Deze score is berekend op basis van 14860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F. A. Schut 29-05-2019

De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig. Ik kom graag in de winkel van Den Helder.
Dhr. ****. is mijn favoriete aanspreekpunt.

Jan van Hien 29-05-2019

Het transport/bezorging van mijn tafelmodel koelkast is niet zonder schade verlopen. Dit direkt gemeld. Het is door BCC goed opgepakt en snel naar wens afgehandeld. Prima opgelost!

annoniem 29-05-2019

Heb een soundbar gekocht bij bcc Den Haag en werd hier keurig geholpen en goede uitleg over het apparaat. Ook andere soundbars laten horen voor een vergelijking te maken en kwamen op DENON DTH-S316 uit. Deze direct mee genomen en thuis geïnstalleerd dit was een fluitje van een cent. Hij geeft een geweldig geluid, ben hier ook erg te vrede mee ik zal deze iedereen aanraden.

Nynke 29-05-2019

Ik ben heel goed geinformeerd en geholpen door een zeer vriendelijke verkoper voor de aanschaf van een AEG stofzuiger en Philips tandenborstel. De verkoper liep zelfs mee naar de auto om mijn aanschaf in de achterbak te tillen.
de stofzuiger is super stil ,zuigt goed, ik ben er heel blij mee.
Enige minpuntje vind ik de cashback actie, ik heb daarover geen instructies gekregen hoe ik dit moet doen.

Henk 29-05-2019

Als iemand met een rolstoel hanycap zo geholpen word capoo van daar een dike 10

Danilo 29-05-2019

ik kwam langs om een pakketje op te halen via de DHL service en daar werd ik al heel goed geholpen. Ben toen een rondje wezen lopen en heb ik een koptelefoon gekocht! Goed advies, goede hulp! Top service

Katherina 29-05-2019

Ik vondt de onlineshop echt top de levering ook hebben alles netjes aangesloten getest en ook het oude mee genomen en nog een stofzuiger

Britt 29-05-2019

Klantenservice reageert super snel! Zelfs op zondag. Daardoor direct geholpen. Daarnaast is het een winkel waarbij de prijzen goedkoper zijn dan andere soort gelijke winkels.

Helaas zijn er waar ik woon weinig fysieke winkels van BCC.. Dat had het een 10 gemaakt!

Ger Brouwer 29-05-2019

BCC is voor mij de winkel waar ik al jaren koop.
Ze hebben alles wat ik ook maar wil.
Van de week een warmtedroger van Beko DH7533RXW gekocht.
Gisteren binnengekregen en hij werkt fantastisch.
De Beko is naar wat hij allemaal kan goedkoop en raad hem dan ook aan.
Voor mij een 10.
Met uitleg van het personeel van BCC weet je dat je een goed aparaat in handen krijgt.
Ben er zeer tevreden over.
Lof aan BCC en raad iedereen aan .

Peter 29-05-2019

Super goede service zeer tevreden over de communicatie en afwerking van m’n bestelling vakbekwame jongens voor installeren van m’n tv

W.F. Piek 29-05-2019

We werden zeer goed geholpen in de winkel en alles werd ons geel goed uitgelegd over de laptop die we eventueel zouden gaan kopen. Door de goede uitleg hebben we dan ook meteen de laptop gekocht.

RICK 28-05-2019

Ik ben in Hellevoetsluis prima geholpen. De verkoper was eerlijk toen ik hem vroeg naar de werking van een apparaat. Dit gaf mij de doorslag om hier mijn product aan te schaffen

Mar visser 28-05-2019

Klantvriendelijke winkel
Helpt je graag op weg en geeft advies als het nodig is
Ook al besluit je niet meteen te kopen ze staan klaar

Juliet 28-05-2019

Ik ga voor elektronica het liefst naar een fysieke winkel. Werd snel en adequaat geholpen. BCC is al jaren mijn hofleverancier, en heb nog nooit een vervelende ervaring gehad of een miskoop gedaan.

Johan Meester 28-05-2019

Goed geholpen, verkoopster heeft ons netjes geholpen met de vragen die we hadden.

Levering ook prima in orde, helaas wel verlaat maar netjes aangegeven en vooraf even gebeld.

Mevr.Winter 28-05-2019

Attente hulpvaardige verkoper die veel wist te vertellen over het witgoed wat wij wilden aanschaffen.

Rodolfo 28-05-2019

Zeer prettige en rustige begeleiding in mijn keuze voor een nieuwe TV. Daarna ook prima thuisbezorging met installatie.

Paola 28-05-2019

Makkelijke/overzichtelijke site, duidelijke productomschrijvingen, snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding

S.Trumpie 28-05-2019

Bij BCC buikslotermeerplein koop ik al jaren diverse artikelen. Wordt hier altijd juist geïnformeerd en vriendelijk geholpen

Michiel 28-05-2019

Deskundig en servicegericht. Duidelijk en gefundeerd advies. Verschillende mogelijkheden aangegeven

Avy 28-05-2019

De medewerker wist waar hij het over had en kon onze vragen goed beantwoorden! We gingen met een tv, laptop en harde schijf de deur uit!

Mirjam 28-05-2019

Ben bij BCC Osdorpplein geweest voor een Blu Rayspeler. De verkoper, xxxx, sloot er op mijn verzoek met plezier een aan op een t.v. om mij een demonstratie te geven, zodat ik goed kon beslissen of ik hem wilde of niet. Ook bood hij aan dat ik altijd langs kon komen als ik nog vragen had of als het aansluiten niet zou lukken. Geweldige service!

Diana Verduijn 28-05-2019

Super service...snel,vlot en vriendelijk!goede kwaliteit v artikelen,helemaal top!super tevreden...

Klaas 28-05-2019

xxxx in BCC Amersfoort heeft mij perfect en deskundig geholpen en geadviseerd bij aankoop van een LG tv.

Susan 28-05-2019

Personeel was vriendelijk, behulpzaam. Goede uitleg over het gekochte artikel.

M. Valk 28-05-2019

Ik ben altijd zeer tevreden over BCC, sinds onze verhuizing in januari van het Griegplein naar de Muiderslotstraat is dit de eerste bestelling en ook de eerste keer dat wij het via de webshop doen.
Het is allemaal zeer duidelijk. en makkelijk te doen.
De heren die het kwamen afleveren, waren zeer vriendelijk, netjes en behulpzaam.

teun van onzen 28-05-2019

prettige sfeer en medewerkers die verstand van zaken hebben tevens ook vriendelijk

Sjirlie 28-05-2019

Was vandaag voor eerst in deze winkel.ontzettend fijn geholpen goede uitleg geen enkele vraag was te veel daar heb je wat aan .kom bij volgende aankoop zeker terug en zal hem vast aanbevelen

LvdB 28-05-2019

Gisterenmiddag een smarthorlige besteld en Nu, 1 dag later, al in huis! Concurrenten doen er meestal wel een dag extra over. Super blij met deze snelle service. Duidelijke mailtjes gekregen, echt een shop om nog een keer bij terug te komen! Zeker omdat de prijs ook nog eens heel gunstig is!

Harm 28-05-2019

Goed advies van de verkoper tav gebruik en instellen van het product ook het aansluiten van het apparaat om de sound te laten horen was geen probleem. Daarom heeft mijn vrouw nu een fijne Dab radio. Top Harm

hub lenssen 28-05-2019

prima service
goede uitleg van verkoper zeer klant vriendelijk

kan iedereen aanbevelen

Mr D 28-05-2019

Zeer slechte klantenservice ervaren bij BCC. Twee keer is de hoorn op de haak gegooid toen ik de order (4500132) wilde annuleren omdat ik na vier dagen nog steeds niet het pakketje had ontvangen en ze wisten ook niet precies wanneer het geleverd zou worden door hun transporteur. De gesprekken met onder andere hun medewerker .... en andere mannelijk medewerker waren onvriendelijk en totaal niet medewerkend. Een paar communicatietrainingen zijn aan te raden.
Mr D 28-05-2019

Dus totaal niet medewerkend

Astrid Agaso 28-05-2019

Vriendelijke bediening, adequaat geholpen.
Aflevering verliep vlot en werd op de hoogte gehouden via SMS en telefoon wanneer de transactie plaatsvond.

Marc 28-05-2019

Nette bezorging en netjes aangesloten.
Nette bezorgers ook prima werk geleverd. Dus helemaal te vreden hier top werk ga zo door !

Y van der Heijden 28-05-2019

Zijn in de winkel goed geholpen werd goed naar ons geluisterd wat we precies wilden weten hebben de aankoop gedaan.

prinssen 28-05-2019

Bedankt voor de keurige aflev ering van de wasmachine vriendelijke jongens die de machine hebben afgeleverd,gevraagd of ik nog vragen had,daarna de machine aangezet om de olie uit de leiding te verwijderen,toen onze bosch droger weer op de wasmachine gezet.

Willy 28-05-2019

Met BCC.
Daar kun je vooruit mee.
Hun service is prima.
Dat merk je weldra.
Dus kom naar BCC.
Dan ben je snel tevree!

Vien 28-05-2019

Heel goede service van de desbetreffende medewerker bij aankoop van een camcorder.

Kees 28-05-2019

Duidelijke shop met goede productomschrijvingen! Eenvoudig en snel bestelproces!

Wanda 28-05-2019

De winkel is overzichtelijk en ik was onder de indruk van de kennis van de verkoper.

lieneke 28-05-2019

door de deskundige hulp en vriendelijkheid van de verkopers ga ik er graag kopen .
Er is de verkopers niets te veel.

mvh 28-05-2019

zeer snelle levering, duidelijke taal, gewoon perfect. Ik heb hier bijna alles gekocht tv, audio en nu ook de telefoon, prijs-kwaliteitverhouding is perfect.

Ton 28-05-2019

Slecht opgeleid personeel in de winkel. Wisten niet wanneer bezorgkosten in rekening gebracht moest worden. Na 2e bezoek bestelling gedaan (twv 1450 euro), maar er kon geen bedankje vanaf.
Officiële reactie van BCC 29-05-2019

Beste Ton,

Wat vervelend om te horen dat dit is voorgevallen en jij hier nu geen goed gevoel aan over hebt gehouden. Wij zijn natuurlijk alle klanten dankbaar die iets bij ons kopen!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Susan 28-05-2019

Het personeel was geduldig, vriendelijk, nam de tijd, deskundig. Voelde me gehoord. En er is voldoende keuze in de winkel

Pieter 28-05-2019

Snel kontakt. Vriendelijke medewerkster. Zeer behulpzaam, zelfs uitleggen hoe ik makkelijk met de mobiel kan bellen en internetten tegelijk. Snelle levering ook. Echt een 10 waard !!

Sonailis 28-05-2019

Lekker duidelijk makkelijk en snel. Kon alles goed vinden. En de uitgebreide informatie over het product is heel handig. De levering is heel goed. Ook de bezorgers zijn heel aardig en behulpzaam.

Ron 28-05-2019

De site van BCC vind ik zeer duidelijk.
Daarbij de service en de snelheid van leveren snel en netjes.
Aflevering zeer netjes (je word 10 min van te voren gebeld) en indien nodig word alles voor je geplaatst en/of aangesloten.
Al met al TOP.

M. Vertrouw. 28-05-2019

Ik ben prima geholpen en geadviseerd met een mobiele telefoon die ik zocht. Het is een Samsung A6 geworden, Ik ben heel tevreden, met de kwalitijd prijs verhouding. De verkoper was vriendelijk en adeqaat en kwam zelf naar mij toe om te vragen of hij mij kon helpen, dat maak ik wel eens anders mee. Zeer tevreden een prettige winkel waar ik vaker koop.

Wesley 28-05-2019

Fijne overzichtelijke winkel, vaak direct geholpen door een deskundig persoon. Naast deskundig voelt het voor mij ook niet opdringerig aan om wat te moeten kopen, iets wat ik zelf heel prettig vind.

De "elders goedkoper is geld terug actie" werkt ook echt. Zelfs na het zien van een gelijkwaardig product mijn geld terug gekregen.

Rene 28-05-2019

Uitstekend geholpen en mensen met vakkennis! Uiterst correct! Goed overzichtelijk en gemakkelijk parkeren