij binnenkomst werd ik gelijk begroet door een jongeman. Ik vroeg of hij tijd had en hij kwam gelijk mee. Hij heeft goed geholpen en uitleg gegeven. We wilden Samsung maar hij adviseerde Bosch. Uiteindelijk hier ook voor gekozen. We hebben nog een beetje onderhandeld en een mooie prijs kunnen maken. Tip: ga een beetje aan het einde van de dag want dan is het rustiger. De levering was geweldig en alles werkt naar behoren!! Wassen is leuk.

Michel 02-05-2019

Super service. Mooi op tijd aanwezig. Keurig een belletje van te voren.
Aansluiten verliep ook vlekkeloos. Oude apparaat weer mee terug genomen alles keurig afgehangen. Zeker een aanrader. Ook niet te beroerd om te kijken naar eventueel andere dingen.
Super!

jo 02-05-2019

Werden snel en correct geholpen.binnen een week product geleverd.deskundige medewerker.

Klant uit Breda 02-05-2019

De bezorging was snel en op tijd, maar ze namen mijn oude apparaat niet mee terug, terwijl ze dat volgens de webshop wel zouden doen. Weet niet of dat aan Bcc ligt of aan DHL. De doos zat verpakt in een grote doos met veel plastic eromheen. Dat kan wel duurzamer!

Stella 02-05-2019

Super goed geholpen. Er wordt rustig de tijd genomen om op objectieve wijze alle verschillen en overeenkomsten tussen de verschillende producten/merken uit te leggen.
Vriendelijk, betrokken en deskundig personeel die een top service verlenen.

H. Stevens 02-05-2019

Kocht bij BCC een vriezer, alles is zo verlopen zoals van te voren was afgesproken en draait de vriezer (Liebherr GP1486-20) inmiddels bij mij thuis.
Ik ben dik tevreden over de BCC qua service, afspraken en zeker over mijn aankoop en raad een ieder deze winkel aan.

Jan Versteegen 02-05-2019

Natuurlijk is de prijs kwaliteit verhouding belangrijk en dat vond ik zeker bij BCC.
Extra optie welke ik elders (nog) niet tegengekomen was: De mogelijkheid om zelf de dag van bezorging te kiezen. Zoals de meeste webshops heeft BCC ook de optie voor een bepaalde tijd bestellen morgen in huis! Daar ik "morgen" niet thuis was, was het heel handig om zelf de bezorgdag te kiezen. De bestelling werd op de door mij gekozen dag, na een track en trace bericht, keurig bezorgd! Vandaar geheel tevreden en dus een 10.

Leon Raaijmakers 02-05-2019

Diepvries gekocht in de Outlet store. Aflever afspraak op tijd. Bezorger belde netjes op tijd 10 min vooraf. Voordat deze ging uitladen, stelt bezorger de de vraag wat d beschadigingen waren. Toen bleek dat er meer mis was als afgesproken. Bezorgers hebben ons ontzorgd door contact op te nemen met leidinggevende wat nu te doen.Na overleg, deze retour en (omdat wij vooraf al in filiaal Veghel eenzelfde hadden gezien) aangegeven of het showroom model een optie was. Dit was snel geregeld. Min puntje is dat we 58.35 euro moeten bij betalen, en zaterdag morgen extra voor thuis moeten blijven.

Mw D 01-05-2019

Goede uitleg om keuze te maken voor een Wasmachine, deskundig en vriendelijk. Vlotte, goede bezorging en goede communicatie van koop tot bezorging.
Bij navraag over registeren samsung wasmachine voor garantie en promotie korting, goede uitleg, hoe te handelen.

Yvonne 01-05-2019

Goed aanbod en goed geholpen! Eigenlijk shoppen we altijd bij Bcc te Spijkenisse !

Jos 01-05-2019

Hele fijne BCC winkel in Nijmegen. Klantvriendelijk en heel service gericht.
Goede info over het aangekochte artikel en zeer behulpzaam m.b.t. aankoopprijs.
Al met al zeer tevreden.

j.a van diggele 01-05-2019

deskundig personeel , goed advies gekregen en een voor een mooie prijs geslaagd en thuis bezorgd en geplaats een tevreden klant

Goessens 01-05-2019

Zeer snelle service zondag besteld en maandag in huis. Goed en stevig verpakt en werkt naar behoren.

Elma 01-05-2019

Deskundig en vriendelijk personeel. Personeel neemt alle tijd voor je. Nette BCC winkel met behoorlijke sortering.
De installatie gebeurde deskundig.

jede 01-05-2019

Wij hebben een tv met soundbar gekocht.
Deze is vandaag, op de afgesproken tijd, doot twee prettige jonge monteurs vlot en vakkundig geinstalleerd . Za hadden alle tijd om onze vragen te beantwoorden.
De aankoop in de winkel duurde wat lang maar toen we eindelijk aan de beurt waren werden we vriendelijk en uitvoerig te woord gestaan. Ook demonstratie van enkele soundbars werd vlot geregeld, evenals de administratie.
Ons probleem dat BCC duurder was als andere winkels werd vlot afgehandeld.
Er werd op internet gezocht naar de goedkoopste aanbieder en die prijzen
kregen wij ook aangeboden. Alle lof hiervoor.
Waar wij ook goed over te spreken waren was de geweldige keuze aan apparaten
en de verscheidenheid aan merken.
Als je wilt kiezen; BCC is een goede keuze.
Ook zijn we te spreken over de afhandeling van de bestelling, afspraken maken
enz. Werkelijk niets te klagen.
Een probleempje slechts in dit hele traject; De handleiding van de tv ontbreekt.
Ik ben ervan overtuigd dat dit minor probleem door BCC ook vlot wordt opgelost.

Rob pot 01-05-2019

Ben helemaal happy, online was het snel geregeld
Levering was lekker op tijd, vriendelijke bezorger
Dus kom zeker vaker wat bestellen.

M.Elkasmi 01-05-2019

Ik ben all jaren een te vreeden klant van BCC winkel in Heerlen, gezien hun duidelijkheid, kwaliteit en de prijs. Plus de gehoorzaamheid naar ons wensen en verwachtingen.

Osamah 01-05-2019

Goed winkel en de medewerker aarding en de service echt goed en de kwaliteit van de productie goed

Schuu 01-05-2019

Vriendelijk, bekwaam personeel. Wij kregen antwoord op al onze vragen. Zijn goed geholpen.

Roos 01-05-2019

Goede aanbiedingen, veel keus. Wat betreft personeel kan je net pech hebben, al aantal malen erg matige service zowel in winkel als via klantenservice.

Regina 01-05-2019

Wij zijn zeer tevreden over deze winkel, personeel en service. En is steeds de winkel waarin onze producten kopen. Ook is de bereikbaarheid en parkeergelegendheid goed.

Edwin 01-05-2019

Op zoek naar een nieuwe combimagnetron .
Zijn zo als gewoonlijk ook even bij bcc Breda naar binnen gegaan. En daar stond het type die wij zochten . En die werd ons goed uitgelegd . En met de actie voor extra garantie . Liepen wij de winkel uit. Met onze gewenste aankoop plus 5 jaar garantie voor de zelfde prijs . Echt top geregeld bcc👍

W4700 01-05-2019

Apparaat was stuk. Werd zonder commentaar omgeruild. Koop altijd alles bij BCC

J.J.de Ruijter 01-05-2019

de enige witgoedwinkel in Lelystad waar je ook prettig wordt geholpen Uw verkoper Alex heeft alles keurig uitgelegd. Ik ben zeer tevreden

Anneke 01-05-2019

In de winkel in Lisse wordt je heel vriendelijk en goed geholpen. En de adviezen zijn duidelijk.

Charlene 01-05-2019

Erg goede service, snelle levering, betrouwbaar, juiste prijs/kwaliteit verhouding