Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rene Stamkot 12-05-2019

Mooie winkel met een goed assortiment, zeer vakkundig en snel geholpen met de behoefte die ik had na diverse tablets geprobeerd te hebben de juiste keuze kunnen maken voor een iPad.

Remco 12-05-2019

Prima service .geholpen in Spijkenisse.mooie zaak en klant vriendelijk.

K. Rosema 12-05-2019

Prima winkel, goed assortiment en vooral prettig personeel en dan maakt de prijs soms minder belangrijk.

Joke 12-05-2019

Ik ga altijd naar BCC en heb zojuist een chromebook gekocht.
Je wordt snel, deskundig èn vriendelijk geholpen. ( De concurrent kan niet aan deze winkel tippen!)

van Weenen, Jan W. 12-05-2019

Verkoper was terzake kundig. Kan goed luisteren. Laat alternatieven zien, zonder “drammerig” te zijn.

Kooijman 12-05-2019

Vandaag besteld en na een week en meerdere malen contact te hebben gehad Nog niets ontvangen en na laatste bericht wordt het ook niet meer aangeboden en wordt het geld terug gestort!

Zo iets slechts heb ik Nog niet mee gemaakt en is ook totaal niet meer van deze tijd!

Bedankt BCC voor het bewaken van mijn geld voor 2 weken alleen jammer dat er geen rente wordt bijgestort.

Ria 12-05-2019

Het persoonlijke advies gaat nog tijd boven online.
Je moet er wel een eindje voor rijden, want ze zitten niet in elke grote plaats.

R 12-05-2019

Goede en snelle service. Fijn dat er ook karretjes beschikbaar waren om de koelkast naar de auto te brengen

Brigitte 12-05-2019

We kwamen in de shop op dukenborg omdat mijn zoon voor mij een direkt mee te nemen , en 'laatste tv op voorraad gezien op internet ' kado wilde geven en direkt thuis voor me kon installeren tijdens zijn bezoek.
Geholpen door ...
Helaas was die we op internet hadden gezien niet in dukenborgh, maar met uitstekend advies en meedenken van erik (over achtergrondverlichting en relaxed kijken met scherp beeld, voor mn al wat ouder wordende ogen), kwamen we uit op een veel betere deal nog,( erik wees ons op de 150 euro terug deal van energieleverancier Essent op onze aankoop die in BCC aanwezig was.)
Wat ik bijzonder waardeerde was dat de verkoper ... zich even terugtrok zodat zoon en moeder,ik dus ,even prive zonder druk konden overleggen welke keuze en prijsklasse TV ik kado van mn zoon kreeg en de Essent deal.
Onze keuze werd snel geregeld, en en al 2 uur later keek ik samen met de inmiddels door zoon geinstalleerde philips 43PUS 7303 ambilight naar een prachtige natuurfilm op mn super de luxe en slimme tv.

Wouters 12-05-2019

Leuke aanbieding voor moederdag. Produkt niet op voorraad in Lelystad maar direct naar Almere gebeld en apart laten leggen. 's Middags in Almere opgehaald. Prima geregeld en nog op tijd voor moederdag.

Ilse PV 12-05-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering.
In de winkel zelf wordt je ook snel en uitgebreid geholpen.
Goede garantie voorwaarden.
Wij zijn erg tevreden over BBC en keren graag terug.

Rietveld 12-05-2019

Vriendelijk personeel dat de tijd voor je nam. Luisterden naar je wensen en liet verschillende producten zien zodat je een juiste keuze kon maken. Artikel op voorraad en vroeg zelfs of het product in de auto gezet moest worden. Al met al een prima winkel met fijne verkopers.

Mona Slot 12-05-2019

Fijne winkel .
Groot assortiment.Altijd onze eerste keus.
Enige winkel waar mijn man ook mee wil.

Cor 12-05-2019

een leuke en goede ervaring, kon goed en makkelijk vinden wat ik zocht en alles met VVV-cadeaukaarten betalen. ook communicatie daarna goed en aflevering volgens afspraak door nette en vriendelijke bezorger.

Erik 12-05-2019

Bcc heeft heeft ons zeer goed geïnformeerd, klant vriendelijkheid was ook zeer goed, we hadden toch een klein probleempje en dat is ook zeer goed opgelost.

Chris de Groot 12-05-2019

Personeel neemt de tijd voor de klant, is kundig en heeft echt passie voor de producten.

Stan van Bragt 12-05-2019

Keurig geholpen en goed voorgelicht, prima service en duidelijke en heldere voorlichting over het product.

Ad 12-05-2019

Gezellige winkel, aardig behulpzaam personeel met verstand van zaken.
Fijn dat er ruim parkeergelegenheid is.

Dhr Krebbers 12-05-2019

Fijne overzichtelijke winkel, personeel is erg vriendelijk en maken zo snel mogelijk vrij om je te helpen . Maar zijn nooit opdringerig bij mij. Met verstand van zaken wordt je door de juiste persoon geholpen waardoor je eventuele twijfels worden weggenomen. Hier hou ik van.

Anne 12-05-2019

Overzichtelijk, snel geholpen. Vakkundig en heel aardig personeel!
De verkoper nam de tijd voor tekst en uitleg.

lot 12-05-2019

wij komen al ruim 20 jaar bij de bcc den haag op de Loosduinsekade. altijd keurige en vriendelijke service. er word altijd een goed en eerlijk advies gegeven. thuisbezorging is snel maar er is ook veel op voorraad waardoor je het artikel zelf mee naar huis kan nemen. alle lof voor hetfiliaal in den haag.

Ine 12-05-2019

Gratis parkeren, ruime zaak, heel overzichtelijk en logische indeling. En het belangrijkste is de kennis van het personeel, met name van Sander Beun. Uitermate vriendelijk en klantgericht. Chapeau.

JW Schoormans 12-05-2019

In het verleden al vaker wat gekocht en door de goede ervaring terug gegaan om zowel een telefoon als laptop te kopen. Voor de laptop werd ik goed en duidelijk geadviseerd, ook over de telefoon werd een duidelijke uitleg gegeven. Prijstechnisch was er geen ruimte, ondanks dat deze bij andere winkels goedkoper werden aangeboden, de laagste prijs heeft nogal wat haken en ogen blijkbaar. Een Office-pakket erbij dan aangezien geen enkel artikel op voorraad was en ik daar enkele dagen op moest wachten ? Nee, dan maar gevraagd voor de screenprotector, die was aanwezig voor €19,95 maar niemand die hem aan kon brengen en zelf ben ik daar niet geweldig in. Deze dus uiteindelijk elders aangeschaft. Kortom, goed advies, low price (mwah) en high service (verbeterpunt) tenzij als er iets kapot zou gaan je hier wel goed mee geholpen wordt (eerdere aankoop). De voorkeur gaat toch uit naar een fysieke winkel voor deze producten, dan is BCC Helmond een goede keuze.

Conny 12-05-2019

Zeer prettig geholpen... aankoop was niet op voorraad, meegekeken waar we in de buurt nog de tv voorradig was zodat we hem daar konden ophalen

Karina 12-05-2019

IK ben keurig en correct geholpen bij BCC Roosendaal hele goede uitleg .zonder een dwingende verkoper maar juist heel aardig, en nam de tijd omdat ik moeilijk kon kiezen zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik op moest schieten .

Huub 12-05-2019

Zie bieden een kundige en goede voorlichting, onze ervaring met dit personeel is dat zij een grote en prettige betrokkenheid ten toon spreiden. Daarom kopen wij graag bij BBC.

. 12-05-2019

Ben zeer te vrede.
Werd goed geholpen en kreeg duidelijk uitleg over het product

S.P. Jaasma 12-05-2019

Een uitgebreide keuze in apparaten en prijs. Een deskundig advies en er wordt voor een eventuele aankoop de tijd genomen.

S.P. Jaasma 12-05-2019

Vriendelijk en deskundig personeel, er wordt goed geluisterd naar je wensen en daaraan gekoppeld een aanbeveling qua apparaat en prijs

Joke 12-05-2019

De shop online is heel erg overzichtelijk, de informatie betreffende de producten uitgebreid en duidelijk. Ben op de site gaan kijken omdat ik geen tijd had om naar de winkel te gaan en dus thuis alle informatie ben gaan opzoeken om een keuze te kunnen maken. Heb hierbij de laptop gevonden van Acer, welke ik de volgende dag al in huis had, en na de duidelijke instructie al binnen een half uur aan de slag kon terwijl ik als vrouw toch al ruim de 60 ben gepasseerd. Dus super winkel en super product.

Maaike 12-05-2019

Gisteren een telefoon gekocht bij BCC Amersfoort. Opvallend is dat geen van de verkopers naar je toekomt wanneer je (al een tijdje) bij de telefoons staat te kijken. Toen ik naar hen toeliep met een vraag, leek het of ze het vervelend vonden dat ik ze uit hun gesprek haalde.

Ook in het gesprek dat volgde vond ik de (jonge) verkoper zeer ongeinteresseerd overkomen. Persoonlijk zou ik meer tijd/geld investeren in vriendelijker en behulpzamer personeel.

Hoewel de telefoon helemaal prima is, heb ik spijt dat ik bij BCC Amersfoort mijn aankoop heb gedaan.

Yvette 11-05-2019

Ik kwam met 1 wens binnen, een super stille wasmachine. Ik ben enorm goed geadviseerd, bleef binnen het budget wat ik in m’n gedachten had.
Maar wel met een prachtige wasmachine die zonder deze fantastische aanbieding buiten budget was en ik er zeker niet naar gekeken zou hebben.

Het thuisbezorgen was ook superfijn geregeld, communicatie tussentijds via mail, sms en telefoon is ontzettend fijn zodat je niet onnodig een hele dag thuis moet blijven.
De mannen die de wasmachine hebben geplaatst waren erg vriendelijk en kundig. Alles werd netjes aangesloten; plastic en verpakkingsmaterialen werden mee terug genomen. Zodat je alleen de machine hebt staan.
Een korte uitleg van de machine tot aan het oude apparaat netjes meenemen. Super! Ben erg tevreden.

Marja en Rob 11-05-2019

Weer goed geholpen bij BCC Beverwijk, goede uitleg, ook uitgebreid advies gekregen over een eventuele toekomstige aankoop

H.Tibben 11-05-2019

Goede spullen voor een alleszins redelijke prijs. Ook met vragen wordt je prima geholpen.

Christine 11-05-2019

Mooie winkel, je word goed en snel geholpen zonder poespas.
De medewerkers zijn vriendelijk, weten ook waar zij over praten.

J. Zwijsen 11-05-2019

Ik heb net een klanten onderzoek gedaan. Hetgeen niet positief is.
Als ik de aankoop elders had kunnen doen zou ik het zeker gedaan hebben

Ferke 11-05-2019

Goed geholpen en erg vriendelijk ga zo door bedankt en tot de volgende keer

J. van de Kolk 11-05-2019

Vriendelijke, behulpzame medewerkers. Ruime opzet van winkel.
Ruime parkeermogelijkheid in centrum met achteraf betalen.

pzwarts 11-05-2019

Ik ben tot nu toe erg tevreden over de manier waarop men helpt en advies geeft in de winkel. Van de week kocht ik een nieuwe tv en de medewerker nam ruim de tijd om alles uit te leggen, advies te geven om dingen te installeren en om een juiste keuze te maken.

Ton 11-05-2019

Fijne winkel. Overzichtelijk en goed geïnformeerd personeel. De juiste keuze gemaakt

hgmgroen 11-05-2019

vriendelijke en ervaren verkopers artikelen die ik gekocht heb zeer tevreden over

j.kohlen 11-05-2019

een geweldige goed verzorgde zaak met uitstekend bekwaam en zeer behulpzaam personeel.
Ik was nog nooit in deze winkel bij bij BCC geweest, maar nu hebben ze er toch een nieuwe klant bij.

Angela 11-05-2019

Klantvriendelijk. We werden snel en goed geholpen. Onze dochter is helemaal blij met haar nieuwe telefoon

Jasper 11-05-2019

Goede service. Lage prijzen en je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan door de bezorgers. Wasmachine is netjes geplaatst en de andere apparaten netjes op de plek gezet

Es 11-05-2019

Top levering van BCC. Netjes binnen tijdvak en ze bellen ongeveer 15 minuten voordat ze er zijn. Wasmachine stond na 1 minuut al op zolder, mannen gingen zeer zorgvuldig te werk. Wij hebben wel een brede trap, dus dat scheelde wellicht. Daarna netjes alles aangesloten en op zn plek gezet. Top!

Chantall Kabout 11-05-2019

Zeer prettige winkelervaring gehad weer hier.
De telefoon die ik wilde hebben was uitverkocht in de vestiging maar zo klantgericht als ze zijn hebben ze alsnog de laatste telefoon besteld via een andere vestiging.

Even een paar daagjes wachtten omdat de telefoon middels dhl verzonden werd naar de vestiging in beverwijk maar dan heb je ook wat!

J.van Noort 11-05-2019

Als vaste klant ben ik uitermate tevreden over BCC in Zeist, je wordt er perfect geholpen en ze zijn deskundig met duidelijke uitleg.

Marijke 11-05-2019

Ik heb goed advies gekregen over de aanschaf van mijn nieuwe stofzuiger! Het advies was gericht op een gepaste aankoop voor mij en niet gericht op het verkopen van het duurste product.

A.Reijerkerk 11-05-2019

Als er iets niet goed is word je goed geholpen om het op te lossen ,altijd de goedkoopste prijs en ze nemen de tijd voor jou ,goede service en alles word goed uitgelegd ,om 7 uur krijg je een e-mail hoe laat ze komen ,je hoeft maximaal 2uur thuis te zijn en van te voren wordt je nog opgebeld.

C. Broomans 11-05-2019

Ik vind het aanbod zeer ruim. Ik heb een stofzuiger gekocht en kon kiezen uit een ruim assortiment en prijsklasse. Voor ieder wat wils. Alles staat netjes uitgestald zodat je goed kan zien wat je koopt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.