BCC is een aanwinst voor Leidsenhage 15-05-2019

BCC vind ik een fijne zaak met vriendelijk personeel en duidelijk in de uitleg van de te verkopen producten. Heb vandaag een tablet gekocht en ben daar zeer tevreden over.

Walter 15-05-2019

Uiters gemakkelijk gratis parkeren. Zeer behulpzaam personeel en ook nog heel vriendelijk.
voor iedereen een aanrader.

Lisa 15-05-2019

In de winkel werden wij snel geholpen, binnen 10 minuten stonden wij goed geholpen weer buiten de winkel. Ontzettend vriendelijke mensen, die ondanks de vlotte afhandeling tijd hebben voor een dolletje.

tevreden klant 15-05-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het bij ons om de hoek van de straat, en een betrouwbaar adres is. Ik had snel goede informatie nodig over een magnetron en dat heb ik gekregen. Ben uitstekend geholpen door de medewerker. Snel en accuraat.

MvdG 15-05-2019

De shop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, ik heb voor deze shop gekozen omdat je hier makkelijk producten kunt vergelijken. Ik heb geen aankoop gedaan in de shop maar ik ben na de product vergelijking naar de winkel gegaan om extra informatie te krijgen en omdat ik graag meteen de producten mee wilde nemen. In de winkel uitgebreid advies gekregen van de werknemer die echt de tijd voor mij heeft genomen.

Sweetlake Logistics 15-05-2019

BCC is voor ons de enige echte elektronica winkel waar wij de juiste informatie kunnen krijgen over wat wij willen kopen. Tot nu toe hebben wij altijd antwoord gekregen op onze vragen. Het personeel heeft de juiste kennis. Géén verkoop praatjes, maar duidelijke informatie!

Bianca kweens 15-05-2019

Het is een leuke site ze hebben vandaag mijn wasmachine gebracht en aangesloten de mannen die de wasmachine gebracht hadden waren heel vriendelijk

r quist 15-05-2019

o geweldige service .qua bestellen en betalen heel gemakkelijk en de bezorging en de daaraan vooraf gaande info is perfect.

Thomas Windsant 15-05-2019

Vooral de plezierige service (Veghel) en het ruime aanbod. De deskundige hulp maakt het aanschaffen van een en ander nog leuk ook.

Diana schaap 15-05-2019

Omdat ik eerst bij een andere winkel een was droog combinatie op het oog had..: heeft deze meneer me duidelijk gemaakt dat dat apparaat helemaal niet goed staat aangeschreven en dat deze maar een halve had en minimaal moet een apparaat 4 sterren hebben... dus ben blij dar ik toch nog even naar bcc bent gegaan 👍🏻

Albert Cremers 15-05-2019

Vandaag was ik bij BCC voor de aankoop van een soundbar. Eerst heb ik eens rustig rond kunnen kijken wat er te koop was. Ik kon veel informatie vinden bij de tentoongestelde apparaten. Keuze in overvloed!
Toen ik na een klein half uur mijn keuze gemaakt leek te hebben ben ik naar een verkoopster gegaan die mij ook nog eens alle benodigde informatie verstrekte. Daarvoor nam ze alle tijd.

Het verwerken in de computer en bij de kassa verliep vlekkeloos.
Wederom een prima ervaring bij BCC. Het was er niet voor niets zo druk.

Shido nailcentre 15-05-2019

Ik word altijd vriendelijk geholpen door medewerkers zeker nu met mijn senseo. Behalve bij de tv afdeling heb ik een slechte ervaring gehad. Maar toen kwam een andere verkoper en die heeft me zo goed geholpen. En die mij niet serieus nam baalde als een stekker. Ik kocht een tv en soundbar.

Geertje de Jong 15-05-2019

Prima service, zeer klantgericht. De ontvangst is altijd persoonlijk en zeer vriendelijk.

Venicci 15-05-2019

BCC gekozen door goedkoopste prijs inclusief montage. Verkoper vertelde dat de afwijkende situatie van mijn keuken opgelost zou worden door officiële beugels specifiek voor die situatie, installateurs wisten van niets...
Uiteindelijk wel opgelost op innovatieve wijze, maar niet zoals het hoort.

Bianca 15-05-2019

Duidelijk, vriendelijk en voor vele mensen een begrijpelijke taal. Ruim assortiment en voor een leuke prijs.

Christ Priems 15-05-2019

goede lokatie met volop gratis parkeergelegenheid en aardige verkoper. ik had reeds een Salora tv voor mijn slaapkamer en deze ga ik zaklijk gebruiken voor camerasysteem te optmaliseren. goed en goedkoop

Winter 15-05-2019

Super goede winkel, snelle levering, gratis verzending, en niet duur, up to date producten en apparatuur. En hele goede service.

marij tummers 15-05-2019

heb al 4 keer bij bcc gekocht het is een geweldige winkel personeel perfect en een hele goede service

Adrie 15-05-2019

goede mensen staan altijd voor je klaar ik zal anderen mensen zeker aan bevolen

Rianne 15-05-2019

Heel erg tevreden over de bezorging en het naar plaatsen van onze nieuwe wasmachine. De droger er weer bovenop zetten was geen probleem en ze hebben gelijk de oude wasmachine mee genomen

Piet van bergen 15-05-2019

De site is overzichtelijk en snel op eigen wensen te toetsen. Deze kan ik zeer aanbevelenbij andere potentiele kopers.

Nora 15-05-2019

Ik vind het een fijne winkel om huis apparatuur te kopen die ik nodig heb. Het is een bekende winkel voor mij en de webshop is erg overzichtelijk. De website geeft al meteen in het overzicht van waterkokers aan welke kenmerken er zijn zonder dat je er op hoeft te klikken. Je kan dan meteen met de soortgelijke producten vergelijken.
Voordelige producten en garantie op het laagste prijs , zo niet kan je zelfs aangeven dat t ergens anders goedkoper is waardoor je gewoon het verschil terug krijgt.
Goede service, kon het zo snel mogelijk in huis krijgen. Zelf de dag kiezen dat het bezorgd wordt, wat ik fijn vindt.
Je kan er ook voor kiezen om de oude apparatuur te laten ophalen tijdens de bezorging. Goede service dan blijft het thuis niet rond slingeren, en kan het meteen mee.
Verder ben ik erg tevreden over de winkel en de service.

v/d Braak 15-05-2019

super geholpen. komen zeker terug. personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Kim 15-05-2019

Rondje door de winkel gelopen en Kees zag me direct! Heel fijn geholpen, Ereader met hoesje en 4 jaar garantie. Geweldig.

Matthew 15-05-2019

Prima installatie hebben zelfs me droger verplaatst top service al vind ik zelf!

Anton 15-05-2019

Makkelijk bestellen via vele keuzes van betaling, snelle bezorging met goeie melding over bezorging en goedkoper dan ander websites

W.F.M.van Erp 15-05-2019

Ruim assortiment, meedenkende verkoper, vriendelijk, snelle bediening.
Aflevering vlot, volgens afspraak en prima uitleg.
Oude apparaat meegenomen.
Zeer tevreden over alle aspecten.

Janny kusters 15-05-2019

Wij zijn heel goed geholpen er is alles heel goed uitgelegd en ook met het bezorgen ging prima beveel ik bij iedereen aan

Miranda 15-05-2019

Goede service! Klantvriendelijk! Aanschaf producten vaatwasser en droger naar tevredenheid afgeleverd en geïnstalleerd.

M. Mourits 15-05-2019

Prima service, inductiekookplaat gisteren besteld en vandaag geleverd en geïnstalleerd. Keurig gedaan. Actie was gratis installatie. Ook het restmateriaal wordt keurig meegenomen. Vanochtend om 7 uur keurig een sms bericht met een tijdsindicatie van levering.
Ik ben zeer tevreden.

Mays 15-05-2019

Prettige medewerkers, zeer behulpzaam en snel.
Bellen voordat ze komen en vragen ook hoe en waar je het product wilt.
Dank je wel BCC

N.Nijhof 15-05-2019

Prima aanbod, goede service, duidelijke uitleg bij de producten. Zou BCC zeker aanbevelen dus.

Ruud Brockhus 15-05-2019

Genoeg vrijblijvende hulp en info bij kopen van een product, vriendelijk personeel en goede service bij aftersale. ( als je problemen hebt.)
De prijs en de prijsgarantie is prima voor het geleverde product.
Bij BCC kom je graag terug !

Monique 15-05-2019

Na verscbillende webshops bezocht te hebbdn, gekozen oor Bcc. Ze hadden de laagste prijs. Bezorging ging prima, werd netjes ingelicht over het tijdstip van bezorging. En kreeg kort van tevoren een telefoontje dat ze er aan kwamen.
Dus dik tevreden.

Hans 15-05-2019

Heerlijk om gewoon binnen te lopen en na perfect advies met je aankoop weer lachend naar huis te gaan. Relaxt! Blij met BCC in de buurt!

Jaap verhoef 15-05-2019

Zeer prettig geholpen ondanks dat de winkel om 18.00 uur dicht ging toch fijn en netjes geholpen zodat wij met een fijn gevoel de winkel uit gingen met een nieuwe smart tv

Jeanine 15-05-2019

Prima advies, goede prijs en vooral uitstekende service. Daarom kopen wij al jaren bij BCC.

Hans 15-05-2019

Ik heb een koop gedaan !
Verder misleid door personeel !
Daarna gelogen !
Nu heb ik op 7 mei een klacht ingediend !
Heb terug bel verzoek gedaan !
Werd gebeld door filiaal maneger den haag megastors !
Heer *****zeg tegen mij hij is niet verplicht om mijn mail te beantwoorden !!
Dus klacht blijven hangen ergens !!
Zo corrupt is bcc !!!!

M.v 14-05-2019

Koelvriescombinatie besteld. Helaas kregen we geen mail of sms ivm de levering. Contact opgenomen met BCC. Wordt me verteld dat het toestel 15 dagen levertijd heeft omdat het niet op voorraad is.

Ik laat geef aan dat ik het jammer vind van de service (vandaag besteld morgen in huis), maar 15 dagen en het was niet vermeld opende website. Na mijn beklaag te hebben gedaan krijg ik een welgemeende excuses en wordt me verteld dat het op de site erbij staat. En hup, opeens staat het erop. (Graag even uw eigen fout toegeven BCC ipv snel corrigeren en de fout bij de klant zelf leggen).

Vriezer is goede orde ontvangen, maar het heeft even geduurd. Jammer dat BCC hierin duidelijk NIET informeerde of tegemoet komt. Genoeg aanbieder, volgende keer bestel ik ergens anders. Ben het vertrouwen in de goede service wel een beetje kwijt nu.

Johanna 14-05-2019

Super goede voorlichting en hulp in de winkel! Daarnaast volgens de afspraak op tijd geleverd en geïnstalleerd. Echt een hele fijne service dat je op de hoogte wordt gehouden via de mail en sms. Zelfs even een telefoontje dat de monteurs onderweg waren! Zowel de verkoper in de winkel als de beide heren die de vaatwasmachine kwamen leveren, waren beleefd en vriendelijk!

Martin 14-05-2019

Overzichtelijke winkel met veel keus. Wel even zoeken naar een BCC medewerker. Medewerker was behulpzaam en erg ter zake kundig. Bcc zelf is zeer klantvriendelijk. Product werd binnen 3 werkdagen thuis afgeleverd. Ook over retourneren doen zij niet moeilijk. Als je een eigen account hebt is het allemaal via de mail te regelen. En, gelijk aankoopbedrag retour. Een pluim BCC. Een negen dik verdient.

Marion 14-05-2019

Ik ben in de winkel geweest om de inductie kookplaat aan te schaffen, we zijn uiterst vriendelijk en deskundig geholpen.

Jose 14-05-2019

Heel goed advies gekregen in de winkel.
De jongens die het produkt bij ons afleverden waren zeer
Behulpzaam en kwamen op tijd.
Een dikke 10 voor de bezorgers.

Slootweg 14-05-2019

eerlijke voorlichting bij de keuze van een wasmachine behulpzaam personeel beantwoorden netjes al onze vragen

Angelique 14-05-2019

Zeer vriendelijk personeel.
We hadden een koelkast gekocht maar na het verbouwen in ons huis bleek deze toch niet te passen. We zijn terug gegaan naar de winkel en ze deden totaal niet moeilijk.

Jan H. te G. 14-05-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik het belangrijk vind dat ik een goed en op mijn persoonlijke wensen afgestemd advies krijg. Dat is zeer goed gelukt!
De verkoper luisterde goed naar mijn wensen voor een nieuwe laptop, stelde relevante vragen en kwam met suggesties waaraan ik zelf helemaal niet had gedacht. Gewoon goed zoals het hoort!

Steve 14-05-2019

Ik had telefonisch een drone besteld en ik mocht in de winkel cash betalen. Zoals afgesproken kreeg ik een bericht als hij klaar lag. Ik werd vriendelijk geholpen en de prijs was stukken goedkoper dan andere winkels.

Corriekapteinmeyer 14-05-2019

er wordt aandacht aan de klant besteed Het advies is prima. Op de website is de informatie overzichtelijk en duidelijk

Diana van Oorschot 14-05-2019

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Helpen je mee om de juiste aankoop te kopen. En doordat ze eerlijk zijn en jou wensen respecteren betaal je nooit teveel

Arnold van Uffelen 14-05-2019

Aan de Oude Haagweg in Den Haag zit BCC. Een mooie en overzichtelijke winkel met vriendelijk en deskundige medewerkers. Goede en eerlijke adviezen met uitleg over de verschillen tussen de verschillende merken koffiemachines. Helemaal TOP.