Daisy 27-05-2019

Vriendelijke bezorgers en installateurs goede service en alles werkte meteen en goed.
Ben zeer tevreden met hun service...

Anja 27-05-2019

Het is een vriendelijke winkel goede service goede uitleg en fijne klantvriendelijkheid raad het zeker aan

Judy 27-05-2019

Meerdere malen bij BCC producten gekocht, goede service, ook qua omruiling fabrieksfout in product, vriendelijk en behulpzaam personeel.

D.Gedink 27-05-2019

Prettige bediening en makkelijk bereikbaar, ook met de auto. Uitgebreid assortiment.

Rolf 27-05-2019

BCC Breda is een fijne winkel waarbij je snel en kundig geholpen wordt. Voor deze aankoop heb ik van te voren een reservering geplaatst en heb het bestelde product snel op kunnen halen aan de kassa. Tevens werd ik voorzien van de laagste prijs door de laagste prijs garantie. Mooi dat dat zo kan! Bedankt voor de service!

F.Kuijper 27-05-2019

Heel vriendelijk geholpen,en goed geinformeerd,omtrent aankoop draadloze steelstofzuiger.

Paulina 27-05-2019

BCC heeft een groot aanbod met nuttige productrecensies. De levering is altijd snel.

Jeroen 27-05-2019

Door een interne fout kon mijn koelkast niet geleverd worden, dat werd pas op de leverdatum bekend. Erg vervelend en slecht van de betreffende medewerker die mij niet terugbelde na dit wel beloofd te hebben. Na een appje heeft medewerker xxx mij zeer correct en snel geholpen aan een zeer passende oplossing incl excuses.

Fam ,P.C. Visser 27-05-2019

Wat wij al jaren zo goed vinden aan BCC ik heb het hier over de vestiging Spijkenisse is de altijd goede zorg als het op garantie aankomt.
Daarom wordt echt alles waar een stekker aanzit altijd aangeschaft bij BCC.
Altijd een goed en eerlijk advies of het nu gaat om witgoed of electronica het kan niet beter.We zijn klant van het eerste uur bij deze vestiging en dat blijft zeker te weten ook in de toekomst zo.
Top!!

Suze 27-05-2019

Vriendelijke mannen goede services
Bellen of ze over 5 min al mogen komen dus uurtje in totaal eerder
Alles netjes neergezet en oude machine meegenomen

Jose Heemskerk 27-05-2019

Ik word bij de bcc altijd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan door de medwwerkers. Ze beschikken over veel deskundigheid en kunnen altijd mijn vragen beantwoorden. Ik heb al veel spullen gekocht bij de bcc. Kortom een fijne winkel.

mielcouvee 27-05-2019

Ik had besloten om mijn keuken te renoveren , maar het was erg jammer de kasten en lades te vervangen voor een nieuwe keuken. Hij zag er perfect uit na grondig opruimen en schoonmaken. De keuken volledig voorzien van nieuwe en moderne apparatuur en gemonteerd door mensen van BCC. Ik ben heel tevreden over hun kundigheid en service. Bcc is een echte aanrader om mensen te helpen met raad en daad en ook als ze twee linkerhanden hebben. Ik wil BCC hiervoor bedanken en nu ben ik heel blij met mijn gerenoveerde keuken.

May 27-05-2019

Ontzettende goede en vriendelijke service zowel in de winkel als online! Snelle bezorging. Op zondag, in de middag, besteld en de volgende dag, begin van de middag, in huis. Zeer tevreden!

Martin 27-05-2019

Vriendelijke jongens, belden netjes dat zij iets later kwamen dan gepland. Op mijn verzoek dr koelkast ook in dr kelder gezet.

Cees 27-05-2019

Jammer dat de was/droger combinatie als het ware binnen gegooid werd. Geen tijd om fatsoenlijk op een console te plaatsen. Dit was wel afgesproken met de verkoper en vermeld op de leverings bon. Uiteindelijk toch geplaatst na mijn opmerking "neem alles maar terug".
Officiële reactie van BCC 28-05-2019

Beste Cees,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging op deze manier is verlopen belofte maakt tenslotte schuld, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Chantal 27-05-2019

Bestellen gaat makkelijk, contact met de klantenservice verliep prima! Ik heb het adres laten wijzigen, was geen probleem.
Keurig een e-mail waarin staat in welk tijdsblok je de bestelling kunt verwachten en een sms. Ook belde ze dat het druk was op de weg en het later werd. Nog een keer om te zeggen dat ze er in een half uur waren. En ik vroeg of ze het pakket in de auto wilden leggen, ook dat was een kleine moeite.

Lau 27-05-2019

Ideaal om gewoon nog naar de winkel te kunnen. In de prijsvergelijk met online aanbieders was BCC ook nog de goedkoopste.
Het product lag op voorraad waardoor ik niet een dag hoefde te wachten en thuis hoefde te blijven.

Corne filius 27-05-2019

Ik heb hier 2 artikelen gekocht en ben heel blij met het advies wat mij gegeven werd door de medewerker en de bezorging was ook zoals afgesproken.

J.W. R. 27-05-2019

BCC was eerder vertrouwd adres gebleken. Voor de 1e maal nu voor web-shop gekozen: vlot en keurig geregeld. Produkt was goed verpakt.

Kim Bruinsma 27-05-2019

Super fijne service van het personeel aan de telefoon en de jongens die komen inbouwen. Super aardige meedenkende mensen

Tim 27-05-2019

Goed geholpen, snel geholpen, prima uitleg, niet opdringerig met het verkopen van allerlei bijproducten. Bedankt

Bianca.H 27-05-2019

Ik heb een AEG warmtepompdroger gekocht kreeg de juiste advies in de winkel, Bcc heeft een top service in de winkel en aan huis en 100%prijsgarantie!
Ze zijn allemaal erg klantvriendelijk zowel in de winkel , klantenservice en aan huis .ik ben altijd erg tevreden over bcc.

Florens 27-05-2019

Ik wist goed waar ik naar opzoek was in de winkel, maar werd daarnaast ook direct goed, vriendelijk, en zeer behulpzaam geholpen. Ik ging met de juiste was/droog combinatie (bestelling) de deur uit. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering, en de mannen hebben hem keurig naar de 3e verdieping gesjouwd, en aangesloten. Klantvriendelijk, punctueel. Ik ben zeer tevreden!

A. Van Gendt 27-05-2019

Makkelijk en begrijpelijk! (Ook voor 70-plussen!👍)
Snelle bezorging, op tijd geïnformeerd over bezorgingstijd.
Keurige, beleefde, aardige en
behulpzame jongemannen bij aflevering van wasmachine

Tevreden klant. 27-05-2019

Via de webshop bij BCC een Sodastream Spirit One Touch gekocht nadat ik prijzen had vergeleken met andere webshop winkels.BCC kwam als de goedkoopste uit de bus.Ben er zeer blij mee.Ook de levering ging prima kreeg hem de volgende dag in huis.

Anuska 27-05-2019

De webshop van de BCC is overzichtelijk en duidelijk. Daarnaast heeft BBC ook scherpe aanbiedingen in vergelijking met andere concurrenten. De service van BCC is ook goed geregeld.

Sharon 27-05-2019

Supertevreden over de levering van mijn nieuwe wasdroger. Op de dag van bezorging ontving ik 's ochtends een mail met een bezorgvak van 2 uur. Ik werd van tevoren gebeld om te controleren of ik thuis was, superfijn. De droger is 2 verdiepingen naar boven getild en bovenop mijn wasmachine geplaatst en aangesloten. De bezorgers waren supernetjes, hielden in de gaten of ze niets beschadigden en namen de oude wasdroger en verpakking van de nieuwe wasdroger mee. De bon ontving ik direct digitaal.

Hubruno 27-05-2019

Wij gaan altijd graag naar de BCC. Maar nu was het toch wel een teleurstelling. Moeilijk personeel te vinden, matig actief tijdens verkoop.

henk 27-05-2019

vriendelijk geholpen geen moeite teveel denk mee met de klant! prijs kwaliteit is prima .

Johan 27-05-2019

De keuze, vakkundige hulp bij de uitleg en doorvragen wat nu voor mij echt belangrijk is en daar het product op af stemmen!

Marloes 27-05-2019

Afgelopen zaterdag een laptop gekocht van Lenovo.
Ik ben uitstekend geholpen en heb goed advies gekregen.
Tevreden klant!

Renate 27-05-2019

Duidelijke site en gebruiksvriendelijk. Vooral de verschillen tussen apparaten kunnen vergelijken is handig voor het maken van de juiste keuze. Bezorging verliep keurig zoals afgesproken is. Vriendelijke bezorgers die met je meedenken over plaatsing van de bestelde goederen.

Sven 27-05-2019

Eerste keer dat we via bcc iets hebben aangekocht. Ik kon hier tebruik maken van de freebees. Dit ging uitermate gemakkelijk en na 15 minuutjes stonden we buiten met een nieuwe dolce gusto. Onmiddelijk benaderd met de vraag of we hulp nodig hadden en we werden zeer snel geholpen. Leuke winkel met een groot aanbod.

Maurice 27-05-2019

Op internet gezocht naar een soundbar er stond zoveel keus op dus toch maar even naar de BCC winkel gereden. Daar kon ik aangeven waarvoor ik het wilde gebruiken en kreeg diverse modellen in de winkel te horen. Uiteindelijk een keus gemaakt en thuis aangesloten. Echt een topservice gehad in de winkel. Medewerker was eerlijk en betrouwbaar.

Nelis 26-05-2019

Werd vandaag vriendelijk geholpen in een keurig opgeruimde winkel, zonder herrie speakers, toeters en bellen. De tv die ik zocht was gewoon op voorraad en de prijs werd gematcht met die van Media Markt. Tevreden de winkel weer uit.

Jan en Dorret 26-05-2019

Het was een prettige ervaring. Het was redelijk druk op een zaterdagmiddag, maar er kwam redelijk snel een medewerker en ik werd uitermate goed en vriendelijk geholpen. Deze meneer krijgt echt onze complimenten en alsnog dank voor zijn goede adviezen

Tanja 26-05-2019

Wij hadden een onbekend merk tv voor de slaapkamer gekocht. Deze werkte niet goed en na 6 weken zijn we hiermee terug gegaan. Bij terugkomst in de winkel werd hier super klantvriendelijk op gereageerd. We hadden de doos en kassabon en mochten na overleg zonder discussie een andere tv uitzoeken. Dit hebben wij zeer positief ervaren.

FDM786 26-05-2019

Duidelijk site met goede uitleg over de diverse artikelen en de mogelijkheden daarvan

Kole 26-05-2019

Ruim assortiment, veel keuze, overzichtelijk getoond. Op mijn verzoek geholpen met de keuze. Verkoper nam alle tijd, vriendelijk en deskundig. Omdat het gekozen apparaat niet in voorraad was winkelmodel gekocht. Bij het uitpakken thuis bleek een onderdeel in de winkel achtergebleven te zijn. Voordat ik kon reclameren werd ik keurig gebeld en bij het ophalen werden excusus aangeboden, netjes afgehandeld.

Gerard Rouvroije 26-05-2019

Hartelijke, deskundige en vertrouwelijke dienstverlening. Extra kompliment voor de verkoper koffie en extraatje in de vorm van onderhoudsmiddelen.👍👍

Liesbeth 26-05-2019

Ik heb via de webshop van BCC een wasmachine gekocht. Het aankoopproces verliet vlot. Handelingen op de site waren eenvoudig. Drie dagen later werd de wasmachine op de afgesproken tijd geleverd. Ik kreeg van tevoren een mail, een sms en later een telefoontje van één van de bezorgers. De wasmachine werd door twee uiterst vriendelijke en hardwerkende medewerkers van BCC in enkele minuten probleemloos naar zolder gesjouwd. De wasmachine werd keurig aangesloten, waarna ik een duidelijke uitleg over de gebruiksaanwijzing van de wasmachine kreeg. De oude wasmachine werd door hen meegenomen. Kopen bij BCC is een aanrader. Werkelijk helemaal top!

Robert en Melissa 26-05-2019

Wij zijn super tevreden over BCC Leeuwarden!
Wij hadden een koel-/vriescombinatie gekocht die achteraf niet geschikt bleek te zijn voor onze locatie. Het apparaat is teruggenomen en wij hebben alsnog de juiste keuze kunnen maken.
Bij aflevering werd er door de bezorgdienst een klein deukje in het nieuwe apparaat veroorzaakt. Zonder erom te hoeven vragen, kregen wij de keuze: een nieuw apparaat laten komen of een afkoopvergoeding voor de schade van € 50.
Dus geen moeilijk gedoe of vervelende discussies, maar klantvriendelijk en met een uitstekende service. Top!

Martijn Luijt 26-05-2019

Zeer goed en enthousiast geholpen. Hij is op de hoogte van het product(stofzuigers).

Eva 26-05-2019

Ben blij dat er een winkel in de buurt is waar je het product kan bekijken en testen. Ben erg goed geholpen. Had erg zitten twijfelen tussen 2 merken, maar na een goede uitleg over de opties en de verschillen, was mijn keuze aardig snel gemaakt. Ze nemen rustig de tijd voor je. Helemaal tevreden over de service. Van mij een dikke 10.

Robert 26-05-2019

Snelle en correcte levering van mijn TomTom proffesionel GO 620. Telefonisch eerst goed geholpen door BCC omdat ik twijfelde tussen de 620 en de 6250 uiteindelijk is het de 620 geworden.

Kerst 26-05-2019

Correct en snel geholpen.
Winkel om 10 uur open en stond voor half 11 weer buiten met in de bus de koelkast al geladen.

Bert Meijer 26-05-2019

Zeer uitgebreide en eerlijke informatie en advies gekregen van verkoper ..... in de winkel in Zoeterwoude. Zijn verhaal straalde vertrouwen uit en mede op grond van dat vertrouwen en een speciale aanbieding, een LG 55C8 aangeschaft. Zeer tevreden over de aankoop en ....

Benjamin groen 26-05-2019

Prima winkel, vriendelijke medewerker die ook nog even aanbod om wat meer te testen hoewel ik al keuze had gemaakt.

Jo Dormans 26-05-2019

Super goed geholpen door medewerkers van BCC, niks teveel goede en duidelijke uitleg en zeer vriendelijk met een kop koffie voor mijn echtgenote en mezelf op de koop toe.
Dank je wel een winkel zoals het hoort!

Davidzon 26-05-2019

Duidelijke uitleg, vriendelijk en bereidwillig. Breed assortiment en personeel ruim aanwezig.

Tip: Prijskaartjes ontbreken hier en daar. Een verkoopmand voor geshowde artikelen die dus in de weg staat. Kinderen aan het spelen bij de apple tafel en deze tafel is niet compleet.
Waarom bepaalde artikelen wel op de site en niet in de winkel.