Ralf 23-05-2019

Bcc heeft veel betalingsmogelijkheden en je wordt goed op de hoogte gehouden van elke stap tot aan de levering. De service is stukken beter dan bv de mediamarkt.

Joline 23-05-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de service en de medewerkers uitstekend is.

G 23-05-2019

BCC geeft altijd kundig advies en is betrokken. Ook matchen ze altijd de prijs waardoor je nooit teveel betaald.

Jose R 23-05-2019

Ik kom al jaren voor allerlei apparaten bij BCC te Vlaardingen. Je krijgt eerlijk advies en de klant is nog echt een klant en geen nummer. Ik heb ondertussen al vele mensen naar de winkel gestuurd en ook zij zijn zeer content met de service.

Henk 23-05-2019

BCC, deskundig personeel. Goede service en laagste prijs. Geen geschreeuw of gebakken lucht. Gewoon goed.

p.kool 23-05-2019

vriendelijk personeel-betaalbaar-goede hulp gehad en goed uitgelegd-zeker voor iemand die nergens verstand van heefd

H.van Diggelen 23-05-2019

Al vele jaren buitengewone service ontvangen bij BCC in Oss en nu ook in Breda. Drie jaar geleden door mijn verhuizing.

Juliëtte 23-05-2019

Prima geholpen bij aankoop in de winkel.
Aflevering op tijd en snelle installatie apparatuur.
Geen onverwachte zaken.

Super! 23-05-2019

Helemaal tevreden met de bezorging had het na 1,5 dag al binnen! Heel erg bedankt

Anja Tettero 23-05-2019

Perfect geholpen in het maken van een keuze bij de aanschaf van een nieuwe laptop. Met geduld een aandacht mij alles uitgelegd.

FoxSoft 23-05-2019

Bedrijfsmatig en Prive koop ik regelmatig apparatuur bij BCC omdat het niet de verkoopbelustheid van b.v. de Mediamarkt heeft, maar wel het handelaar op de hoek gevoel geeft.
Prijs vergelijk ik altijd met de andere leveranciers, meestal dezelfde prijs, soms wat duurder, meer als 4% zal het nooit zijn.
Daarnaast hebben zij een goed begrip wat 'service' betekend, vooral als je iets hebt wat niet werkt, oplossing is snel gevonden en tot tevredenheid.
Dus voor alle BCC filialen geld : een goed bedrijf met prettige bediening, waarvoor ik zelfs even omrijd.
Cees

Jan 23-05-2019

Gisteren met spoed een vaatwasser nodig. De oude vaatwasser zou terug worden gezet in de nieuwe keuken die vandaag geplaatst wordt. Helaas kwamen we er gister achter dat dat geen optie was omdat er een kleine lekkage in de oude vaatwasser zat. Een risico dat wij niet wilde nemen. De keukenzaak gebeld deze had geen voorraad dus dat was geen optie. Op naar BCC Den Helder, helaas was daar ook geen voorraad. Nadat we ons probleem hadden uitgelegd, kregen we de mogelijkheid een showroommodel mee te nemen, aangezien wij hem niet hoefden te laten plaatsen kregen we ook nog een mooie korting. BCC Den Helder bedank voor het denken in oplossingen!

Fam. Godefroij 23-05-2019

Deskundig, geduldig en zeer vriendelijk advies in de winkel. Idem bij installatie van je apparaat (vaatwasser).

Gert Jan 23-05-2019

BCC in Hengelo is een prettige, niet luidruchtige winkel met persoonlijke aandacht voor de klant. Het ontbreken van enkele prijskaartjes zorgde even voor verwarring, maar deze werd snel weggenomen door een BCC-medewerker, die ons op een klantgerichte manier hielp. Het aankoopproces van een mobiele telefoon verliep daardoor zoals het hoort.

Joseer 23-05-2019

Vandaag is mijn nieuwe wasmachine bezorgd die ik bij BCC online had besteld. De orderverwerking en de levering waren prima op orde en alles werd netjes neergezet en geinstalleerd. Machine werkt uitstekend.

Ineke 23-05-2019

Ik vindt BCC Lelystad heerlijk. Het personeel is heel klant vriendelijk
Heel behulpzaam nemen de tijd voor je. PROFICIAT .

Joy van Helden 23-05-2019

In de winkel werden we nogal chaotisch geholpen. Ook met de bon ging er wat mis. Uiteindelijk is de bestelling goed en op tijd bezorgd. Ook de bezorger was netjes op afspraak en vriendelijk. Vanwege het voorval in de winkel dan toch maar een 8. Verder wel gewoon tevreden.

Siem 23-05-2019

Een nieuwe AEG was/droogcombinatie gekocht bij BCC Arnhem.
Super service, vriendelijk geholpen, alle tijd voor mij ondanks de drukte.
Op al mijn vragen kwam een duidelijk antwoord.
Doordat ze veel van alle apparaten de kennis had was er snel een keuze gemaakt die past bij onze wensen waar de nieuwe was/droogcombi aan moest voldoen.
Kom al jaren bij dit filiaal, geweldige hulp, en service.

Kikkie 23-05-2019

Makkelijk met bestellen
Volgende dag bezorgd en geïnstalleerd!
Op tijd een email en SMS bericht van hoe laat ze ongeveer komen en netjes een half uurtje van te voren gebeld dat ze er aan kwamen!
Perfect!

Margo 23-05-2019

We hebben zowel een droger als een televisie gekocht. In de winkel werden we super geïnformeerd, de verkoper was deskundig en had goed onderbouwde antwoorden op al onze vragen. Tevens was er amper verschil met online aanbieders maar werd absoluut duidelijk dat niks kan tippen aan de service van een winkel. We konden zelf een bezorgdatum kiezen en kregen netjes vantevoren een telefoontje dat ze er bijna waren. Installatie van beide apparaten ging snel, soepel en wederom tot in de puntjes verzorgd en geregeld. Zo vind je nog weinig bedrijven! Top service, hier blijven we komen!

Linda 23-05-2019

Via Google bij BCC uitgekomen
Duidelijke website, goede omschrijving van de artikelen.
Prijs ook OK
Bestelling plaatsen verliep vlotjes en wat helemaal fantastisch is dat de bezorging van mijn artikel en het installeren binnen 24 uur geregeld was
Ben zeer tevreden van mijn nieuwe Samsung Qled tv wat een fantastisch ding
De 2 heren die de tv kwamen brengen waren zeer vriendelijk en werkte netjes.
Kom zeker terug bij jullie

G Onderwater 23-05-2019

De service van BCC is heel goed. Als het product wat je koopt kapot gaat en je belt komt er zeer snel een monteur. De medewerkers in de winkel zijn vriendelijk en klantgericht. Ook als de garantie voorbij is kan je bellen en geven goed advies.

Minka 23-05-2019

Super fijne shop! Alles is goed vindbaar en duidelijk. Ook het bestel proces was fijn en de volgende dag mijn pakketje snel in huis, super!

j.everaardt 23-05-2019

Heel goed geholpen met respect. En veel kennis. Ook hebben we goede adviezen gekregen.
Er is veel tijd voor ons genomen.
De service van het instaleren van onze inbouw vaatwasser was echte klasse.

Ad 23-05-2019

Geweldige shop, vaak nog goedkoper dan de concurrentie. Dit heb ik al meerdere malen mogen onder vinden. Super duidelijke website met prima service. Je wordt goed en duidelijk op de hoogte gehouden van je bestelling en levering. DHL komt zoals een gegeven en zijn altijd vriendelijk en correct. Prijs kwaliteit is ook echt super te noemen.

Wat mij betreft een aanrader dus!

Teddy 23-05-2019

Artikel niet in voorraad in de winkel. Medewerker vertelde dat als ik het plekke zou betalen hij het artikel zou bestellen zodat het de volgende dag thuisbezorgd zou worden.
Volgende dag vrij genomen, hele dag gewacht, Niets.
Gebeld met BCC, transporteur was zogenaamd voor niets aan de deur geweest. Onzin, ik was thuis, de hele dag en er lag ook geen briefje in de bus.
Volgende dag zou tussen 11 en 15 uur het pakket als nog bezorgd worden. Weer vrij genomen...tussen 11 en 15 uur niemand gezien. Hij kwam pas veel later.
Klacht hierover ingediend bij BCC. Hun antwoord....de transporteur had gemeld dat hij tevergeefs aan de deur was geweest de 1e keer.
Als je de klachten over DHL leest komt het zogenaamde 'tevergeefs' aan de deur komen veelvuldig voor. BCC hecht kennelijk meer waarde aan de leugens van DHL chauffeurs dan aan de klacht van de klant. Wat mij betreft de laatste keer dat ik daar iets gekocht heb.
Meer dan een dag voor niets vrij genomen. Kostte mij een paar honderd euro voor een printer van 60 piek.
BCC neemt niet haar verantwoordelijkheid. Slecht bedrijf.
Officiële reactie van BCC 24-05-2019

Beste Teddy,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging via DHL op deze manier is verlopen en dat jij je niet serieus genomen voelt.

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Michael B 23-05-2019

Een vriendelijke witgoed winkel met deskundig personeel. BCC komt gemaakte afspraken stipt na en bezorgers zijn bekwaam en klantvriendelijk. Ook wat betreft prijzen niet nodig om bij derden te gaan 'shoppen'.

J.E.C.FORMER 23-05-2019

Ik wordt in deze winkel altijd heel prettig geholpen. Heb steeds met Jeffrie te doen en dat is een heel fijne hulp. Niets is hem teveel om mij goed te helpen.

Anita 23-05-2019

Deze laptop zeergoed en het beeld ook
Hij is zeer snel
Ik raad iedereen aan voor de deze laptop

A F d Hert 23-05-2019

Beste team van BCC.Ik ben zeer tevreden over de medewerkers hoe ik ben geholpen.
Zeer goede kennis van wat jullie verkopers. ik ben goed ingelicht, nadat ik mijn wensen heb
kenbaar gemaakt. Ik ben ook netjes en vakkundig geholpen. verkopers hebben mij als mens behandeld en niet als nummer, wat ik zeer waardeer. van mij krijgen jullie een warme douche.

Ad Korevaar 23-05-2019

Het is fijn om bij BCC te winkelen de was machine op de juiste tijd gebracht en de oude mee retour genomen alles netjes aan gesloten vriendelijke bezorgers een goede service ik koop veel bij BCC

Adriaen Groskamp 23-05-2019

Na een goede voorlichting kwam ik er - thuisgekomen- achter dat de prijsvan de aanschaf van mijn tondeuse elders goedkoper was.
Toen ik dit meldde in de winkel in Hoorn werd het verschil meteen geretourneerd.

Anton van Luijk 23-05-2019

Goed geholpen. Goede service. Was een probleem met de deuren van de ijskast maar dit is goed opgelost.

Gerard 23-05-2019

De levering volgde snel en zonder problemen. De website werkte goed en en het vinden van mijn product ging snel. De laagste prijs garantie en de snelle levering deed mij besluiten bij BCC te bestellen. De updates over de order via de email waren correct en het product werd inderdaad op de juiste tijd bezorgd. Ik raad BCC aan.

Jan 23-05-2019

Ik ben bij BCC in Hoogeveen geweest en ben daar eigenlijk wel vaste klant. Alleen maar goede ervaringen, want ik wordt daar steeds vriendelijk en deskundig geholpen met hetgeen ik naar op zoek ben. Kijk ik dan later op internet, dan zie ik dat de prijzen ook echt wel concurerent zijn en dan is het wel een motivatie om het artikel ook daadwerkelijk te kunnen aanschouwen. Kortom in mijn beleving is dit een hele goede zaak en betrouwbaar om iets te kopen.

Niek1426 23-05-2019

Ik heb de informatie die ik nog nodig had om een airfryer te kopen, bij BCC gekregen. Ook de verschillende merken lied de medewerker mij zien en ook haar oordeel daarover geven die zij zelf had uit ervaring. Helaas bij het uitpakken was er een breuk in het handvat alles weer netjes ingepakt en naar BCC gegaan maar daar deden zij niet moeilijk over ze vonden het voor ons meer vervelender dan dat het voor hun zelf was. Gelukkig hadden ze nieuwe voorraad binnen gekregen. Thuis gekomen hebben hem meteen uitgepakt en gaan uitproberen het was even wennen n het begin maar dat had de medewerker ons ook verteld, Je wilt per slot van rekening minder vetten binnen krijgen en dat proef je wel, maar het is wel veel gezonder dan de oude frietpan.
Geef ons maar de Philips airfryer XXL en dat er meer mensen ons voorbeeld doen volgen.

Jo Ver 23-05-2019

Asus laptop gekocht voor mijn dochter. Correcte bediening en goede prijs. Specifiek voor deze winkel gekozen, na negatieve ervaring bij concurrent.

Monique 23-05-2019

Eerst de gelegenheid gekregen om rond te kijken. Toen vakkundig geholpen. Bon gemaakt. Betaald. En 3 dagen later geleverd. Super.

Voorstb 23-05-2019

Geen lange wachttijd en vriendelijk personeel. Erg attent dat er werd gevraagd of het een cadeau was en of het voor de persoon was waar de bon naar toe wordt gemaild. Dat was idd het geval en hebben ze mijn mailadres ingevoerd en daar de bon naar toe gemaild zodat het cadeau een verassing blijft. Erg attent!!

Elle. 23-05-2019

Ik heb 2 Salora tv schermen besteld en kwamen binnen enkele dagen goed binnen. Met goede instructie uitleg beiden weergeven mooi beeld .Een goede tv voor minder prijs .BCC bedankt voor goede service.

Richard 22-05-2019

Fijne bediening en voor een super prijs een LG Oled tv aangeschaft, was een model van 2018 zelfs op internet werd deze duurder aangeboden.

Dick 22-05-2019

Prima service met deskundig advies. Personeel behulpzaam om een praktische oplossing voor de levering en installatie van het product te zoeken.

Bo 22-05-2019

Heel snel bezorgd, goede kwaliteit! Gister had ik het besteld (zondag) en maandag kwam het pakketje Al!

Riet 22-05-2019

Het artikel dat we wilden kopen was in de winkel niet aanwezig.
Jammer want dat is toch de meerwaarde van een winkel.

FK 22-05-2019

Keurig geleverd. Bezorgtijd vooraf gemeld via sms en zelfs nog een telefoontje. Zoals het hoort.

Tonny 22-05-2019

Via kieskeurig opzoek gegaan naar een robot stofzuiger. Werd vriendelijk aangesproken door een verkoopster. Super goed geholpen via internet en de volgende dag al in huis. Erg blij met de robot, deze werkt ver boven mijn verwachtingen.

Lara 22-05-2019

Ik stuurde vanuit huis een bericht via WhatsApp naar de klantenservice met de vraag of de winkel het product op voorraad had. Het duurde een hele middag voordat ik antwoord kreeg. Dit vind ik wel erg slordig.
In de winkel zelf werd ik overigens heel snel en netjes geholpen.

Janet Roijendijk. 22-05-2019

Ik vind BCC ekkersrijt in Son een fijne winkel bij ons in de omgeving en ben er heel goed geholpen met het uitzoeken van onze nieuwe laptop met onze wensen.

Hes 22-05-2019

Kan niet anders zeggen dan dat de service echt uitstekend is. Online een speaker gekocht maar slecht geluid dus niet tevreden met het product naar de dichtstbijzijnde winkel gegaan. Kon het gewoon retour geven. Top! Heb direct een veel betere gekocht maar had ook geld terug kunnen krijgen. Fijn dat er nog bedrijven met echte service zijn!

Rene Falke 22-05-2019

Overzichtelijke winkel. Prettig geholpen door verkoopster die goed kon uitleggen hoe het product werkt. Fijn shoppen zo, leuker dan een webwinkel !