Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gradus 03-05-2019

Goed, snel en deskundig mondeling advies. Ook de prijs is zeer concurerend.

G.Kremers 03-05-2019

We hebben mogen ervaren dat BCC zonder mopperen of smoesjes verzinnen de laagste prijs
garantie volledig waar maakt

Don 03-05-2019

De bezorger was bereid de koelkast in de schuur te plaatsen en gaf goed advies over de rust periode die een koelkast nodig heeft voordat hij wordt aangezet nadat hij verschoven is.

Jane Harinck 03-05-2019

Altijd fijn om in de winkel van BCC Amersfoort te zijn! Je word daar correct en zeer vriendelijk welkom geheten en fijn geholpen en de koffie is er heerlijk. Wij komen in ieder geval graag in Amersfoort.

Peter en Clary Meijer 03-05-2019

Het filiaal waar wij altijd komen is super! ( abeefabriek Tilburg)
Zeer vriendelijk personeel. Goede kennis van de produkten. Je krijgt goed advies.
Ga zo door allemaal!!!

leon 03-05-2019

bcc is een nette zaak waar alles keurig uitgestald staat, je wordt er vriendelijk te woord gestaan, zijn niet opdringerig en weten waar ze het over hebben. Kom hier al jaren over de vloer en altijd met een glimlach weer naar huis.

Casper 03-05-2019

Goed voorafgaand geïnformeerd!
Nette service, monteurs denken met je mee! Mijn vaatwasser was verwijderd en geplaatst voor ik het wist.

Brink 03-05-2019

Ik ben snel en goed geholpen. Wat ik nodig had, was in voorraad. De verkoper heeft goed advies gegeven.

Anneke 03-05-2019

Prima winkel in Middelburg. Altijd parkeerplek voor de deur. Vriendelijk personeel dat je met rust laat als je aangeeft te willen kijken. Wanneer je tot een aankoop besluit wordt je goed geadviseerd en zeer vriendelijk te woord gestaan.
bezorging was prima op tijd, zeer beleefd en ook vriendelijk.

smedes 03-05-2019

wij hoeven niet naar de webshop maar gaan gewoon naar de winkel. Krijgen altijd een deskundig en eerlijk advies en geen vraag is te veel. Service is uitstekend. kort geleden nog een probleem gehad met de gekochte laptop en zo vriendelijk en hulpvaardig maak je tegenwoordig niet meer mee. Het heeft hen veel tijd gekost maar het kon allemaal. geen enkelprobleem.

Marco kloosterman 03-05-2019

Goed geholpen vriendelijke behandeling top winkel lage prijzen goede overzicht snelle levering

Kim 03-05-2019

Ik shop het liefst bij de bcc, omdat ik de service heel goed vind. Het bezorgen gaat snel en het repareren en/of omruilen van een defect product gaat prima. De kosten van de producten zijn in vergelijking met andere winkels ook goed. Kortom een fantastische winkel!

Nancy 03-05-2019

Laptop gekocht en keurig alle software geïnstalleerd.. super geholpen! Blij 😃

Bert Veld 03-05-2019

Altijd plezierig en vakkundig geholpen, waardoor een gunfactor ontstaat. Daarnaast is de winkel dicht in de buurt om fiesiek het te kopen apparaat te kunnen bekijken.

Brand 03-05-2019

De service die verleend werd , was uitmuntend. Vriendelijk, klantgericht en daardoor heel prettig te ervaren. De betrokkenheid was gemeend.

E. De Jong 03-05-2019

Onderweg naar ons nieuwbouwhuis kwamen we erachter dat we een nieuwe stofzuiger nodig hadden omdat de oude het had begeven; gestopt bij BCC Hertogplein in Nijmegen en met een vraagteken boven ons hoofd bij de stofzuigers gaan staan. Een ontzettend behulpzame man kwam ons alles uitleggen over de verschillende modellen en met een paar van onze steekwoorden (goede zuigkracht, lang snoer, stil) kwam hij uit op een fijne AEG waar we helemaal enthousiast over waren, niet in de laatste plaats vanwege de prijs. De winkel was mooi ingedeeld en je kon merken dat de verkopers echt oog voor hun klanten hebben. Goede service, goede prijs, goed product; met een BCC in de buurt heb je het internet niet meer nodig!

Berg 03-05-2019

Prima ontvangst. Alle tijd voor uitleg en vergelijking waarvoor wij kwamen.
Zeer klantvriendelijk .

Anite 03-05-2019

Goed advies en service met scherpe prijzen en ook aardig deskundig personeel.

Gitte 03-05-2019

Meest vriendelijke verkoper ooit! Duidelijk en nam de tijd. Niet vaak meegemaakt

Maassie64 03-05-2019

Bcc maakt alle beloftes allemaal waar en personeel is buitengewoon vriendelijk en hebben verstand van zaken

Anneke 03-05-2019

Het personeel in de winkel in Lisse is heel vriendelijk en de voorlichting over het artikel heel duidelijk. Al mijn vragen werden uitgebreid behandeld.

Annemarie 03-05-2019

Ik kies altijd voor BCC voor witgoed en apparatuur, omdat de service en de prijs prima zijn. Mijn nieuwe wasmachine keurig en snel geplaatst, ben er blij mee!

Mervin 03-05-2019

Ik ben super goed geholpen en ik vond dat er mee werd gedacht met mijn aankoop ik zeg ga zo door!

Ruud 03-05-2019

Vriendelijke verkoper. Goed advies. Snelle levering en goede afhandeling. Je hoeft niet de hele dag thuis te blijven.

Wil Kees 03-05-2019

Goed verzorgde en zeer veel keuze artikelen op voorraad, met vriendelijk personeel.

G.Garstman 03-05-2019

De verkoper Dennis van bcc oudehaagweg in den haag,
Is een topper altijd erg goede service kom al jaren speciaal voor hem.naar deze zaak onder genot van een kopje koffie hele goede uitleg over het gekochte product
Xxxxx ga zo door hoop nog jaren door je geholpen te worden met vriendelijke groet xxxx

T. Joustra 03-05-2019

Het is een overzichtelijke winkel, met een duidelijke indeling.
Het personeel is per afdeling zeer deskundig en behulpzaam.
De winkel is makkelijk bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid.
Op zaterdag wat minder in verband met de zwarte markt.

jgm 03-05-2019

Gewoon direct en goed geholpen, en zeker bij de kassa aardige mensen en geen verplichte route en ongeinteresseerde medewerkers zoals bij een ander grootwinkelbedrijf

Dick S 03-05-2019

klantvriendelijke winkel, die ook onze problemen met een nieuw gekochte wasmachine feilloos oploste

Loetske 03-05-2019

BCC Beek is echt een top winkel .
Je wordt er altijd met veel geduld geholpen en altijd vriendelijk personeel

Marcel 03-05-2019

Ik heb voor de winkel gekozen en heb een prettige, snelle en deskundige hulp en advies ervaren.

Jenny 03-05-2019

Ik ben bij de BCC Haarlem goed en vriendelijke geholpen. Het product wat ik wilde was ineens van prijs veranderd en ook niet leverbaar. De medewerker kwam met een goed alternatief en daar ben ik zeker blij mee.

An 03-05-2019

We hadden tv gekocht voor mijn vader in een verzorgingshuis maar het was geen goed model. Uitgelegd in de winkel, ander model besteld, mocht 1e tv zolang houden tot ander model binnen was. Topservice van XXX !

Sabine 03-05-2019

Prima geholpen, niet opdringerig dat vind ik altijd heel belangrijk. Kundig advies, dus wij hebben de juiste keuze kunnen maken. En zijn erg tevreden!

Jan 03-05-2019

Goede service. Netjes geplaatst . Nemen je oude apparatuur weer mee. Zijn heel precies in het werken. Super geregeld

Brand 03-05-2019

Peter 03-05-2019

Prima winkel, vriendelijk personeel, gevraagd of ze een artikel op zij konden zetten, zodat we nog even bij andere zaken konden kijken, was geen probleem.

Danny Henskens 03-05-2019

Top service! Bcc oss weer wat aankopen gedaan waaronder een tv beugel, site van vogel gaf aan dat deze vogel 65" ondersteunt echter na wat navraag bleek dat niet zo te zijn. Bcc heeft diezelfde dag nog een zwaarder model geleverd zonder extra kosten. Weer een bevestiging van de goede service!

Riek Vlemmings 03-05-2019

Mijn wasmaschine ging stuk door teveel onkosten was het verstandiger een nieuwe te. Kopen ik had op internet gezocht en ben bij BCC in Helmond terecht gekomen een geweldige winkel met uitstekend personeel die mij alles duidelijk uitgelegd hebben over de voor en nadelen van verschillende maschines ik heb een Bosch wasmaschine gekocht en ben er zeer tevreden over Bedankt

Jos 03-05-2019

Het is een fijne winkel, waar ik al jaren mijn elektronoca haal en waar ik goed word geholpen.

N. 03-05-2019

Gewoon goede, overzichtelijke webshop en goede, vlotte levering.
Bereikbaar voor vragen.

Jeroen 02-05-2019

Goede service en duidelijke uitleg bij het aansluiten. Ook fijn dat ze 10 minuten van tevoren even bellen als ze in de buurt zijn.

Henri 02-05-2019

Ik ben naar BCC Veghel gegaan voor een soundbar
van het merk sony ct 290
Ben zeer snel en vriendelijk geholpen door een medewerker van bcc
Deze bcc in veghel zou ik zeer aanbevelen

Frank van Boxtel, Goirle 02-05-2019

In de winkel gevraagd om advies over een elektrisch fornuis dat op een elektrische installatie van 2 x 16 ampere kan draaien. De meeste huizen in NL hebben 3 x 25 amper. Ons nieuwe huis is een energiezuinige BENG woning en heeft 2 x 16 ampere. Heet was een hel of a job om via internet een geschikt apparaat te vinden. In de winkel ben ik geadviseerd door een vakkundige medewerker die van wanten wist. Nu hebben we een geschikt apparaat. De bezorging was perfect en we werden voortdurend op de hoogte gehouden van het levermoment. Het apparaat is in een kwartiertje door 2 technici aangesloten en getest.

Selina 02-05-2019

Er staat duidelijk en veel beschreven.
In de winkel zelf wordt je ook goed en snel geholpen,met een goede service.
Het word daarna thuis gebracht en geïnstalleerd.

harrie 02-05-2019

ben in de winkel super geholpen zoals altijd voor een mooie prijs een laptop gekocht
vriendelijk en goed geholpen

Eric van der Vegt 02-05-2019

Mooie shop, volop keuze, leuke mensen.
Zoek natuurlijk altijd online naar een produkt. Tot nu toe slaag ik steeds bij bcc. Kan je het in het echt zien. En is ook nog bij mij om de hoek : )
Nu op zoek naar een wasmachine, ben benieuwd of het weer zo gaat.

G-J v D 02-05-2019

Wij hebben hier een Senseo HD6574 gekocht. Bewust gekozen voor de winkel en niet voor de webshop omdat we toch met onze eigen ogen willen kijken hoe het product er uit ziet. Prima winkel met behulpzaam personeel.

Nelis 02-05-2019

Snelle levering. Helaas niks mis mee dus de aftersales kan ik niet beoordelen (en dat is wat je als lezer van reviews wilt weten)

Pjotr 02-05-2019

Ik ben wel drie keer langs geweest om info te vragen en uiteindelijk te kopen.
Altijd prettig geholpen.
Heel fijn dat ze ook voor de installatie zorgen en zeer prettig dat ze een kwartier van te voren bellen dat ze er aan komen.