Bas 26-05-2019

We werden erg goed ondersteund door het vriendelijke personeel. Personeel kon ons goede tips geven over de aankoop hielp ons erg goed. Uiteindelijk met zeer tevreden aankoop naar huis gegaan.

p hoogstra 26-05-2019

vestiging met personeel dat grote expertise op alle artikelgebieden in huis heeft en zéér klant en servicegericht is

Patrick Janse 26-05-2019

Vriendelijk personeel en ben goed geholpen. Moest even wachten tot een andere klant geholpen was, maar dat is verder geen probleem. Men is tegenwoordig te verwend met online bestellen, ene dag besteld andere dag in huis. Dat ze in de winkel soms geen geduld hebben om te wachten.

Arjan 26-05-2019

In deze woelige tijden van winkels en online aankopen laat BCC zien dat je ook daar voor de beste prijs kunt kopen. Tweakers geeft een goede richting van de prijs maar de laagste prijs is niet altijd de beste prijs. De BCC chatfunctie helpt je met kwalitatieve- en eerlijke antwoorden en het bestelproces verloopt soepel. De status updates van het verzenden zijn goed en de aflevering de volgende (werk)dag. Het voordeel van in de winkel kunnen laten afleveren maakt het dubbel handig voor als je dat wilt. BCC is echt een heel goede plek om je spullen te bestellen. Kijk rond maar vergeet BCC niet in je vergelijk mee te nemen.

loek 26-05-2019

Ik had een magnetron nodig en bcc is een topwinkel, ik kom daar graag want ze hebben alles
naar mijn smaak en word plezierig geholpen
Ik heb geprobeerd wat te pingelen ,maar helaas en toch een magnetron gekocht naar mijn volle tevredenheid

Remco 26-05-2019

Erg fijne winkel. BCC geeft heel netjes een een mailtje over de dag van bezorging, een sms op de dag zelf met een tijdsblok van 2 uur en ook nog eens een belletje 15 min voor aankomst. Helemaal top, niets op aan te merken!

Bob Janse 26-05-2019

Warme ontvangst in de winkel, verkoper met kennis van zaken en een aangename prijs. De beloofde service van bezorgen en aansluiten wordt keurig nagekomen!
VAKKENNIS EN SERVICE BESTAAT NOG!! zeker bij BCC !!

Woodgate 62 26-05-2019

Ik werd vlot geholpen bij de aanschaf van een iPad. Ook bij het uitzoeken van een iPad hoesje werd meteen de juiste aangewezen

Frank 26-05-2019

Een inbouw koelkast van Bosch besteld, keurig op het juiste moment geleverd inclusief plaatsing en verwijderen oude koelkast. Het inbouwen en stellen van de deur was een lastig en secuur karweitje. Dankzij het geduld en de deskundigheid van de monteurs ging dit prima. Ik weet zeker dat het langer duurde (bij elkaar anderhalf uur) dan gehoopt maar er viel geen onvertogen woord. Uitstekende service dus!

TomTomTom 26-05-2019

De winkel bezocht voor een product. Ze gingen direct mee met de prijs van een ander electronica zaak waar het product net iets goedkoper was. Vriendelijk personeel en werd keurig geholpen. Helaas zijn ze verplicht om te vragen of ik wellicht geïnteresseerd ben in een aanbod voor gas/stroom. Dergelijke bijverkopen vind ik altijd hinderlijk, maar ze gingen er niet op door toen ik dit afhield.

C. van den Bosch 26-05-2019

Onverwacht bij BCC Den Bosch (Balkweg 7) binnen gelopen voor een nieuw Nespresso apparaat. Na even kort te hebben rondgekeken werd ik al snel geholpen door een zeer vriendelijke verkoopster. Zij wist duidelijk de voor- en nadelen van de diverse apparaten aan te duiden en gaf een deskundig advies. Daarnaast ziet de winkel er rustig en netjes uit. Aangenaam om hier te winkelen. Kom hier zeker graag weer terug.

Nico Bosch 26-05-2019

Zeer deskundig en vriendelijk personeel.behulpzaam en meedenkend
Ik heb deze winkel gekozen omdat ik er al eerder goede ervaringen mee heb gehad.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

casper 26-05-2019

ik heb een blue-thoot speaker besteld bij bcc.
omdat ik een leek ben op dit gebied, had ik nogal wat vragen.
de medewerkster heeft mij geduldig, keurig geholpen, en mijn bestelling is zoals belooft door haar de volgende dag (op zaterdag) bezorgd. ik heb al vele malen producten gekocht bij bcc, ook inde winkel. ben uiterst tevreden, doen ook niet moeilijk als er iets geruild moet worden of bij geld teruggave.

Chantal 26-05-2019

'S middags besteld, volgende middag in huis. Gebruiksvriendelijk en overzichtelijke site met goede uitleg over de artikelen en duidelijke foto's.

C. van den Bosch 26-05-2019

Onverwacht bij BCC binnen gelopen voor een nieuw Nespresso apparaat. Na even kort te hebben rondgekeken werd ik al snel geholpen door een zeer vriendelijke verkoopster. Zij wist duidelijk de voor- en nadelen van de diverse apparaten aan te duiden en gaf een deskundig advies. Daarnaast ziet de winkel er rustig en netjes uit. Aangenaam om hier te winkelen. Kom hier zeker graag weer terug.

Stefan 26-05-2019

Snelle levering, klantvriendelijke winkel, ruim assortiment, goed bereikbaar

Peter 26-05-2019

Een fijne winkel met genoeg personeel
Een netwerk adapter gekocht en een goede uitleg gehad
Welke op het netwerk thuis het beste past
Ik ga zeker nog een keer iets kopen voor m'n familie

Mia 26-05-2019

Heel erg goed geholpen duidelijk.ga zeker weer terug
Net stofzuiger gekocht en Senioren GSM

Milou 26-05-2019

Fijne winkel met aandacht voor je wensen, in ons geval geholpen door Diane van het filiaal in Arnhem Zuid, topservice omdat ze tijd nam en ons wegwijs heeft gemaakt in alle mogelijkheden van de televisies van nu.

Alfons Woolderink 26-05-2019

BCC in Hengelo , mooi overzichtelijk en goed advies bij het geen je koopt , vriendelijke bediening.

Astrid 26-05-2019

Groot concern maar wel eentje waar je met al je vragen terecht kan en goed antwoord en uitleg krijg,, ze weten waar ze over praten.

Rene 26-05-2019

Aanschaf van een nieuwe TV. Prima winkel. No nonsens, netjes en snel geholpen. Parkeren in de buurt wat lastig. Na halen van de auto heeft de verkoper uit zich zelf geholpen om de TV in de auto te laden.

Johan 26-05-2019

Omdat ik een laptop als gebruiksvoorwerp en ik geen verstand heb van elektronica ben ik bij BCC Zeist geweest. De vriendelijke verkoper gaf mij een goed advies. Daarom heb ik de laptop gekocht. Ook hebben ze bijgekochte programmatuur er op gezet. Deze service krijg je niet bij een webshop

Fred Boonstra 26-05-2019

Waren op zoek naar een nwe tv, kwamen bij BCC Zutphen terecht waar we afgelopen week al een paar keer gekeken hadden. Afgelopen zaterdag toch weer even kijken en kregen we advies om te kijken naar een LG OLED ! Paar uur later werd de TV al gebracht door Jeroen van BCC Zutphen. Goed advies en geweldige service !! TV van LG is ook een plaatje !!

John van Hien 26-05-2019

Na aankomst in Bcc Roosendaal werd ik heel vakkundig geholpen en werd er goed geluisterd naar mijn wensen en meegedacht door de medewerker (Anton ).
Nadat ik een tv en vriezer gekocht had ging ik met een fijn gevoel naar huis. Vandaag 3 dagen na de aankopen de vriezer thuis bezorgd. De bezorger hield mij op de hoogte over tijdstip van bezorging. Top bezorger.

Rob 26-05-2019

Vandaag een Harman Kardon Citation set gekocht. Ik vind dat vrij kostbaar spul. Het is dan fijn als je vakkundig, vriendelijk en zeker niet opdringerig geholpen wordt. En dat was wederom het geval. Uitstekend!

s.feringa 25-05-2019

vrijdag besteld zaterdag al binnen zuper het kan niet beter dit is zo als het hoord

Martin 25-05-2019

Plotseling een nieuwe printer nodig, met spoed.
Een half uurtje later alles geregeld!

Tonny 25-05-2019

Via kieskeurig opzoek gegaan naar een robot stofzuiger. Werd vriendelijk aangesproken door een verkoopster. Super goed geholpen via internet en de volgende dag al in huis. Erg blij met de robot, deze werkt ver boven mijn verwachtingen.

Saskia 25-05-2019

De medewerker die ons hielp, had veel productinformatie en gaf ons de tijd om op ons gemak een keuze te maken. Toen uiteindelijk bleek dat het product uitverkocht was, heeft hij gekeken of er een alternatief product was, of het online nog verkrijgbaar was of dat een filiaal in de directe omgeving het product nog op voorraad had. Ook de medewerker die de betaling regelde, was buitengewoon klantgericht. Ze sprak rustig en legde alles op vrolijke toon goed uit.

Rachel 25-05-2019

vriendelijke geholpen en snel geholpen. assortiment best wel groot handig manier van betalen en afrekenen

Jeanet 25-05-2019

Ik vond de site goed overzichtelijk en heb bestelling gedaan en keurig de volgende dag ontvangen dus alles heel goed gedaan

A. Wich 25-05-2019

Bij BCC Helmond wordt je altijd perfect geholpen. Waar je ook voor komt, ze leggen alles tot in detail uit! Daarom kiezen wij voor deze winkel.

JG 25-05-2019

de medewerker kon goed antwoord geven op mijn vragen .
was goed op de hoogte

Ingen 25-05-2019

Voor de winkel in Veenendaal gekozen omdat wij er wonen. Supergoed en duidelijk geholpen door de verkoper en stonden daardoor tevreden met 20 minuten weer buiten met onze aankoop!

Sven 25-05-2019

Box werkt goed. Zit een lekker geluid in. Mooie bas. We hebben der veel plezier van.

Gerard1967 25-05-2019

Geweldige winkel in Barendrecht
zeker good price high service
marvin geweldige verkoper die zeer behulpzaam was en mij zelfs een aansluitset mee gaf voor mijn amerikaanse koelkast zodat ik thuis de aansluiting kon voorbereiden.

Maarten Kurvers 25-05-2019

Goede gedegen uitleg over de verschillende Apparaten.
De keuze was hierdoor niet moeilijk.

Ferhat 25-05-2019

Goede service en zeer aardig personeel.
Deskundig advies over alles wat je moet hebben.

Sunny79 25-05-2019

Fijne winkel en ook online is het prettig winkelen. Snelle levering en goede service!

Joyce 25-05-2019

Hele fijne ervaring met het personeel! Juiste advies en kijken ook mee met wat je als klant wilt.

Theo Scheepers 25-05-2019

Ik ben uiterst tevreden met zowel de adviezen en hulp0 in de winkel in Heerlen als de bezorging en installatie. Ik heb een erg laag aanrechtblad waar vrijwel geen enkel vaatwasser onder was te plaatsen. BCC- adviseur wist er een te vinden en ook nog een goede. Een Miele die precies paste.

Lisbet 25-05-2019

Keurig geholpen. Samen met de verkoper de beste prijs bekeken. Service is goed.

Michel 25-05-2019

Goed advies ruime keuze en scherpe prijsen. prijs garantie zeker waar gemaakt

Ben Schilder 25-05-2019

super boys altijd vriendelijk en helpen je geweldig, maakt me dan ook niet uit of het elders goedkoper is

Midas 25-05-2019

nemen de moeite om goed te adviseren, bestellen vrijblijvend, pakken cadeau mooi in. En prijsstelling is ok!

Anja 25-05-2019

Breed assortiment, vriendelijk personeel. Goed advies gekregen en goed geholpen.

Hans 25-05-2019

Bij het kijken naar een nieuwe t.v. vroeg de verkoper eerst welke mogelijkheden ik zou willen hebben. Aan de hand van mijn antwoord wees hij mij direct een paar t.v. 's aan.Toen ik de keuze maakte uit twee stuks, dacht ik een goede keuze te maken door een bepaald aspect aan te geven. De verkoper wees mij toen juist daarop dat de andere tv beter was. Het bleek dat hij bij nader inzien inderdaad gelijk had. Dus volgde ik zijn advies. Na aflevering installeerde hij de t.v, gaf mij nog een paar tips en nam de oude t.v. mee. Het was een prima verkoper met verstand van zaken. Weer een tevreden klant bij BCC.

A.C.van Lelieveld 25-05-2019

fijne overzichtige winkel personeel ok, prijzen ok.
had ook de keuze om de faktuur meenemen of via email.

Dafne Smits 25-05-2019

We zijn keurig geholpen in de winkel. Allereerst worden we door iedereen welkom geheten. We hebben duidelijke informatie gekregen en keuzemogelijkheden. Ook de kans om even samen te overleggen. Onze droger werd naar beneden gebracht en in de auto getild. We zijn erg tevreden!