Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Annet Steenbergen 17-05-2019

Makkelijke aankoop en correct verlopen levering. Doen wat ze beloven!
Hoe blij kun je zijn met een nieuwe wasmachine met gratis stofzuiger...

Joke 17-05-2019

De shop is prima. We zijn goed en professioneel geholpen. De levering was op tijd en de twee monteurs waren vriendelijk, deskundig en correct. Al met al een goede keuze om naar BCC te gaan.

Ruud 17-05-2019

Goed advies gekregen in Leidschendam. Op de afgesproken tijd geleverd. Kan eigenlijk niet beter.

Anne Marie 17-05-2019

Het product dat ik via BCC webshop bestelde, was gunstig geprijsd en zonder verdere portokosten.
De procedure verliep uitermate soepel, alles was tot de puntjes geregeld en mijn bestelling was
de volgende dag in huis. Werkelijk top !

Siebe 17-05-2019

Geleverde droger prima op tijd . Kreeg netjes een kwartier voor de levering een telefoontje van de bezorgers. Keurige nette bezorgers die naast onze oude droger ook nog onze niet meer gebruikte vriezer mee terug namen.
Super tevreden.

Roxanne S. 17-05-2019

Artikel is op de afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd door de monteur. Vooraf is door BCC duidelijk gecommuniceerd op welke tijd wij de monteur zouden kunnen verwachten. Hierdoor hebben we geen hele dag hoeven wachten. Super fijn!

K. Ooiman 17-05-2019

De service in de winkel van BCC was heel vriendelijk en hulpvaardig. Goed geïnformeerd en meedenkend. De gekochte vaatwasser was keurig op tijd geleverd. Op de dag van levering een sms gekregen met een tijdsindicatie en we werden kort daarvoor nog even gebeld. Super fijn!

Naut 17-05-2019

Goed geregeld, bezorgers belde netjes 10 minuten voor aankomst dat ze er aan kwamen. Alles netjes aangesloten, oude machine werd meegenomen. Helemaal tevreden.

Baron 17-05-2019

Na een misverstand met de levering toch maar naar de winkel gegaan om het op te lossen, daar zoals gewend een super service gekregen. Medewerker heeft binnen het uur alles geregeld zodat we alsnog de producten mee naar huis konden nemen.

Francisca Binnenveld 17-05-2019

Vanmiddag ben ik naar BCC Veenendaal geweest, ik zocht een pick-up. Ik werd geholpen door een aardige medewerkster die de pick-up zelfs uit de verpakking haalde en mij is liet zien hoe ik de pick-up kon verbinden met mijn boxen. BCC Veenendaal heeft een nieuwe winkel die goed toegankelijk is voor mensen die, zoals ik, een scootmobiel gebruiken.
Als laatste wil ik er aan toevoegen dat het een "feestje" is om zomaar binnen te stappen. Er is altijd wel een medewerker die bereidt is om te helpen. Een 10 dus voor BCC Veenendaal

Wijnand 17-05-2019

Zeer behulpzame medewerkers. Product was niet op voorraad en via webshop niet af te halen in winkel. Toch regelde verkoopster dat product uit andere vestiging naar Breda kwam. Bij afhalen andere verkoper die zeer snel en met uitleg product alles regelde. Super service dus en niet duurder dan bij andere aanbieders.

Ralph 17-05-2019

Mijn ervaring met BCC is heel goed, via de website en ook in de winkel, ik ga in Beek en in Sittard, en in beide winkels ben ik steeds goed geholpen geworden en de prijzen zijn ook goed.
Ook als je het product wil ruilen of retourneren is dat geen probleem.

Hans 17-05-2019

Prima uitleg en service gekregen. Het product was niet in mijn kleur op voorraad in de winkel. Ik kon kiezen voor ophalen in een nabijgelegen filiaal, of de volgende dag thuis laten bezorgen via DHL. Je bestelt dan eigenlijk online, maakt geen verschil voor BCC. Dus prima service! Gemaakte afspraken klopten precies. Ook de bevestiging en bezorging via Track&Trace klopten uitstekend.

Margo 17-05-2019

Mijn nieuwe tv gekocht bij bcc. Alleen bij prijzen vergelijken was bcc, toch 100euro duurder. Dat was geen probleem. Ik werd gelijk gecompenseerd in de prijs. Maar dan dat grote ding in mijn auto krijgen, maar dat was ook geen probleem. Werd gewoon voor mij gedaan! Top dus!

mahjouba 17-05-2019

ik ben enorm blij met de service die BCC heeft geleverd, ik kreeg mijn pakketje de volgende dag gelijk en het was precies wat ik had besteld! ik ben blij met hetz product en met die service

Carolina 17-05-2019

Klantvriendelijk en behulpzaam. Ik heb zonder probleem een product mogen omruilen terwijl verpakking beschadigd was.

J.P.R. Abcouwer de Haan 17-05-2019

Het personeel van BCC Lelystad is altijd zeer vriendelijk en zeer deskundig.

jackheeren 17-05-2019

zeer fijne winkel super goed personeel. een plezier om er geholpen te worden

Nelly van Roosmalen 17-05-2019

In de winkel in Veghel ben ik tot volle tevredenheid geholpen. De verkoper dacht heel goed met me mee en gaf heel nuttige adviezen over de inductie-kookplaat. Ook het plannen van het installeren werd in goed overleg gedaan.
Minder tevreden ben ik toen onze kookplaat het na een half uur het niet meer deed en ik contact op moest nemen met de klantenservice. Op donderdagmiddag werd de kookplaat geïnstalleerd en degenen die ik aan de lijn kreeg vertelde me doodleuk dat ik tot maandag moest wachten eer er actie ondernomen werd om de kookplaat te komen controleren.
Op de een of andere manier was de jongen die onze kookplaat geïnstalleerd had er achter gekomen dat de plaat niet werkte en kwam direct om te kijken. Er bleek intern een fout te zitten. Hij heeft alle moeite gedaan dat er op vrijdag een andere kookplaat geïnstalleerd werd.
Op vrijdagmorgen kreeg ik een telefoontje dat er een nieuwe kookplaat gebracht zou worden en om 10.30 uur stond er een monteur op de stoep met een nieuwe plaat. Zelfs een cadeaubon van de winkel uit Veghel werd mij overhandigd.
Chapeau voor de winkel uit Veghel.

Van der Put. 17-05-2019

Alles is perfect geregeld. Duidelijke webshop,snelle bestelling.Alles staat duidelijk vermeld.Fijn dat je een mail en sms krijgt over de tijd. Vriendelijke bezorgers,en zeer beleefd.Ze draaiden zich om toen ik ging pinnen. Helemaal top!!!

John 17-05-2019

Ik heb voor BCC gekozen voor behulpzaamheid en hun vriendelijkheid.
Ook de bezorging was ook perfect !

Jan 17-05-2019

Gemak bij keuze van smarttelefoon. Vakkundig en persoonlijke benadering. Prettig en behulpzaam contact. Verkopers die je persoonlijk en vriendelijk behandelen

herman 17-05-2019

goede producten snelle service en de prijs is juist mooi om te zien en simpel om in te stellen

J.J van Diemen 17-05-2019

Super winkel, kom vanaf het begin in Buitenveldert.
Uitermate kundig personeel, de verkoper helpt je prima geeft raad en dringt je daarbij verder niets op.
Elke keer ga ik terug, nog nooit hebben ze mij teleurgesteld.

BS van Hemert 17-05-2019

Zeer overzichtelijk, laat zien of iets in voorraad is of niet. Klantvriendelijk. Bezorging super snel. Wordt netjes gemeld wanneer ze langskomen. Bezorgers zijn zeer vriendelijke en gaan snel en netjes te werk. Eigenlijk heb ik niet iets om op aan te merken dan alleen maar te zeggen dat de service en kwaliteiten fantastisch zijn. Ik ben blij met mijn aankoop!

Corné 17-05-2019

Had een tv gekocht bij BCC Breda maar helaas beviel deze niet, toen mocht ik kiezen tussen geld terug of een andere tv en heb gelukkig een andere tv gevonden die wel bevalt. Deze was bij een andere winkel goedkoper dus is de prijs netjes aangepast en mocht ik de tv voor de laagste prijs meenemen!

Joke Hanemaaijer 17-05-2019

Het is een prettige winkel, laagdrempelig, overzichtelijk, goede indeling en uitstraling.
Het personeel is op alle fronten deskundig en ze denken echt met de klant mee.
Ik ben al jaren klant van BCC. Mijn aangekochte goederen/producten wisselen van printer tot wasdroger (condens) en van koelkast tot iPhone, teveel om op te noemen. Mijn laatste aankoop was een koel-vriescombinatie. Ook hier had ik te maken met een prima service. Door een inschattingsfout van mezelf was de combinatie geleverd met rechts openslaande deuren. Eenmaal op zijn plaats bleek dit niet logisch. Ik ben naar de winkel gegaan en op een zeer prettige manier werd ik geholpen d.m.v. de na-levering-service. Over een paar dagen al komen ze de deuren omzetten.
BCC houden zo daarom heb ik jullie gewaardeerd met een 10.

groffehaak 17-05-2019

Duidelijke omschrijving producten en een eerlijke prijs. Snelle en perfecte levering.

Jo Lennhaarts 17-05-2019

Niet in de shop geweest , maar online besteld . Geen probleem met betalen heb met ideal betaald kreeg op tijd de mail wanneer ze zouden bezorgen daarna een msn bericht hoelaat en 1 minuut van te voren we zijn bijna bij u . Prima service volgende bestelling weer bij BCC. Heb op aanraden van een goede vriend daar besteld , en daarbij was het nergens goedkoper, besteld had een een inductieplaat bestelt van Invemtum en een koelkast Zanussi,ben dik tevreden.

Marlijn 17-05-2019

Ontzettend prettig geholpen door Issam. Alle tijd voor je, geen aankoopdruk en heldere uitleg!
Top

J.Grabijn 17-05-2019

Alles waar je geinteresseerd bent kunnen ze laten zien en horen.
De wasmachine werd aangesloten en gedemonstreerd.
Met een vakbekwame uitleg van de verkoper.
Vooral voor mij (65+) werd de wasmachine goed uitgelegd ook het computer gedeelte van de wasmachine.
De verkoper is een zeer kundig iemand en wij denken dat we de goede aankoop hebben gedaan.
We hadden al eerder een labtop gekocht in Haarlem en werden nu goed en vriendelijk geholpen in Zaandam.

Do 17-05-2019

Uitstekend geholpen bij BCC Oostburg :)! Ons strijkijzer was kapot. Het werd direct terug genomen en voor het aankoopbedrag konden we meteen een nieuwe uitzoeken.

Karel Vermeulen 17-05-2019

de site is makkelijk te vinden en gebruiks vriendelijk, In de winkel word je netjes en vakkundig geholpen. Als je het product elders goedkoper hebt gezien zullen ze de prijs ten alle tijden bijstellen.

Ans en Gerard 17-05-2019

De winkel is vertrouwd en personeel oplossingsgericht als altijd, prima geholpen. Hebben op voorhand het één en ander uitgezocht op internet en er toch voor gekozen in de winkel te kopen.

L Post 17-05-2019

Goede service en zeer klantvriendelijk. Is het niet dan krijg je het thuis opgestuurd.

Miranda 17-05-2019

Duidelijk en overzichtelijk . Goede beschrijvingen van de producten.
Goede en snelle levering.

Mike, Zaandam 17-05-2019

wederom goed & vriendelijk geholpen, ondanks het 20:50 (kort voro sluiting na een lange dag) was
kreeg zelfs nog een goede tip mee om me oude machine te resetten icm ontkalking !

Krijn 17-05-2019

BCC Zoeterwoude
Op weg naar Zoetermeer voor BCC. Deze winkel is niet meer in Zoetermeer; jammer. Dichtstbijzijnde is dan Zoeterwoude. Grote winkel met voldoende personeel om snel geholpen te worden. Goed advies en rustig een keuze kunnen maken; prijs ok na een extra korting. Bezorging en plaatsing helemaal naar wens.

Sieger 17-05-2019

Ik werd snel en vakkundig geholpen door een zeer vriendelijke medewerker van BCC.

Kristel Donker 17-05-2019

Snelle en vooral duidelijke online aankoop. Gratis instaleren is echt den geweldige aanbieding voor a-techneuten zoals ik.

Onno 17-05-2019

Keurig en snel, de vaat kan weer schoon worden, bedankt maar weer en tot snel!

Frans 17-05-2019

De levering door BCC was op de afgesproken tijd. Het bestelde artikel kon niet worden afgegeven omdat ik niet thuis was. Ik kon het de volgende dag bij een afhaalpunt ophalen. Prima geregeld dus. Mag wat mij betreft ook rechtstreeks daar naar toe.

Jolanda 17-05-2019

Was er zelf niet bij. Werd wel netjes gebeld voordat het gasfornuis werd geleverd. Alleen deze oproep had ik gemist en vlak erna teruggebeld maar nam niemand op. Dit was wel jammer. Verder heeft mijn vader het afgehandeld en is allemaal goed gegaan.

Bart Dorenbosch. 17-05-2019

in de winkel werden wij vriendelijk en deskundig geholpen. zelfs het mee terug nemen van een extra koelkast was mogelijk. ook het ophalen, een dag later, van de oude diepvries zodat wij de inhoud zonder problemen konden overzetten.de aflevering was perfect volgens plan. we werden op de hoogte gehouden via emails en telefoon over datum en tijdblok. keurig en deskundig personeel sloot de zaak aan en gaf duidelijke instructie. kortom wij zijn zeer tevreden over BCC.

F.Karagul 17-05-2019

BCC is erg netjes, klantvriendelijkheid, en de algehele vibe is erg relax en voelt professioneel.

Ik wist al waar ik naar op zoek was. Tijdens het zoeken werden we op een niet-opdringerige manier aangesproken, wat ik erg op prijs stel. De verkoper kon goed meepraten over het product waar ik naar op zoek was, dit bevestigde mijn keuze en de verkoper hielp ons binnen no time aan het product waar we naar zochten.
Factuurtje maken? ja graag. Kijken jullie nog even veder of..? ja ik wil nog even rondneuzen. ok dan breng ik het alvast naar de kassa, help ik jullie straks weer verder. Toppertje

Gewoon... relaxed, menselijk, professioneel. Zoals het hoort.

Alexandra 17-05-2019

De winkel is mooi, groot, overzichtelijk, grote voorraad. Ook gekozen omdat deze dicht bij mijn woonplaats is. De verkoper van de wasmachine vond ik erg star toen ik hem een klein probleem voorlegde. Bijna had ik besloten ergens anders heen te gaan, maar vond de bezorgservice zo aantrekkelijk dat ik hoopte op begrip van de bezorgers. En dat hadden ze! De verkoper vond ik niet zo professioneel. Hij had echt de semi- beleefde houding tegenover lastige klant. Hij had ook mee kunnen denken en adviseren. Bezorgers uitstekend. Voor de rest fijne winkel waar ik al veel aankopen heb gedaan vanwege goede ervaringen.

Fam. Nap 17-05-2019

Vriendelijke verkoper, legde alles goed uit! Superfijn geholpen, nam ook goed de tijd voor ons.

Fam. Frissen 17-05-2019

Zeer deskundig personeel die meteen voor je klaar staan en je vragen omtrent een produkt goed weten ui te leggen. Ze nemen de tijd voor je. Heel anders als de mediamarkt waar je bij een seevicepunt op de afdeling wacht en moet zoeken naar rondlopend personeel. Bij BCC ben je geen nummee maar een klant.
Ook bij storingen wordt je niet afgewimpeld maar kun je het apparaat voor 14,50 euro laten checken. De kisten voor herstel worden netjes geformuleerd in een mail.
Voor mij alleen nog BCC voor alle aankopen.

JB 17-05-2019

Wat een genot om hier te winkelen. Deskundig en uitermate vriendelijk personeel!

Carla 17-05-2019

Op het winkelpersoneel valt niets aan te merken, integendeel; op de klanten- en bezorgservice echter wel. Na 3 dagen achter elkaar de verkeerde AEG inductiekookplaat te hebben bezorgd kwam dan eindelijk de 4e keer de juiste. De belofte van klantenservice, waar enkele malen telefonisch contact mee geweest is, dat er teruggebeld zou worden werd NIET nagekomen. De beloofde waardebon is nog niet gearriveerd. CONCLUSIE: personeel in winkel is zonder meer uitstekend. Op zowel klantenservice (niet terugbellen, die waardebon komt toch nog wel?!) en de bezorgservice (die dus blijkbaar de productnummers niet controleert) valt echter nogal het een en ander aan te merken. Volgende keer toch eerst maar eens goed denken.. toch maar COOL BLUE?