Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nick 21-05-2019

Zeer prettige overzichtelijke winkel! Met deskundig personeel dat zich niet opdringt, maar wel zeer behulpzaam is wanneer je er naar vraagt! Zeer vriendelijk vind het een erg fijne winkel!

J M Hilbert 20-05-2019

koop al veel jaren mijn spullen bij BCC in Muiden deskundige mensen (.. en ...) goede voorlichting en goede apparaten voor voordelige prijzen de winkel is goed te bereiken en geen gezeur met parkeren want dat is kosteloos alle dagen dat de winkel open is

Robbert 20-05-2019

BCC is een goede en overzichtelijke webshop met een snelle levering.
Enige nadeel is dat als je niet thuis bent, ze niet nog een keer langskomen, maar dat he dan naar een dhl service punt moet waar je zoals bij ons weer geen telefoon kan inleveren.
Verder geen klachten en zelfs goedkoper dan andere webshops.

I. De Leeuw 20-05-2019

Topshop vanwege de snelle levering. Deze keer beviel het product maar ook die ene keer dat het product niet naar wens was zonder problemen te retourneren.

Nelis 20-05-2019

Duidelijke ruim opgezette zaak, alles overzichtelijk opgesteld, producten duidelijk voorzien van informatie betreffende het artikel. Het leuke is dat er ook duidelijk de aanbiedingen of acties vermeld worden. Vriendelijke en snelle bediening en hulp. Afrekeningen voorzien van bon, bij de kassa is goed geregeld.

Leo 20-05-2019

Ben daar goed en profesioneel geholpen . Vakkundige verkopers . Legde duidelijk uit van de voor en de tegens van de smart tv

judiith thickett Cowley 20-05-2019

Beste BCC bedank voor jullie goede service voor mijn koel _vriescombinatie de kopen en transport waren heel top marks bedankt

Elle72 20-05-2019

Ik heb een oven gekocht bij BCC. Hij werd op de beloofde tijd geleverd en goed geïnstalleerd ondanks wat kleine tegenslagen door de inbouwoven

Mike Timmermans 20-05-2019

Goed en snel geholpen genoeg informatie gekregen over de aankoop uiterst tevreden 👍🏻

dorien de wit 20-05-2019

ik word altijd adequaat geadviseerd, en de service is prima in orde. zeker aan te bevelen

marauder 20-05-2019

goede service,fijn apparaat.snelle levering.goede inleiding.wij zijn zeer tevreden

Embrecht 20-05-2019

We zijn zeer goed geholpen bij het aanschaffen van een tv. De uitleg was voortreffelijk

Steve 20-05-2019

Personeel neemt de tijd voor je en helpt vakkundig. Als het niet op licatie op voorraad is zorgen ze dat het op korte termijn wel op locatie is. Over het algemeen goede product kennis. Doen aan prijs met het met internet dus nooif te duur.

Gerard Hendriksen 20-05-2019

Super fijne webschop BCC goed overzichtelijk en makkelijk te bestelen en super snel geleverd ik wordt hier heel blij van

han 20-05-2019

ik kom hier al jaren,omdat het een goede winkel is
beste service,vriendelijk personeel

J.Bax 20-05-2019

wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Bij een probleem zoeken mee naar de oplossing.

Leo van Helden 20-05-2019

Bestelling op Zondag gedaan en zoals gezegd op de juiste datum en tijd afgeleverd aan huis. Waarschijnlijk omdat het via DHL verzonden was. Met PostNL heb ik bij IEDERE bestelling problemen. Alles zat in een originele goed verpakte doos met Retour stickers mochten er eventuele problemen zijn.

Gerard 20-05-2019

Klantvriendelijk goede prijzen goede service goede uitstraling winkel deskundig personeel veel aanbiedingen

M.Dropsie 20-05-2019

Erg vriendelijk en duidelijk geholpen, voldoende productkennis, duidelijk advies

Roland 20-05-2019

Erg goede advisering. Meedenken met de klant. Klachten of problemen worden snel en naar tevredenheid opgelost. Goede service!

Petra 20-05-2019

Prima service , snelle levering, voldoende informatie en personeel erg behulpzaam en vriendelijk 😁

TMJ 20-05-2019

Alles was okay, product zelf afgehaald in de winkel, prima geholpen maar ook netjes op de hoogte gebracht wanneer ik het kon afhalen

Lon 20-05-2019

Wij zijn op zoek naar een nieuwe tv en smartphone. We kwamen binnen werden netjes begroet maar er kwam niet meteen iemand op ons af. Op het moment dat we vragen hadden kwamen ze naar ons en hebben ze ons perfect geholpen. Duidelijke uitleg zodat we wiste waar we aan toe waren.

Fred 20-05-2019

service en levering prima, personeel vriendelijk en niet opdringerig levering fijn op tijd. ga beslist nog eens terug BCC is best aan te bevelen

Lydia 20-05-2019

Goed advies, snel geholpen en vlotte, correcte bezorging. Enige minpunt: toen ik de bezorging wijzigde (van “naar zolder” naar “op de begane grond), kreeg ik wel direct €20,- bezorgkosten terug, maar liep de levertijd op omdat de bestelling opnieuw geplaatst moest worden.

Linsey 20-05-2019

Snelle levering en het product is goed verpakt. BCC is een van de weinige electronica winkels waar je met (meerdere) VVV-bonnen (online) kan betalen. Dit is zeker een pluspunt!

Henk 20-05-2019

Een shop waar je alles geordend kunt vinden, en gemakkelijk bestellen. De levering was correct en snel.

Rolf 20-05-2019

Duidelijke en heldere shop, artikelen snel gevonden en goede selectiemogelijkheden én vergelijkingsmogelijkheden.
Ik heb zeer snel een goede keuze kunnen maken. Top!

Connie de Ruiter 20-05-2019

Altijd vriendelijk personeel. Deskundig ook. Ze nemen de tijd voor je. Heel belangrijk. Ze stellen je ook op je gemak. Zijn ook eerlijk over producten. Dringen je niets op. Vanuit hun deskundigheid laten ze je kiezen. En ze luisteren goed wat de wensen zijn van jou als klant.

Mieke 20-05-2019

BCC heeft de goedkoopste prijs en een heel snelle levering!!! Ook de garantie na verkoop is goed, een echte aanrader

Hester 20-05-2019

Ik was al een tijdje op zoek naar een noise cancelling koptelefoon maar door de hoeveelheid keus en gemixte reviews nog niks gekocht. Door een tip van een collega kwam ik uit bij BCC omdat hij vertelde dat je daar in alle rust de koptelefoons kunt uittesten, ook met je eigen muziek. Uiteraard heel belangrijk!

Ik was er op een maandagochtend waardoor het super rustig was en ik goed en uitgebreid ben geholpen door zelfs 2 medewerkers die ook ervaring hadden met dergelijke koptelefoons. Ik mocht degene niet uitgestald waren gewoon passen en proberen en verschillende kleuren uit de doos bekijken. Heel goed geholpen en stond vrij snel weer buiten met dé koptelefoon (een Sony, goede aanbieding & kwaliteit mocht het je helpen). Thuis ook meteen de factuur in je mail; helemaal blij mee!

Louis 20-05-2019

mmm wauw mmm nergens ooit zo een goede service ervaren.
ze komen zelfs bij je huis langs van de shop , om te kijken wat er aan je tv mankeert.
Altijd de klant behandelen als Koning , dat is nergens meer terug te vinden.
weer een nieuwe tv gekocht van 2998 euro , de service is echt zo ongelooflijk goed.

d. van korven 20-05-2019

vandaag werd onze vaatwasser gebracht. 2 leuke jongens stelde zich keurig voor en gingen aan de slag. Keurig en heel ervaren werd onze nieuwe vaatwasser op zijn plek gezet. We hadden gekozen om hem te laten installeren. Alles werd netjes aangesloten. Het deurtje van onze keuken werd netjes teruggeplaatst. Alles werd netjes opgeruimd. De vaatwasser werd getest en daarna werd de oude machine meegenomen. Kortom topservice!

Bianca Heezen 20-05-2019

ik vind het een goede en duidelijke webshop, ik wist wat ik nodig had en heb dat hier gevonden. wat ik ook prettig vond is dat ze meedoen met de actie van de dolce gusto betreft 60 euro koffie tegoed.
ik heb de prijs vergeleken met de andere webshops en voor mij kwam BCC er het het goedkooptste uit.
de levering is ook snel gegaan, zatermiddag laat besteld en nu al in huis sinds vanmorgen.

Gerard Smits 20-05-2019

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid in de winkel en ook bij de levering. Bij de levering van mijn warmtepompdroger was geen afvoerslang geleverd na een mail is alles gelijk opgelost.
Daarom mijn score van 10, voor mij geld service na levering net zo belangrijk is net als de klantvriendelijkheid. Bedankt voor de snelle service.

Arash 20-05-2019

Friendly customer service. I bought a speaker from BCC and when I noticed that the same product was €51 cheaper somewhere else, they adjusted the price and gave me €51 back. That’s fair business. Previously, I had my doubts about BCC but I would visit there more often from now.

One feedback though, I could not test some of the Bose show model speaker, because they were restricted, it would be great if you could fix this problem by connecting them to your router and make a show model device like a table available for the customers to test them, it would be appreciated.

F. Haasdijk 20-05-2019

Ik ben dik tevreden over de gang van zaken. Heb al heel wat bij BCC (voornamelijk in de winkel) gekocht en telkens weer gaat alles goed. Alles keurig op tijd, goede info over de voortgang en tegen een prima prijs. Dikke pluim voor BCC!!

Tina 20-05-2019

Artikel meteen op voorraad, snel geleverd en netjes aangesloten en ook nog eens de laagste prijs. Prima!

LeonB 20-05-2019

Ik vind de BCC een fijne winkel met uitgebreid assortiment aan artikelen. Ze hebben er werkelijk van alles in verschillende prijs-kwaliteit klasse en van diverse merken. Dit vind ik heel fijn, je hebt veel keuze en kunt goed vergelijken. De BCC die ik bezocht (Corridor Veenendaal) beschikte over heel aardig personeel dat bereid was mij te helpen, maar niet opdringerig of vervelend waren zoals dat met sommige verkopers het geval is. Wel was er één jongen die mij hielp die helaas niet zeer professioneel over kwam, maar hij werd al gauw te hulp geschoten door een van zijn meer ervaren collega's. Mijn vragen werden in de winkel goed beantwoord en ik werd geholpen op een manier waar ik zeer tevreden mee ben!

Patrick 20-05-2019

Fijn geholpen. Kochten eerst een Samsung wasmachine maar bleek iets teveel trillingen te veroorzaken tijdens centrifugeren op onze houten zolder vloer. Mochten deze gewoon omruilen tegen een ander merk.
Heb nu een Siemens met anti vibratie systeem. Dit helpt goed. Monteurs kwamen hem omwisselen en dit was geheel kosteloos. Super!

Bert 20-05-2019

Uitstekende en klantvriendelijke benadering van de klant. De computer werd zelfs compleet geïnstalleerd. Uitermate bekwame verkoper. Ga zeker terug voor mijn volgende aanschaf op elektronicagebied.

Miranda de wit 20-05-2019

Ik heb een combimagnetron gekocht.Toen ik de winkel binnen kwam en op de juiste afdeling stond was daar een hele leuke damen die mij gelijk holp en alles uitzocht hij was er nog niet en ik zou een mailtje krijgen als hij er was. En ook dat is zo gegaan top. In de winkel op de oost poort kon ik terecht daar stond ik niet lang te wachten voor ik geholpen werd door een aardige jonge. Ik wilde de magnetron ff zien voor ik hem mee nam ook dat was geen probleem en hij was al bezig om hem uit te pakken. Ja sevices bestaat nog bij bcc.erg goede service bedankt. Groet M de wit

Paul 20-05-2019

uitgebreid advies met demonstratie van verschillende modellen zondeer opdringerig te zijn..

Arthur Zwamborn 20-05-2019

Consumenten elektronica bestellen we eigenlijk altijd online maar omdat er toch enige haast geboden was, bij BCC naar binnen gelopen. Prima geholpen. Geen lange en moeilijke verhalen (hebben we geen geduld voor...) en heerlijk dat je een keer niet op producten hoeft te klikken en filters aan of uit hoeft te zetten :-). De servicemedewerker heeft ons gewoon een goed en duidelijk advies gegeven waarmee we een mooie nieuwe sapcentrifuge en keukenmachine hebben gekocht. Heel blij BCC!

Silvia Stach 20-05-2019

Heel handig dat we bij BCC nu ook de cilinders voor de Sodastream kunnen kopen.
Ze zijn altijd op voorraad en het omwisselen gaat snel dus geen lange wachttijd.
Ik ben FAN van BCC!!!

Jos 20-05-2019

4 jaar geleden kochten wij bij BCC een nieuwe vaatwasser van AEG Nederland, een van de duurdere varianten. In de eerste drie jaar is de "favorit" drie keer gerepareerd waarbij we bij de laatste reparatie (herstel van fabricagefout) ook nog gewoon de rekening gepresenteerd kregen en door AEG laatdunkend behandeld zijn. Nu, in het 4e jaar loopt de machine letterlijk leeg. Keuken blank. Dus ik vraag BCC of er na 4 jaar ellende eindelijk een oplossing kan komen. En nu een goede want repareren van dit apparaat hoeft van mij niet meer. Advies van BCC: doe een reparatiemelding. Binnen 2 dagen wordt er een afspraak gemaakt voor een monteur (vermoedelijk weer van AEG) die dan kan kijken of er een total loss verklaring kan worden afgegeven. Daarna kunnen we kijken of er mogelijkheden zijn om dit anders op te lossen. Weer een tijd zonder vaatwasser dus! Nou, mooi niet. Na 4 jaar ellende met een machine die zeker 8 tot 10 jaar probleemloos mee moet gaan, heb ik het helemaal gehad. Moet je niet met zo'n aanbod komen. We kopen wel een nieuwe. Maar dan wel bij een andere winkel.

Freddy 20-05-2019

Prima geholpen in de winkel, alle vragen worden beantwoord. Geen onzin, bij onduidelijkheden wordt er direct bevestiging gezocht bij de fabrikant. De aankoop werdt zelfs naar de auto gebracht en ingeladen. Ook over de BCC prijsgarantie geen discussies, de prijs werdt direct aangepast. Prima service bij deze winkel, ze doen wat ze zeggen!

Jordy 20-05-2019

Perfecte service en verstand van de producten die ze verkopen , ze hebben ons heel goed geholpen!

Deniz 20-05-2019

Ik vind het een uitstekende winkel...BCC heeft mij geholpen om een tv in termijnen te kunnen betalen en ik had hem echt nodig. Goede service zeker weten personeel behulpzaam. Goede prijzen zeker aan te raden. Ik heb een leuk tv staan! Bedankt BCC nu nog een PlayStation:)

Marlies 19-05-2019

BCC in Hengelo. Heel erg prettig geholpen met de aankoop van een E-reader van Kobe, de verkoper gaf een goede uitleg en advies. Thuis was het heel eenvoudig om alles te installeren en mijn boeken op E-reader te plaatsen.