Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De klein 07-05-2019

We zijn netjes te woord gestaan en uitleg gehad over het product! Medewerkers waren vriendelijk!

John Hessing 07-05-2019

Fijne winkel en uitstekend geholpen. Snelle levering en keurig geplaatst. Is aan te bevelen.

Christian van Offeren 07-05-2019

Wasmachine is netjes afgeleverd zoals verwacht. Deed een paar dagen langer door drukte dat wel.
Oude wasmachine netjes meegenomen, ze deden rap hun werk en gaven goed avies.

Zitterd 07-05-2019

Rustige winkel met veel deskundige informatie over product. Goed geholpen en goed adbies over de wasmachines. Winkel is in de buurt en een van de weinig winkels met deskundig advies. Opvolger van de harense smid

Emm 07-05-2019

Zeer vriendelijk personeel en eerlijk over de machine's heb netjes advies gekregen wat ik wel en niet zou kunnen doen. Ook was de meneer bereid om mee te denken. Heeft ook geholpen met de spullen naar de auto te brengen zeer klant vriendelijk en nemen echt de tijd voor je.

Albert 07-05-2019

Netjes geholpen met de vragen die ik stelde ,ook daar ik ergens anders een pc had gekocht dus een klant is belangrijker dan je iets aan te smeren dus ik zeg toppie .Heb toch maar gelijk wat gekocht daar ik er van overtuigd ben dat het goed is.

Schmidt 07-05-2019

Waardeloze klachtafhandeling. Eerst een droger stuk achter de deur zetten (en dat wisten ze want ze lieten hem vallen bij uitladen) en daarna zijn wij 3 weken bezig geweest om een werkend apparaat te ontvangen. BCC stapelde daarbij fout op fout en komt met 15 euro schaevergoeding.... Na enige druk. Daar waar we tot 2x toe een dag vrij hebben genomen om te wachten op levering... Die niet kwam. Uiteindelijk zelf bij een BCC winkel een aparaat uit de winkel geregeld. Echt waardeloos. En belavhelijk hoe je via de app afgepoeierd wordt.

J.hollander 07-05-2019

Vriendelijk personeel en goed geholpen.Ook de keuze is ruim plus makkelijk bereikbaar en goede parkeermogelijkheden.Zullen zeker vaker komen

Jantine 07-05-2019

Super service. Eerst al heel vriendelijk te woord gestaan in de winkel. Vervolgens online chat alle vragen netjes beantwoord gekregen en netjes nagevraagd w.b.t. het product. Vervolgens ruim binnen de tijd keurig afgeleverd op zijn plek en verpakkingsmateriaal werd zelfs keurig meegenomen. Zeer tevreden klant

Wim de Lang 07-05-2019

Duidelijke gemakkelijk toeganbare site en snel geleverd. Ook was de factuur(garantie) snel beschikbaar

Jan-Willem ter Weele 07-05-2019

Super goed geholpen en geadviseerd door de vriendelijke verkoopster bij bcc vestigting hengelo !

Ruud33 07-05-2019

Goede service geen klachten ga waarschijnlijk meerdere items bestellen

Marlie 07-05-2019

Vorige week een wasmachine besteld bij de outlet van BCC. Wat fijn dat BCC dit op deze manier aanbiedt. De wasmachine ziet er piekfijn uit en hij wast goed. Op de dag van levering waren we aan het verhuizen en hebben de buren voor ons de deur open gedaan. Vervolgens is de wasmachine geplaatst, aangesloten en is er een proefwas gestart. Toen we aankwamen in het huis was de wasmachine klaar om te gebruiken. Perfect!
Enige puntje is de tijd van bezorging, het zou fijn zijn om dit de dag van te voren te horen in plaats van 's ochtends vroeg.

Henk van Dijke 07-05-2019

Ik ben op een correcte, beleefde en zeer deskundige wijze door uw medewerker geholpen wat heeft geleid tot de aankoop van een printer.

P Verhagen 07-05-2019

Zeer goed producten goed afgeleverd en aangesloten. Zeer goede service en vriendelijk in de winkel.

Martijn 07-05-2019

Vriendelijk geholpen bij de BCC, en hoewel het artikel niet op voorraad was (zaterdag), had ik deze diezelfde maandag nog in huis. Levering was netjes ik orde. In de winkel ook uitleg gekregen over de actie en hoe je deze kan activeren.

H.Bannink 07-05-2019

Deze shop is dichtbij, je word vakkundig en vriendelijk geholpen, bijna alle huishoudelijke en elektrische apparaten hier gekocht. Goede service.

F. Vast 07-05-2019

Snelle correcte bezorging. Geven tips en adviezen. De vaatwasser werkt zo ongelooflijk goed, schoon en droog! Zeer tevreden

Syreeta 07-05-2019

Zeer behulpzaam personeelslid. Duidelijke uitleg, goede productkennis en advies.

L. Wil 07-05-2019

Goede en snelle service. Goede uitleg. Goedkoop.
Openingstijden ook gemakkelijk.

Patty 07-05-2019

BCC is echt de goedkoopste en prima service oude wasmachine weer mee genomen zo blij mee jongens moesten toch na 3 hoog en dan nog een binnen trap en dat voor een top wasmachine met een zeer aantrekkelijke prijs

Kirsten 07-05-2019

Super blij met de levering van mijn nieuwe koelkast! En over de service? Ben ik heel tevreden over, op de juiste plek en uitleg dus echt een dikke aanrader!!

Sjaan Hopmans 07-05-2019

Ik heb goede ervaringen in deze winkel: goed advies, vriendelijke behandeling en goede service. Ik heb er al meerdere artikelen gekocht.

Sjaak arnts 07-05-2019

Goed personeel goed geholpen zaterdag besteld maandag in huis beter bestaat niet bedankt BCC

Wendy Cornelissen 06-05-2019

Ik werd keurig geholpen en op al mijn vragen kreeg ik antwoord. Echt super geholpen

Wilma de Gier 06-05-2019

Zeer correct en goed geholpen door ..., goed advies geen verkoop praatje maar goed geluisterd wat wij nodig hadden. Heel fijn.

A. de Ligt 06-05-2019

BCC is een betrouwbare en zeer klantvriendelijke winkel. De levering van mijn wasmachine ging vlot en ik kon zelf gratis en snel een bezorgmoment uitkiezen. Bij sommige websites moet je hier extra voor betalen. Bij BCC niet. De klantenservice is behulpzaam en klantvriendelijk en kun je gemakkelijk bereiken. Ik vond het tevens erg fijn dat we bericht kregen op de berzorgdag en dat de bezorger 15 min voor het bezorgmoment nog even belde. De bezorger was overigens ook erg behulpzaam en vriendelijk en heeft netjes onze nieuwe wasmachine toegelicht en de oude meegenomen. BCC onderscheidt zich door de klantvriendelijkheid zeer zeker van andere webwinkels.

Daphne 06-05-2019

Fijne winkel met prettige sfeer en aardige, behulpzame medewerkers. Geven je de ruimte om zelf rustig te oriënteren.

Microdotje 06-05-2019

Aardig personeel
Erg behulpzaam.
Top.
Bosch snoerloze stofzuiger gekocht.
Super fijn
Vooral snel bij de hand.
Heerlijk

Kim 06-05-2019

Ik werd goed geholpen en ondanks dat het artikel niet voorradig was, heeft de medewerker ervoor gezorgd dat twee werkdagen later het artikel alsnog in de winkel lag om op te halen. Hierover ben ik dezelfde dag nog gebeld ter bevestiging. Top!!!

Eduard Rijnja 06-05-2019

Kalm en deskundig advies. Niks proberen door te drukken. Dus ik was zeer blij met de adviezen.

A.J. van den Donker 06-05-2019

uitstekenend geholpen door het kundig personeel van BCC prachtige Samsung Qled tv gekocht en ben dik tevreden , bezorger was mooi op tijd en erg behulpzaam, ga zo door BCC

Evi 06-05-2019

Duidelijke site. Heb na mijn bestelling snel bevestiging mailtjes gekregen en een track and trace code volgde daarna ook! Snelle en gratig bezorging.

Karin Mertens 06-05-2019

We werden zelfs op een koopzondag waarbij het toch druk was redelijk snel geholpen en we kregen goed advies. Men nam de tijd voor ons. Zeer tevreden.

Hans Boere 06-05-2019

Prima service n.a.v. Defecte Senseo, deze viel niet te repareren en ik kreeg direct een nieuwe Senseo mee. Hele prettige medewerker in deze winkel van BCC in Roosendaal.

Roelie 06-05-2019

Gisteren mijn product besteld en vandaag al in huis .
Duidelijke e-mails ontvangen over de verzending en bezorging.
Meteen na ontvangst factuur per e-mail ontvangen
Super service !!!!

Bas 06-05-2019

Levering volgens afspraak.
Artikel omschrijving klopte precies naar verwachting.
Service zoals beloofd.

Tal 06-05-2019

Ik was op zoek naar een wekker met fm en of natuurgeluiden.
Toen kwam ik bij BCC terecht.
Op de site goede foto.s en beschrijving.
Leuke en makkelijke bedienbare wekker en de volgende dag al in huis.
Kreeg ook gelijk een link om mijn pakketje te volgen.
Nog een voordeel vond ik dat er gelijk een sticker bij zat om evt te retourneren want soms kost dat zoveel moeite om dat te doen.
Ik ben tevreden.

Federico 06-05-2019

Wat heerlijk dat er nog personeel bestaat dat verstand heeft van de producten die ze verkopen. Bij BCC ben ik nog altijd goed geslaagd. Zo werd ik laatst geholpen aan een externe harde schijf die meer mogelijkheden bood die ik goed kon gebruiken en de prijs was nog wat lager dan van het product dat ik in mijn hoofd had. En als het niet in voorraad is bestellen ze het en krijg je het de volgende dag thuis geleverd. Ga zo door!!

T. 06-05-2019

Duidelijke site voor de aankoop. Betaling met VVV cadeaukaart gaat gemakkelijk

Arend 06-05-2019

Wij wilden al onze keukenapparatuur vervangen. BCC heeft een handige inmeetservice zodat je zeker weet dat je de goede apparatuur bestelt. Elk bezoek, van inmeters tot de inbouwers, verliep plezierig. Keurig aangekondigd per mail, sms en telefoontje vlak voor hun komst. Steeds akkundige mensen die echt hun best deden om alles voor elkaar te krijgen

Eddy 06-05-2019

Keurig geholpen door 2 medewerkers. Vriendelijk en attent. Goed advies gegeven en een goede prijs. Een 50 inch tv gekocht. Super tevreden.

A. 06-05-2019

We hebben voor BCC gekozen voor onze nieuwe wasmachine, omdat ze flink korting hadden door de vervangingsweken actie. Ook hebben we eerdere goede ervaringen met BCC, dit heeft meegewogen in ons besluit om voor deze winkel te kiezen. We zijn zeker niet teleurgesteld, de levering ging goed en we zijn vriendelijk te woord gestaan in de winkel.

José 06-05-2019

Op zoek naar een manicure/pedicureset leidde me naar BCC, waar genoeg keuze was met goede prijs/kwaliteit verhouding. De aankoop en betaling verliep soepel. Bevestiging en reactie was zeer snel. Binnen 24 uur werd mijn pakje correct afgeleverd. De informatie over de bezorging was duidelijk. Ook de factuur is op tijd doorgestuurd( tevens garantiebewijs)
De kwaliteit van de aankoop voldoet helemaal aan mijn verwachting. Ik ben er blij mee

Dorris 06-05-2019

Vriendelijk en behulpzaam. Ze nam alle tijd om uitleg te geven. Goede afleverservice, ze namen ook mijn oude droger mee als extra (Dit wel gevraagd in winkel).

Duwiem 06-05-2019

Opnieuw geholpen door deskundig winkelpersoneel, dat met engelengeduld probeerde mijn vier jaar oude koffiemachine te redden, nadat het maalsysteem (vermoedelijk) door een steentje tussen de koffiebonen was vastgelopen. Nieuw apparaat uitgebreid geintroduceerd. Bij thuiskomst alle papierwinkel in de mailbox aangetroffen. Ach: het had ook best een 10 kunnen wezen...

C.A.J.M. van Elmpt 06-05-2019

prima winkel goede prijs kwaliteitsverhouding en kundig personeel dat mij direct goed geholpen heeft

jan 06-05-2019

Prima geholpen in de winkel met goed advies.
Bezorging netjes van te voren bevestigd via mail en sms. Zware wasmachine voorzichtig naar boven gebracht, oude meegenomen, geen rommel achtergelaten en geen beschadigingen. Klasse!

M&M 06-05-2019

Dag gekozen voor de levering. In de ochtend een smsje ontvangen over de bezorg tijd. Kwamen keurig optijd, sloten het aan en dat was ook nog is zo gebeurd. Al met al een super service!!

LeoScribens 06-05-2019

Ik had de keuze tussen twee compact camera's, waarvan er eentje wat duurder was, maar een veel hogere ISO-capaciteit bleek te hebben. de verkoper legde mij uit, wat de meerwaarde van het laatstgenoemde model was, dat ik dan ook heb gekocht. Intussen zijn de eerste testfoto's prima gelukt!