Marion 14-05-2019

Ik ben in de winkel geweest om de inductie kookplaat aan te schaffen, we zijn uiterst vriendelijk en deskundig geholpen.

Jose 14-05-2019

Heel goed advies gekregen in de winkel.
De jongens die het produkt bij ons afleverden waren zeer
Behulpzaam en kwamen op tijd.
Een dikke 10 voor de bezorgers.

Slootweg 14-05-2019

eerlijke voorlichting bij de keuze van een wasmachine behulpzaam personeel beantwoorden netjes al onze vragen

Angelique 14-05-2019

Zeer vriendelijk personeel.
We hadden een koelkast gekocht maar na het verbouwen in ons huis bleek deze toch niet te passen. We zijn terug gegaan naar de winkel en ze deden totaal niet moeilijk.

Jan H. te G. 14-05-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik het belangrijk vind dat ik een goed en op mijn persoonlijke wensen afgestemd advies krijg. Dat is zeer goed gelukt!
De verkoper luisterde goed naar mijn wensen voor een nieuwe laptop, stelde relevante vragen en kwam met suggesties waaraan ik zelf helemaal niet had gedacht. Gewoon goed zoals het hoort!

Steve 14-05-2019

Ik had telefonisch een drone besteld en ik mocht in de winkel cash betalen. Zoals afgesproken kreeg ik een bericht als hij klaar lag. Ik werd vriendelijk geholpen en de prijs was stukken goedkoper dan andere winkels.

Corriekapteinmeyer 14-05-2019

er wordt aandacht aan de klant besteed Het advies is prima. Op de website is de informatie overzichtelijk en duidelijk

Diana van Oorschot 14-05-2019

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Helpen je mee om de juiste aankoop te kopen. En doordat ze eerlijk zijn en jou wensen respecteren betaal je nooit teveel

Arnold van Uffelen 14-05-2019

Aan de Oude Haagweg in Den Haag zit BCC. Een mooie en overzichtelijke winkel met vriendelijk en deskundige medewerkers. Goede en eerlijke adviezen met uitleg over de verschillen tussen de verschillende merken koffiemachines. Helemaal TOP.

Hans 14-05-2019

Bij ons zitten de BCC en de mediamarkt naast elkaar. Met veel meer plezier loop ik de BCC binnen, rustiger, minder geschreeuw of verkopers die direct hun praatje moeten doen en je het liefst meenemen naar een duurder exemplaar. Prijzen zijn toch allemaal gelijk dus werd het de BCC.
In alle rust smartphone bekeken en uitgeprobeerd. Waar nodig vragen gesteld aan de verkoper. Toestel voor onze dochter in de door haar gewenste kleur niet op voorraad in de winkel maar wel op de webshop. Werd voorgesteld deze voor haar naar de winkel te laten komen of deze zelf bij de webshop te bestellen en thuis te laten bezorgen. Voor deze laatste optie gekozen. Makkelijke website, werd goed op de hoogte gehouden van het bedtellingsproced en de volgende dag om 13.00 uur DHL voor de deur. Smartphone netjes verpakt en verzegeld, zoals je mag verwachten. Ons meisje blij met haar nieuwe Samsung A50.

Mariline & Cock 14-05-2019

wij waren in de BCC in Veghel om een zakloze en snoerloze stofzuiger te kopen.
wij werden prima geholpen door een heel aardige meneer, we konden merken dat de productkennis goed op orde was want deze meneer stelde de juiste vragen zodat we wisten welke keuze we moesten maken, nog dank daarvoor.

Mona 14-05-2019

Ik shop al jaren bij BCC, zowel in de winkel als online. Het assortiment is prima, de prijzen goed. De levering is snel, binnen één dag de artikelen al in huis, heel goed verpakt. Erg tevreden, voor de volgende aankoop ga ik zeker weer naar BCC.

Freek 14-05-2019

Soepel proces van begin tot eind.
Je weet meteen of je keuze leverbaar is.
Aanbiedingen als gratis installatie en/of bezorging en terugname zijn duidelijk weergegeven.
Je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van leverdatum en tijd.
Lekker makkelijk: pinnen na aflevering!

Erik 14-05-2019

Bcc den Bosch, 3x geweest. De verkopers hangen over de verkooprekken omdat ze niets te doen hebben. Maak je ze wakker met een vraag zijn ze nog geïrriteerd ook. Ze hebben niets op voorraad, alles wordt later toegestuurd. Toebehoren hebben ze niet. In 1 woord:echt waardeloos, kom er nooit meer!

Janus 14-05-2019

Verkoper was deskundig en nam alle tijd om ons advies te geven en antwoord geven op onze vragen

Henk Manders 14-05-2019

We worden altijd netjes en correct geholpen, ook weet het personeel waarover ze praten, weten ze het zelf even niet dan weet been collega het wel.
top

Esther Boekbinder 14-05-2019

Vriendelijke winkelmedewerkers met kennis van zaken. Ook de levering was prima. Ik wist precies wanneer ze zouden komen en kreeg 15 minuten van tevoren een telefoontje dat ze er aan kwamen. Nog wat leuke tips van de bezorger gekregen omtrent Netflix

Jolanda 14-05-2019

Ik vindt het fijn om bij jullie te winkelen. Bestelling ging heel goed. Snel ook. Goed van mails dat je op de hoogte wordt gehouden.

Ramon 14-05-2019

Een hele makkelijke en duidelijk website waar alles goed te vinden is.. de bezorging ging super.. belde netjes van te voren en vroegen waar hij mocht komen te staan.. heb alleen maar hoeven uitpakken en insteken echt super!!

Samantha 14-05-2019

Goed overzicht van producten. Wat er niet stond veel en goed advies over gekregen. Ervaren personeel zoals dit op mij overkwam.

Marcel 14-05-2019

bij bcc word je keurig en netjes geholpen, verkopers zijn zeer enthousiast en spontaan.
Daarom heb ik daar mijn nieuwe wasmachine gekocht.

P. Habets 14-05-2019

We hebben als laatste een miele wasmachine gekocht. Ook nu weer perfecte informatieverstrekking en klantvriendelijkheid. Ook perfecte service als je met iets terug gaat.
Voor ons als er iets aangeschaft moet worden BCC.

ilse 14-05-2019

Product makkelijk te vinden, cash back actie gelijk door jullie geregeld. de mannen die de machine kwamen leveren werkten snel en netjes. waren zeer vriendelijke en behulpzaam.
al met al een fijne en snelle actie!!

Elly 14-05-2019

Goede prijzen. Duidelijke afleverinformatie. Nette bezorgers die keurig afleverden.

Nicky 14-05-2019

Een TV gekocht met een aantrekkelijke prijs via hun outlet.

Tijdens het hele bestelproces netjes op de hoogte gehouden via mail.

Bij de levering ook netjes een bericht gehad 's morgens en een telefoontje van de bezorgers dat ze er binnen 10 minuten ongeveer zouden zijn. Vriendelijke mensen.

Remko 14-05-2019

Ik kom er al een aantal jaar en bevalt prima, klantgericht, mee denken, aardig en goeie mooie winkel

Bianca Arents 14-05-2019

Overzichtelijk en duidelijke site. Snelle levering en prima service. Aan te bevelen

jh middelkoop 14-05-2019

Bij BCC wordt je heel fijn en eerlijk geholpen. Klachten worden er naar alle tevredenheid opgelost. Wij zijn al jaren klant bij BCC. Ik raad deze zaak zeker aan.

Tilly 14-05-2019

BCC Sliedrecht staat bij ons bekend als een prima winkel met gastvrij personeel. In dit filiaal staat behulpzaamheid en service hoog in het vaandel. Heb een IPad gekocht. Een medewerker heeft voor mij alle apps van mijn oude IPad overgezet naar de nieuwe IPad. Topservice! Hier wordt je blij van.

Cindy 14-05-2019

Altijd vriendelijke ontvangst, goede uitleg van de producten en levering en bezorging ook altijd in orde,, voor ons de winkel voor al uw elektrische apparaten

Joop 14-05-2019

Wij kopen al jaren bij BCC omdat het assortiment goed is en wij altijd heel vriendelijk worden geholpen. Zo ook laatst gingen wij kijken bij BCC in Amersfoort. Wij hadden niet direct het idee om wat te kopen maar kijken graag rond in de winkel. Bij de koffiemachines troffen wij een vriendelijke dame waarmee we in gesprek raakten. Wij hadden wel eerder gekeken naar een koffiemachine van DeLonghi. Zij vertelde ons heel duidelijk de voordelen van de machine en demonstreerde deze ook door ter plekke een heerlijk kop cappuccino te maken. Door de vriendelijke en deskundige uitleg waren wij overtuigd van deze koffiemachine en hebben deze dan ook gelijk gekocht. Verrast waren wij dat wij ook nog gratis koffiecupjes kregen en dat verkoopster ons gelijk even aanmeldde bij Nespresso. TOPPIE !

Jetje1977 14-05-2019

De shop is overzichtelijk en heeft een ruime keus aan artikelen. Zo heb ik het juiste product kunnen vinden. Het leveren van de nieuwe vaatwasser en de oude vaatwasser weer mee terug nemen voldeden aan de service, zo ook de belservice. Een kwartier van te voren bellen dat ze er zijn. Prima

Coos van Hemert 14-05-2019

Zeer goede verkoop techniek ! Correcte bejegening en goede uitleg ! Wasmachine draaiende gezien! Super!

Lutina 14-05-2019

Aankoopproces in winkel was uitstekend: 9. Afleverproces was matig: 7. Dus gemiddeld een 8.
Afleverproces was gehaast en slordig. Schade aangebracht aan plateau waarop de goederen werden geplaatst.

Ramon Oosterhof 14-05-2019

Gewoon goede service doet wat t belooft. Netjes bezorgd en afgehandeld. Vriendelijke mensen. Zou zeker nog n keer wat bestellen.

Sylvia 14-05-2019

Fijne site..... Alles goed te vinden.... Snelle levering.... Goede afhandeling

Jan bakker 14-05-2019

Bcc een goede web winkel waar je goed kan winkelen .
En waar de prijzen goed zijn .

Van de Biezen 14-05-2019

Ik vind het personeel heel professioneel overkomen en ze weten waar ze over praten

Wajos arabatzis 13-05-2019

Top winkel personeel goed gespecialiseerd met all je vragen en alle product die in de winkel te verkrijgen zijn

Andrea 13-05-2019

Klantgericht, werd meteen gezien. Kan ik je helpen? Veel advies gekregen terwijl ik er niet om vroeg, was fijn. Hoef ik het boekje niet te lezen. Ben goed geholpen. Haastig, maar goed.

Ton 13-05-2019

we waren met grote spoed op zoek naar een nieuwe wasmachine. Als eerste natuurlijk naar BCC want daar zijn we vaste klant. Zoals altijd een vlotte en deskundige verkoper dus onze keus was snel gemaakt. De bezorging ging sneller dan Max Verstappen want voor we thuis waren (600meter) stond het BCC busje al voor de deur!!!! aansluiten/stellen en oude machine retour binnen het half uur. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Becks 13-05-2019

Wij hadden een koelkast, gasfornuis en magnetron nodig. Wij zijn prima geholpen, goede raad en informatie gehad. Ruime keuze in de winkel. Bezorging prima geregeld, mooi op tijd een melding gekregen wanneer ze kwamen, een blok van 3 uurtjes dus niet de hele dag thuis blijven. Een half uurtje voor ze er waren kregen we een telefoontje. Alles mooi 2 hoog gebracht en afgeleverd. Oude toestel meegenomen.

Nasser hansildaar 13-05-2019

Bcc doet klanten als mij in beeld van misleiding en slechte winkel in het behandelen van klacht !!
Lijkt erg corrupt met belangenverstrengeling !!

Tevreden klant 13-05-2019

Fijne winkel, ben goed geholpen en voorgelicht. Men heeft echt verstand van zaken.
Bezorgservice: jammer dat het tijdstip van levering pas de nacht voor de bezorgdag bekend wordt gemaakt. Dat is lastig met vrij nemen van het werk. De dag van te voren voor 17 uur zou veel handiger zijn. Dat zou toch moeten kunnen, lijkt mij.

Frank 13-05-2019

Erg vriendelijk personeel en goed geholpen. Ze kregen de soundbar eerst niet aan de praat maar met hulp van collega's toch allemaal gelukt!

Marleen 13-05-2019

we werden goed en kundig geholpen met
duidelijke uitleg al mijn vragen werden beantwoord

Jannegien 13-05-2019

Handige site, snel gevonden wat ik zocht. Duidelijke communicatie over de (af) levering van mijn bestelling. Prima keuze uit betaalmogelijkheden.

Doreen Canne Meijer 13-05-2019

Half jaar geleden TV gekocht en destijds heel goed geadviseerd. Nu bijpassende beugel gekocht en medewerker heeft mjj aan de geschikte beugel geholpen.

Kleijnenburg 13-05-2019

Helemaal top fijne bediening en afhandeling ik ben erg blij met de bezorging !

GerritR 13-05-2019

Goede winkel. Een tablet gekocht maar deze was na een week defect. De BCC heeft mij direct een nieuwe mee gegeven.