Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anneke 18-12-2020

Ik ga graag naar deze BCC winkel .
Vriendelijk personeel en deskundige adviezen .

Beste Anneke,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Frank 18-12-2020

Reeds meerdere aankopen gedaan bij BCC. O.a. 3 LG tv en zonet een laptop. De tv's aangekocht bij BCC Middelburg. Prima voorlichting en achteraf service. Een pro is de mogelijkheid om een verzekering af te sluiten voor verlenging garantieperiode. Ik heb ervaren dat dit zonder problemen wordt uitgevoerd. Ook web bestellingen worden op tijd uitgevoerd. BCC heeft mijn vertrouwen volledig gewonnen.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Appie 18-12-2020

Duidelijk en goed advies betreffende de machine en evt aan te schaffen accessoires. Ondanks leveringsproblemen bij de leverancier/importeur toch een machine op korte termijn kunnen aanleveren.

Beste Appie,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop.

Mirella 18-12-2020

Duidelijke omschrijving van het product. Snelle en correcte levering. Mooie prijs

Beste Mirella,

Marie-louise 18-12-2020

Ze staan je vriendelijk te woord en nemen de tijd. Service is uitstekend!
De slogan low prices, high sevice is klopt mijn inziens.

Beste Marie-louise,

Wesley 18-12-2020

Prima webshop, duidelijke omschrijvingen van de producten, snelle levering ondanks de covid-perikelen.

Beste Wesley,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

Cees 18-12-2020

Het is een vreemde tijd maar de website werkt prima en het afhalen bij het DHL ophaalpunten ging snel en goed.

Beste Cees,

Bedankt voor jouw review over onze website en de afhaalservice.

Danny 18-12-2020

Ik heb een super levering gehad bij BCC. Ik heb mijn Sony Bravia in de late avond van dinsdag besteld, alles was zo geregeld via hun webshop. Ik heb voor een aflevering op donderdag gekozen, je krijgt overal netjes een bevestiging van en de avond voor de levering krijg je een e-mail en een sms met de tijd van levering ( bij mij tussen 13:00-15:00 ) Op de dag zelf krijg je netjes een kwartier voor ze arriveren een telefoontje dat ze onderweg zijn. Voor de rest netjes afgeleverd tot in huis zoals afgesproken, daarnaast vroeg de chauffeur of hij mijn oude tv mee moest nemen ook al had ik dit niet aangegeven. Erg vriendelijke service en zou BCC zeker aanraden om uw elektronische spullen te bestellen.

Beste Danny,

Bedankt voor jouw review over onze services bij levering. Veel plezier met de aankoop!

Margreet 17-12-2020

Snel gevonden wat ik zocht. Eenvoudig besteld met bevestiging per mail en supersnelle levering voor de tijd van het jaar.

Beste Margreet,

Nicmar 17-12-2020

Heerlijk, een winkel met deskundig personeel. Kundig en niet opdringerig.
Andere machine gekocht dan het type dat ik via internet had geselecteerd, puur op basis van bruikbare praktische adviezen van de verkoper.
Ook de levering en aansluiting van de wasmachine was perfect en het oude apparaat is meteen meegenomen.

Beste Nicmar,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze deskundige verkoopmedewerker en bezorgservice.

AvV 17-12-2020

website die bood wat ik zocht
duidelijke site
vlot proces van bestellen en bezorgen

Beste AvV,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website.

Hans 17-12-2020

Ik was op zoek naar een kruimeldief van AEG omdat ik daar goede ervaringen mee heb. Nu de winkels sinds 15 december dicht zijn, ben ik online op zoek gegaan en kwam via de chatfunctie uit bij BCC Barendrecht. (ik woon in Den Haag) De betreffende medewerker heeft me prima geholpen en mijn vragen serieus beantwoord. Ook heeft hij de online bestelling top afgehandeld. Ik hoofde alleen maar op een in een toegestuurd mailtje op de betaallink te klikken en kon via iDeal betalen. En tot mijn verrassing had ik het product ondanks de kerstdrukte de volgende dag in huis. Super gedaan en een blije klant!

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze online service en snelle levering.

Danny S. 17-12-2020

Zeer duidelijke site, goed te vinden wat ik zoek en een snelle levering naast een scherpe prijs waar vele andere aanbieders ruimschoots boven zitten!

Beste Danny S.,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Patries_ke 17-12-2020

Ondanks de corona en feestdagen drukte onze bestelling de dag erna geleverd.
Top!

Beste Patries_ke,

Dirk 17-12-2020

Levering ondanks de corona toch snel (2 werkdagen) . T&T code is een plus. Ik had een game besteld, die werd per pakketpost verzonden terwijl deze ook makkelijk door de brievenbus past.

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw review en feedback.

V. Huisman 17-12-2020

Goede prijs, op voorraad, makkelijk en snel te bestellen en correcte levering (op tijd).

Beste V. Huisman,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak.

BBC via Bol.Com 17-12-2020

Op oudere leeftijd (en mede nu door de corona)is het heel fijn dat je zo on Line kunt bestellen en het is NIET ekstra duur wat je wel zou verwachten omdat het toch veel meer werk is

Nicole 17-12-2020

Via de website van BCC heb ik een nieuwe stofzuiger gekocht. BCC heeft een zeer overzichtelijke site met handige filterfuncties waardoor ik snel de voor mij meest geschikte stofzuiger kon vinden. De bestelling verliep dan ook soepel. Na de bestelling liet BCC mij per email weten wanneer ik mijn product kon ontvangen. Ondanks de kerstdrukte had ik mijn bestelling snel en op de afgesproken datum in huis. Top! Volgende keer bestel ik weer bij BCC!

Beste Nicole,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Graag tot de volgende keer!

Anoniem 17-12-2020

Gisteren een mooie gameheadset gekocht, vandaag binnen gekregen.
Top, deels betaald met VVV bon en deels via de bank. Mooi dat het zo kan.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze service en snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Hedwig 17-12-2020

Gisteren besteld en binnen 24 uur geleverd. Niet verwacht, doordat velen nu online gaan bestellen. Super blij, kado op tijd binnen.

Beste Hedwig,

Morris 17-12-2020

Ik ben echt super blij met mijn nieuwe MacBook! Deze laptop werkt ontzettend snel en is geschikt voor zware taken. Ik heb de goedkoopste variant gekocht (256 GB, 8 GB RAM), en die werkt uitstekend. Wel jammer dat er geen ventilatiesysteem inzit, maar die zal ik toch niet vaak nodig hebben.

Ik kocht de taptop bij BCC omdat het product hier het goedkoopst was, en omdat deze winkel een betrouwbaar imago heeft.
Ook de service van BCC was in orde. De bestelling kwam op de ingeplande bezorgdatum. Ook hielden ze me via mail op de hoogte van de status van de bestelling.

Beste Morris,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de aankoop!

Beste prijs en uitstekende, snelle service 17-12-2020

Ik heb bij BCC een Chromebook besteld voor mijn kinderen. Zoals BCC op hun site belooft, had ik inderdaad binnen 1 uur (om precies te zijn, veel sneller zelfs: na 33 minuten) een bevestiging dat mijn bestelling klaar was om af te halen in de door mij aangegeven winkel. Omdat ik kort vóór sluitingstijd had besteld en graag dezelfde dag nog mijn bestelling in handen wilde hebben, heb ik kort na het bestelmoment met de klantenservice gebeld om de orderstatus na te vragen. Ik ben keurig geholpen door een medewerker uit een filiaal in Den Bosch – terwijl mijn order geplaatst was bij BCC Beverwijk. Dit getuigt van een goed georganiseerde organisatie die slim gebruik maakt van hun personeel. De kostenbesparingen van dit soort efficiëntie zie je terug in de prijs: BCC was namelijk de goedkoopste verkoper van het product in kwestie. Er valt aan hun manier van zakendoen weinig aan te merken, maar één verbeterpuntje zou zijn dat je klanten zelf, via een portaal, inzicht geeft in de realtime status van hun order, zoals je dat soms ook kan bij bezorgingen van eten of pakketpost.

Beste,

Bedankt voor jouw review en feedback over onze snelle afhaalservice.

HaraldTomba 17-12-2020

Nespresso Mini besteld voor mijn ouders. Bestelling via de webshop was duidelijk en ging snel. Net als de levering, binnen 24 uur geleverd door DHL. Was even onduidelijk omdat mijn bestelling niet terug te vinden was in mijn BCC account. Na contact via Facebook Messenger met de BCC Klantenservice werd dit meteen rechtgezet. Keurig en snel.

Beste HaraldTomba,

Bedankt voor jouw review over de snelle leverring.

Shalabh 17-12-2020

Very nice display of articles. Friendly customer service, where they help you to find the product which suits your requirements..

Dear Shalabh,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

Hans Rijn 17-12-2020

Ook in Coronatijd shoppen via internet op de BCC site en afhalen in het dichtstbijzijnde filiaal.
Geweldig goed geregeld en 100% coronaproof.

Beste Hans Rijn,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Ries 17-12-2020

Ik kies voor BCC, omdat men net iets meer service biedt dan andere concurrerende winkels voor dezelfde prijs.

Beste Ries,

Luciano 17-12-2020

Goede leveringen en makkelijk te bestellen tegen een aangename prijs.
Ook fijn dat je op de hoogte word gehouden via de mail wat betreft je bestelling.

Volgende aankoop zeker weer bij BCC👍🏾

Beste Luciano,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Ruud 17-12-2020

Waterfilters voor mijn Jura espresso apparaat besteld. Snel gevonden op de website, besteld en op de afgesproken tijd geleverd.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Denise Reid 17-12-2020

Zeer georganiseerde website. Snelle levering!

Prijs en kwaliteit ook zeer professioneel!

Beste Denise Reid,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Elianne 17-12-2020

Vooral zeer goede communicatie.
En heel handig dat je je bestelling op kunt halen.

Beste Elianne,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Noura 17-12-2020

Levering en product goed. Betalen lastiger, we hadden een cadeau bon, dit ging niet helemaal goed, hierdoor 24 uur moeten wachten totdat we weer konden proberen. Webshop en klantenservice hielpen wel en waren zelfs 's avonds bereikbaar. Prijs was ook goed.

Beste Noura,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Eva 17-12-2020

Erg snel bezorgd. Veel keuze en een hoop aanbiedingen. Personeel was ook erg aardig. Wel vind ik de prijs voor het plaatsen bijvoorbeeld wel duur, bij appartementen zonder lift brengen ze het tot de 4e verdieping maar als ik het naar zolder wil hebben ben ik minimaal €20 kwijt. Daar kunnen ze nog wel pluspuntjes op verdienen. Misschien ook leuk om een soort spaarpunten te hanteren voor extra kortingen ofzo?

Beste Eva,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Leen Nagtegaal 17-12-2020

Prima geholpen met een zeer duidelijk advies waarom de een wel en de ander niet met al zijn voor en nadelen.

Beste Leen Nagtegaal,

Bedankt voor jouw review over de gegeven adviezen.

Jolanda Boon 17-12-2020

Fijne ruim opgezette winkel om langs te gaan, dicht bij huis. We zijn op een prettige ( lees: niet opdringende ) vakkundige manier geholpen met de kennis en kunde van de verkoper. Er wordt rekening gehouden met de corona maatregelen dmv handgel bij binnenkomst en door het dragen van faceshields. Op dit moment genieten we enorm van ons nieuw aangekochte tv.

Beste Jolanda Boon,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Ria 17-12-2020

Prima online winkel en keurig optijd bezorgd. Ben blij met het nieuwe apparaat

Beste Ria,

Sue van Gemeren 17-12-2020

Super service. Snel besteld en afgeleverd. E-mail en sms met bezorgtijdstip. Ook 10 minuten voor het bezorgen wordt gebeld. Ik ben al 10 jaar klant bij BCC, en ben wel tevreden met alles.

Beste Sue van Gemeren,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Danny 17-12-2020

Geweldige service, zeer blij dat ik mijn bestelling al na één uur af kan halen in de bcc bij het DHL service punt. Echt fantastisch bij alle andere winkels had ik hem op z'n vroegst morgen thuis gehad vanwege de lockdown.
Top service !

Beste Danny,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

G.P. Fohr 17-12-2020

Na een online bestelling van een Oehlbach Powersocket die ik de daaropvolgende dag in de BCC vestiging in Vlaardingen kon afhalen, bleek dat de vestiging gesloten was door de door de regering afgekondigde Coronamaatregelen . Na telefonisch contact met de Consumentenservice werd ik in staat gesteld , om via mail direct met de vestiging te communiceren . Er kwam snel antwoord: ik kon alsnog mijn bestelling afhalen. Klasse!

Beste G.P. Fohr,

Bedankt voor jouw review over de afhaalservice bij onze vestiging.

Bram 17-12-2020

Goede betrouwbare service. Ik heb een vaatwasser gekocht online, deze was gewoon op voorraad en ik kon zelf meteen de beschikbare dagen voor installatie zien. Ze namen goed contact op voor een tijdslot van 2 uur en hielden zich hier ook netjes aan. Het was allemaal snel en soepel.

Beste Bram,

PS 17-12-2020

Wat een negatieve ervaring met BCC!

Maandag 14 december 2020 een Samsung televisie gekocht via de webshop.
Een mooie aanbieding dus bestellen en betalen.
Ontvang een keurige bevestigingsmail en een mail m.b.t. leveringsdatum.
Tot zover klopt alles totdat 2 uur voor moment van afleveren de telefoon gaat:
BCC,
Een zeer zakelijke dame die aangeeft dat het artikel niet geleverd kan en gaat worden.
Mag een alternatief kiezen of geld retour.
Oorzaak: voorraad webshop en daadwerkelijke voorraad lopen niet synchroon.
Wanneer je bij BCC iets koopt weet je dus niet of het echt geleverd gaat worden.
Helaas probeert de ijskoningin van de sales ordermanagement deze manier van zaken doen te rechtvaardigen.
Kan gebeuren toch?
Als slot, Daar waar de klant direct dient te betalen (heel normaal) doet BCC er minimaal 7 werkdagen over om een bedrag te restitueren.
Al met al een bijzonder negatieve ervaring met BBC.
De wijze van verkoop, een ongeloofwaardige motivatie waarom niet te leveren en de tijdsduur terugstorten van het reeds betaalde bedrag.
Jammer maar er zijn voldoende serieuzere concurrenten dan BCC.
Geen volgende keer meer.

Beste PS,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We begrijpen dat dit een enorme teleurstelling is. Kun je het ordernummer doorgeven? We komen graag met je in contact.

PS 18-12-2020

Goedemorgen team BCC,

Sportief dat jullie contact opnemen.
Het betreft ordernummer 202012-00451197166
Artikel: Samsung 4K Ultra HD TV QE49Q80T (2020) Outlet.

met vriendelijke groet,
Peter.

Beste Peter,

Fijn dat we elkaar zojuist hebben gesproken, de situatie hebben besproken en het nu naar tevredenheid is opgelost.

Alvast fijne feestdagen gewenst!

René 17-12-2020

Om lange wachttijden en drukte te vermijden op 5 december 's-morgens een HDMI kabel besteld van 5 meter. in verband met corona hebben we via internet (laptop gekoppeld aan de woonkamer televisie) er voor gekozen om gegarandeerd storingsvrije verbinding te hebben met andere familieleden zodat we zo coronasafe St. Nicolaas konden vieren.
Artikel was op voorraad en lag net jes bij de balie op me te wachten.

Beste René,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Marcel 17-12-2020

Ik kwam mijn koptelefoon afhalen die ik al via een overschrijving betaald had, volgens de instructies in de BCC lockdown mail. De verkoper kon echter niet zien of het geld al binnen was. Hij heeft de moeite genomen om dat zelf te checken bij de financiële afdeling van BCC zodat ik m gewoon kon meenemen. Heel fijn!

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

TF 17-12-2020

Alles top in orde. Op tijd geleverd ondanks covid en kerst drukte, heel blij mee!

Beste TF,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Diaan 17-12-2020

Mooie laptop ,lekker snel
Ik moet zelf wel werken met een muis dat ik dat fijner vind
Maar ik raad zeker deze laptop aan .

Beste Diaan,

Jerry kooring 17-12-2020

Erg prettig en kundig geholpen. Er werd echte naar onze wensen geluisterd en gekenen wat we nodig hadden.

Beste Jerry kooring,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze vriendelijke medewerkers.

René 17-12-2020

Makkelijk om tijdens de lockdown (en langere periode ervoor van quarantaine) de onderhoudsmiddelen voor de koffiemachine thuis gestuurd te krijgen.

Beste René,

Bedankt voor jouw review.

Patricia 16-12-2020

Duidelijke uitleg bij producten, snelle levering ondanks drukte (door Kerst en Corona), product is zorgvuldig verpakt, duidelijke instructie bij evt. retourneren.

Beste Patricia,

Koos en Henny Boeren 16-12-2020

Het bestelde was in voorraad. De bestelling ging makkelijk. Ook de track en tracé was correct. Het bestelde is keurig afgeleverd.

Beste Koos en Henny Boeren,

Bedankt voor jullie review.

Davy 16-12-2020

Een fijne overzichtelijke shop. Duidelijke informatie omtrent producten en niet geheel onbelangrijk scherpe prijzen.
De levering was zeer snel. Kortom een zeer tevreden klant in deze uitzonderlijke tijden.
BCC high service low price voor mij klopt het helemaal.

Beste Davy,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

Frank777 16-12-2020

Vanwege de corona online bij BCC gekocht. Snel geleverd en super tevreden over de service! Thanks BCC, ga zo door!

Beste Frank777,