Car 28-05-2019

BCC winkel Bergen op Zoom heeft me snel, goed en efficiënt geholpen met het uitzoeken van een senioren GSM. Vandaag even terug geweest aangezien we niet door de PIN code vraag kwamen. De BCC medewerker heeft me weer prima binnen 1 minuut geholpen. Niets dan lof.

Django Kuijper 28-05-2019

Verkoper kon veel informatie geven. Luisterde goed naar onze wensen. We kregen wel het idee, dat we met een professioneel verkoper te maken hadden.

HA 28-05-2019

Snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden met het bezorgen.
1 minpuntje de koelkast werd niet uitgepakt.

van Doremalen 28-05-2019

Vriendelijke medewerkers en een heel goed advies. Je geeft je wensen aan en zij zoeken daar een laptop bij.
Niet de duurste maar wat voor mij goed is

Ja, zeker weten 28-05-2019

De [klein]schaligheid van BCC vind ik aantrekkelijker dan bv concurrent. De persoonlijke benadering van klanten, hulpvaardigheid, deskundigheid en zeker ook meegaand met de laagste prijs zijn voor mij redenen om bij BCC te kopen.

J. Blokland 28-05-2019

Ik had voor mijn aankoop advies nodig en weet uit ervaring dat ik daar bij BCC op kan rekenen.
En dat bleek ook deze keer het geval

Gert-Jan Castelijns 27-05-2019

Ik ben op een prima, niet opdringerige manier voorzien van waardevolle informatie en advies bij het kopen van een printer.

Monique 27-05-2019

De winkel is mooi en netjes. Als je binnenkomt wordt je niet meteen aangevallen door een verkoper. Ze laten je rustig rondkijken en wachten af als je iets wilt vragen. Ze zijn er vriendelijk en behulpzaam. Er is van elk product genoeg keuze.

RikSamsungqseries 27-05-2019

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Verkoper kon veel vertellen over het verschil en voor-/nadelen van de televisie. Geen vraag was te moeilijk.

Alex 27-05-2019

Ik heb een leuke bestelling in de winkel gedaan. Ik kon het pakket niet meekrijgen op de scooter. Dus laten bezorgen. Vlekkeloos bezorgt met een welkome doos; 'Alsjeblieft je bestelling' WOW toch . en nu de inhoud nog, mijn mooie bestelling.

Rianne 27-05-2019

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Gedegen advies ontvangen over de diverse types Miele wasmachines. Mooie prijs / kwaliteit verhouding. Snelle levering.

Renate 27-05-2019

De mensen die hier werken weten waar ze over praten. Ze zijn eerlijk en denken met je mee.
Ze gaan voor de beste kwaliteit en niet voor het duurste artikel.
Ik werd snel geholpen, kortom top

Kitty Stuivenberg 27-05-2019

Ik ben afgelopen zondag bij de BCC op Buikslotermeerplein prima, vriendelijk en snel geholpen om keuze te maken en ben blij met mijn nieuw fototoestel.

Kico 27-05-2019

Bij BCC in Roosendaal ben ik vriendelijk geholpen. De verkoper nam de tijd en ik kreeg precies de informatie over het product waarnaar ik op zoek was met daarbij nog extra uitleg over de werking en hoe een koppeling te maken met andere apparaten. BCC garandeert ook de laagste prijs en omdat het product elder giedkoper geprijsd stond kreeg ik extra korting. Heb de winkel met een goed gevoel verlaten en weet zeker dat ik veel plezier aan mijn aankoop zal hebben. TOP!

Annette 27-05-2019

Goed geholpen met deskundig advies. Artikel wat niet op voorraad werd keurig thuisbezorgd.

Moniek 27-05-2019

De BCC site geeft duidelijke informatie en het bestelproces is duidelijk en snel. Onze oven werd de volgende dag al thuisbezorgd. Toen de oven toch niet paste (onze schuld, fout gemeten) konden we hem gewoon in de winkel retourneren en werd geld teruggestort. Geen gedoe met opsturen dus. Goed geregeld!

Rachel 27-05-2019

Had zaterdag een via internet een Proline koel-vriescombinatie besteld. Ik ging er van uit dat hij vandaag geleverd werd maar dat werd maandag de 4e. Nu heb ik met hun hulp een andere betere in huis staan. Deze stond in de winkel en ik woon achter de winkel, dus meteen gebracht en de oude meegegeven. Hij was wel 125 euro duurder, maar 7 jaar garantie. U begrijpt dat ik heel blij ben met het meedenken van de medewerkers. 😸

Netty 27-05-2019

Ik miste een doseerbakje in mijn 3 weken oude Samsung wasmachine. Samsung gebeld, en mij werd meegedeeld dat ik dit binnen 14 dagen had moeten melden...Nu moest ik het zelf bestellen via hun website en de kosten daarvan kwamen voor mijn eigen rekening! Het bedrag is het niet (€6,50) maar uit het oogpunt van klantvriendelijkheid en service vind ik dit een aanfluiting.BCC hierover gebeld en zonder enige moeite krijg ik het missende onderdeeltje alsnog KOSTELOOS nageleverd! Hier kan Samsung nog iets van leren! Met DANK aan BCC!!!

Jansen 27-05-2019

Na meerdere keren bij BCC Deventer verlekkerd hebben gekeken voor een nieuwe tv heb ik bewust voor BCC gekozen IPV een goedkopere webwinkel. Goede service en deskundig advies kosten nu eenmaal meer dan enkel een leveren van een tv en klaar. BCC is me daarbij wel tegemoet gekomen door hun prijs te matchen met die van een directe concurrent.

Ben Lenig 27-05-2019

Mijn vrouw heeft de folder van BCC doorgenomen en zag daarin interessante aanbiedingen, dit, terwijl wij al.een tijdje aan het oriënteren zijn voor de aankoop van een nieuwe tv. Aangezien wij wonen in Heerhugowaard, was de stap.en keuze naar BCC Alkmaar de voor de hand liggende keuze. We zijn eerder ook bij Mediamarkt geweest en wij vinden dat allemaal erg overweldigend. Bij BCC Alkmaar heerst minder chaos, meer overzicht. We werden geholpen door een stagiair genaamd Nur, een vlotte jongen van 16 met behoorlijk veel kennis en geen moeite met het benaderen van klanten. Hij heeft ons uitvoerig geholpen en geadviseerd, uiteindelijk hebben we tot aankoop besloten en een goede deal gekregen op een toch al goede aanbieding. Fijn dat we gehoord worden en dat er ruimte is om te onderhandelen. Vriendelijke en ter zake kundige personen runnen daar de BCC. Natuurlijk moet er verkocht worden, maar we zijn geenszins onder druk gezet. We.zijn blij met de aankoop en hebben er een positief gevoel over., gr. Ben Lenig

Wilma 27-05-2019

Snelle levering en een uitstekende service!
Ik heb online een Miele stofzuiger gekocht en gratis ook bezorgd.
Heel attent: een mailtje dat ik de factuur goed moet bewaren! weet je wel, maar toch.
Ben al jaren klant bij BCC en altijd prettige ervaringen gehad.
Ook geen gezeur met omruilen of retour.

C brouwer 27-05-2019

Voldoende service, werd fatsoenlijk gedag gezegd en aangesproken. Er is gevraagd of ik hulp nodig had,maar heb ook de ruimte gehad om zelf even een ronde te doen.

I. Weiberg 27-05-2019

De leuke, prompte behandeling die wij hebben mogen ervaren in de winkel.
Aangevuld met het nakomen van alle afspraken, vooral wat de aflevering betreft.

Rb 27-05-2019

Grote winkel, alles goed zichtbaar in de winkel! Personeel is vriendelijk en behulpzaam! Ben ook goed geadviseerd over de aankoop!

M. Van der Glas 27-05-2019

BCC is voor mij vanaf het ontstaan een vertrouwd begrip met goede service en concurrerend,

Hans 27-05-2019

Goed advies gekregen. Er werd aandacht besteed aan de vragen die ik had. Uitleg was goed zodat ik thuis geen probleem had met installeren.

Peter 27-05-2019

We gaan eigenlijk altijd naar BCC. Goede service en vriendelijke medewerkers. Een wasmachine en een 2 tv's gekocht bij BCC.

Jan Dirkx 27-05-2019

Wij zijn door uw medewerker xxx op een bijzonder vriendelijke en deskundige wijze geadviseerd.

Hans Wikke 27-05-2019

Normaliter ben ik niet zolang in een winkel omdat ik het wel snel heb gezien, maar . . . voor BCC maak ik een uitzondering. Bij het kopen van een tablet heb ik een zeer professionele uitleg gekregen, de verkoper heeft de verschillen in diverse tablet's erg goed uitgelegd, ik heb dit als heel prettig ervaren en ben als een tevreden klant met een Samsung tablet huiswaarts gegaan. Dank aan de medewerkers van BCC.

Baak 27-05-2019

Gekocht fototoestel,prima geholpen goede uitleg gehad en zeer belangrijk de keus aan ons gelaten wat voor ons wenselijk is prima winkel.

Robert 27-05-2019

Goed overzicht van de site en het product. Snelle levering en op de dag wat mij het beste uit kwam. Werd netjes bezorgd door DHL en was keurig verpakt.

Lucy 27-05-2019

De verkoper heeft verstand van het gekochte artikel ( een fitbit charge 3) en hij kan op al mijn vragen antwoord geven.
Bovendien heeft BCC laagste prijsgarantie en de prijs is inderdaad naar een lager bedrag aangepast, heel fijn!

Daisy 27-05-2019

Vriendelijke bezorgers en installateurs goede service en alles werkte meteen en goed.
Ben zeer tevreden met hun service...

Anja 27-05-2019

Het is een vriendelijke winkel goede service goede uitleg en fijne klantvriendelijkheid raad het zeker aan

Judy 27-05-2019

Meerdere malen bij BCC producten gekocht, goede service, ook qua omruiling fabrieksfout in product, vriendelijk en behulpzaam personeel.

D.Gedink 27-05-2019

Prettige bediening en makkelijk bereikbaar, ook met de auto. Uitgebreid assortiment.

Rolf 27-05-2019

BCC Breda is een fijne winkel waarbij je snel en kundig geholpen wordt. Voor deze aankoop heb ik van te voren een reservering geplaatst en heb het bestelde product snel op kunnen halen aan de kassa. Tevens werd ik voorzien van de laagste prijs door de laagste prijs garantie. Mooi dat dat zo kan! Bedankt voor de service!

F.Kuijper 27-05-2019

Heel vriendelijk geholpen,en goed geinformeerd,omtrent aankoop draadloze steelstofzuiger.

Paulina 27-05-2019

BCC heeft een groot aanbod met nuttige productrecensies. De levering is altijd snel.

Jeroen 27-05-2019

Door een interne fout kon mijn koelkast niet geleverd worden, dat werd pas op de leverdatum bekend. Erg vervelend en slecht van de betreffende medewerker die mij niet terugbelde na dit wel beloofd te hebben. Na een appje heeft medewerker xxx mij zeer correct en snel geholpen aan een zeer passende oplossing incl excuses.

Fam ,P.C. Visser 27-05-2019

Wat wij al jaren zo goed vinden aan BCC ik heb het hier over de vestiging Spijkenisse is de altijd goede zorg als het op garantie aankomt.
Daarom wordt echt alles waar een stekker aanzit altijd aangeschaft bij BCC.
Altijd een goed en eerlijk advies of het nu gaat om witgoed of electronica het kan niet beter.We zijn klant van het eerste uur bij deze vestiging en dat blijft zeker te weten ook in de toekomst zo.
Top!!

Suze 27-05-2019

Vriendelijke mannen goede services
Bellen of ze over 5 min al mogen komen dus uurtje in totaal eerder
Alles netjes neergezet en oude machine meegenomen

Jose Heemskerk 27-05-2019

Ik word bij de bcc altijd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan door de medwwerkers. Ze beschikken over veel deskundigheid en kunnen altijd mijn vragen beantwoorden. Ik heb al veel spullen gekocht bij de bcc. Kortom een fijne winkel.

mielcouvee 27-05-2019

Ik had besloten om mijn keuken te renoveren , maar het was erg jammer de kasten en lades te vervangen voor een nieuwe keuken. Hij zag er perfect uit na grondig opruimen en schoonmaken. De keuken volledig voorzien van nieuwe en moderne apparatuur en gemonteerd door mensen van BCC. Ik ben heel tevreden over hun kundigheid en service. Bcc is een echte aanrader om mensen te helpen met raad en daad en ook als ze twee linkerhanden hebben. Ik wil BCC hiervoor bedanken en nu ben ik heel blij met mijn gerenoveerde keuken.

May 27-05-2019

Ontzettende goede en vriendelijke service zowel in de winkel als online! Snelle bezorging. Op zondag, in de middag, besteld en de volgende dag, begin van de middag, in huis. Zeer tevreden!

Martin 27-05-2019

Vriendelijke jongens, belden netjes dat zij iets later kwamen dan gepland. Op mijn verzoek dr koelkast ook in dr kelder gezet.

Cees 27-05-2019

Jammer dat de was/droger combinatie als het ware binnen gegooid werd. Geen tijd om fatsoenlijk op een console te plaatsen. Dit was wel afgesproken met de verkoper en vermeld op de leverings bon. Uiteindelijk toch geplaatst na mijn opmerking "neem alles maar terug".
Officiële reactie van BCC 28-05-2019

Beste Cees,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging op deze manier is verlopen belofte maakt tenslotte schuld, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Chantal 27-05-2019

Bestellen gaat makkelijk, contact met de klantenservice verliep prima! Ik heb het adres laten wijzigen, was geen probleem.
Keurig een e-mail waarin staat in welk tijdsblok je de bestelling kunt verwachten en een sms. Ook belde ze dat het druk was op de weg en het later werd. Nog een keer om te zeggen dat ze er in een half uur waren. En ik vroeg of ze het pakket in de auto wilden leggen, ook dat was een kleine moeite.

Lau 27-05-2019

Ideaal om gewoon nog naar de winkel te kunnen. In de prijsvergelijk met online aanbieders was BCC ook nog de goedkoopste.
Het product lag op voorraad waardoor ik niet een dag hoefde te wachten en thuis hoefde te blijven.

Corne filius 27-05-2019

Ik heb hier 2 artikelen gekocht en ben heel blij met het advies wat mij gegeven werd door de medewerker en de bezorging was ook zoals afgesproken.