Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Regina ludwig 14-12-2020

vriendelijk personeel werd goed uitgelegd over het produkt die we zochten. Goed aanbod qua keuze van het produkt

Beste Regina ludwig,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Johan 14-12-2020

Ik heb via de site een bestelling gedaan en afgehaald in de winkel in Apeldoorn.
Vriendelijk personeel en goede service 👍🏻👍🏻

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Mike 13-12-2020

Goede service wij kopen er best veel. Personeel weet waar ze over praten, niet opdringerig maar eerlijk! Snelle levering en telefoontje als ze er bijna zijn ideaal!

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service en de snelle levering.

Michael 13-12-2020

Bij bcc weet je als je ergens voor komt dat je de juiste adviezen krijgt en dat je binnen enkele minuten weer buiten staat met het product wat je wilde hebben.
Aardig maar ook snel, duidelijk en goed advies! Kortom de winkel waar je voor moet kiezen💪👏

Beste Michael,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke en goede adviezen in onze winkel.

Ilona 13-12-2020

Vandaag een tv gekocht. We kregen duidelijk advies en alles verliep prettig en vlot.

Beste Ilona,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

Ilse 13-12-2020

Besteld via de webshop. De volgende dag kon ik het artikel al ophalen in de winkel! Ik werd meteen geholpen, dus ik ben erg tevreden.

Beste Ilse,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Sandra 13-12-2020

De ligging van BCC en parkeermogelijkheid zo goed als voor de deur zijn geweldig. Eerder dit jaar hebben wij hier een ijskast besteld en we wilden hier ook een fornuis bestellen maar dat was niet op voorrraad. Ook nu met mijn keuze voor diverse Tefal stoomgenerators, waren de modellen die ik op het oog had niet op voorraad. Waarschijnlijk ligt dit niet aan de winkel maar aan de huidige omstandigheden (corona) en levering van producten.
Een duurder model Tefal stoomgenerator genomen waar ik achteraf heel erg blij mee ben! Meer dan blij, zeg maar superblij: dit model stoomgenerator regelt zelf temperatuur voor de stof en je kunt stoom gebruiken wanneer je maar wilt (dus zonder eerst te wachten dat apparaat weer op juiste temperatuur is).

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review. Heel veel plezier met de aankoop! (maar dat zal wel lukken zo te lezen)

N. 13-12-2020

Een Sonos One besteld via de website. Keurig volgens afspraak aankoopbericht ontvangen per e-mail. Nadat de bestelling klaar lag in de winkel in Amersfoort wederom een e-mail ontvangen met bericht dat de bestelling klaar lag.
In de winkel netjes en beleefd te woord gestaan. Sonos One lag klaar en na een vlotte betaling binnen paar minuten de winkel verlaten met een vriendelijk bedankje. Dank voor de uitstekende service!

Beste N.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

Serge 13-12-2020

Nette schone overzichtelijke winkel in Delft. Beetje jammer dat er geen verkoper kwam, weinig informatie wist de verkoper over de aangeschafte laptop van €499. Verders is de laptop zo bij de balie neergelegd door de verkoper verders geen gedag gekregen of dat de laptop bij de balie was neer gelegd.

Beste Serge,

Bedankt voor jouw review en feedback over ons filiaal in Delft.

CJ 13-12-2020

Goed advies!
Er leken wat problemen met de levering via de winkel, maar die zijn snel en goed opgelost!

Beste CJ,

Anoniem 13-12-2020

Per abuis het verkeerde apparaat gekocht. De volgende dag probleemloos geruild.

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Hendriks 13-12-2020

Wij kregen de juiste informatie en ook de ruimte en tijd om even na te denken over onze beslissing.
Er werd ook mee gekeken naar de prijs.
Goede en vriendelikke service.
Ook werden we zelfs geholpen bij het inladen van de tv.

Beste Hendriks,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

Kenneth 13-12-2020

Het is een goede winkel met een goede service, we werden netjes geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe laptop.

Beste Kenneth,

EricH 13-12-2020

Prima geholpen met een uitstekend advies. Ik ben zelfs nog geholpen om de aankoop in de auto te zetten.
Als we iets nodig hebben op electronica gebied, komen we graag bij BCC . We worden altijd prima geholpen en goede service

Beste EricH,

Roeli van Ek 13-12-2020

Correct en eerlijk geholpen door personeel, tevens de mogelijkheid, wanneer product niet bevalt de omruil mogelijkheid er is. Hoe fijn is dit!

Beste Roeli van Ek,

Jboz 13-12-2020

Het product is zeer snel bezorgd en was goed verpakt. Bovendien was het product scherp geprijsd.

Kees Meijberg 13-12-2020

Het hele traject klopt. Mooie winkel met veel keuze en duidelijke aanduiding/ prijs type. Personeel is vriendelijk, voorkomend en kundig.

Beste Kees Meijberg,

Bedankt voor jouw review over onze mooie winkel en vriendelijke, deskundige medewerkers.

R., shopt graag lokaal 13-12-2020

Aan het einde van de dag een fijne Corona-prof winkelervaring in deze ruim opgezette BCC. Voldoende voordelige parkeergelegenheid in een garage bij de winkel en vriendelijk personeel dat altijd een goede toelichting kan geven. Tevreden aankoop van reserve waterkoker, tegen een gunstige prijs.

Beste R.,

Bedankt voor jouw review over onze ruime winkel en onze vriendelijke medewerkers.

Bastiaansen 13-12-2020

Heel netjes geholpen door de medewerker. Goed advies en had antwoord op al onze vragen. Qua coronaregels alles goed geregeld en dat gaf een veilig gevoel.

Beste Bastiaansen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Ton 13-12-2020

Vriendelijke, vakkundige begeleiding van de verkoopwerknemer.
Aanbevolen apparaat bleek niet op voorraad. Werd uit eigener beweging de volgende dag thuis bezorgd. Kregen hierom ook nog een kleine korting. Prima winkel!

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerker.

Ger 13-12-2020

Waren enkele problemen met plaatsen nieuwe tv, waardoor mijn oude tv beschadigd is naar bezoek aan de winkel alle reparatiekosten volledig zonder problemen vergoed
Ben jaren klant bij H Smid wat nu BCC is altijd dik tevreden met service en correctheid van personeel.

Beste Ger,

Gerry Jelissen 13-12-2020

Het is een winkel waar de klant nog centraal staat,vriendelijk en behulpzaam.

Beste Gerry Jelissen,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Ron 13-12-2020

BCC levert altijd prima service voor onze electronica aankopen. De digitale aankoopbon wordt netjes opgestuurd naar mijn email adres, dat is handig voor de administratie.

Beste Ron,

Bedankt voor jouw review.

Vogelaar 13-12-2020

Prima keurig geholpen zeer overzichtelijk mooie grote winkel pakeergelegenheid voor de deur

Beste Vogelaar,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Soraya 13-12-2020

Super vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en de medewerker nam alle tijd voor ons

Beste Soraya,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerker.

Herman van kampen 13-12-2020

Ik had op de website al uitgezocht welke wasmachine ik wilde kopen. In de winkel ging men direct mee met mijn keuze, geen gezeur van een duurdere is beter of heeft meer snufjes. Binnen 5 mintuten was de koop gesloten. Vriendelijke deskundige verkoopster, snelle bezorging, fijn apparaat.

Beste Herman van kampen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkster.

Marc 13-12-2020

Kookplaat defect ,inbouw mast was zeer belangrijk..bij BCC direct de juiste inductie kookplaat gevonden. Om 17:59 besteld en de volgende morgen om 9 uur binnen...da's nog eens rapifo thx

Beste Marc,

Fam. Maas Almere 13-12-2020

De webshop van BCC is een afspiegeling van de gehele BCC organisatie. Het betreft zowel de snelheid van levering , kwaliteit van de geleverde goederen, goede voorlichting en service van de organisatie. Nu een elektrische deken besteld, snel geleverd , goed verpakt en krijgen daarmee zowel van de organisatie en in ons bed een zeer warm gevoel.

Beste Fam. Maas Almere,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Bepkova@gmail.com 13-12-2020

Een ruim assortiment wordt hier aangeboden tegen nette prijzen. Met een goede vergelijkingstool door de uitgebreide specificaties. Handig dat allerlei acties van fabrikanten meteen worden vermeld. Extra handig dat je na een uur het gekochte product ook kunt afhalen in de winkel als je dat wilt.

Beste Bepkova@gmail.com,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Marielle 13-12-2020

Ik vind bcc een fijne winkel, lekker dichtbij voor ons, en de prijzen zijn ook goed.
Service is ook altijd uitstekend.

Beste Marielle,

R .Eilander 13-12-2020

Wij hebben hier voor gekozen, omdat wij al meerdere keren een aankoop hebben gedaan bij BCC
daar wij voor een vriendelijke en kundig advies kiezen.
Is deze keuze een uitgemaakte zaak.
En natuurlijk de echt super snelle bezorging, ook deze bezorgers zijn zeer kundige en vriendelijke mensen .

Beste R .Eilander,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Maria van den Oever 13-12-2020

Bij de aankoop van een nieuwe wasmachine zijn we goed geadviseerd door BCC. Omdat mijn oude wasmachine een Miele al 27 jaar oud was, was de keuze om opnieuw voor een Miele te gaan.
Daarin zijn we geadviseerd voor de WWD 320 WCS. Nu een week in gebruik en ben zeer tevreden.
Het is wel goed om het instructieboekje te raadplegen. Omdat de wasmachine tal van uitgebreide mogelijkheden heeft. Ben zeer blij met deze aankoop en juist advies van BCC!

Beste Maria van den Oever,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Jan Vl. 13-12-2020

Wij gingen voor een inductie kookplaat naar BCC Vlaardingen,, wel wat voorbereid maar advies van Lydia een prima keus gemaakt. Snel geleverd en keurig aangesloten door monteurs van BCC.
In een woord, perfect.
Scherpe prijs, prima service en vriendelijk en deskundig personeel.

Beste Jan Vl.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Bob Schuitemaker 13-12-2020

Wij komen graag bij BCC in Goes. Je wordt daar altijd vriendelijk geholpen. Vragen worden duidelijk en met alle aandacht voor de klant afgehandeld.

Beste Bob Schuitemaker,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

Gerrit-Jan Hitzert 13-12-2020

Fijn personeel en de bestelling lag op het juiste moment klaar. Zal hier zeker nog een keer binnen lopen voor electronica.

Beste Gerrit-Jan Hitzert,

Bedankt voor jouw review over onze medewerkers.

Leo 13-12-2020

Ik heb voor BCC omdat het artikel voor de meest gunstige prijs werd aangeboden. Bovendien kon ik het gekozen product al na een uur afhalen. Ik ben al langer klant van BCC en wordt altijd naar volle tevredenheid geholpen.

Beste Leo,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

G. Kramer 13-12-2020

Ruim en overzichtelijk aanbod van scherp geprijsde producten en simpel te bestellen.
Aanschaf en levering van de aankopen binnen 24 uur geleverd, dus top !

Beste G. Kramer,

Gerard 13-12-2020

Een goede website waar gemakkelijk een goede en weloverwogen keuze is te maken. Vlotte levering.

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Susan 13-12-2020

Mooie overzichtelijke winkel, we werden deskundig geholpen nadat we eerst op ons gemak hebben rondgekeken. Zeer vriendelijk personeel!

Beste Susan,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Léon 13-12-2020

Zeer goede levering. Bestellen was kinderlijk eenvoudig en de berichtgeving via DHL over de bezorgtijd was perfect. Gewoon een schoolvoorbeeld hoe online bestellen en bezorgen moet verlopen.

Beste Léon,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Coos Loeve 13-12-2020

Zowel de Bose bass module 700 als de Bose surround speakers 700 bij BCC gekocht. Mooie duidelijke informatie op de website. En zoals beloofd op de site: de volgende dag in huis. De producten zaten in de Bose verpakking verpakt, en daaromheen nog eens een stevige dikke kartonnen doos. Met zegels om te waarborgen dat de verpakking onderweg niet open was geweest. Top, top, top! Zo kan het dus ook!

Beste Coos Loeve,

Elko 13-12-2020

Ik ben fijn geholpen in de winkel, ik kon mij eerst goed oriënteren op de gebruiksvriendelijke website. Het is prettig dat je voor grotere uitgaven terecht kan in de winkel en goed geïnformeerd kan worden.

Beste Elko,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Kees 12-12-2020

Het product wat ik wilde was online helaas bijna nergens meer leverbaar, maar de site verwees me gelijk door naar een filiaal in de buurt waar het wel op voorraad was. Zo had ik het toch zelfs sneller in huis.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Edka 12-12-2020

Had een klacht over een koptelefoon. Werd keurig opgelost door vriendelijke medewerker. Bij de meeste winkels word het product eerst opgestuurd en krijg je 2 of 3 weken later bericht hier niet hier werd gewoon meteen het product retour genomen en kreeg ik een nieuwe mee. Prima service.

Beste Edka,

Paul Voest 12-12-2020

Prima snelle adequate afhandeling en goede service. Wel stond bij de aanschaf dat je je oude stofzuiger kon inleveren maar de bezorger overtuigde me ervan dat zijn bezorgingsbedrijf dat niet kon doen. Dus iets specifieker zeggen wat wel en wat niet.

Beste Paul Voest,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de oude stofzuiger niet is meegenomen. Als je wilt kunnen we dit alsnog regelen. Kun je ons dan een ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

h gudden 12-12-2020

Altijd welkom en zeker aanwezig, dit kan ik niet heden te dagen in ander zaken waarnemen, zelfs hopeloos gesteld met het aanwezige personeel. Ga zo door en blijf het aanwezige personeel hiervoor in tijden de schouderklop te geven.

Beste h gudden,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

J.Seyhan-den Hertog 12-12-2020

De verkoper was zeer vriendelijk en hulpvaardig.
Goed geholpen, en ben blij met mijn aankoop.

Beste J.Seyhan-den Hertog,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Eijssen 12-12-2020

Ik werd heel vriendelijk, eerlijk, deskundig en zonder opdringerig gedrag geholpen door Aranka BCC in Beek
Daar kom ik zeker nog eens terug.
Dank je wel Aranka

Beste Eijssen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Daniella 12-12-2020

Ondanks de kerst drukte toch de volgende dag in huis. Goede service, goed verpakt.

Beste Daniella,

Theo 12-12-2020

Juiste hulp en kreeg ook nog ongevraagd een kleine korting. Jammer was dat 1 onderdeel van mijn bestelling iet op voorraad was, maar ze zochten een ei wel in de buurt die hem wel had en daar kon ik h en halen. Toe om daar aankwam stond hij al klaar voor me. Dus zeer goede aervice

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankopen!