Frits ossel 01-05-2019

Ik heb gekozen voor bcc! Voor de goede service. Vriendelijk personeel en we komen er vaak

Anne 01-05-2019

super snelle bezorging, uitstekende service, duidelijke uitleg procedure en goed op de hoogte gehouden van bezorging en factuur per mail.

Emile 01-05-2019

De actie van Epson valt mij zwaar tegen. Epson printer ET 2650 gekocht bij BCC met een actie 30 euro retour bij aankoop,( Voor de Eco tank ) wel gegevens naar Epson opsturen ( keurig gedaan ) maar nooit meer iets vernomen. Nogmaals ingediend, weer niets vernomen. Dan maar bellen en dat is een opgave. Tot op heden geen 30 euro ontvangen Januari 2019 ingediend nu 3 maanden verder. Epson , Epson. doe geen actie als je die niet na kan komen. Bij BCC ben ik deskundig en keurig geholpen.

wijnen 01-05-2019

De medewerker heeft ons super geholpen .Zeer vriendelijk en deskundig.De levering ging perfect.Eerrst een mail en dan bellen ze op 10 minuten van te voren dat ze eraan komen.uitgelegd hoe de machine werkt aangesloten.Super Service

BKR 01-05-2019

Top bedrijf, nr 1! Voordelige prijzen, goedkoper dan MediaMarkt. Zeer snelle service!

J. Edelenbos 01-05-2019

Ik kies voor de BCC winkel omdat het een persoonlijk benadering geeft en deskundig uitleg over producten. De adviezen worden gegeven op mijn specifieke wensen, prijs categorie en mogelijkheden voor de toekomst.

Maria 01-05-2019

Heb al meerdere artikelen bij BCC gekocht en ben zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben. De ervaren verkopers geven je goede raad zonder pusherig te zijn. Ook de aflevering perfect....Service vind ik prima!!!!!

Bart 01-05-2019

Vriendelijke medewerkers, snel en deskundig geholpen! Ik dacht zelf te weten wAt ik nodig had maar op basis van het advies iets beters gekocht

Toon1954 01-05-2019

Wilde graag de nieuwe Samsung Tab S5e en vond deze bij BCC. Het was de laatste uit de voorraad en heb deze snel besteld. De Tab werd goed verpakt bij mij thuis bezorg.
Zal hier vaker gaan bestellen.

Maarten 01-05-2019

Alles keurig verzorgd volgens afspraak in de winkel. Eerst in de winkel in Breda verschillende tv toestellen bekeken, beoordeeld en diverse voorzieningen besproken.

A. van der Molen 01-05-2019

Goedemorgen,
Gisteren geweest,vriendelijk personeel echt aan te bevelen.
Goede uitleg,niets op aan te merken.
Ga er een en er vaar het zelf.
Gr,A.van der Molen.

A de Ruiter 01-05-2019

Duidelijk en veel goede uitleg van producten in folder als van hun website.
Ook goede advies in de hun winkels

Jaylin 01-05-2019

Ik ben zeer tevreden. Ik ben naar de winkel geweest en door goed advies kwam ik op deze stofzuiger. Wat ik wel raar vond is dat ik hem wilde bestellen meteen in de winkel heb ik al mijn gegevens doorgegeven komen we helemaal op het eind erachter dat je niet meer kon bestellen want er was er nog maar 1 beschikbaar terwijl ik hem wil kopen moest ik naar huis en daar alles zelf weer invullen en dan hopen dat niet iemand anders ondertussen de stofzuiger besteld had. Ik vond dit raar gaan en hoop dat jullie hier iets mee gaan doen.

Hansg 01-05-2019

De service is echt super! Je wordt snel en ter zake kundig geholpen door erg vriendelijke mensen.

Korsuize 01-05-2019

Prima overzichtelijke winkel, goede voorlichting van de verkopers.
een goede keuze voor alle huishoudelijke apparatuur.

Grietje 01-05-2019

Van tevoren heb ik me goed georiënteerd. Ik wilde een tablet kopen en aangezien er amper prijsverschillen zijn, heb ik gekozen voor een winkel dichtbij. Het voordeel van een fysieke winkel is, dat je het voorwerp ziet. Hierdoor heb ik toch een andere gekozen dan ik van plan was.

Mario escribano 01-05-2019

Super winkel en klant vriendelijk
Word snel geholpen met goede uitleg ook met thuis bezorgen goed en snel

Ton 01-05-2019

Zeer prettige shop met deskundig personeel. Heb er een laptop gekocht, op zaterdag middag. Omdat het een demonstratiemodel was (er waren er geen meer in het magazijn), moest deze teruggezet worden naar fabrieksinstellingen. Helaas kon daarom de laptop niet meer tijdig vóór winkelsluiting ook nog voorzien worden van nieuwe aangekochte programmatuur. Volgende dag terug (zondag) naar de winkel. Helaas zat het tegen met het installeren van een programma. Maar uiteindelijk mede dankzij de volhardendheid van de medewerkers uiteindelijk toch gelukt met de installatie. Dank voor alle hulp.

Raymond 01-05-2019

Belangrijk dat dit soort winkels blijven bestaan in het straatbeeld. Ons product was defect geraakt binnen de drie jaar garantie termijn. Keuze gekregen om het om te ruilen voor een nieuw systeem of met een kleine bijbetaling een veel beter systeem. Ze denken met je mee, geven een uitstekende oplossing en laten je als klant ervaren hoe belangrijk een klant is!
Dikke pluim voor dit filiaal.

Judith 01-05-2019

We wilden graag onze nieuwe espressomachine kopen in een winkel en er advies over krijgen. Dat is goed gelukt. De verkoper heeft ons goed geholpen bij het maken van onze keuze en heeft ons duidelijk gemaakt waarom we in de winkel zouden kunnen kopen ten opzichte van de aankoop online doen. Dat deed hij zeer charmant.

Ikke 01-05-2019

We kopen alle electronica spullen bij de bcc
Altijd vriendelijk en behulpzaam

j. van der Klift 30-04-2019

Ik koop reeds jaren zorgenvrij bij BCC. Ze voeren top merken, hebben gekwalificeerd personeel en in het geval van reparatie heb ik ook een geweldige service gehad. Kortom: een goede en betrouwbare zaak!!

Marcel 30-04-2019

Na een bezoek aan de Mediamarkt was de manier waarop we behandeld werden bij de BCC een verademing. Vriendelijk en vakkundig personeel waardoor je het gevoel krijgt dat je daar gerust je aankoop kunt en wilt doen. Prima winkel!

Emma 30-04-2019

Snelle service en erg goede prijs kwaliteit verhouding. Ik koos voor BCC omdat het product erg in de aanbieding was en ik ben zeer tevreden.

Familie Valk 30-04-2019

Persoonlijk en deskundig geholpen in de winkel. Geen hijgerige verkoper die wil scoren, maar iemand die rustig de tijd neemt. Prima service!

Est 30-04-2019

Goed en vriendelijk geholpen. Product was op voorraad en de beste prijs werd afgerekend:)

Peter 30-04-2019

In de winkel goed advies gekregen.
Snelle levering conform de voorwaarden, door aardig personeel.
Voordelig.

Lies bos 30-04-2019

In een woord geweldig goed personeel en altijd de goedkoopste winkel, weer 30 euro goedkoper gekregen omdat hij online goedkoper stond.

Ton 30-04-2019

Overzichtelijke website. Gekocht product ( tv) was bij BCC het goedkoopst incl gratis bezorgen. Is belofte nagekomen ivm besteld product is de eerstvolgende dag bezorgd.

Ruurd Bosker 30-04-2019

De medewerkers zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en deskundig. De collectie van BCC is ook van goede kwaliteit!

wilma 30-04-2019

Wij komen daar altijd, super winkel, deskundig personeel, goede service, altijd vriendelijk, goede uitleg over alles en als je iets niet weet helpen ze je graag. Kortom niets om op te merken, hoop er nog jaren te komen.

Jan de leeuwen 30-04-2019

Prima winkel en zeer goed geholpen door verkoper xxxx die we al bijna 30 jaar kennen ,goed en eerlijk advies gekregen apparaat werd ook gedemonstreerd . Kortom een goede vertrouwde winkel met vakkundig en gemotiveerd personeel, veel beter dan bij de buurman M...

C 30-04-2019

Goede service en bezorgers waren helemaal top! Hele vriendelijke jongens die heel hard hun best doen en flink wat werk verrichten om apparaten voor je op de goede plek te zetten en aan te sluiten. Topservice! Ik zou BCC zeker aanraden met al hun diensten die zij leveren naast de producten die zij hebben.

Silvia van Eekelen 30-04-2019

Hebben er veel gekocht en zijn altijd zeer vriendelijk geholpen. En een prima service. Deskundig personeel

Marten Dalderup 30-04-2019

BCC staat voor ons voor een bekend bedrijf en de prijzen zijn doorgaans prima in verhouding tot het geleverde. Ook het grote assortiment uit voorraad leverbaar was voor ons een reden om bij BCC te kopen.
Wij hebben er voorts voor gekozen om de wasmachine en droger te laten bezorgen en ook de bezorging viel niets tegen..keurige vakbekwame jongens met goede contactuele eigenschappen die het setje zo werkend op de juiste plek hadden aangesloten.

all in all een hele prettige ervaring.

Sander 30-04-2019

Prima service,
Na onze 1ste aankoop de koelkast wat problemen ondervonden, maar netjes opgelost uiteindelijk.
Bij de wasdroger en vandaag de wasmachine van weg prima service..
Kunnen andere bezorgers nog een puntje aan zuigen

E de Bruijn 30-04-2019

Keurige overzichtelijke, duidelijke indeling.
Prima geholpen en de inhoud van de winkel komt overeen met wat er online staat.

Hennie 30-04-2019

Ik vind de BCC in Veenendaal een goed opgezette winkel met vriendelijk personeel.
Ze weten waar ze over praten en denken met je mee.
Wel vind ik het persoonlijk jammer dat er veel bijzaken verdwijnen. Zoals bijvoorbeeld foto bewerkings programma’s en sd cardreaders.

Zandboer 30-04-2019

goede producten ,snelle en op tijd geleverd .en overzichtelijk site. ze hebben vaak een goede aanbieding,

Marnix 30-04-2019

Al een tijdje opzoek naar een bepaald product (iPhone hoesje grijs). Toen ben ik op internet gaan kijken en daar kwam ik uit bij bcc waar ze hem nog hadden!
Het is ook heel fijn dat je hem de volgende dag al weer in huis hebt! Top winkel

Rien 30-04-2019

Prima webshop met goede zoekmogelijkheden, eenvoudig aankoopproces en snelle levering,
's-avonds een iPad Smart Cover besteld voor een uitstekende prijs en de volgende dag keurig op tijd geleverd door DHL met track en trace mogelijkheid.

Juriaan 30-04-2019

Prima service. Omdat mijn keuken niet zo strak is, was het inbouwen van de nieuwe vriezer een uitdaging. De twee BCC-ers hebben het netjes en met veel vakmanschap opgelost.

Bianca 30-04-2019

Een makkelijk webshop om iets te kopen, zelf je datum invullen van bezorgen is echt super handig, ook de winkels zijn fantastisch, goede prijs/kwaliteits verhouding van de proline serie, stofzuiger (gekocht in de winkel Zaandam) en de droger online aangeschaft zijn wij uitermate tevreden over.
En het personeel in de winkels zijn altijd vriendelijk deskundig en behulpzaam
De 10 is meer dan verdient

Miranda 30-04-2019

Wat een heerlijke service.
Duidelijke site, veel mogelijkheden voor extra service. En de bezorgers hebben alles piekfijn geïnstalleerd en afgevoerd.

Diplomaat 30-04-2019

BCC is een fijne winkel met deskundig personeel. Dit in tegenstelling tot internet winkels,producten die je koopt moeten tastbaar zijn om ze te ervaren. Mijn mening is dat Bcc moet blijven bestaan en van mij mogen ze de grootste worden wereld wijd.

Theo Jansen 30-04-2019

Deskundige en ervaren medewerker die ons vlot en deskundige te woord stond, en je altijd wil begeleiden als er een probleem is.

Jac de Moor 30-04-2019

Al jaren een veelheid aan artikelen bij B.C.C. tot volle tevredenheid gekocht.
Enkele malen was hulp nodig en steeds correct antwoord gekregen.

Richard de Lange 30-04-2019

Makkelijk besteld overzichtelijk snel bezorgd ook nog geïnstalleerd in 10 minuten tijd wasje draait top service BCC

Mario 30-04-2019

Kom hier al jaren altijd goeie service kin hier ook gelijk overstappen naar andere energieleverancier dus dat was mooi meegenomen !

keb 30-04-2019

de schop was goed. werd goed geholpen door de medewerkers. alleen was de medewerker een beetje gehaast.