prinssen 28-05-2019

Bedankt voor de keurige aflev ering van de wasmachine vriendelijke jongens die de machine hebben afgeleverd,gevraagd of ik nog vragen had,daarna de machine aangezet om de olie uit de leiding te verwijderen,toen onze bosch droger weer op de wasmachine gezet.

Willy 28-05-2019

Met BCC.
Daar kun je vooruit mee.
Hun service is prima.
Dat merk je weldra.
Dus kom naar BCC.
Dan ben je snel tevree!

Vien 28-05-2019

Heel goede service van de desbetreffende medewerker bij aankoop van een camcorder.

Kees 28-05-2019

Duidelijke shop met goede productomschrijvingen! Eenvoudig en snel bestelproces!

Wanda 28-05-2019

De winkel is overzichtelijk en ik was onder de indruk van de kennis van de verkoper.

lieneke 28-05-2019

door de deskundige hulp en vriendelijkheid van de verkopers ga ik er graag kopen .
Er is de verkopers niets te veel.

mvh 28-05-2019

zeer snelle levering, duidelijke taal, gewoon perfect. Ik heb hier bijna alles gekocht tv, audio en nu ook de telefoon, prijs-kwaliteitverhouding is perfect.

Ton 28-05-2019

Slecht opgeleid personeel in de winkel. Wisten niet wanneer bezorgkosten in rekening gebracht moest worden. Na 2e bezoek bestelling gedaan (twv 1450 euro), maar er kon geen bedankje vanaf.

Beste Ton,

Wat vervelend om te horen dat dit is voorgevallen en jij hier nu geen goed gevoel aan over hebt gehouden. Wij zijn natuurlijk alle klanten dankbaar die iets bij ons kopen!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op

Susan 28-05-2019

Het personeel was geduldig, vriendelijk, nam de tijd, deskundig. Voelde me gehoord. En er is voldoende keuze in de winkel

Pieter 28-05-2019

Snel kontakt. Vriendelijke medewerkster. Zeer behulpzaam, zelfs uitleggen hoe ik makkelijk met de mobiel kan bellen en internetten tegelijk. Snelle levering ook. Echt een 10 waard !!

Sonailis 28-05-2019

Lekker duidelijk makkelijk en snel. Kon alles goed vinden. En de uitgebreide informatie over het product is heel handig. De levering is heel goed. Ook de bezorgers zijn heel aardig en behulpzaam.

Ron 28-05-2019

De site van BCC vind ik zeer duidelijk.
Daarbij de service en de snelheid van leveren snel en netjes.
Aflevering zeer netjes (je word 10 min van te voren gebeld) en indien nodig word alles voor je geplaatst en/of aangesloten.
Al met al TOP.

M. Vertrouw. 28-05-2019

Ik ben prima geholpen en geadviseerd met een mobiele telefoon die ik zocht. Het is een Samsung A6 geworden, Ik ben heel tevreden, met de kwalitijd prijs verhouding. De verkoper was vriendelijk en adeqaat en kwam zelf naar mij toe om te vragen of hij mij kon helpen, dat maak ik wel eens anders mee. Zeer tevreden een prettige winkel waar ik vaker koop.

Wesley 28-05-2019

Fijne overzichtelijke winkel, vaak direct geholpen door een deskundig persoon. Naast deskundig voelt het voor mij ook niet opdringerig aan om wat te moeten kopen, iets wat ik zelf heel prettig vind.

De "elders goedkoper is geld terug actie" werkt ook echt. Zelfs na het zien van een gelijkwaardig product mijn geld terug gekregen.

Rene 28-05-2019

Uitstekend geholpen en mensen met vakkennis! Uiterst correct! Goed overzichtelijk en gemakkelijk parkeren

A.B. van Breukelen 28-05-2019

Vorige week langs geweest ter oriëntatie. Prima geholpen
Vandaag het beeldscherm gekocht en we werden weer uitstekend geholpen.

Duckenburg 28-05-2019

Door goedkoopste aanbieding en snelle levering met correcte aflevering en bij huis afrekenen besloten wij bij bcc te kopen.

Renee 28-05-2019

Wij zijn enorm goed geholpen en de service is meer dan alleen ok. Goede klantvriendelijkheid, geduld , hulp bij keuze en de nodige info/uitleg.
Wij zijn niet anders gewend van BCC. Is echt een aanrader en we komen graag terug bij een volgende aankopen. :-) :-)

Huub 28-05-2019

Prijstechnisch was de keus voor BCC duidelijk. Ik bestelde via internet een bluetooth speaker die ik af ging halen in de winkel te Tilburg. Werd zeer vriendelijk ontvangen. Een week later zag ik dat mijn aankoop 10 euro goedkoper was. Toen ik hiernaar verwees, kreeg ik het verschil direct terug.

Angelique 28-05-2019

Vriendelijk personeel en een goede service gekregen heb een goed stofzuiger die voldoet aan al mijn wensen

Utrecht56 28-05-2019

Duidelijke informatie en soepel bestelproces. De andere dag de bestelling keurig in huis. Wat kun je nog meer wensen?

Merel 28-05-2019

Ik kom al jaren bij de BCC in Muiden vanwege de goede prijs/kwaliteit/service verhouding. De BCC heeft een groot assortiment met lage prijzen en de medewerkers zijn klantgericht. Ik heb hier altijd een goede winkelervaring.

Georgette 28-05-2019

Wij zijn zeer tevreden over de meer dan perfecte dienstverlening bij BCC Oostburg. Voor elk probleem een oplossing en/of advies.

Betty 28-05-2019

Goed en vriendelijk geholpen door verkoper. Alle info gekregen. Top bedankt

LadyClaire 28-05-2019

Had een 10 kunnen zijn als er wat duidelijker wordt gecommuniceerd hoe laat er bezorgd wordt. Het product is binnen een dag afgeleverd. De bezorgers waren zeer behulpzaam en vriendelijk en de prijs is ook scherp. Alleen moet je wel een vrije dag hebben of vrij nemen, want er is geen tijdsindicatie.

Ozkan 28-05-2019

Het is gewoon niet normaal hoe ik vandaag behandelt door bcc medewerker.ik had een outlet koelkast besteld.zij hebben de koelkast niet uit het verpakking gehaald en zij zeggen dat ze alles op de mail hadden gezet.grote leugen dus ik heb met die jongen samen naar bcc mails gekijken stond alleen waneer ze bezorgen verder niks.ik had een outlet model besteld maar dat betekende niet dat er schade moet zijn bij de koelkast dus bij mij koelkast wel.als ik 20 euro zou willen betalen aan hun dat ze dan wel de verpakingen open zullen doen.wat is dat voor een geld steleterij noem ik dat en dan zegt het bezorger ook nog dat ze koelkast terug mee zou nemen als ik blijft discussieren.ik ben heel erg boos en ontevreden.

Beste Ozkan,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging op deze manier is verlopen en jij hier geen goed gevoel aan over hebt gehouden, sorry!

Beste Ozkan,

O z kan 29-05-2019

Hoi mijn order nummer is 201905-004589464.

F den Turck 28-05-2019

Zeer vriendelijke mensen,die je graag weg wijs maken in de winkel,maar ook goede uitleg geven over het product waar je voor komt.
Ben zelf, zeer tevreden over het kopen van mijn product.

Rob Bergmans 28-05-2019

Zeer goede uitleg gehad over aankoop Nespresso apparaat. Deskundig-geduldig de verschillende mogelijkheden besproken .

Erika 28-05-2019

Goede service en advies. Keurige afhandeling bij vragen! kortom een prima winkel met kundig en vriendelijk personeel

Ben Reiff 28-05-2019

Al jarenlang ben ik een zeer tevreden klant van BBC Den Helder. De klantvriendelijkheid en het deskundige advies van de medewerkers waardeer ik enorm. Het maakt daarbij niet uit of je voor een compleet geluidssysteem, een televisie, een wasmachine, een laptop of, zoals nu een smartphone en een ventilator komt. Daarnaast is het prijskaartje ook altijd aantrekkelijk.

Rowan 28-05-2019

Super nette bezorging van mijn vriezer, zo kan het ook. Vriendelijke bezorger!

W.J.Jansen. 28-05-2019

Ben nergens zo goed en uitgebreid geholpen alles werd rustig uitgelegd dus een grote pluim voor het personeel.

Aw Bierens 28-05-2019

Vlot en deskundig ,plezierige ontvangst en voldoende keus, verder geen veren meer.

Jjv 28-05-2019

Ruime keuze, goed advies, scherpe prijzen. Snelle levering, inbouwen deskundig en netjes gebeurd.

Marky 28-05-2019

Ik ben altijd blij met aankopen in bcc. Ik ben altijd goed geholpen en de service is enorm goed. Ook als ik iets terug moest brengen was ik goed geholpen!

Sakina Jafari 28-05-2019

Ik vond mijn wasmachine die ik had nodig alleen in bbc.Ik ben tevreden met het proces van ontvangst van het product.

Mortel v d 28-05-2019

Keurige ontvangst en bediening was goed.De uitleg over het product wat je wil kopen wordt vergeleken met de soortgelijkeproducten.

a wijjffels 28-05-2019

had een probleem dit was in een paar minuten opgelost en kreeg een goed advies prima winkel en personeel

Jmp van den brink 28-05-2019

Zeer netjes en heel vriendelijk geholpen. Ook het bezorgen was heel keurig op tijd. Prima

Irma 28-05-2019

Vriendelijke meedenkende medewerkers. Erg goed advies gekregen over onze aankopen. Bij vraag na nieuw product werd geadviseerd 2 onderdelen te vervangen in mijn oude apparaat.
Zeer tevreden

Griet 28-05-2019

Bcc is een mooie zaak, met vriendelijke mensen die verstand hebben van de producten die ze verkopen. Tegen een goede prijs

Jos 28-05-2019

Fijne webshop duidelijk en overzichtelijk. Goede service en m8in oude oven meegegeven voor recycling.

Nadine 28-05-2019

In eerste instantie werd ik geholpen door een medewerker die minder verstand had van tv's dus heeft hij zijn collega naar mij toe gestuurd, die alle tijd voor me nam, en begrip toonde, uitleg kon geven over de verschillen tussen de modellen waar ik tussen twijfelde.

normahuisman 28-05-2019

we werden geholpen door een medewerker .., zeer deskundig en vriendelijk. volgende keer komen wij zeker weer terug en hopen dan weer door hem geholpen te worden

Ashley 28-05-2019

Helemaal top. Goede service, eerlijke prijzen, vriendelijk personeel die je graag helpt.

Sandokan 28-05-2019

Aangezien je hier nog steeds goede hulp krijgt van personeel en de prijs vergelijkbaar is met internet bedrijven is de keuze op BCC gewoon de beste optie. en als er iets is met je product wat je gekocht hebt wordt dit snel opgelost. en er is er altijd wel een in de buurt.

Charlotte 28-05-2019

Ik koop altijd alles bij BCC,wordt altijd vriendelijk geholpen,krijg advies en raad waar zo nodig.
Herken de medewerkers,wat een goed teken is dat ze al zolang bij BCC werken.

Car 28-05-2019

BCC winkel Bergen op Zoom heeft me snel, goed en efficiënt geholpen met het uitzoeken van een senioren GSM. Vandaag even terug geweest aangezien we niet door de PIN code vraag kwamen. De BCC medewerker heeft me weer prima binnen 1 minuut geholpen. Niets dan lof.

Django Kuijper 28-05-2019

Verkoper kon veel informatie geven. Luisterde goed naar onze wensen. We kregen wel het idee, dat we met een professioneel verkoper te maken hadden.

HA 28-05-2019

Snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden met het bezorgen.
1 minpuntje de koelkast werd niet uitgepakt.