Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

lot 12-05-2019

wij komen al ruim 20 jaar bij de bcc den haag op de Loosduinsekade. altijd keurige en vriendelijke service. er word altijd een goed en eerlijk advies gegeven. thuisbezorging is snel maar er is ook veel op voorraad waardoor je het artikel zelf mee naar huis kan nemen. alle lof voor hetfiliaal in den haag.

Ine 12-05-2019

Gratis parkeren, ruime zaak, heel overzichtelijk en logische indeling. En het belangrijkste is de kennis van het personeel, met name van Sander Beun. Uitermate vriendelijk en klantgericht. Chapeau.

JW Schoormans 12-05-2019

In het verleden al vaker wat gekocht en door de goede ervaring terug gegaan om zowel een telefoon als laptop te kopen. Voor de laptop werd ik goed en duidelijk geadviseerd, ook over de telefoon werd een duidelijke uitleg gegeven. Prijstechnisch was er geen ruimte, ondanks dat deze bij andere winkels goedkoper werden aangeboden, de laagste prijs heeft nogal wat haken en ogen blijkbaar. Een Office-pakket erbij dan aangezien geen enkel artikel op voorraad was en ik daar enkele dagen op moest wachten ? Nee, dan maar gevraagd voor de screenprotector, die was aanwezig voor €19,95 maar niemand die hem aan kon brengen en zelf ben ik daar niet geweldig in. Deze dus uiteindelijk elders aangeschaft. Kortom, goed advies, low price (mwah) en high service (verbeterpunt) tenzij als er iets kapot zou gaan je hier wel goed mee geholpen wordt (eerdere aankoop). De voorkeur gaat toch uit naar een fysieke winkel voor deze producten, dan is BCC Helmond een goede keuze.

Conny 12-05-2019

Zeer prettig geholpen... aankoop was niet op voorraad, meegekeken waar we in de buurt nog de tv voorradig was zodat we hem daar konden ophalen

Karina 12-05-2019

IK ben keurig en correct geholpen bij BCC Roosendaal hele goede uitleg .zonder een dwingende verkoper maar juist heel aardig, en nam de tijd omdat ik moeilijk kon kiezen zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik op moest schieten .

Huub 12-05-2019

Zie bieden een kundige en goede voorlichting, onze ervaring met dit personeel is dat zij een grote en prettige betrokkenheid ten toon spreiden. Daarom kopen wij graag bij BBC.

. 12-05-2019

Ben zeer te vrede.
Werd goed geholpen en kreeg duidelijk uitleg over het product

S.P. Jaasma 12-05-2019

Een uitgebreide keuze in apparaten en prijs. Een deskundig advies en er wordt voor een eventuele aankoop de tijd genomen.

S.P. Jaasma 12-05-2019

Vriendelijk en deskundig personeel, er wordt goed geluisterd naar je wensen en daaraan gekoppeld een aanbeveling qua apparaat en prijs

Joke 12-05-2019

De shop online is heel erg overzichtelijk, de informatie betreffende de producten uitgebreid en duidelijk. Ben op de site gaan kijken omdat ik geen tijd had om naar de winkel te gaan en dus thuis alle informatie ben gaan opzoeken om een keuze te kunnen maken. Heb hierbij de laptop gevonden van Acer, welke ik de volgende dag al in huis had, en na de duidelijke instructie al binnen een half uur aan de slag kon terwijl ik als vrouw toch al ruim de 60 ben gepasseerd. Dus super winkel en super product.

Maaike 12-05-2019

Gisteren een telefoon gekocht bij BCC Amersfoort. Opvallend is dat geen van de verkopers naar je toekomt wanneer je (al een tijdje) bij de telefoons staat te kijken. Toen ik naar hen toeliep met een vraag, leek het of ze het vervelend vonden dat ik ze uit hun gesprek haalde.

Ook in het gesprek dat volgde vond ik de (jonge) verkoper zeer ongeinteresseerd overkomen. Persoonlijk zou ik meer tijd/geld investeren in vriendelijker en behulpzamer personeel.

Hoewel de telefoon helemaal prima is, heb ik spijt dat ik bij BCC Amersfoort mijn aankoop heb gedaan.

Yvette 11-05-2019

Ik kwam met 1 wens binnen, een super stille wasmachine. Ik ben enorm goed geadviseerd, bleef binnen het budget wat ik in m’n gedachten had.
Maar wel met een prachtige wasmachine die zonder deze fantastische aanbieding buiten budget was en ik er zeker niet naar gekeken zou hebben.

Het thuisbezorgen was ook superfijn geregeld, communicatie tussentijds via mail, sms en telefoon is ontzettend fijn zodat je niet onnodig een hele dag thuis moet blijven.
De mannen die de wasmachine hebben geplaatst waren erg vriendelijk en kundig. Alles werd netjes aangesloten; plastic en verpakkingsmaterialen werden mee terug genomen. Zodat je alleen de machine hebt staan.
Een korte uitleg van de machine tot aan het oude apparaat netjes meenemen. Super! Ben erg tevreden.

Marja en Rob 11-05-2019

Weer goed geholpen bij BCC Beverwijk, goede uitleg, ook uitgebreid advies gekregen over een eventuele toekomstige aankoop

H.Tibben 11-05-2019

Goede spullen voor een alleszins redelijke prijs. Ook met vragen wordt je prima geholpen.

Christine 11-05-2019

Mooie winkel, je word goed en snel geholpen zonder poespas.
De medewerkers zijn vriendelijk, weten ook waar zij over praten.

J. Zwijsen 11-05-2019

Ik heb net een klanten onderzoek gedaan. Hetgeen niet positief is.
Als ik de aankoop elders had kunnen doen zou ik het zeker gedaan hebben

Ferke 11-05-2019

Goed geholpen en erg vriendelijk ga zo door bedankt en tot de volgende keer

J. van de Kolk 11-05-2019

Vriendelijke, behulpzame medewerkers. Ruime opzet van winkel.
Ruime parkeermogelijkheid in centrum met achteraf betalen.

pzwarts 11-05-2019

Ik ben tot nu toe erg tevreden over de manier waarop men helpt en advies geeft in de winkel. Van de week kocht ik een nieuwe tv en de medewerker nam ruim de tijd om alles uit te leggen, advies te geven om dingen te installeren en om een juiste keuze te maken.

Ton 11-05-2019

Fijne winkel. Overzichtelijk en goed geïnformeerd personeel. De juiste keuze gemaakt

hgmgroen 11-05-2019

vriendelijke en ervaren verkopers artikelen die ik gekocht heb zeer tevreden over

j.kohlen 11-05-2019

een geweldige goed verzorgde zaak met uitstekend bekwaam en zeer behulpzaam personeel.
Ik was nog nooit in deze winkel bij bij BCC geweest, maar nu hebben ze er toch een nieuwe klant bij.

Angela 11-05-2019

Klantvriendelijk. We werden snel en goed geholpen. Onze dochter is helemaal blij met haar nieuwe telefoon

Jasper 11-05-2019

Goede service. Lage prijzen en je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan door de bezorgers. Wasmachine is netjes geplaatst en de andere apparaten netjes op de plek gezet

Es 11-05-2019

Top levering van BCC. Netjes binnen tijdvak en ze bellen ongeveer 15 minuten voordat ze er zijn. Wasmachine stond na 1 minuut al op zolder, mannen gingen zeer zorgvuldig te werk. Wij hebben wel een brede trap, dus dat scheelde wellicht. Daarna netjes alles aangesloten en op zn plek gezet. Top!

Chantall Kabout 11-05-2019

Zeer prettige winkelervaring gehad weer hier.
De telefoon die ik wilde hebben was uitverkocht in de vestiging maar zo klantgericht als ze zijn hebben ze alsnog de laatste telefoon besteld via een andere vestiging.

Even een paar daagjes wachtten omdat de telefoon middels dhl verzonden werd naar de vestiging in beverwijk maar dan heb je ook wat!

J.van Noort 11-05-2019

Als vaste klant ben ik uitermate tevreden over BCC in Zeist, je wordt er perfect geholpen en ze zijn deskundig met duidelijke uitleg.

Marijke 11-05-2019

Ik heb goed advies gekregen over de aanschaf van mijn nieuwe stofzuiger! Het advies was gericht op een gepaste aankoop voor mij en niet gericht op het verkopen van het duurste product.

A.Reijerkerk 11-05-2019

Als er iets niet goed is word je goed geholpen om het op te lossen ,altijd de goedkoopste prijs en ze nemen de tijd voor jou ,goede service en alles word goed uitgelegd ,om 7 uur krijg je een e-mail hoe laat ze komen ,je hoeft maximaal 2uur thuis te zijn en van te voren wordt je nog opgebeld.

C. Broomans 11-05-2019

Ik vind het aanbod zeer ruim. Ik heb een stofzuiger gekocht en kon kiezen uit een ruim assortiment en prijsklasse. Voor ieder wat wils. Alles staat netjes uitgestald zodat je goed kan zien wat je koopt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

patrick 11-05-2019

ik vind het een fijne zaak om er naar toe te gaan altijd vriendelijk en leggen het goed uit.

Patrick 11-05-2019

Erg goed geadviseerd door de verkoper. Service was goed, enige puntje was dat het koffiezetapparaat (wat niet op voorraad was) later opgehaald moest worden en niet bezorgd werd. Al met al enorm tevreden met mijn aankopen en zeker een winkel waar ik naar zou terug keren.

A.E. Redlich 11-05-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat ik het belangrijk vindt dat winkels naast internet-shops blijven bestaan. Je kunt het product daar zien en de winkelbediende had vakkundige en geloofwaardige antwoorden op al mijn vragen die ik op het internet niet kon vinden. En dat alles voor dezelfde prijs als de goedkoopste internet aanbieder maar dan dus met de service en touch and feel van het product.

Hans 11-05-2019

Helemaal top!!! Na maanden strubbelen een supergoed advies gekregen in BCC winkel waardoor nu in mega groot huis met veel betonnen muren overal excellent WiFi bereik! Topadvies

Fijne winkel 11-05-2019

Fijne mooie zaak. Kon rustig rond kijken zonder direct te worden besprongen door verkopers. Beleefd en hulpvaardig personeel. Ik kom zeker vaker terug

Wilma V 11-05-2019

De webshop is overzichtelijk en bevat goed filter- en vergelijkmogelijkheden.
De koop heb ik uiteindelijk in de winkel afgesloten, omdat ik nog vragen over de installatie had. Zeer kundig en vriendelijk geholpen.
Vandaag is de apparatuur geïnstalleerd. Alleen maar lof voor de installateurs. Ze waren heel secuur en ruimden alle rommel op. Stofzuigden zelfs! Bovendien erg aardig en beleefd.

Rob 11-05-2019

Duidelijke site. Gezochte product eenvoudig kunnen vinden en bestellen. Bezorging dag later. Prima geregeld allemaal

Mathijs 11-05-2019

BCC is gewoon een zeer degelijke winkel die niet te vergelijken valt met veel andere in zijn soort. Nette verkoopzaal, vriendelijke medewerkers en kwaliteitsvol materiaal. Vragen worden steeds professioneel en vriendelijk beantwoord om de klant in de juiste richting te helpen voor zijn aankoop.

Carlijn 11-05-2019

BCC heeft een uitgebreid online assortiment met ook nog eens een goede prijs! Na wat onderzoeken en rondkijken ben ik uiteindelijk toch weer bij BCC uitgekomen, vanwege de bekende professionaliteit in de winkels (van vroeger) en de lage prijs. Dat samen betekende dat ik mijn all-in-one printer bij BCC heb gekocht. De levering was snel en het apparaat werkt prima, maar vooral de snelheid en service van BCC zijn dus prima!

Corina 11-05-2019

Wij zijn door BCC Oosterhout goed en vakkundig geholpen. Ondanks dat wij tegen sluitingstijd aan kwamen, had men toch alle tijd voor ons.

Pman 11-05-2019

Inbouw vaatwasser besteld. Prijs lag iets hoger maar inbouw en bezorging was gratis. Ook het oude apparaat werd gratis meegenomen. Op de dag van bezorging werden we keurig gebeld. Netjes op tijd geleverd en de vaatwasser werd perfect geplaatst. Bezorgers werkte heel schoon en lieten na een duidelijke uitleg de boel schoon achter. Wij zijn heel tevreden.

Cees 11-05-2019

Behulpzaam, klantvriendelijk, veel kennis van zaken voldoende vakkundig personeel. Prima service bij aflevering thuis en installatie.

Ruud 11-05-2019

Overzichtelijke winkel, snel geholpen, men kan zitten bij afhandeling koop.

Henk Bouwmeester 11-05-2019

Mijn ervaring met BCC is zeer goed dit omdat ik duidelijke uitleg krijg over de producten en de verschillen over de producten.
Ook het bezorgen vind ik perfect netjes een telefoontje met we zijn over 10 minuten bij u en nogmaals uitleg over het apparaat.
Ik beveel dus een ieder ook aan om eens te gaan kijken bij een van de BCC winkels.

Tish 11-05-2019

Vanaf het plaatsen van bestelling keurig op de hoogte gehouden over de voortgang.
Bestelling ook netjes optijd geleverd top

Sharda 11-05-2019

Zeer eerlijk advies id winkel van vriendelijk personeel. Erg behulpzaam. Ruime keuze. Op tijd geleverd en goed aangesloten.

Rogoz 11-05-2019

Op zoek naar een nieuwe monitor voor mijn pc, liep ik de winkel binnen. Ik had al een idee welke type monitor ik wilde hebben. Er werd mij gevraagd of ik geholpen kon worden en ik bevestigde met een “ja”.
Ik noemde mijn eisen op die ik gesteld had voor mijn nieuwe monitor. Al gauw wist de verkoper een geschikte kandidaat te vinden. Helaas was de gewenste schermgrootte niet voorradig en moest deze besteld worden. En zo geschiede, de volgende ochtend werd deze al bezorgd, top service.
Maar waar ik zeer tevreden over ben, is de vakkundigheid van de verkoper. Tijdens het bestellen werd er gesproken over de aansluitingen en instellingen van de monitor op de pc. Ik kreeg enkele tips welke zeer waardevol zijn gebleken. Zonder deze tips had ik waarschijnlijk niet optimaal kunnen genieten van mijn aankoop, zoals ik dat nu doe. Echt top en ik kan iedereen aanraden om hier zijn of haar aankoop te doen.

RW 11-05-2019

Je wordt er vriendelijke en snel geholpen. de winkel is overzichtelijk en de producten zijn bijna altijd op voorraad.

marcel 11-05-2019

groot assortiment rn een snelle en correcte levering, dus gewoon in 1 woord perfect!

Jessica van Westerloo 11-05-2019

Zeer goede service. Vriendelijke en keurige bezorgers, ze denken mee en niets is ze teveel. Super tevreden.