Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Renate 05-05-2019

Geweldig geholpen bij BCC. Ik liep tegen sluitingstijd binnen en had een aantal vragen over de airfryer XL. De medewerker nam de tijd en beantwoordde alle vragen en kwam nog met leuke tips! Besloten tot de aankoop en toen bleek de prijs aangepast te worden, omdat de airfryer elders goedkoper was, leuke bijkomstigheid en daarna helemaal tevreden toen bleek dat BCC de VVV bonnen accepteert. Top, kom zeker nog eens terug!

h van der ploeg 05-05-2019

ruim assortiment en vriendelijke, behulpzame medewerkers die duidelijke uitleg geven over de producten.

Oscar Koenders 05-05-2019

Zeer aardig en en deskundig personeel.
Mensen nemen de tijd om een passende oplossing te vinden.
Goed aftersale service, een aanrader als u netjes bedient wenst te worden!!!

geert 05-05-2019

netjes van te voren gemaild wanneer de bestelling komt en 5 min van te voren gebeld dat ze er aankomen voor te leveren van de bestelling.
alles keurig geleverd en aangesloten

Pascal van Beusekom 05-05-2019

Wat een fantastische winkel, klant is klant, winkel straalt rust uit. In de winkel in the Wall in Utrecht werd ik perfect geholpen bij mijn zoektocht naar een tv muurbeugel. Verkoper sprak mij aan, nam mij mee, toonde interesse en gaf perfect advies. Tegen dit soort zaken kunnen Bol en Coolblue niet op!

Frank-Edwin 05-05-2019

Zeer scherpe prijsstelling, duidelijke en volledige productomschrijving met reviews, eenvoudige bestellingswijze, prima overzichtelijk site, makkelijke aanmelding, goede info over status van de bestelling (mail & track&trace), vele betaalmogelijkheden, exacte aanduiding bezorgmoment welke ook werkelijk wordt nagekomen en een zeer attente en sympatieke bezorg(st)er, wat valt er nog meer te wensen ?!

Jurjen 05-05-2019

Omdat mijn monitor van mijn desktop het had begeven, bracht ik op een zaterdagmiddag een bezoek aan de BCC in Arnhem Zuid.
Ik werd daar prettig geholpen door een medewerkster die precies wat ik bedoelde wat voor vervangend apparaat ik zocht.

Beekuil 05-05-2019

Prima geholpen bij het maken van de juiste keuze wasmachine. Een verkoper met verstand van zaken. Handig voor als je uit alle aanbieders op internet niet weet wat je kiezen moet.

Els 05-05-2019

Eerst op de site gekeken, is duidelijk en je artikel is niet moeilijk te vinden, daarna toch naar de winkel! Een winkel om nog een keer terug te komen, heb tijdens ons bezoek geen minpunten kunnen ontdekken, heel vriendelijk door personeel geholpen (o.a. meegelopen om de zware doos in de auto te zetten).

Mazzelaar 05-05-2019

Prima service wringen zich in allerlei bochten om de klant tevreden te stellen.
Personeel altijd vriendelijk en geduldig

Melvin 05-05-2019

Voor het eerst op www.BCC.nl een bestelling geplaatst. Ik heb daar een was/droger combinatie gekocht. Heel duidelijk en transparant over tijdsduur van levering.

Keurig 10 min voor aanvang gebeld dat ze onderweg zijn. Binnen 10 minuten stond het apart op zolder, aangesloten en al op trommelreiniging om chemische stoffen uit fabriek uit te spoelen.

Oude apparaat is gelijk meegenomen.

Zou zo weer bestellen op www.BCC.nl

Asvin 05-05-2019

Top winkel met klantvriendelijk personeel. Personeel neemt de tijd om te helpen en geeft goed advies.

Hilly de Vries 05-05-2019

Ik heb een hele goede ervaring met BCC.mijn tablet gaf problemen dus deze ingeleverd.ik werd heel goed op de hoogte gehouden van de stand van reparatie,maar omdat het te lang ging duren heb ik nu een nieuw exemplaar gekregen. Met een hele kleine bijbetaling heb ik weer 4 jaar garantie op dit exemplaar. Welk lof ga dit ook melden bij vrienden en kennissen. Bedankt nog voor die geweldige service.

M. van Hal 05-05-2019

Online informatie over het product was zeer duidelijk en de levertijd was kort. Ook de informatie over de bezorging was goed.

A.m Hersbach 05-05-2019

Prima geholpen in deze winkel.
Deskundige informatie op prettige wijze.
Een goede keuze gemaakt.

Vincent van Raaij 05-05-2019

Een televisie met wandsteun gekocht. Bij thuiskomst bleken deze niet te passen. In de winkel een andere keuze gemaakt. De nieuwe steun was duurder maar voor een gereduceerde prijs en thuisbrengservice prima opgelost.

Lorry 05-05-2019

Erg goed geholpen door een van jullie medewerkers vriendelijk personeel en behulpzaam.

Matty 05-05-2019

Erg goed geholpen door de verkoper
Zeer klant vriendelijk
Na aansluiten kan ik je nog meer vertellen
Gr Matty

t koster 05-05-2019

prima geholpen nemen alle tijd voor je vriendelijk personeel een winkel om terug te komen

Francis 05-05-2019

Bij onze BCC-winkel (op loopafstand) kun je altijd rondneuzen zonder dat het personeel gelijk op je afkomt. Op verzoek wordt je correct en vakkundig geadviseerd. Zo heb ik nu met een goed gevoel een nieuwe wasmachine en -droger gekocht! De prijzen zijn zeer scherp en er zijn altijd mooie aanbiedingen. Zelfs na betaling werd nog gewezen op de nog 30 dagen geldende laagsteprijsgarantie Igeld terug als je je apparaten ergens anders goedkoper ziet. Een stevige hand bij het verlaten van de winkel maakte het tevredenheidsgevoel compleet. Service? TOP!

Saskia 05-05-2019

Op 3 mei nieuwe computer gekocht bij BCC in Beek, winkelcentrum Macado en kapotte tablet ter reparatie aangeboden, wat nog binnen de garantie valt.
Erg vriendelijke service. Diskdrive (kadootje), Xtra beveiliging (norton) van 49 euro naar 29 euro.

Vooys 05-05-2019

Erg goed geholpen zeer vakundig personeel die echt weten waar ze over praten niet meer dan lof over bcc emmen

V.Sloos 04-05-2019

Kwamen even kijken voor een Bluetooth speaker en zijn door een zeer vriendelijke en kundige medeweker geholpen,uiteindelijk de speaker gekocht.

Jenneke Westland-Rebergen 04-05-2019

Goede locatie in Veenendaal.
Overzichtelijke winkel, snelle service in de winkel. Voldoende keuze. Wij vonden een goed koffieapparaat en kregen voldoende informatie over de aankoop.
Wel hebben wel wat moeite met de koppelverkoop; er werd ons een gesprek aangeboden met iemand van Essent. Het doel van het gesprek was ons vooraf niet duidelijk uitgelegd. Dat zorgde voor verwarring.

Petra de man 04-05-2019

Super service klantvriendelijk top mooi assortiment echt een top winkel in Breda niets opdringerig

rinus 04-05-2019

Ik koop altijd bij BCC Middelburg, deskundig en vriendelijk personeel, die goed adviseren en weten waarover ze spreken. Niet 't opdreunen van datgene wat ikzelf ook op 't productkaartje kan lezen! En ze "smeren" je zeker ook de duurste versie niet aan!

BCC Hoorn 04-05-2019

Ben bijzonder plezierig geholpen door een aardige een kundige medewerker. Toen later bleek, dat er bij de aankoop een "cadeautje" had moeten worden aangeboden, werd dit snel hersteld.

De Groot 04-05-2019

Prima, verkoper geduldig oog voor de winkel en klant. Prima uitleg. Neutraal in zijn verkoopgesprek.

Albert 04-05-2019

De bestelde Sony luidspreker werd snel en goed verpakt verstuurd. De prijs was concurrerend.

Lampje 04-05-2019

Ik heb gekozen voor de BBC omdat zij een fornuis hadden online die ik in andere winkels niet kon laten thuis bezorgen. Kregen ruim optijd een mail hoelaat ons pakket er zou zijn, en 20minuten van te voren werden wij nog gebeld dat ze er bijna waren. Netjes naar boven gebracht zonder enige schaden! We konden onze oude stelsel nog mee terug geven zonder meer prijs. 100%tevreden!
Toen ze aankwamen benende hield ik natuurlijk in de gaten of het apparaat niet stiekem viel, maar die hebben ze heel voorzichtig vervoerd :)

Adriana W. MANTEN 04-05-2019

goede wasmachine voor een goede prijs .Levering keurig in de tijd tel.vooraf gekregen zoals beloofd.Keurig afgeleverd vriendelijke bezorgers.Oude wasmachine meegenomen .Al met al top !!!!

Susanne Crotjee 04-05-2019

Zeer fijne winkel.
We zijn daar goed geholpen door de medewerker en ze namen de tijd voor ons. We kregen een goede uitleg over het product. In de toekomst ziet BCC ons zeker terug.

Vermaas 04-05-2019

Heel goed geholpen en ons probleem netjes voor ons op gelost, heel tevreden over deze winkel in Barendrecht, zal hem zeker aanbevelen aan mijn familie en vrienden, toppers

Smits 04-05-2019

Nette en overzichtelijke winkel. Goede info over de , uiteindelijk door ons gekochte koffiemachine . En ondanks dat de jongeman met ons bezig was, ook oog voor andere klanten en regelde personeel om deze klanten te helpen zonder dat dit ten koste ging van ons .

Inge 04-05-2019

De BCC winkel in Sittard is een mooie, verzorgde winkel. We zijn super geholpen door een medewerker en nam alle tijd voor goed advies en bood ook nog extra opties aan wat ons een extra korting kon opleveren.

Robert 04-05-2019

Goede advies en goede uitleg over het product. Vriendelijk personeel en prijs ook goed

Aad De Haas 04-05-2019

Keurige en nette behandeling door de verkoper ,de procedure werd supergoed uitgelegd
Deze verkoper een aanrader

Lreintke 04-05-2019

De service balie was wat lastig te pakken te krijgen, maar eenmaal aan de telefoon ging het heel soepel. Telefonisch alles kunnen regelen, en de aflevering was ook heel snel, op tijd en perfect aangegeven . Kortom voor deze ronde allen maar lof.

Ankie 04-05-2019

Mooie, ruime winkel met vriendelijk personeel. Personeel heeft verstand van zaken en neemt de tijd voor je. Goede parkeergelegenheid naast de winkel.

Naomi 04-05-2019

Goede shop met veel kennis. Ik had een afwijkende Vesa maat op mijn tv en ben super geholpen. Thuis geïnstalleerd en het is super. Kom graag nog een keer terug.

John 04-05-2019

Snel en accuraat geholpen. Ik kreeg precies waar ik behoefte aan had. Prima!

Linda 04-05-2019

Super service. Goed advies. Snelle levering. Goede aflevering. Bcc raadt ik aan.

Lisette 04-05-2019

ik werd snel en goed geholpen, meteen werd gekeken of het door mij gewenste artikel op voorraad was, bleek inderdaad zo te zijn, dezelfde verkoper liep gelijk mee naar de kassa om te zorgen dat ik af kon rekenen.
Enig min puntje, het promotieartikel wat er gratis bij geleverd zou moeten worden werd niet over gesproken en heb ik dan ook niet ontvangen.

Edwin 04-05-2019

Ik heb een stofzuiger gekocht, van zeer goede kwaliteit . BCC kwam met het Googlen goed naar voren en heb toen besloten om dit bij BCC te kopen.
Van het moment van bestellen, kreeg ik gelijk de volgende dag het product thuis.
Erg fijn om zo bij BCC te winkelen 👍

Cis 04-05-2019

Werden goed en zeer vriendelijk geholpen vandaag ze hadden alle tijd heel fijn

Mevr, A. Kroet 04-05-2019

Ik moest een stofzuiger hebben, en kocht eerder een goedkopere bij een huishoudzaak, die het helaas vlak na drie jaar begaf, en hij zoog ook nooit echt goed. Daarom maar weer naar BCC gegaan voor een degelijke aankoop met korting en een extra cadeaubon van de energiemaatschappij in de winkel. Mijn ervaring met stofzuigers van BCC is, dat ze vele jaren mee gaan en ook heel goed zuigen.

Anja 04-05-2019

Een prima winkel met zeer vriendelijk personeel. en goede product uitleg. Een ruim assortiment aan producten.

F. Claessens 04-05-2019

De keuze in de BCC winkel is erg groot en ik werd snel geholpen. De aankoop werd op de afgesproken dag geleverd, maar helaas had de monteur pech, omdat bleek dat de HMNI kabel stuk bleek te zijn. Dit wordt zo spoedig mogelijk gratis hersteld en dan zal als naar wens zijn.

John 04-05-2019

Top geholpen door verkoper, en super service door het team dat apparaat kwam plaatsen,m'ncomplimenten in tijden niet zo perfect geholpen

Joke 04-05-2019

Bcc, een prettge winkel om te winkelen, vriendelijk en behulpzaam personeel 👍