Frank j 09-05-2019

De winkel straalt goed overzichtelijk uit de verkopers geven goed advies zijn niet opdringerig en laten je in je waarde de klant is koning en die bepaalt ja bij bcc wordt je goed geholpen en kan je door het adviet tot een goede aankoopkeuze komen prima

L.p.m. Mangnus 09-05-2019

Vaktechnisch en gua vriendelijkheid geweldig personeel.
Goede voorlichting.
Staat je prima bij om de juiste keuze te maken.

Fons Walravens 09-05-2019

Persoonlijk contact. Advies op maat. Vriendelijke benadering van de klant. Verkopers stellen zich niet opdringerig op.

BSO 09-05-2019

We waren op zoek naar 2 tv's. We werden heel vriendelijk geholpen door medewerker JIM en kregen ook een ophangbeugel voor de tv gratis bij ons aankoop. Super lief.

A.van Bruggen 09-05-2019

Koop al jaren privé envoor onze school producten bij jullie,t is altijd TOP en de service is altijd met goeie uitleg....wordt tijd voorgenomen om ook een praatje te maken
gewoon in één woord Top

Clen 09-05-2019

Goede service geboden alleen ze belde me en zeiden dat je er met 40 minuten zouden zijn en dat is uiteindelijk 60 minuten geworden zonder een wijziging door te geven.

Verder de tv hebben ze netjes naar boven gebracht zonder dat ik dat gevraagd heb

Goede kwaliteit van hun alleen hun timing kan wel wat verbeteren

Marco 09-05-2019

Goede prijs en uitstekende service.
Op internet kwam ik bij BCC tegen dat de vaatwasser inclusief plaatsen werd aangeboden. Dat heeft mij over de streep getrokken om bij BCC te bestellen. 2 vakkundige installateurs hebben de oude vaatwasser eerst verwijderd (en deze was er lastig uit te halen) en de nieuwe geplaatst. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Francois 09-05-2019

Uitstekend geholpen. Eerlijk advies gekregen en alle tijd. En wat fijn is is dat de verkoper zelf afrekent. Men blijft dus tijd voor je hebben.

Egres 09-05-2019

Erg goed geholpen bij mij zoektocht naar een nieuwe tv. De medewerker was deskundig en niet opdringerig. Na een nachtje slapen heb ik mijn tv de volgende dag opgehaald en ik ben erg tevreden. Het enige minpunt is dat ik een jvc hdmi kabel erbij kocht die na gebruik erg moeizaam (muurvast) weer uit mijn laptoppoort en tv poort wilde, ik vermoed dat de klemmetjes te wijd uitstonden op deze specifieke kabel. In het proces de kabel te verwijderen is de kabel kapot gegaan.

Al met al ben ik erg tevreden met de tv en blij verrast door mijn aankoop.

Paul 09-05-2019

Ik had eerder een geode ervaring bij BCC Vlaardingen. Ditmaal hielp Marcel mij - een digibeet- bij de aankoop van een tablet.
Hij nam alle tijd en gaf voldoende uitleg.

Super super Tevreden 09-05-2019

Super voordelig met goede infomatie, service en aflevering Keurig op tijd met vriendelijke bezorgers...

Stephan 09-05-2019

Bij binnenkomst heel vriendelijk begroet en gevraagd of ik hulp kon gebruiken...
Na enkele minuten rondwandelen, nogmaals aangesproken of zij iets voor mij konden betekenen. Ik heb hier toen gebruik van gemaakt en een soundbar (Samsung HW-N650 gekocht. Deze was goed afgeprijsd en werd voor me vanuit magazijn gehaald. Na de opmerking dat de doos al eens open is geweest heeft de winkelier alle onderdelen voor me nagelopen en verzekerd dat bij ontevredenheid de soundbar gratis opgehaald en omgeruild zou worden. Echter was dit niet nodig. Zeer tevreden met de soundbar...
Bedankt BCC muiden

Peter de Vreede 09-05-2019

De shop is hands on in de buurt, informatie en advies zijn al jaren top en hebben geleid tot uitstekende en duurzame aankopen. Wij maken zowel zakelijk als privé gebruik van. Dat gebeurt altijd in een prima sfeer. Ook service aftersales is goed en zorgt voor veel gebruiksgemak.

S Bos 09-05-2019

Ik ben vriendelijk en professioneel geholpen
En de medewerkster nam alle tijd voor me

Nel 09-05-2019

Prima geinformeerd over de huishoudelijke apparaten die ik nodig had. Vriendelijk personeel. Van tevoren kreeg ik een herinneringsmail. De dag van de bezorging de tijd. 6 Minuten van tevoren gebeld dat ze dan voor de deur staan. Alles perfect aangesloten.

Ilona Storcken 09-05-2019

Ik had mijn fornuis al op de webshop gezien. Maar toch in de winkel kijken helaas was het product niet aanwezig maar de verkoopmedewerker heeft me goed ingelicht. Zodat ik overstag ging om hem te kopen. Natuurlijk was ok nog opzoek naar een afzuigkap. Liefst goedkoop. En ze was naar iets op zoek. Op gegeven moment zei. Ik loop even naar het magazijn en daar kwam met afzuigkap terug. Helemaal blij met mijn aankoop. Dag erna om 10.15 was mijn fornuis geleverd. Netjes om 1 uur s'nachts een mail met tijdstip. Om 7 uur een sms. Om half 10 belde ze op dat er over een paar minuten waren. In 1 woord SUPER. Heb al heerlijk gekookt.

Paul 08-05-2019

Bij BCC hadden ze de JBL Flip rood, die bij anderen was uitverkocht. Vandaar.

Peter 08-05-2019

Was op zoek naar een televisie voor de slaapkamer, met een wandhouder.
Ik vond het erg fijn dat er geen opdringerige verkopers om me heen liepen, maar wel beschikbaar waren voor mijn vragen .

luchiena 08-05-2019

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik tot nu steeds goede service heb. Daarnaast is deze winkel dicht bij ons in de buurt. Als de winkel zou sluiten zou ik dat beslist erg vinden.
Een fysieke winkel gaat voor mij nog steeds boven web winkels. Het persoonlijke contact is een sterk punt voor het BCC team. Wat ik ook fijn vind is dat ze niet meteen gaan voor de verkoop van het duurste product maar luisteren vooral naar wat ik aangeef om pas daarna te reageren.

j. de jong 08-05-2019

De shop heeft een overzichtelijke presentatie met zeer vakkundige verkopers die exact weten waar ze het over hebben. Zeer alert en goed in de communicatie.

Mim 08-05-2019

Makkelijk een wasmachine besteld en duidelijke omschrijving. Veel keuze van diverse merken. De bezorgtijd werd goed doorgegeven en keurig aangesloten. Ook de oude machine werd gratis meegenomen. Echt super

J. de V 08-05-2019

Ik geef een 10 omdat ze echt alle tijd namen om goede uitleg te geven over mijn gekozen product. Alles kan in de winkel getest en geprobeerd worden. De medewerkers denken mee met de klant en wat mij opviel is dat het advies niet de duurste optie hoeft te zijn, netjes!
Verder vind ik de winkel overzichtelijk en schoon.

Fdw 08-05-2019

Goede prijs, geen bezorgkosten, snelle bezorging. Fijne website. Prima service

erik 08-05-2019

Vriendelijk en kundig personeel, top winkel. Ik zou het zeker aanbevelen bij andere mensen

Pim van der Meer 08-05-2019

We worden er altijd snel en vriendelijk geholpen. Daarnaast werden we goed geadviseerd en bleek ook de garantie goed geregeld. Reden voor ons om veel zaken bij bcc Amersfoort aan te schaffen.

wreckless 08-05-2019

hele fijne winkel met nog aandacht voor de klant altijd de laagste prijs en regelmatig zeer mooie actie's.
bij BCC staat de klant op de eerste plaats

Jan smans 08-05-2019

Je thuis voelen door de juiste vakkundige mensen, die je helpen met de juiste kennis en informatie en die zich niet opdringen.

A.B 08-05-2019

Product goed aangekomen. Goed verpakt in stevige doos gevuld met het product en plastic kussens.
Klantenservice niks op aan te merken gewoon standaard. De chat als je iets wil bestellen maar toch nog vragen hebt met twijfel worden snel beantwoord. Zelfs als je niet goed begrijpt. Ze blijven vriendelijk.
Levering was bij ons binnen 24 uur erg netjes.
Zelfs met vragen achteraf krijg je mail terug. Al met al kan ik bcc aanbevelen. Ik geef 9 sterren er kan namelijk altijd wat verbeterd worden ;).

Okidoki 08-05-2019

Correct, vriendelijk en deskundig gegeven de vragen die mij zoon stelde aan de verkoper. Wij zijn vaste klant bij BCC en het geven van ons postcode en huisnummer is voldoende om te beschikken over alle relevante gegevens van ons als klant.

Roelof van der Velde 08-05-2019

Zeer netjes geholpen alles heel goed uitgelegd nam alle tijd voor ons bedankt

Jamie v.d. Wilt 08-05-2019

Personeel is vriendelijk, persoonlijk, klantgericht en luisteren naar je vraag of insteek. Heb meerdere producten kunnen aankopen, vervangen of laten repareren zonder teveel moeite. Aangezien je al je aankopen op naam. Kan registreren gaat het vaak ook nog eens heel snel en makkelijk. Loop altijd met een lach de deur weer uit.

Gemma kepers 08-05-2019

Vandaag 8 mei is mijn nieuwe droogtrommel bezorgd door BCC. uiterst tevreden over de aflevering, keurig aangesloten zals beloofd.
Ook bij de informatie vooraf bij BCC Oosterhout ben ik goed geholpen, het model wat ik zocht hadden zij niet staan maar kon het dus wel via internet bestellen. Ook dat verliep prima een tevreden klant. Gemma Kepers

BCC Den Bosch 08-05-2019

Ik ben zeer tevreden over de uitleg en klant vriendelijkheid van u medewerker

Albert Cremers 08-05-2019

Vrienden adviseerden mij naar BCC Beek te gaan voor de aanschaf van een refurbished e-reader. Aangezien ik een echte digibeet ben moest ik al snel de hulp van een medewerker van BCC inroepen. Deze jongeman had een engelengeduld; wist zelfs mij uit te leggen waarin de verschillende E-readers van elkaar verschilden en hoe één en ander werkte.
Helemaal geen handige verkooppraatjes of trucjes om mij een duur apparaat te verkopen; enkel dát advies wat ik nodig had.
Ook de afhandeling bij de kassa was perfect! Een bijna (€0,01) gratis hoesje voor mijn Kobo en nog twee jaar garantie op de koop toe.
Mijn advies dus: zoek k
Lof!

Albert Cremers

Sudjeeni 08-05-2019

De werknemers bij de bcc nemen de tijd voor je, luisteren naar al je vragen en beantwoorden deze. Ook geven ze goed advies.

Ellen 08-05-2019

Wilde graag een smartwatch of activity tracker en ben daar ik geen flauw idee had hoe of wat naar BCC gegaan. Ik kom daar altijd wegens de fijne service en klantvriendelijkheid. Ook nu weer zeer goed geholpen en daardoor de voor mij juiste keuze gemaakt.

G. van Bekkum 08-05-2019

Heel ruim assortiment. Al diverse aankopen gedaan en altijd perfect geholpen. Zeer goede ervaringen, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Tevreden klant dus.

Jopie 08-05-2019

Goed perfect geholpen en uitgevoerd wat ervan wordt aangeboden.
Snelle en goede afhandelingen binnen het leverings proces.

Marloes 08-05-2019

Ontzettend goed geholpen in de BCC te Veghel vandaag! Zelf heb ik totaal geen verstand van telefoons maar met de hulp en advies van de medewerker in Veghel heb ik een goede telefoon gekocht!

Willem 08-05-2019

Goed geholpen met de aankoop van een nieuwe laptop. Verkoper had er ook verstand van,laptop niet voorradig in Barendrecht maar kwam van ander filiaal

Mike 08-05-2019

Goede en duidelijke website, uiteindelijk voor de zekerheid wel naar de winkel gegaan voor aanvullend advies en om met mij mee te denken. De verkoopster luisterde erg goed met mij en hield rekening mee met mijn wensen. De bezorging is goed verlopen, personeel was erg vriendelijk en de installatie van het fornuis ging zonder problemen.

Hans 08-05-2019

Mijn keus voor BCC is een praktische. Met name duidelijk wat overzichtelijker dan de Media Markt en door de kleinschaligheid is er direct een deskundige voorhanden om je te adviseren. In de BCC Haarlem zijn we opm een wel heel plezierige manier geholpen door Bob, die niet met voor de hand liggende verkooppraatjes kwam, maar meedacht met wat voor ons een goede keus zou zijn. Op zijn aanraden met een goede koop naar huis gegaan. Ook heel fijn dat BCC VVV bonnen accepteerde.

Hanneke 08-05-2019

Ik werd deskundig en vriendelijk geholpen. Men nam de tijd voor ons.
Voors en tegens werden tegen elkaar afgewogen en zo kwamen we tot een goede aankoop van een vaatwasser.

Abmans 08-05-2019

Je spreek met een daadwerkelijk persoon met technische kennis van zaken die je van goede informatie kan voorzien, er wordt ook geen product "door je strot gedauwd" maar geven tips en luisteren naar jouw keuze en waarom.
Is gewoon een prettig bedrijf.

Jenny 08-05-2019

Hele overzichtelijke winkel .Super team die daar rondloopt. Ze denken met je mee ,en proberen niet gelijk de duurste aan te smeren

Tony 08-05-2019

Ben prima geholpen door Daniëlle in Apeldoorn .
Hele goede uitleg . En een fijne winkel

M.Bruns 08-05-2019

Goede en vriendelijk behulpzame service door de medewerker van BCC, goede uitleg ook over de extra garantie .

Kookatelier Cayenne 08-05-2019

In de winkel goed geholpen en antwoorden gekregen op alle vragen die we hadden. Medewerker was zeer vriendelijk en bekwaam. Product was niet voorradig maar zou de volgende dag thuis afgeleverd kunnen worden. Dat is ook geheel volgens afspraak gebeurd.

Anoniem 08-05-2019

Komen altijd bij BCC altijd goed geholpen.
En goede service.
Kom zeker terug

Sicco en Joke 08-05-2019

Vriendelijk geholpen door een kundige verkoper! Uiteindelijk een mooie fitbit charge3 voor mijn vrouw gekocht.