Hil Bruining 08-05-2019

Wij zijn zeer goed geholpen. Nog Bedankt ( Nick). Bezorgen ging ook goed .Keurig aangesloten.Top Hoor

Phil 08-05-2019

Keurige winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Ook prijstechnisch uitstekend. Kan de concurrentie met een webshop aan en eigenlijk koop ik toch gewoon liever in een winkel met persoonlijk contact.

Mick van den Berg 08-05-2019

Snel geholpen bij BCC. Binnen een paar minuten stond ik weer buiten met de laptop die ik wilde hebben. Bovendien waren de 2 medewerkers die mij hebben geholpen beleefd en professioneel. Het hielp dat ik van tevoren op de site kon zien dat er nog minstens één exemplaar op voorraad was. Dit zorgde in ieder geval voor geen nare verrassing. Kortom ik was en ben zeer tevreden.

Nicole 07-05-2019

Een Apple macbook gekocht. De goedkoopste en supersnelle levering! Helemaal top.

elbrammos 07-05-2019

snelle overzichtelijke site, erg gebruiksvriendlijk. ik heb zonder al te veel tijd informatie kunnen lezen over de producten waar ik in geeintresserd was

J.wolff 07-05-2019

Aandacht voor de klant, denkt mee wat het beste voor ons is en de verkoper is geduldig.

Hans Bergers 07-05-2019

Duidelijke indeling van de producten in deze winkel.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Sam 07-05-2019

De klantenservice van BCC in zaandam is erg goed. De verkoper nam ruim de tijd om ons zorgvuldig te helpen na een aankoop van Apple.
De verkoper was vriendelijk en heeft goede service verleend waarbij de klant voorop stond.
Wij zijn erg tevreden en geven de verkoper een 10 als beoordeling.

Joop 07-05-2019

altijd goede ervaringen gehad met BCC,ze leveren datgene punctueel en snel,je hoeft niet lang te wachten ,je word 10 minuten van te voren gebeld en voor die tijd al twee mails of sms,goede service

Ynse 07-05-2019

Goed snel vakkundig geholpen. Levering al volgende dag en op afgesproken tijd. Top.

HPW 07-05-2019

In februari 2019 een decoder aangeschaft in de BCC vestiging in Hoogeveen. De hulp bij de aankoop was verfrissend behulpzaam en deskundig. Begin mei was er een teleurstelling want het werkte ineens niet goed maar, na mailconsult om bij de vestiging langs te gaan en het probleem voor te leggen is op dezelfde vriendelijke behulpzame wijze mijn probleem ( slordig omgaan met de afstand bediening) volledig opgelost en met goede raad overladen is alles nu weer goed werkend. Hartelijk dank daarvoor!

Gerhard Kamphuis 07-05-2019

Een absoluut prettige winkel. Snelle service, goede voorlichting en prettig meedenken.

peter nuijtemans 07-05-2019

Snel geholpen in de winkel, duidelijke antwoorden op onze vragen, snelle levering zonder kosten bij aflevering, 10 minuten voor aflevering kregen wij bericht per telefoon.

Els 07-05-2019

Ik had een artikel besteld wat niet in het filiaal op voorraad was. Daarna was er een verkeerde dag dan aankomst gegeven aan mij. Daar ben ik netjes voor gebeld en op de dag van bevoorrading heb ik een bericht gehad dat ik het af kon halen. Netjes geïnformeerd en goed geholpen

Erik 07-05-2019

Betrouwbaar advies. Kijkt goed naar de kopers en het bijbehorende budget. Gm

marco 07-05-2019

kennis van zaken over het aan te kopen product en nemen tijd voor je. Product gekocht na de toelichting en antwoord op mijn vele vragen, aanrader!

Bos 07-05-2019

Woensdag 1 mei 2019 loop ik morgens de winkel in met mijn vrouw om ons te oriënteren betreffende de aankoop van een laptop. Duurde wat lang voordat wij in het oog van een medewerker kwamen. Na toch wel 10 minuten kwamen wij in contact met .....die ons de hand gaf en zich voorstelde. Vanaf dat moment perfecte uitleg, geen druk en het plezier in het verkopen maakte ons blij en vertrouwd. Na een uurtje uitleg te hebben gegeven besloten wij om weg te gaan en bedankte hem. Weer geen druk, vriendelijk en hopelijk tot ziens. Laat dat hopelijk maar weg, de volgende ochtend stonden wij alweer voor de deur en hebben de laptop gekocht. Vrijdagmorgen afgesproken voor installeren en afhandeling! Dat heeft zeker twee uur in beslag genomen. Complimenten voor het geduld, de professionaliteit en de kennis van .... Topverkoper!! die moet je hebben en daar wordt je bedrijf beter van en kan je scoren. WE hebben een 9 gegeven vanwege de eerste inloop. Anders een 10 geweest!

Jos Huijg 07-05-2019

Zeer goede kennis van zaken, aardige kerel. Duidelijk, weet hoe het in elkaar zit

Piet 07-05-2019

Ga altijd naar deze winkel vriendelijke mensen met verstand van zaken vandaag weer geweest gisteren avond springt mijn tv kapot vandaag nieuwe gehaald en gelijk alles kunnen regelen dus geen dag zonder tv wederom top geregeld

Jeanne van Alphen 07-05-2019

al jaren is dit de winkel waar wij onze benodigde spullen kopen van wasmachine naar filter voor de stofzuiger.Altijd correct en vriendelijk geholpen .als ze het niet hebben, gaan ze op de computer voor je kijken of het op een andere manier toch ergens te koop is.Top hoor .J.van Alphen

Jacques 07-05-2019

Duidelijke informatie op de shop met goede vergelijkingsmogelijkheden. Goed geïnformeerd over bestelling en levering en die was heel snel af te halen in de winkel. Verkoopster heeft heel goed commercieel gevoel en wist mij te overtuigen van het nut van afsluiten aanvullende garantie. Dat was super professioneel.

Johan-Oostvoorne. 07-05-2019

Klantvriendelijke locatie i.v.m. aanliggende parkeerplaats. Groot assortiment van elk artikel.
Vriendelijk en deskundig personeel wat elkander ondersteunt als er vragen zijn. Snelle levering bij bestelling en de mogelijkheid zelf te beslissen wanneer het product geleverd kan worden.
Klantvriendelijke prijzen!

Henny Slagt 07-05-2019

De artikelen zijn zeer makkelijk te vinden,en dan ook nog eens n extra korting, fantastisch en beleefd personeel wij hebben n 10 gegeven maar er stond geen 15 bij anders hadden ze die zeker van ons gekregen we zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanwinst, nogmaals hartelijk dank voor de goede service mvg mevr slagt Nillesen

Fred 07-05-2019

Levering, op zaterdag, prompt de dag na bestelling.
TP-LINK TL-WPA4220KIT voldoet volledig aan de verwachtingen en is scherp geprijsd.

Judith Kulk 07-05-2019

Ik was op zoek naar een goede elektrische tandenborstel en op de site van BCC stond voldoende info en achtergrond informatie. Veel producten om uit te kiezen. Ik heb dan ook een mooie kunnen kopen bij BCC. En ben daar erg blij mee.

De klein 07-05-2019

We zijn netjes te woord gestaan en uitleg gehad over het product! Medewerkers waren vriendelijk!

John Hessing 07-05-2019

Fijne winkel en uitstekend geholpen. Snelle levering en keurig geplaatst. Is aan te bevelen.

Christian van Offeren 07-05-2019

Wasmachine is netjes afgeleverd zoals verwacht. Deed een paar dagen langer door drukte dat wel.
Oude wasmachine netjes meegenomen, ze deden rap hun werk en gaven goed avies.

Zitterd 07-05-2019

Rustige winkel met veel deskundige informatie over product. Goed geholpen en goed adbies over de wasmachines. Winkel is in de buurt en een van de weinig winkels met deskundig advies. Opvolger van de harense smid

Emm 07-05-2019

Zeer vriendelijk personeel en eerlijk over de machine's heb netjes advies gekregen wat ik wel en niet zou kunnen doen. Ook was de meneer bereid om mee te denken. Heeft ook geholpen met de spullen naar de auto te brengen zeer klant vriendelijk en nemen echt de tijd voor je.

Albert 07-05-2019

Netjes geholpen met de vragen die ik stelde ,ook daar ik ergens anders een pc had gekocht dus een klant is belangrijker dan je iets aan te smeren dus ik zeg toppie .Heb toch maar gelijk wat gekocht daar ik er van overtuigd ben dat het goed is.

Schmidt 07-05-2019

Waardeloze klachtafhandeling. Eerst een droger stuk achter de deur zetten (en dat wisten ze want ze lieten hem vallen bij uitladen) en daarna zijn wij 3 weken bezig geweest om een werkend apparaat te ontvangen. BCC stapelde daarbij fout op fout en komt met 15 euro schaevergoeding.... Na enige druk. Daar waar we tot 2x toe een dag vrij hebben genomen om te wachten op levering... Die niet kwam. Uiteindelijk zelf bij een BCC winkel een aparaat uit de winkel geregeld. Echt waardeloos. En belavhelijk hoe je via de app afgepoeierd wordt.

J.hollander 07-05-2019

Vriendelijk personeel en goed geholpen.Ook de keuze is ruim plus makkelijk bereikbaar en goede parkeermogelijkheden.Zullen zeker vaker komen

Jantine 07-05-2019

Super service. Eerst al heel vriendelijk te woord gestaan in de winkel. Vervolgens online chat alle vragen netjes beantwoord gekregen en netjes nagevraagd w.b.t. het product. Vervolgens ruim binnen de tijd keurig afgeleverd op zijn plek en verpakkingsmateriaal werd zelfs keurig meegenomen. Zeer tevreden klant

Wim de Lang 07-05-2019

Duidelijke gemakkelijk toeganbare site en snel geleverd. Ook was de factuur(garantie) snel beschikbaar

Jan-Willem ter Weele 07-05-2019

Super goed geholpen en geadviseerd door de vriendelijke verkoopster bij bcc vestigting hengelo !

Ruud33 07-05-2019

Goede service geen klachten ga waarschijnlijk meerdere items bestellen

Marlie 07-05-2019

Vorige week een wasmachine besteld bij de outlet van BCC. Wat fijn dat BCC dit op deze manier aanbiedt. De wasmachine ziet er piekfijn uit en hij wast goed. Op de dag van levering waren we aan het verhuizen en hebben de buren voor ons de deur open gedaan. Vervolgens is de wasmachine geplaatst, aangesloten en is er een proefwas gestart. Toen we aankwamen in het huis was de wasmachine klaar om te gebruiken. Perfect!
Enige puntje is de tijd van bezorging, het zou fijn zijn om dit de dag van te voren te horen in plaats van 's ochtends vroeg.

Henk van Dijke 07-05-2019

Ik ben op een correcte, beleefde en zeer deskundige wijze door uw medewerker geholpen wat heeft geleid tot de aankoop van een printer.

P Verhagen 07-05-2019

Zeer goed producten goed afgeleverd en aangesloten. Zeer goede service en vriendelijk in de winkel.

Martijn 07-05-2019

Vriendelijk geholpen bij de BCC, en hoewel het artikel niet op voorraad was (zaterdag), had ik deze diezelfde maandag nog in huis. Levering was netjes ik orde. In de winkel ook uitleg gekregen over de actie en hoe je deze kan activeren.

H.Bannink 07-05-2019

Deze shop is dichtbij, je word vakkundig en vriendelijk geholpen, bijna alle huishoudelijke en elektrische apparaten hier gekocht. Goede service.

F. Vast 07-05-2019

Snelle correcte bezorging. Geven tips en adviezen. De vaatwasser werkt zo ongelooflijk goed, schoon en droog! Zeer tevreden

Syreeta 07-05-2019

Zeer behulpzaam personeelslid. Duidelijke uitleg, goede productkennis en advies.

L. Wil 07-05-2019

Goede en snelle service. Goede uitleg. Goedkoop.
Openingstijden ook gemakkelijk.

Patty 07-05-2019

BCC is echt de goedkoopste en prima service oude wasmachine weer mee genomen zo blij mee jongens moesten toch na 3 hoog en dan nog een binnen trap en dat voor een top wasmachine met een zeer aantrekkelijke prijs

Kirsten 07-05-2019

Super blij met de levering van mijn nieuwe koelkast! En over de service? Ben ik heel tevreden over, op de juiste plek en uitleg dus echt een dikke aanrader!!

Sjaan Hopmans 07-05-2019

Ik heb goede ervaringen in deze winkel: goed advies, vriendelijke behandeling en goede service. Ik heb er al meerdere artikelen gekocht.

Sjaak arnts 07-05-2019

Goed personeel goed geholpen zaterdag besteld maandag in huis beter bestaat niet bedankt BCC

Wendy Cornelissen 06-05-2019

Ik werd keurig geholpen en op al mijn vragen kreeg ik antwoord. Echt super geholpen