M. Sonnleitner 30-05-2019

Klant vriendelijkheid en kennis van zaken staat op een hoog niveau.
Personeel geeft goed advies en denk met de klant mee

Irma huijbregts 30-05-2019

De service waar jullie z’on reclame mee maken ,hebben ze in mijn geval niet waar kunnen maken
Ik kwam afgelopen week in de vestiging Tilburg met probleem met mijn afstandbediening van de tv
Het enige wat ze konden opmerken was dat het een oud apparaat was en geen nieuw exemplaar konden bestellen

Electroworld van Hezik in de Oerlestraat had meer aandacht hiervoor
Met een kleine ingreep deed de afstandbediening het weer en ,dan bedoel ik niet het vervangen van batterijen, en was het probleem verholpen.
The big service gaat in dit geval naar deze winkel
Ik heb deze mijnheer dan ook verteld dat ik zeker terug zou komen bij hem in de winkel👍👌

Bob Lamb 30-05-2019

Alles goed geregeld en op tijd geleverd ben heel blij mee goed service.wil zeker nogbijj BCC kopen.

jails 30-05-2019

makkelijk simpel te bestellen snel geleverd ook zeer netjes geleverd ... bezorgers mochten wel wat vriendelijker maar komt vast door de ramadam... goede snele service

David 30-05-2019

Prima service in de winkel en goede wasmachine gekocht. Bij levering ging het mis, de water afvoerslang was te groot de buis waar die in moest dus de bezorgers konden hem niet aansluiten. Er zou contact met me opgenomen worden door de klantenservice om een monteur te sturen die de slang kon vervangen voor de juiste. Volgende dag voor de zekerheid zelf maar gebeld en naar natuurlijk wist de klantenservice van niets. Ze zouden contact opnemen met de bezorgers en mij terugbellen. Zijn nu ruim 2 weken verder en wacht nog steeds op hun telefoontje. Ik heb uiteindelijk mijn eigen klusjesman ingehuurd dus ik kan nu wassen maar niet door BCC. Zeer slecht service of liever gezegd geen service!
Officiële reactie van BCC 31-05-2019

Beste David,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging op deze manier is verlopen belofte maakt tenslotte schuld, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Hooft 30-05-2019

Het persoonlijke advies in de winkel en de efficiëntie bestelling via de website is de manier van winkelen. Binnen 24 uur vond de levering plaats. Kortom dik tevreden.

Corrie 30-05-2019

Ga meestal naar hetzelfde filiaal, in Muiden, daar worden wij altijd perfect geholpen.

Ersin 30-05-2019

Schitterende vestiging in Barendrecht met ruime en gratis parkeergelegenheid. Zeer vriendelijk personeel die uitgebreid de tijd voor je neemt en op al je vragen eerlijk en zo goed mogelijk antwoord geeft. Personeel denkt ook mee met je als klant zodat je aankoop het beste is die bij je past ! Klant is koning die service ervaar je bij de deur uitgaan van deze vestiging !
Dylan hartelijk dank !

A van Meel 30-05-2019

na uitgelegd te hebben wat ik nodig had , kon de medewerker mij met de juiste beslissing helpen, ik ben blij met deze keuze ,
Ook adviseerde de medewerker mij op een goede virusscanner , deze heb ik ook gelijk meegenomen
een super winkel met zijn medewerkes

Henk 30-05-2019

De winkel is ruim en overzichtelijk ingedeeld.
Zijn bovendien zeer goed en uitvoerig ingelicht door de aanwezige medewerker.
Dus gewoon prima.

myra stok 30-05-2019

heb voor deze webshop gekozen omdat het goedkoop was en goede service en snel hou ik van en bij afleveting maken ze het nog waar ook je wordt 10 minuten van te voren gebeld ,de bezorgers super vriendelijk en behulpzaam ,sjapoo hoor.

Harrie 30-05-2019

Vaker bij BCC aankopen gedaan. Altijd vriendelijk en deskundig personeel. Ruime keuze en onze recente aankoop een nieuwe wasdroger, snel bezorgd en geïnstalleerd door zeer behulpzame vriendelijke heren. Top

Brigitte 30-05-2019

Omdat wat ik graag wilde hebben niet op voorraad was in de winkel in mijn woonplaats, heb ik het artikel besteld in de webshop. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van het proces en ik had mijn pakketje de volgende dag gewoon netjes in huis

Jannie 30-05-2019

De koop was snel rond. Alleen duurde even voor de verkoper kwam helpen. Verkoper liet geen alternatieven zien om te vergelijken en helaas was testen ook niet mogelijk

Peter de Haan 30-05-2019

De heer Popta van BCC Megastores te Den Haag heeft ons weer voortreffelijk geholpen met aankoop van staaf mixer en magnetron, net als 2 jaar geleden toen we bij hem een Siemens afwasmachine kochten. Hulde!

Marloes 30-05-2019

Afgelopen zaterdag een laptop gekocht van Lenovo.
Ik heb uitstekend geholpen en heb goed advies gekregen.
Tevreden klant!

Ron 30-05-2019

Werd super snel geholpen en kreeg meteen het juiste advies van iemand die er ook echt verstand van had. Wees me zelfs om via de winkel een product online te laten bestellen en dat scheelde me €20,00.

Peter 29-05-2019

Goede service, en absoluut gekwalificeerd personeel. Ze hebben verstand van zaken. Zeer aan te bevelen

L 29-05-2019

Bij de BCC in Veghel, krijg ik hulp met mijn vragen, advies en goede service. Ik ga daar graag om te shoppen. Ik vind een personelijke advies beter dan wat ik online moet zoeken.

P.Timmermans 29-05-2019

Wij beoordelen deze winkel van bcc venray met een 10 omdat wij bij alle aankopen die we daar gedaan hebben,heel goed geholpen zijn.En altijd een goede uitleg zeer tevreden.

Trijnus 29-05-2019

Super snelle levering, ik had de wasmachine ergens anders goedkoper gezien en de prijs werd direct aangepast. Ook de installatie was professioneel, aardig en behulpzaam.

Sharon Duursma 29-05-2019

Na online te lezen over het product zag ik via de site dat het in de vestiging in Leeuwarden op voorraad was. Ter plekke begon ik toch wat te twijfelen dus ben nog even geholpen door de vriendelijke medewerkers. Ook de vrouw bij de kassa was erg aardig en enthousiast. Ik twijfelde of iets inbegrepen was en toen werd de doos voorzichtig voor me open gemaakt bij de kassa om te kijken. Ik kan iedereen aanraden toch eens wat minder vaak online te bestellen en gewoon weer eens in de winkel langs te gaan ;)

Piet van den Kieboom 29-05-2019

Al meer dan 15 jaar uiterst aangename en nuttige ervaringen. Geduldige en vakkundige medewerkers die ookaltijd goede adviezen gaven.

Sandra 29-05-2019

Winkel prima in orde.
Op de route van andere winkels. Waar ik moest zijn.
BCC Muiden ( maxis ).
Verkoper was vriendelijk, duidelijk, eerlijk, antonsiast in zijn werk en legte alles goed uit over de HP printer die ik bij deze filiaal heb gekocht. Ik ben zeer tevreden over deze ervaring bijdeze fikiaal.

Juriienne 29-05-2019

Ben goed geholpen ondanks dat ik de televisie al uitgekozen had op internet van bcc.

Omabijdetijd 29-05-2019

Duidelijk, heel goed te vinden, nuttige info bij gezochte apparaat. Goede en zeer behulpzame verkoper/adviseur. Prijsstelling zeer concurrerend.

Jacques 29-05-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat de verkoper een zodanig goed advies gaf waardoor ik mijn koopwensen heb bijgesteld. Dan denk je toch daar heb ik wat aan. Ook de service, bezorging en installatie is gewoon helemaal goed. U kunt het ook ervaren! Pluim.

BCC Vlaardingen 29-05-2019

Prettige winkel even rustig rond kunnen kijken voor er een verkoper vroeg of wil het konden vinden.wij zijn goed geadviseerd en tevreden geslaagd

Jan 29-05-2019

Zeer goed geholpen door de medewerkers en goed kennis van producten , echt een aanrader om bij BCC zaken te doen.

Erik 29-05-2019

Het koffiezetapparaat was keurig ingepakt en een snelle levering zonder problemen. Enige minpuntje is dat er geen info was gegeven over de €30.- koffie korting

Angelique 29-05-2019

Snel in huis, ook met bezorgen via DHL de mogelijkheid om je oude apparaat mee terug te geven.
In de ochtend een mail in welk tijdsbestek ze zouden leveren. Fijn dat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten wachten.
Volgende keer bestel ik zeker weer online. Met een drukke baan en kinderen weinig tijd om naar de fysieke winkel te gaan. Dit is echt een ideale oplossing.

Luck 29-05-2019

Goed bedrijf, en artikelen verkoopen wat wij graag wilden hebben. Site is gebruik vriendelijk, ook leuke kortingen. Personeel legt alles uiten erg vriendelijk.

Wicher Folkers 29-05-2019

Mijn bezoek aan de BCC in Hengelo is uiterdt goed bevallen. Het personeel was erg vriendelijk en zeker niet opdringerig zoals je wel vaker ziet in veel winkels.
De kennis van de medewerkster heeft mij erg geholpen met het maken van mijn keuze. Ook wees ze mij nog op een ander voordeel in de winkel die ik bekeken heb. Dat is uiteindelijk positief afgerond.
Ik beveel BCC Hengelo bij iedereen aan.

Leo Sewalt 29-05-2019

Deze shop is dichtbij dus goed bereikbaar en je wordt er goed geholpen.
Daarbij was de prijs aantrekkelijk.i

Lijn 29-05-2019

De door mij bestelde staafmixer was snel geleverd (dag na bestelling). Ben blij met mijn aankoop. Doos was wat groot voor een staafmixer :)

Kvb 29-05-2019

Vriendelijke en kundige medewerkers, nemen de tijd voor je en zijn goed op de hoogte van hun producten

Manon 29-05-2019

Produkt snel gevonden op de site. De volgende dag geleverd, geen verzendkosten

Penco Mediation 29-05-2019

service gericht en meedenkend. Wat we noemen de extra stap..waardoor er een passende oplossing wordt gevonden.

Therese 29-05-2019

Altijd scherp geprijsd en goede service. Laptop gekocht en alles werd tegen een scherpe prijs geïnstalleerd, gebruiksklaar de winkel uit!

Rob Verhaeg 29-05-2019

Een hele snelle levering en duidelijkheid over je bestelling, wanneer die komt en hoelaat die komt.

Adriaan 29-05-2019

Mooie, overzichtelijke winkel, vriendelijk, vakkundig en behulpzaam personeel

Anne 29-05-2019

goede service en snelle levering. Mooi product en vergelijkbare prijzen. voordeel je kunt betalen met vvv cadeaukaart

M Fokker 29-05-2019

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat die in de buurt is en er al goede ervaring mee had. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel die niets opdringen, als klant maak jij je eigen keuze en krijg je hier alle tijd voor.
Het gratis thuisbezorgen is ook een pré.

Fred 29-05-2019

Keurig en vakkundig geholpen. Geen verkooppraat maar ook nadelen benoemd. Bood zelf aan om op internet te kijken of bcc inderdaad de laagste prijs had👍

Gerrit van Aert 29-05-2019

Het is zo geweldige winkel en de beste service die je bij een andere winkel niet hebt heb je een probleem wat je hebt gekocht je kan altijd ruilen dus BCC in Breda is mijn winkel .ik heb al zoveel gekocht bij hun en mijn dochter is er ook tevreden over .en is beter dan de mediamarkt dus de BCC krijgt een hele dikke 10 eigenlijk meer dan 10

José van IJzendoorn 29-05-2019

Word hier snel en goed geholpen en deze is de enige winkel hier in de buurt die mijn product verkoopt.

Lenie Groenewold 29-05-2019

Goed advies, deskundig en goede informatie over de producten. Er wordt duidelijk uitgelegd hoe de wasmachine en droger moeten worden aangesloten. Alles op tijd bezorgd en keurig aangesloten.

Jolanda 29-05-2019

Ik ben bij BCC uitstekend geholpen ik had naar een product gevraagd ze hadden dat alleen maar online. Product besteld en ik mocht eerst kijken wat ik van het product vond, als ik het niets vond stuurde ze het gewoon weer terug

G.S.Penning 29-05-2019

Ik vind BCC in Hoogeveen een fijne winkel voor het kopen van mijn Laptop en de fijne hulp voor het uit leggen van mijn aankoop wat ik kon doen om mijn bestanden over te zetten en de nette aflevering van de laptop aan huis. Dus geef ik de BCC een dikke tien voor alles, en BCC lig fijn om te winkelen en te vinden.
Bedankt en tot ziens in de winkel. Gerard.P.

Stefan van Dooremolen 29-05-2019

In de ruime overzichtelijke winkel in Zutphen ben ik zeer klantvriendelijk en adequaat geholpen.
Er werd ook nog een voor mij relevant advies gegeven waardoor ik de aankoop bij BCC in goed vertrouwen heb kunnen doen. Ook de levering en installatie van oven en inductiekookplaat ging snel en efficiënt.