Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

S. G. 21-05-2019

Bij het prijsvergelijken komt BCC vaak naar boven. Ook buiten de aanbiedingen om zijn de prijzen over het algemeen scherp. De afgelopen tijd heb ik mijn electronica hier gekocht omdat de prijs het beste was. Naast online zijn de winkels goed verzorgd en het personeel sociaal en behulpvaardig. Ik zocht al een tijdje naar een deal voor een chromebook om me over de grens te trekken, heb bij BCC niet alleen een mooie prijs te pakken maar ook meteen een goed aangekleed exemplaar voor die prijs. En een gratis Google home mini. Nergens anders een vergelijkbaar aanbod. Gisteravond besteld en vanmiddag al netjes in huis zoals online aangegeven. Top verpakt ook.

Nellie 21-05-2019

Goed geholpen, prima service en snel geleverd en geplaatst thuis, heel precies gewerkt.

Diederik 21-05-2019

Als ik een minpuntje zou noemen is het dat er weinig personeel is, ik moest even wachten, maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de verkoper. Het op de hoogte houden van de verzending, de meldingen en het telefoontje was uitstekend evenals de aflevering van het artikel, dus ja een dikke 8

Frans 21-05-2019

Goed advies gekregen in de winkel.
Was ergens anders goedkoper ,prijs werd meteen aangepast.

Brent Abelshausen 21-05-2019

De filiaalleider van het filiaal in Sittard samen met een collega heeft me perfect geholpen met het afsluiten van een nieuw abonnement. Service was super en heel vriendelijk. Altijd fijn om persoonlijk advies te krijgen van personeel dat met je meedenkt. Ook fijn om met garantie en dergelijke naar een fysieke winkel te kunnen gaan.

raring 21-05-2019

Scherpe prijs, overzichtelijk site met meerdere betaal mogelijkheden, snelle levering zoals wordt beloofd, goed volgsysteem, aanrader qua leverancier.

Sebastiaan 21-05-2019

Goede aanbieding voor het product dat ik heb gekocht. De communicatie over de levering van het product was duidelijk en het werd gelijk verzonden! Niks aan te merken.

chucky 21-05-2019

ik vindt de site goed duidelijk.ook de omschrijving en producten doen aan hun verwachtingen.ze hebben ook een snelle levering tijd.vooral de service aan foon zeer netjes na de klant toe.ga zo door.top van jullie.

K 21-05-2019

Goede duidelijke website. Snelle levering.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Noor 21-05-2019

Schandalige bezorgers. Bestelling tafelmodel vrieskastje gedaan voor mijn 80-jarige vader die in rolstoel zit. De bezorgers waren te belazerd om vrieskastje uit te pakken en te plaatsen omdat -het een primaire bestelling- was! Er is bij bestellen geen keuzemogelijkheid gegeven, anders had ik dat wel aangekruisd. Wat een schandalige vertoning en bijzonder klantonvriendelijk. Stel je voor, een extra stukje service geven, daar kan BCC niet aan beginnen. En de klantenservice vond dat ik maar een mail moest sturen, hier was hij niet voor. Ik was volgens hem te boos en hij hing op. Volgende keer zeker geen BCC. Geen coole service, maar ijskoud en gevoelloos.
Officiële reactie van BCC 22-05-2019

Beste Noor,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging op deze manier is verlopen dit is absoluut niet de bedoeling, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Noor 27-06-2019

BCC, ik heb jullie een e-mail gestuurd, tot op heden geen enkele reactie, niet via mail, niet via telefoon, niks. Wederom niet netjes.
Ben benieuwd nu van jullie te horen.

Officiële reactie van BCC 28-06-2019

Beste Noor,

Wil je zo vriendelijk zijn om de mail nogmaals te versturen met het order nummer. we hebben helaas niets mogen ontvangen onze excuses hiervoor.

Noor 28-06-2019

BCC, ik heb nogmaals de mail gestuurd
ge Noor

Noor 28-06-2019

BCC, ik heb nogmaals de mail gestuurd
gr Noor

Noor 16-08-2019

BCC heeft het netjes opgelost.

Henk 21-05-2019

Prima service vriendelijk behulpzaam personeel en mooie betaalbare produkten

Ineke Klijndijk 21-05-2019

Goed geholpen. Vlot en vriendelijk. Ik kwam voor een tablet. Kon gelijk 150,-- euro korting krijgen door naar Essent over te stappen. Daardoor nóg eens voordeel.

Silvia 21-05-2019

Ben fantastisch geholpen ben zeer tevreden over mijn aankoop ook de bezorging was ook top

Rechsteineria 21-05-2019

Wij hebben via de dochter een zeer goede ervaring met BBC Venray en de webshop
Door de consumentenbond kunnen wij thuis het beste product opzoeken. Daarna bestellen wij bij BBC de uitgezochte producten! In ons geval wasmachines en droger.
Deze zijn bij BCC gunstig in prijs. Bovendien is de garantie goed geregeld via de winkelketen BCC.
Bij andere Internetshops is dat vaak niet.
De spullen worden goed afgeleverd en goed aangesloten.
Dit is wel anders bij een grote provinciale winkelketen. Zij brengen het product thuis en steken de stekker in het stopcontact en dat is het dan. Wij zitten nog met de problemen, want extra service is ook niet mogelijk. Immers zij verwijzen dan door naar de fabrikant en die eist Voorrijkosten!
Dit is bij BCC niet en daarom beveel ik BCC aan!

J de weerd 21-05-2019

Ruimin opzet makkelijkalles te vinden en zeer attent en behulpzaam personeel

Chantal K. 21-05-2019

Goed en vriendelijk geholpen. Winkel is ook zeer overzichtelijk. Personeel gaat leuke interactie met kinderen niet uit de weg...;-)

Jan 21-05-2019

Na even te hebben rondgekeken werden we zeer deskundig ingelicht over de GoPro7 Black. Er werd niets opgedrongen en ik ben even later teruggegaan om de GoPro bij deze adviseur te kopen.

Willem 21-05-2019

We gingen voor een nieuwe tv. Er was keuze volop. We kregen een duidelijke uitleg en goede hulp van verkoper. Thuis installeren was daarna een fluitje van een cent.

Rinse 21-05-2019

BCC medewerkers hebben ons plezierige wijze geadviseerd en moeite genomen
om een Miele wasmachine model W667 (bovenlader), welke door modellenwisseling
eigenlijk niet meer leverbaar was, toch op korte termijn te leveren. Leverdatum/tijd
afspraken zijn punctueel nagekomen. Nette installatie door de BCC medewerkers.
De wasmachine draait inmiddels alweer een aantal weken tot onze grote tevredenheid.

Schippertje 21-05-2019

Vriendelijke ontvangst, tijd en ruimte om eerst zelf te kijken. Bij hulpvraag, attent en goede voorlichting. De klant staat centraal, aanrader!

nikki 21-05-2019

Jaren niet binnen geweest. Ziet er zoveel beter uit nu! groter assortiment, vriendelijke mensen en snelle service. Ik zal zeker teruggaan voor eventuele andere producten.

Jurgen en Marieke 21-05-2019

Deskundig en vriendelijk personeel. De verkoopster wist heel duidelijk de verschillen te vertellen tussen LED, QLED en OLED. Ook andere technieken als HDR waren haar bekend.

De TV was op voorraad en kon snel geleverd worden. Helaas was er iets niet helemaal goed met het scherm. Ondanks deze teleurstelling, werd de TV snel omgeruild voor een nieuwe. Bij aflevering werd er extra gelet op het functioneren van de TV. Deze is nu wel in orde.

Nazli 21-05-2019

Ik heb onlangs een aankoop gedaan bij bcc web shop en het was zeker een goede keuze. Ik had laat in de avond mijn bestelling geplaatst en de volgende ochtend kreeg ik een email dat mijn bestelling klaar stond om bezorgd te worden. Ik keek er erg van op dat t allemaal zo super snel ging. En dat je zelf kan kiezen voor de bezorg datum is ook erg fijn. Ik had eerder nog een aankoop gedaan bij een bcc winkel en dat is mij ook goed bevallen. Ze waren erg vriendelijk en hebben mij goed geholpen in de winkel. Kortom ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. En de service die ze bieden mag zeer gewaardeerd worden.

Rob 21-05-2019

Onze vaatwasser was kapot gegaan en uiteraard willen we geen dag afwassen, dus heb ik op internet gezocht naar goede opties. Ik kwam al snel uit bij een Siemens en BCC was daarin goed vertegenwoordigd. Ik kon meteen de voorraad van machines controleren op de site en heb voldoende informatie gevonden daar om een goede keuze te kunnen maken. De volgende morgen is deze bezorgd. Ik werd netjes 10 minuten van te voren gebeld en kon dus goed plannen van de uitwisseling oud-nieuw en heb deze snel geinstalleerd. Kortom: Een strakke machine voor een goede prijs en snel geleverd.

Tymen 21-05-2019

Bcc is niet alleen een bekend naam met dus een veilig gevoel, maar hun webshop en service is ook echt top! Ik ben nu voor meerdere grote aankopen bij BCC terecht gekomen. Door de laagste prijs garantie staan ze vaak tussen de wat onbekendere en dus minder betrouwbare shops. Dan is de keuze voor BCC snel gemaakt. Er is bijna nooit iets aan de hand, maar als er iets is met je bestelling is het zo opgelost. Een andere bezorgservice zou wel fijn zijn want DHL is vrij beperkt. PostNL zou veel meer mogelijkheden geven om bijv een afhaalpunt te kiezen in de buurt als je BCC winkel te ver weg zit.

Mo 21-05-2019

Goede uitleg door n vriendelijke verkoper. Fijn dat iemand echt de tijd voor je neemt.
Ik was na de uitleg overtuigd van mijn aankoop

breukers 21-05-2019

Uitstekende service. Goede uitleg van verschillende typen en zeer correct geholpen .

Thom 21-05-2019

Grote fijne winkel om te shoppen. Veel keus en geduldige klantvriendelijke verkopers, die alle tijd voor je nemen en je prima helpen een keus te maken.

Ziggy 21-05-2019

Vriendelijke bediening, goede kwaliteit producten en uit eerdere ervaringen ondervonden dat garantie en reparatie of vervanging vlekkeloos verlopen. Installatie goed en vriendelijk. Kortom: Prima

Mario Klarenbeek 21-05-2019

Zeer vriendelijke en deskundige verkoper,
Artikel was op zondagmiddag niet voorradig in de winkel maar werd besteld via centraal magazijn en werd op maandag al door dhl bezorgd..

Top service

Maradje 21-05-2019

Buitengewoon makkelijk om te bestellen via de site van BCC en goede keuze afspraak voor levering. Heel prettig levering en navraag of alles goed is gegaan. Compliment verdiend.

Nick 21-05-2019

Zeer prettige overzichtelijke winkel! Met deskundig personeel dat zich niet opdringt, maar wel zeer behulpzaam is wanneer je er naar vraagt! Zeer vriendelijk vind het een erg fijne winkel!

J M Hilbert 20-05-2019

koop al veel jaren mijn spullen bij BCC in Muiden deskundige mensen (.. en ...) goede voorlichting en goede apparaten voor voordelige prijzen de winkel is goed te bereiken en geen gezeur met parkeren want dat is kosteloos alle dagen dat de winkel open is

Robbert 20-05-2019

BCC is een goede en overzichtelijke webshop met een snelle levering.
Enige nadeel is dat als je niet thuis bent, ze niet nog een keer langskomen, maar dat he dan naar een dhl service punt moet waar je zoals bij ons weer geen telefoon kan inleveren.
Verder geen klachten en zelfs goedkoper dan andere webshops.

I. De Leeuw 20-05-2019

Topshop vanwege de snelle levering. Deze keer beviel het product maar ook die ene keer dat het product niet naar wens was zonder problemen te retourneren.

Nelis 20-05-2019

Duidelijke ruim opgezette zaak, alles overzichtelijk opgesteld, producten duidelijk voorzien van informatie betreffende het artikel. Het leuke is dat er ook duidelijk de aanbiedingen of acties vermeld worden. Vriendelijke en snelle bediening en hulp. Afrekeningen voorzien van bon, bij de kassa is goed geregeld.

Leo 20-05-2019

Ben daar goed en profesioneel geholpen . Vakkundige verkopers . Legde duidelijk uit van de voor en de tegens van de smart tv

judiith thickett Cowley 20-05-2019

Beste BCC bedank voor jullie goede service voor mijn koel _vriescombinatie de kopen en transport waren heel top marks bedankt

Elle72 20-05-2019

Ik heb een oven gekocht bij BCC. Hij werd op de beloofde tijd geleverd en goed geïnstalleerd ondanks wat kleine tegenslagen door de inbouwoven

Mike Timmermans 20-05-2019

Goed en snel geholpen genoeg informatie gekregen over de aankoop uiterst tevreden 👍🏻

dorien de wit 20-05-2019

ik word altijd adequaat geadviseerd, en de service is prima in orde. zeker aan te bevelen

marauder 20-05-2019

goede service,fijn apparaat.snelle levering.goede inleiding.wij zijn zeer tevreden

Embrecht 20-05-2019

We zijn zeer goed geholpen bij het aanschaffen van een tv. De uitleg was voortreffelijk

Steve 20-05-2019

Personeel neemt de tijd voor je en helpt vakkundig. Als het niet op licatie op voorraad is zorgen ze dat het op korte termijn wel op locatie is. Over het algemeen goede product kennis. Doen aan prijs met het met internet dus nooif te duur.

Gerard Hendriksen 20-05-2019

Super fijne webschop BCC goed overzichtelijk en makkelijk te bestelen en super snel geleverd ik wordt hier heel blij van

han 20-05-2019

ik kom hier al jaren,omdat het een goede winkel is
beste service,vriendelijk personeel

J.Bax 20-05-2019

wordt altijd vriendelijk en vakkundig geholpen. Bij een probleem zoeken mee naar de oplossing.

Leo van Helden 20-05-2019

Bestelling op Zondag gedaan en zoals gezegd op de juiste datum en tijd afgeleverd aan huis. Waarschijnlijk omdat het via DHL verzonden was. Met PostNL heb ik bij IEDERE bestelling problemen. Alles zat in een originele goed verpakte doos met Retour stickers mochten er eventuele problemen zijn.

Gerard 20-05-2019

Klantvriendelijk goede prijzen goede service goede uitstraling winkel deskundig personeel veel aanbiedingen

M.Dropsie 20-05-2019

Erg vriendelijk en duidelijk geholpen, voldoende productkennis, duidelijk advies