Isa 31-05-2019

Fijne, professionele en goede service! Zowel bij aankoop in de winkel als de levering!

Hans Kollau 31-05-2019

In een woord ontzettend leuk en goed geholpen, hé het zijn twee woorden. Het bezorgen gebeurd dan ook nog eens op de afgesproken tijd en door een aller aardigste chauffeur.

Hilversum 31-05-2019

Vriendelijke service, kennis van zaken bij aankoop
Werknemers zijn lang werkzaam in dit filiaal, waardoor herkenning prettig is en het vertrouwd winkelen is.

Elmer 31-05-2019

Goed en snel geregeld en volgens de afspraak geleverd en de prijs uitstekend

Astrid 31-05-2019

Vriendelijk personeel met kennis van zaken. Zeer attent en meedenkend. Kom hier graag.

Steve 31-05-2019

Helemaal happy!! Danielle heeft mij geholpen bij de verkoop, de vrouw heeft echt verstand van zaken, luistert goed naar de wensen van de klant en stemt daar het juiste apparaat op af. Ze hebben de oude loodzware miele wasmachine meegenomen en de nieuwe Samsung ecobubble aangesloten. Alles was conform afspraak. Je wordt telefonisch en per mail op de hoogte gehouden van de levering. En uiteindelijk ook nog 150,- cash back!! Aanrader!

J.C. Stolk 31-05-2019

Waren bij BCC in Muiden voor een bloeddrukmeter. Werden zeer correct geholpen, met duidelijke uitleg en verkoper heeft meter uit verpakking gehaald om alles goed te kunnen uitleggen. Hebben de Beurer BM 49 gekocht, welk apparaat goed werkt. Hij pompt meerdere keren op en geeft mondeling aan op bloeddruk te hoog of te laag is.

birgit beer schipper 31-05-2019

BCC is een prettige winkel. overzichtelijke website, goede product omschrijvingen en snel. men kan zelf het tijdstip van levering kiezen wat ik heel handig vindt. levering klopte precies!

Bert 31-05-2019

Steeds als ik in de winkel kom wordt ik vriendelijk én deskundig geholpen! Vandaar dat deze winkel steeds de eerste is om te bezoeken als ik wat zoek.

Daniël 31-05-2019

Ik ben in de winkel goed en vriendelijk geholpen, de man die mij hielp heeft naar al mijn wensen geluisterd en samen zijn we tot een beslissing gekomen welke koelkast het ging worden, bij aflevering is de oude koelkast meegenomen en het afval van de nieuwe (karton, plastiek en piepschuim) de heren die nieuwe koelkast hebben afgeleverd hebben mij een goede uitleg gegeven over de koelkast voor optimaal gebruik hier was ik ook zeer tevreden over.

Al met al een hele goeie ervaring.

angelique feijen 31-05-2019

Bezorgers waren vriendelijk. Waren op tijd op de afgesproken tijd
Vakkundig leggen dingen goed uit

Els 31-05-2019

Ik heb mijn bestelling online gedaan met xxx uit Zierikzee, ik kan alleen maar zeggen dat ik uitstekend geholpen werd xxx wist goed waar hij over sprak. xxx heeft ook aan de extra garantie gedacht en mijn droger kan via de wateropvangbak of via een slang in de afvoer zelfs daar dacht hij aan.

jw jaspers 31-05-2019

Ik vind deze winkel prima je wordt netjes te woord gestaan en afspraken nagekomen alles netjes geinstaleerd top

C. Fraikin 31-05-2019

BCC. Vriendelijk en bekwaam personeel.
Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en advies gegeven.

Joke dehnen 31-05-2019

Wij werden prima geholpen door een mevrouw in de winkel. De winkel zag er prima uit en mevrouw vroeg eerst of we wilden kijken. Zij gaf aan wat het verschil was in een aantal stifzuigers.

Bbc oss 31-05-2019

Heel goed en niet opdringerig geholpen , zeer goede uitleg gehad, en wist de vragen die ik stelde ook goed te beantwoorden, heel deskundig, kortom een aanrader

Funda 31-05-2019

2 weken terug een amerikaanse koelkast gekocht voor €1199. Volgende dag was deze €200 goedkoper. Ook de garantie die erbij had genomen was van €139,95 verlaagd naar €109,95.
Een paar dagen later was die ergens anders €977.

Na contact via de mail werd er gevraagd een formulier in te vullen wat niet helemaal lukte. Terug in de winkel werd ik erg vriendelijk geholpen en kreeg toch echt €252 terug. Waarmee ik mijn prachtige koelkast mee heb gevuld.. Iedereen in huis is er blij mee.

Ook mijn moeder is blije klant van BCC. Zij heeft een vaatwasser en een tablet hiervandaan. Hoe wij aangesproken en geholpen zijn is niet te vergelijken met andere winkels.

Wij blijven terugkomen.
Bedankt BCC...

Omer 31-05-2019

Een leuke bcc winkel met een top service, ook nog de tv in de auto geladen.
En je kunt als je meerdere producten koopt ook nog een leuke korting krijgen.

dory janssen 31-05-2019

Besteld en in 2 dagen thuis.
Prijs kwaliteit verhouding is goed een echte aanrader

Arjan 30-05-2019

Ik heb online een autoradio besteld en betaald met Freebees, perfect! Echt geweldig dat dit zo gemakkelijk kan. De levering was keurig op tijd.

Frank 30-05-2019

Goede en netjes geholpen in de winkel
Duidelijke uitleg en hulp , bij het kiezen van het product

g.a.eikelhof 30-05-2019

Wij zijn goed geholpen en prettig te woord gestaan. Wij hebben een goed advies gehad voor onze aankoop.

ma klop 30-05-2019

het is een duidelijke en mooie shop en zijn heel goed geholpen. de website is prima en duidelijk

Berend K 30-05-2019

Goede service en ruime keuze. Wij werden geholpen door een kundige medewerker. Hij liet ons vrij in de keuze en drong niet aan op een bepaald product

Joop Nooten 30-05-2019

Bijzonder fijn leuk en zeer welwllend geadviseerd en geholpen ! De verkoper heeft zijn uiterste best gedaan zonder opdringen en ook direct de moeite gedaan om de TV aan te sluiten en het goede beeld te tonen ! Toffe verkoper bedankt !

Geert Eikelboom 30-05-2019

De kwaliteit van de shop wordt vooral ook bepaald door hoe je geholpen wordt. Dat was uitzonderlijk goed: vriendelijk en behulpzaam, goede kennis van zaken en uiteindelijk een super advies. Mooi meegenomen trouwens dat ik met VVV bonnen kon betalen. Alles bij elkaar en zeer goede ervaring bij BCC Middelburg aan de Mortiere Boulevard. Veel dank daarvoor!

José Colman 30-05-2019

Prettige en kundige behandeling van mijn verzoek. Duidelijke communicatie via email over het verloop van de afhandeling van de bestelling. Levering en plaatsing uitstekend

Koos van Willigen 30-05-2019

Snelle levering en goed contact, ook fijn dat je hier terecht kan met je vvv bonnen

Ben 30-05-2019

Ik vind het een mooie overzichtelijke winkel , met genoeg merken en modellen om een goede keuze te maken. Ook de medewerkers zijn kundig en erg behulpzaam, maar zeker niet opdringerig een goede keuze is daarom snel gemaakt.

Hans 30-05-2019

Ik vind het een prima winkel. Ik was er alleen net voor sluitingstijd. Niet het beste moment om eens rustigst te winkelen.

Nieuwdorp 30-05-2019

De verkoper was heel behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Gaf helder en duidelijk antwoord op mijn vragen en vertelde mij over na en voordelen, en gaf ook alternatief, top gewoon

ludger 30-05-2019

Ik vind de product keuze prettig breed en van goede kwaliteit en prijs. Vaak is er ook net een door mij gewenst artikel net in de aanbieding, wat natuurlijk altijd blij maakt. Ook de service aan de verkochte producten is prima. Helaas merk ik vaak genoeg dat het aan expertise van de medewerkers ontbreekt als ik mijn info met hen deel om mijn afwegingen te maken. Ik merk dan dat de medewerkers minder weten over het door mij gewenste product dan wat ik met reviews op internet al zelf heb gevonden. Dat maakt het toetsen van de info van internet en het maken van een keuze moeilijker dan nodig. Verder niets dan lof over de policy.

Gerard te Loo 30-05-2019

Vroeg in de eerste plaats alleen om informatie die mij uitvoerig werd verstrekt. Daarop thuis mijn keuze gemaakt en terug naar de winkel om te kopen. Prima geholpen en was niet de eerste keer bij BCC

Bert 30-05-2019

Ging speciaal naar deze winkel om mijn BP Freebees card te kunnen verzilveren door het aankopen van een gourmetset.
Helaas geen personeelslid te vinden op de afdeling.
Deze heb ik later wel gevonden, maar hij moest eerst nog een wasmachine naar beneden brengen.
Maar ok, dat is een minpuntje voor bcc, maar niet voor de medewerker.
De aankoop gedaan, afgerekend en klaar.
Advies aan bcc.
Wil je open zijn op hemelvaartsdag, hardstikke prima, maar zorg voor voldoende personeel

Franca 30-05-2019

Duidelijke informatie via de site. Groot assortiment en snelle levering zonder verzendkosten. Prima dus.

Ad Alblas 30-05-2019

Goede service en snelle levering en goede uitleg en zeker een zaak om vaker aankopen te doen en zeker een winkel om aan te bevelen

Matthew 30-05-2019

Hele fijne winkel en personeel die verstand hebben van het apparatuur wat ze verkopen. Echt een aanrader om even binnen te lopen en je te laten inspireren van wat er te koop is

C. van Leeuwen 30-05-2019

Ik ben altijd zeer tevreden over BCC! Een nette winkel en wanneer je uitleg wilt van medewerkers dan zijn die beschikbaar. Ook fijn is de laagste prijs garantie, zo betaal je nooit teveel.

Hannie 30-05-2019

Uitstekend geholpen en geadviseerd bij de aankoop van een tablet en van een elektrische kookplaat

Maurice 30-05-2019

Ik had een aantal vragen m.b.t de oriëntatie voor de aankoop van een nieuwe laptop welke zeer naar tevredenheid zijn beantwoord en dit heeft vervolgens geresulteerd in de daadwerkelijke aankoop van een zeer mooie en snelle laptop. Ik kan niks anders zeggen dan helemaal top!!

Joani 30-05-2019

Fijne ,snelle en goede service in Beverwijk!werd vriendelijk te woord gestaan.

Janieke 30-05-2019

Ik werd goed geholpen, er werd tijd gegeven om even na te denken en ze gaven de laagste prijs garantie.

Budje 30-05-2019

Snelle ,vriendelijk & goed geholpen!Ik kwam vanuit Zaanstad speciaal naar Beverwijk omdat in Zaanstad de Bcc dicht was.

Maria 30-05-2019

De laatste jaren al het nieuwe witgoed hier gekocht. Je wordt goed en vakkundig geholpen. Ze nemen de tijd voor je met het geven van advies en ze houden ook rekening met je budget. Topzaak met topmedewerkers en goede service.!!!!!

Jantine 30-05-2019

Ik heb bewust voor hun gekozen omdat ze figuurlijk om de hoek zitten , en ik liever niet zulke producten online koop. Dan zie ik het liever. .houd ik het vast en vervolgens beslis ik direct ja of nee.. Veel makkelijker

Martine 30-05-2019

Werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg de tijd om erover te denken zonder dat ik het gevoel had dat ik het “moest” kopen.

Sanne 30-05-2019

Geduldige verkoper, gaf gedegen antwoord op de vragen die ik had. Tevreden mét aankoop van een laptop de winkel verlaten!

Karel Vermeulen 30-05-2019

Had een sonos speaker besteld, op het moment dat ik hem ging halen was hij elders goedkoper. Was geen probleem de prijs werd gelijk aangepast. Vriendelijk en deskundig personeel en bereid om mee te denken.

Denise 30-05-2019

Hardstikke goeie service!!
Werd perfect geholpen in de winkel qua een nieuwe surround systeem!!

Sjc van Vugt 30-05-2019

Keurig nette zaak en prima geholpen geen verkoop praatjes en ook geen opdringerig gedoe