j.everaardt 23-05-2019

Heel goed geholpen met respect. En veel kennis. Ook hebben we goede adviezen gekregen.
Er is veel tijd voor ons genomen.
De service van het instaleren van onze inbouw vaatwasser was echte klasse.

Ad 23-05-2019

Geweldige shop, vaak nog goedkoper dan de concurrentie. Dit heb ik al meerdere malen mogen onder vinden. Super duidelijke website met prima service. Je wordt goed en duidelijk op de hoogte gehouden van je bestelling en levering. DHL komt zoals een gegeven en zijn altijd vriendelijk en correct. Prijs kwaliteit is ook echt super te noemen.

Wat mij betreft een aanrader dus!

Teddy 23-05-2019

Artikel niet in voorraad in de winkel. Medewerker vertelde dat als ik het plekke zou betalen hij het artikel zou bestellen zodat het de volgende dag thuisbezorgd zou worden.
Volgende dag vrij genomen, hele dag gewacht, Niets.
Gebeld met BCC, transporteur was zogenaamd voor niets aan de deur geweest. Onzin, ik was thuis, de hele dag en er lag ook geen briefje in de bus.
Volgende dag zou tussen 11 en 15 uur het pakket als nog bezorgd worden. Weer vrij genomen...tussen 11 en 15 uur niemand gezien. Hij kwam pas veel later.
Klacht hierover ingediend bij BCC. Hun antwoord....de transporteur had gemeld dat hij tevergeefs aan de deur was geweest de 1e keer.
Als je de klachten over DHL leest komt het zogenaamde 'tevergeefs' aan de deur komen veelvuldig voor. BCC hecht kennelijk meer waarde aan de leugens van DHL chauffeurs dan aan de klacht van de klant. Wat mij betreft de laatste keer dat ik daar iets gekocht heb.
Meer dan een dag voor niets vrij genomen. Kostte mij een paar honderd euro voor een printer van 60 piek.
BCC neemt niet haar verantwoordelijkheid. Slecht bedrijf.
Officiële reactie van BCC 24-05-2019

Beste Teddy,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging via DHL op deze manier is verlopen en dat jij je niet serieus genomen voelt.

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Michael B 23-05-2019

Een vriendelijke witgoed winkel met deskundig personeel. BCC komt gemaakte afspraken stipt na en bezorgers zijn bekwaam en klantvriendelijk. Ook wat betreft prijzen niet nodig om bij derden te gaan 'shoppen'.

J.E.C.FORMER 23-05-2019

Ik wordt in deze winkel altijd heel prettig geholpen. Heb steeds met Jeffrie te doen en dat is een heel fijne hulp. Niets is hem teveel om mij goed te helpen.

Anita 23-05-2019

Deze laptop zeergoed en het beeld ook
Hij is zeer snel
Ik raad iedereen aan voor de deze laptop

A F d Hert 23-05-2019

Beste team van BCC.Ik ben zeer tevreden over de medewerkers hoe ik ben geholpen.
Zeer goede kennis van wat jullie verkopers. ik ben goed ingelicht, nadat ik mijn wensen heb
kenbaar gemaakt. Ik ben ook netjes en vakkundig geholpen. verkopers hebben mij als mens behandeld en niet als nummer, wat ik zeer waardeer. van mij krijgen jullie een warme douche.

Ad Korevaar 23-05-2019

Het is fijn om bij BCC te winkelen de was machine op de juiste tijd gebracht en de oude mee retour genomen alles netjes aan gesloten vriendelijke bezorgers een goede service ik koop veel bij BCC

Adriaen Groskamp 23-05-2019

Na een goede voorlichting kwam ik er - thuisgekomen- achter dat de prijsvan de aanschaf van mijn tondeuse elders goedkoper was.
Toen ik dit meldde in de winkel in Hoorn werd het verschil meteen geretourneerd.

Anton van Luijk 23-05-2019

Goed geholpen. Goede service. Was een probleem met de deuren van de ijskast maar dit is goed opgelost.

Gerard 23-05-2019

De levering volgde snel en zonder problemen. De website werkte goed en en het vinden van mijn product ging snel. De laagste prijs garantie en de snelle levering deed mij besluiten bij BCC te bestellen. De updates over de order via de email waren correct en het product werd inderdaad op de juiste tijd bezorgd. Ik raad BCC aan.

Jan 23-05-2019

Ik ben bij BCC in Hoogeveen geweest en ben daar eigenlijk wel vaste klant. Alleen maar goede ervaringen, want ik wordt daar steeds vriendelijk en deskundig geholpen met hetgeen ik naar op zoek ben. Kijk ik dan later op internet, dan zie ik dat de prijzen ook echt wel concurerent zijn en dan is het wel een motivatie om het artikel ook daadwerkelijk te kunnen aanschouwen. Kortom in mijn beleving is dit een hele goede zaak en betrouwbaar om iets te kopen.

Niek1426 23-05-2019

Ik heb de informatie die ik nog nodig had om een airfryer te kopen, bij BCC gekregen. Ook de verschillende merken lied de medewerker mij zien en ook haar oordeel daarover geven die zij zelf had uit ervaring. Helaas bij het uitpakken was er een breuk in het handvat alles weer netjes ingepakt en naar BCC gegaan maar daar deden zij niet moeilijk over ze vonden het voor ons meer vervelender dan dat het voor hun zelf was. Gelukkig hadden ze nieuwe voorraad binnen gekregen. Thuis gekomen hebben hem meteen uitgepakt en gaan uitproberen het was even wennen n het begin maar dat had de medewerker ons ook verteld, Je wilt per slot van rekening minder vetten binnen krijgen en dat proef je wel, maar het is wel veel gezonder dan de oude frietpan.
Geef ons maar de Philips airfryer XXL en dat er meer mensen ons voorbeeld doen volgen.

Jo Ver 23-05-2019

Asus laptop gekocht voor mijn dochter. Correcte bediening en goede prijs. Specifiek voor deze winkel gekozen, na negatieve ervaring bij concurrent.

Monique 23-05-2019

Eerst de gelegenheid gekregen om rond te kijken. Toen vakkundig geholpen. Bon gemaakt. Betaald. En 3 dagen later geleverd. Super.

Voorstb 23-05-2019

Geen lange wachttijd en vriendelijk personeel. Erg attent dat er werd gevraagd of het een cadeau was en of het voor de persoon was waar de bon naar toe wordt gemaild. Dat was idd het geval en hebben ze mijn mailadres ingevoerd en daar de bon naar toe gemaild zodat het cadeau een verassing blijft. Erg attent!!

Elle. 23-05-2019

Ik heb 2 Salora tv schermen besteld en kwamen binnen enkele dagen goed binnen. Met goede instructie uitleg beiden weergeven mooi beeld .Een goede tv voor minder prijs .BCC bedankt voor goede service.

Richard 22-05-2019

Fijne bediening en voor een super prijs een LG Oled tv aangeschaft, was een model van 2018 zelfs op internet werd deze duurder aangeboden.

Dick 22-05-2019

Prima service met deskundig advies. Personeel behulpzaam om een praktische oplossing voor de levering en installatie van het product te zoeken.

Bo 22-05-2019

Heel snel bezorgd, goede kwaliteit! Gister had ik het besteld (zondag) en maandag kwam het pakketje Al!

Riet 22-05-2019

Het artikel dat we wilden kopen was in de winkel niet aanwezig.
Jammer want dat is toch de meerwaarde van een winkel.

FK 22-05-2019

Keurig geleverd. Bezorgtijd vooraf gemeld via sms en zelfs nog een telefoontje. Zoals het hoort.

Tonny 22-05-2019

Via kieskeurig opzoek gegaan naar een robot stofzuiger. Werd vriendelijk aangesproken door een verkoopster. Super goed geholpen via internet en de volgende dag al in huis. Erg blij met de robot, deze werkt ver boven mijn verwachtingen.

Lara 22-05-2019

Ik stuurde vanuit huis een bericht via WhatsApp naar de klantenservice met de vraag of de winkel het product op voorraad had. Het duurde een hele middag voordat ik antwoord kreeg. Dit vind ik wel erg slordig.
In de winkel zelf werd ik overigens heel snel en netjes geholpen.

Janet Roijendijk. 22-05-2019

Ik vind BCC ekkersrijt in Son een fijne winkel bij ons in de omgeving en ben er heel goed geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe laptop met onze wensen.

Hes 22-05-2019

Kan niet anders zeggen dan dat de service echt uitstekend is. Online een speaker gekocht maar slecht geluid dus niet tevreden met het product naar de dichtstbijzijnde winkel gegaan. Kon het gewoon retour geven. Top! Heb direct een veel betere gekocht maar had ook geld terug kunnen krijgen. Fijn dat er nog bedrijven met echte service zijn!

Rene Falke 22-05-2019

Overzichtelijke winkel. Prettig geholpen door verkoopster die goed kon uitleggen hoe het product werkt. Fijn shoppen zo, leuker dan een webwinkel !

R.T. Jongsma 22-05-2019

Na heel wat speurwerk en de nodige voor- en nadelen te hebben afgewogen uiteindelijk bij de BCC terecht gekomen. In eerste instantie niet de goedkoopste maar door de laagste prijs garantie een hele mooie deal kunnen sluiten.
De verkoper met wie ik heb gesproken (Jeroen) was enorm vakkundig en heeft mij helemaal door het aankoopproces geleid.
Erg fijn om te merken dat er nog de tijd voor je wordt genomen als klant.
Eenmaal besteld werd er samen met mij een leverdag afgesproken welke helaas pas een week na het bestellen was. Dit door drukte bij BCC en eigen mogelijkheden.
Nadien heeft een medewerker nogmaals gekeken of er echt geen eerdere levering kon plaatsvinden.
Uiteindelijk is het bij de eerste afgesproken leverdag gebleven.

Op de dag van levering kreeg ik zowel een email als een sms dat de levering was ingeplant en de bezorgtijd bekend was.
20 minuten voor de levering kreeg netjes een telefoontje dat ze er bijna waren.

Eenmaal bij de deur, 2 hele vriendelijke heren die de televisie netjes op de plek hebben gezet die ik had toegewezen.
Daarna een paraaf voor het afleveren en de heren gingen naar de volgende klant.

De gehele bestelling heb ik als zéér prettig ervaren en vond het fijn om te merken dat er nog serieus tijd voor me werd genomen.

Ik zou zéér zeker de BCC willen aanbevelen en bij mijn volgende aankoop zal de BCC zeker een van dé winkels zijn waar ik de aankoop zou willen doen.

Geert en Janna Hof 22-05-2019

De service is geweldig, ze doen wat ze zeggen, ze komen het artikel bij je boven brengen, en zijn op tijd met leveren goede afspraak, als we weer wat nodig hebben kiezen we zeker voor BCC.

Rodenburg 22-05-2019

Wij waren al weer een tijdje niet bij BCC geweest en waren op zoek naar een nieuwe tablet, Toch maar naar de WALL rijden dan. Parkeren war trouwens de eerste twee uur gratis. In de winkel konden we rustig even kijken wat er was en vergelijken. Een verkoper was erbij gekomen en gaf ons uitleg over de verschillen. Keuze snel gemaakt en als er toch vragen waren kunnen rustig even langs komen. Toppie de klantvriendelijkheid en de service .Dank je wel BCC.

M kps 22-05-2019

Soundbar en wooofer gekocht van bose dag later was het in de aanbieding ben naar de zaak terug gegaan en kreeg het geld terug van de aanbieding die ik teveel betaald had zonder moeilijk te doen

Lambert 22-05-2019

ik had iets kapot wat al 10 jaar oud is. van de klantenservice begreep ik dat er een lange garantie op zat. ik kreeg niet alleen een nieuw apparaat maar het prijs verschil kreeg ik middels een cadeaubon ook terug. het apparaat was door de jaren heen veel goedkoper geworden,
ik was aangenaam verrast. daarnaast nog een leuk gesprek gehad over verschillende tv's wanneer je daar niet in thuis best bent blijkt dat er de laatste jaren veel is veranderd.

jarno van zwam 22-05-2019

zeer netjes geholpen, voorzien van goed advies en ook eerlijk aangegeven wat de plus en min waren. had ook al een ander bestelling gedaan waar ik nog vragen over had werd meteen naar andere collega gebracht en geholpen

Richard 22-05-2019

We zijn in de winkel met goed advies ingelicht over de product en product was snel en goed geleverd

hans wassink 22-05-2019

Makkelijk te bestellen en - zoals ook was toegezegd - vlot en onbeschadigd geleverd via DHL.

a.h van der linden 22-05-2019

Snel en vakkundig geholpen , mooie overzichtelijke winkel en een ruime keuze

G. Van Groningen 22-05-2019

Prima winkel, perfect geholpen, prima service. Erg klantvriendelijk. Ook bij de installatie thuis.

Joop Krant 22-05-2019

Naar de bcc voor een laptop voor mijn jarige kleindochter. Uitstekend geadviseerd door de medewerker Rob, professioneel en met goede inleving voor wie de laptop bestemd is. Deed er nog een muis bij voor een vriendelijke prijs. Helemaal top.

Jan 22-05-2019

Wij worden hier altijd zeer klantvriendelijk behandeld! Goede uitleg en verschillen over de eventuele aankopen. Prima service!

Rob Janssen 22-05-2019

Natuurlijk lijken veel webshops op elkaar, maar die van BCC klopt van voor naar achteren; snel, duidelijk, logische structuur, goede duiding product en prijs, verlanglijstje en zeker niet te vergeten en makkelijk kunnen vergelijken.

Het allerbelangrijkste is natuurlijk de uiteindelijke levering. Ook deze is helemaal compleet; tijdig, conform afspraak en goede communicatie.

Geen 10, omdat als onderneming er altijd iets te verbeteren valt ;-)

Gerry 22-05-2019

Fijne winkel waar je goed en deskundig geholpen wordt, op een goede locatie met parkeerplaats voor de deur.

G. van Dijk 22-05-2019

Prima gebruiksvriendelijke website! Bestelde producten zijn goed verpakt en een snelle levertijd!

Mj Hidding 22-05-2019

De stofzuiger had een prima prijs en werd volgens schema afgeleverd dus ik ben erg te vreden

landru 22-05-2019

Het bestellen ging eenvoudig en goed en ik was superblij met de mogelijkheid, dat de afwasmachine direct zou worden geplaatst en aangesloten. Heerlijk toch....of niet...? Nadat de monteur weg was en daarvoor de afwasmachine op spoelen had gezet (trouwens met alles er nog in, gebruiksaanwijzing en andere zaken) zag ik een grote plas water in mijn keuken op het laminaat verschijnen. Ik denk ik bel gelijk want ze zijn pas 5 min. weg. Helaas klantenservice niet te bereiken. Eindelijk contact , werd de verbinding weer verbroken. Na een half uur weer contact, maar niemand kon wat doen. Ik moest maar wachten tot ik gebeld werd, en vandaag zou wel niet meer lukken. Wanneer wel dan??? Nou dat weet niemand blijkbaar, ik moet maar wachten op een telefoontje. Niks geen nooddienst of wat dan ook. Blijkbaar moet je stil blijven wachten, met een lekkage van zowel de keukenafvoer als de afwasmachine. Kan dus ook de keukenkraan niet gebruiken. Misschien bellen ze vandaag, morgen...of over een week, kunnen ze niet zeggen. Dit vind ik dus een klantenservice van niks en dit soort dingen maakt het dat ik nooit meer zal bestellen bij BCC. Ben de hele dag in de weer met dit en moet weer een dag vrij nemen van mijn werk omdat ze terug moeten komen. Vind het echt te zot voor woorden. Een goede service maakt of breekt een bedrijf. Een klantenservice die alleen maar , wat vervelend en ik begrijp het kan roepen, maar geen daadkracht heeft, is te treurig voor woorden. Dus helaas, deze ervaring maakt mij geen vaste klant van BCC. Dan maar voortaan weer naar Cool Blue en een installateur laten komen. Update: ben gebeld door een planner, die zou terugbellen voor een afspraak, met spoed. Het is al nu al bijna 16.30 uur, dus dat ziet er ook niet hoopvol uit. Zucht wat heb ik hier spijt van.
Officiële reactie van BCC 23-05-2019

Beste Landru,

Vervelend om te horen dat er bij het bekend maken van de lekkage niet direct actie is ondernomen, ben je ondertussen al teruggebeld en is alles opgelost?

Van den Heuvel 22-05-2019

Lekker in de buurt en voor de zoveelste keer erg goed en vriendelijk geholpen.
Kan niet beter

Martin van der Zouwen 22-05-2019

Wij worden altijd vriendelijk en keurig ontvangen. Prima uitleg over het aangekochte artikel.

sam 22-05-2019

Goede winkel en wordt altijd prima geholpen, nooit een slechte ervaring gehad.

John krijgt een dikke 10!

Dick Vogel 22-05-2019

Duidelijke productbeschrijving op de site; scherp geprijsde aanbieding; vlotte en vriendelijke dame van de service afdeling die mijn vragen duidelijk kon beantwoorden en mij gelijk snel met de order kon helpen. Daarnaast uitstekende levering: Kort na 07.00 uur SMS en mail in welk tijdsblok van 2 uur de machine geleverd ging worden en 10 minuten voor aankomst werd ik nog gebeld dat ze er zo waren. Daarna vlotte en goede installatie. Kortom, alle lof voor de Coolblue orgnaisatie!

Koos 22-05-2019

Koelkast zelf prima, bezorging mag stuk klantvriendelijker. Bezorger gaf de indruk zo snel mogelijk weer weg te willen. Er was een lift, maar na de lift nog een kleine trap, de man was alleen en mocht de koelkast niet de trap op tillen (begrijpelijk). Op de vraag of de bezorging dan nog op een ander moment kon (als ik wel hulp kon krijgen met tillen), kreeg ik het antwoord dat dat dan nog heel lang ging duren. In plaats van mee oplossend te denken of klantvriendelijk, begripvol te reageren, leek de man het echt puur mijn probleem te vinden om tevens zo snel mogelijk weer te vertrekken en mij met een onaangesloten, ingepakte koelkast achter te laten in de hal.
Officiële reactie van BCC 23-05-2019

Beste Koos,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging op deze manier is verlopen en dat er op dat moment niet gezocht is naar een gepaste oplossing, sorry!

R. Terluin 22-05-2019

Goede en nette bediening. Goede uitleg en hulp bij het zoeken naar het voor ons beste product.