Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marleen 13-05-2019

we werden goed en kundig geholpen met
duidelijke uitleg al mijn vragen werden beantwoord

Jannegien 13-05-2019

Handige site, snel gevonden wat ik zocht. Duidelijke communicatie over de (af) levering van mijn bestelling. Prima keuze uit betaalmogelijkheden.

Doreen Canne Meijer 13-05-2019

Half jaar geleden TV gekocht en destijds heel goed geadviseerd. Nu bijpassende beugel gekocht en medewerker heeft mjj aan de geschikte beugel geholpen.

Kleijnenburg 13-05-2019

Helemaal top fijne bediening en afhandeling ik ben erg blij met de bezorging !

GerritR 13-05-2019

Goede winkel. Een tablet gekocht maar deze was na een week defect. De BCC heeft mij direct een nieuwe mee gegeven.

Rob van Leeuwen 13-05-2019

Een fijne shop met veel producten. De prijzen zijn scherp. Gratis bezorging. Dus absoluut geen problemen.

Ook het leveren gaat razend snel. Ik heb bij hun al voor honderden euro's gekocht.

Ron 13-05-2019

Duidelijke shop, snelle afwikkeling, snelle levering en geen gezeur, kijke bestellen en kopen
Helemaal toppie👍👍

Annet 13-05-2019

Zondagavond wasmachine besteld en volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Wat een snelle service. Ook duidelijkheid wanneer er wordt bezorgd.

Ian01nl 13-05-2019

Het is sinds erg prettig om iets te kopen in een echte winkel, waar dat zeker prettig is? BCC Woensel, leuke personeel, niet te duur en medewerkers dat denken mee en weet ook waarover ze praten...
... Dus laat af en toe de weg winkels links liggen en kies voor deskundig vriendelijk mensen in de buurt.... Een aanrader

Ton van Olhen 13-05-2019

Wij zijn 65+ en geen high tech deskundigen, maar gaan voor het allernieuwste wat te koop is.
Verkoper was zeer duidelijk en deskundig advies in zijn uitleg op onze vragen welke TV wij wilden kopen.
Bij aflevering is de ophangbeugel in overleg op de juiste plaats bevestigd. TV is door monteur ingesteld en de instructie van de TV afstands bediening is duidelijk uitgelegd.

Marco 13-05-2019

Donderdag avond besteld en zaterdagavond geleverd. Makkelijke te registeren en te betalen via de bekende mogelijkheden. Een goede duidelijke omschrijving van het artikel, dus dat vergemakkelijkt de keuze aanzienlijk. Een prima webwinkel, dus.

Jan willem 13-05-2019

Perfecte voorlichting geen problemen met de 50 euro kieskeurig prijsverlaging.

Lucy 13-05-2019

Deskundige vriendelijke medewerkers. Denken goed mee en geven eerlijk advies. Garanties goed terug te zoeken omdat aankopen op naam staan.

Fred 13-05-2019

Heel beleefd en netjes te woord gestaan en informatie gekregen die ze mij bij andere elektronica zaken niet konden geven daarom mijn produkt gekocht bij BCC kom zeker nog terug

R Goorts 13-05-2019

het personeel is goed en vriendelijk alles is overzichtelijk het uitzicht is zo dat je alles in een keer kunt zien en waar je moet zijn zeer goed.

Wim 13-05-2019

Goed advies en prima service. Ruime keus en snelle levering bij niet aanwezig product.

Koco 13-05-2019

Een zeer klantvriendelijke benadering. Het winkelpersoneel liet je eerst rustig zelf zoeken naar het artikel van je keuze, maar was steeds stand-by om zo nodig vragen te beantwoorden. Nadat de keuze gemaakt was is op een rustige en deskundige manier nog de gevraagde toelichting gegeven. Het tijdstip van bezorgen ging keurig in onderling overleg en kon desgewenst al enkele dagen na aankoop. Kortom een relaxte manier van winkelen en vakmanschap waar nodig.

Gonca 13-05-2019

Elke keer wanneer ik langs BCC winkel ga, komt er vrijwel altijd een verkoopmedewerker mij kant op, om te vragen of zij mij kunnen helpen. Vaak heb ik wel advies nodig en vind ik dit prima. Naar mijn mening zijn de verkoopmedewerkers ook eerlijk over de kwaliteit van de producten. Afgelopen zondag kocht ik een Dyson stofzuiger voor mijn moeder voor moederdag. Toen ik vroeg of er mogelijkheid was om te retourneren, reageerde de verkoopmedewerker met: dan zou ik de stofzuiger niet uit de verpakking halen. In de eerste instantie begreep ik haar reactie niet. Toen ik om verheldering vroeg, reageerde zij: 'want als jouw moeder deze stofzuiger uitpakt, wilt zij het niet meer terugbrengen.' En ja, dat klopte. Mijn moeder is zeer tevreden en hiermee heeft BCC nogmaals laten zien dat zij eerlijk zijn over de producten. Wel done!

Daphne 13-05-2019

Ik schrijf nooit zo gauw een review, maar dit is zo fijn verlopen dat ik er even de tijd voor neem! Gasfornuis zou vandaag tussen 14u en 16u geleverd worden echter stonden ze er al om 13:15u... zelf was ik aan het werk en mijn moeder zou er zijn op de aangegeven tijd. De chauffeur heeft mij telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en hoewel het ook logisch zou zijn dat hij zou wachten tot minimaal 14u, was ik blij verrast dat hij dit ook deed. Mijn moeder heeft hij heel vriendelijk een handje geschud en zichzelf voorgesteld en het apparaat op zijn plek gezet, aangesloten en getest. Eind goed, al goed. Om dat het tegenwoordig niet meer zo vanzelf sprekend is, dat de chauffeurs zo netjes en vriendelijk zijn, wilde ik dit graag even melden! Bedankt BCC :)

Marijke 13-05-2019

Behulpzaam en goed adviserend personeel. Ook de prijzen zijn, na vergelijking met andere winkels, goed!!!

Leon van Nobelen 13-05-2019

Ik vind de winkels van BCC perfect.
In alle winkels en online is de keuze perfect en veelzijdig.Ik heb tot 2 keer toe bij de BCC in Lisse 2 Miele wasmachines gekocht(1 voor mijn eigen gezin en de ander voor mijn moeder)En in de winkel bij de aankoop en het thuisbezorgen was de uitleg uitgebreid en correct door vriendelijk en vakkundig personeel.En op MIJNBCC zie je netjes al je aankopen en facturen terug!Ik ga BCC zeker aanbevelen bij mensen en blijf er zeker klant voor al mijn volgende aankopen

Anton 13-05-2019

Top service,Top Personeel, erg klant vriendelijk,zelfs koffie aangeboden gekregen. Een dikke 10!

All dat Europe 13-05-2019

Top geholpen goede service en goed advies
Ga zeker voor een volgende aankoop terug naar bcc Oostburg bedankt willy

Edo 13-05-2019

We zijn op pad geweest voor een nieuwe telefoon voor mijn dochter. We werden in de winkel direct maar ongedwongen aangesproken. We hebben een aantal modellen doorgenomen en uitgekomen op de Samsung A50. Mijn dochter is er super blij mee. Trouwens was het duurder bij de buurman :) **** bedankt voor je eerlijke advies.

Pim Klop 13-05-2019

Online na een chatsessie, heb ik een vaatwasser gekocht en direct een installatie-afspraak gemaakt. De informatie-uitwisseling over mijn bestelling liep vlekkeloos en op de dag van aflevering kreeg ik ook nog een mail waarin het tijdvak aangegeven stond waarbinnen de aflevering zou plaatsvinden. Omdat ik de 1e klant was die dag, waren ze zelfs iets eerder dan 8 uur aanwezig. Binnen een half uur was alles gedaan en lieten de mannen alles weer mooi opgeruimd achter. Uiterst vriendelijke mensen en de plint moest ook nog een klein beetje aangepast worden. Allemaal geen probleem en zo opgelost/

Joke Visch 13-05-2019

Goede uitleg en verstand van de dingen die je wilt hebben.ze zijn vriendelijk en vak bekwaam ik kom graag daar winkelen ,goede service.

Familie Louwers 13-05-2019

Super goeie service en denken altijd met je mee hebben er de laatste jaren alles gekocht wat in huis vervangen moest worden

Anne Boonstra 13-05-2019

Ik beveel deze winkel aan omdat de servic goed is. Zowel bij installatie als ook als er later iets aan de hand is.
In de winkel krijg je goede voorlichting en aanbeveling.

Math Janssen 13-05-2019

De mensen in deze winkel zijn altijd vriendelijk en behulpzaam moet je onverhoopt wachten is er altijd een kop koffie . De kennis van deze mensen van de producten en aanbevelingen zijn voor mij voldoende om al mijn electro bij BCC te kopen,en niet te vergeten de zeer goede service.De reden van mijn 9 en geen 10 is dat niemand perfect is .

Ron 13-05-2019

Zoekfunctie is prima.
Extra info is makkelijk op te zoeken
Bestellen loopt soepel.
De order is goed te volgen via Track&Trace.
Je hoeft geen hele dag thuis te zijn

Jan 13-05-2019

Werd fijn geholpen en goed advies is nooit te duur. Moest snel iets hebben en dat werd goed ondersteund door de medewerker die duidelijk advies gaf.

khesrouw 13-05-2019

Prima Shop! Goed en snel geholpen.
Website is simpel en overzichtelijk (user friendly) iedereen kan de weg vinden.
Assortimenten (winkel) in Oss mogen ze vergrootten en uitbreiden.

Hans 12-05-2019

Vriendelijk en deskundig personeel en voor de prijs is het niet nodig om internet op te zoeken.

Marion Sprangers 12-05-2019

Ik vind BCC een hele fijne winkel. Ik kan er alles vinden wat ik zoek en de serviceverlening is goed. Het persoonlijke advies en de tijd die men aan de klant besteed is heel goed. Alle producten die ik heb gekocht zijn van goede kwaliteit en ik heb nog nooit een probleem ervaren. Ik neem ook aan dat áls er een probleem is, BCC die naar tevredenheid oplost. BCC is eigenlijk de winkel die ik als eerste kies om naar toe te gaan.

bea 12-05-2019

mooie winkel goed geadviseerd en vriendelijk met een kopje koffie erbij geweldig goed

caty 12-05-2019

we werden heel vriendelijk geholpen en kregen de gevraagde uitleg ook al was de verbouwing bezig

Bert 12-05-2019

Uiterst vriendelijk en kundig team. Prijstechnisch zeer aan te bevelen! Wij hadden hiervoor een technisch installatieprobleem en werden door verkoper Wesley uitstekend bijgestaan.

Rene Stamkot 12-05-2019

Mooie winkel met een goed assortiment, zeer vakkundig en snel geholpen met de behoefte die ik had na diverse tablets geprobeerd te hebben de juiste keuze kunnen maken voor een iPad.

Remco 12-05-2019

Prima service .geholpen in Spijkenisse.mooie zaak en klant vriendelijk.

K. Rosema 12-05-2019

Prima winkel, goed assortiment en vooral prettig personeel en dan maakt de prijs soms minder belangrijk.

Joke 12-05-2019

Ik ga altijd naar BCC en heb zojuist een chromebook gekocht.
Je wordt snel, deskundig èn vriendelijk geholpen. ( De concurrent kan niet aan deze winkel tippen!)

van Weenen, Jan W. 12-05-2019

Verkoper was terzake kundig. Kan goed luisteren. Laat alternatieven zien, zonder “drammerig” te zijn.

Kooijman 12-05-2019

Vandaag besteld en na een week en meerdere malen contact te hebben gehad Nog niets ontvangen en na laatste bericht wordt het ook niet meer aangeboden en wordt het geld terug gestort!

Zo iets slechts heb ik Nog niet mee gemaakt en is ook totaal niet meer van deze tijd!

Bedankt BCC voor het bewaken van mijn geld voor 2 weken alleen jammer dat er geen rente wordt bijgestort.

Ria 12-05-2019

Het persoonlijke advies gaat nog tijd boven online.
Je moet er wel een eindje voor rijden, want ze zitten niet in elke grote plaats.

R 12-05-2019

Goede en snelle service. Fijn dat er ook karretjes beschikbaar waren om de koelkast naar de auto te brengen

Brigitte 12-05-2019

We kwamen in de shop op dukenborg omdat mijn zoon voor mij een direkt mee te nemen , en 'laatste tv op voorraad gezien op internet ' kado wilde geven en direkt thuis voor me kon installeren tijdens zijn bezoek.
Geholpen door ...
Helaas was die we op internet hadden gezien niet in dukenborgh, maar met uitstekend advies en meedenken van erik (over achtergrondverlichting en relaxed kijken met scherp beeld, voor mn al wat ouder wordende ogen), kwamen we uit op een veel betere deal nog,( erik wees ons op de 150 euro terug deal van energieleverancier Essent op onze aankoop die in BCC aanwezig was.)
Wat ik bijzonder waardeerde was dat de verkoper ... zich even terugtrok zodat zoon en moeder,ik dus ,even prive zonder druk konden overleggen welke keuze en prijsklasse TV ik kado van mn zoon kreeg en de Essent deal.
Onze keuze werd snel geregeld, en en al 2 uur later keek ik samen met de inmiddels door zoon geinstalleerde philips 43PUS 7303 ambilight naar een prachtige natuurfilm op mn super de luxe en slimme tv.

Wouters 12-05-2019

Leuke aanbieding voor moederdag. Produkt niet op voorraad in Lelystad maar direct naar Almere gebeld en apart laten leggen. 's Middags in Almere opgehaald. Prima geregeld en nog op tijd voor moederdag.

Ilse PV 12-05-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.
In de winkel zelf wordt je ook snel en uitgebreid geholpen.
Goede garantie voorwaarden.
Wij zijn erg tevreden over BBC en keren graag terug.

Rietveld 12-05-2019

Vriendelijk personeel dat de tijd voor je nam. Luisterden naar je wensen en liet verschillende producten zien zodat je een juiste keuze kon maken. Artikel op voorraad en vroeg zelfs of het product in de auto gezet moest worden. Al met al een prima winkel met fijne verkopers.

Mona Slot 12-05-2019

Fijne winkel .
Groot assortiment.Altijd onze eerste keus.
Enige winkel waar mijn man ook mee wil.