Inge 01-06-2019

Snel en vakkundig geholpen. Ze hebben een ruime keus en scherpe prijzen. Hele fijne winkel.

Schampers 01-06-2019

Eerst even rustig rond gekeken, daarna hulp/advies gevraagd. Prima geholpen en uitleg gehad. Erg prettig. Niet opdringerig. Super!

J cd Werf 01-06-2019

Ik vind dat hij lekker groot is en centraal licht bij overige winkels. Je word altijd goed en vriendelijk geholpen. Er word ook nooit iets opgedrongen er iets appard bij te nemen.

Miranda Albers 01-06-2019

Voor de aankoop van nieuwe elektra ben ik naar BCC gegaan, omdat ik uit eerdere ervaring weet dat het een betrouwbare winkel is. Dat is ditmaal opnieuw gebleken. In de winkel werd ik, ondanks de drukte, al snel geholpen door een vriendelijke medewerker.

Jelmer 01-06-2019

Goede en snelle levering. Droger moest helemaal naar zolder, maar dat was geen probleem. Oude droger direct meegenomen. Top service

Jo 01-06-2019

Ik kijk eerst op internet en meestal kom ik uit bij BCC. Dan rijd ik er heen. Vraag om de info di ik wil en weg ben ik.. snel goed en vriendelijk word je te woord gestaan!

Ben 01-06-2019

Fijne winkel, behulpzaam personeel met verstand van zaken. Goede prijzen en goed advies. Enig minpunt is dat de bezorging voor een aantal dagen al vol was waardoor we iets langer op ons product moesten wachten.

Gerda 01-06-2019

Op donderdag 30 -05-2019 een bose soundbar bij BCC Breda gekocht. De doos was in de winkel open gemaakt maar de verkoper garandeerde ons dat er niks mis was en dat het gewoon om een nieuw product ging. De verkoper heeft de inhoud gecontroleerd en verzekerde ons dat alles in orde was. Thuis opende wij de doos en bleken er bepaalde artikelen niet in de doos te zitten. Andere dag terug naar de BCC en daar vertelde mij een andere verkoper dat dit retour goederen zijn en deze goedkoper worden aangeboden. Ik kon deze doos nu voor een actieprijs kopen of een nieuwe bestellen want er was geen voorraad. Niks geen sorry of excuses. Ook werd mijn dochter op een zeer onvriendelijke manier aangesproken omdat zij een "rondje roltrap " aan het doen was. Inmiddels had ik er mijn zakken al van vol maar toch besloot ik om een nieuwe muis voor mijn laptop te kopen. Mooie uitgezocht en naar de kassa. Daar bleek het aankoop bedrag anders te zijn dan in de winkel werd aangegeven. 10 euro duurder. Ik gaf aan deze muis dan niet te willen maar moest hem van de cassiere eerst afrekenen en dan zou er wel een collega meelopen om even naar de prijs te kijken. Die collega ging inderdaad mee en constateerde het prijsverschil. Weer in de rij bij de kassa. Daar werd mij 10 euro in mij handen geduwd terwijl ik inmiddels al meerdere keren aan had gegeven dat ik de muis niet meer wilde. Heb het er maar bij gelaten want was bang dat ik anders weer in de rij zou moeten gaan staan om dit artikel retour te doen. Roept die cassiere nog tot ziens ook toen ik de winkel verliet. Dat geloof je toch zeker zelf niet . Nooit zet ik meer 1 voet in deze winkel.
Officiële reactie van BCC 03-06-2019

Beste Gerda,

Vervelend om te horen dat dit alles is voorgevallen en jij nu natuurlijk geen goed gevoel over hebt gehouden bij het bezoek aan onze winkel in Breda, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

MTDe Bruijn-Topee 01-06-2019

Super goed en vriendelijk geholpen alle tijd voor uitleg en ook nog korting met mijn gespaarde free bees hartelijk dank helemaal top

M.E.Schuiling 01-06-2019

B.C.C. vind ik een klantvriendelijke en overzichtelijke winkel.
Ik ben vakkundig, vriendelijk en vooral geduldig geholpen.
De aflevering en plaatsing is ook vakkundig en vriendelijk verlopen.

Ineke en Jaimey 01-06-2019

In alle rust de tijd gekregen om met op maat advies tot de beste koop te komen.

Bregje 01-06-2019

Zeer klantvriendelijke shop/winkel. Je word altijd goed, vriendelijk en deskundig geholpen. Men heeft goede kennis van het product en het bijna altijd op voorraad.

k 01-06-2019

Gister heb ik een stoomstrijkijzer gekocht. Mooie aanbieding! Ik ben goed geholpen en de mevrouw heeft me goed geadviseerd! Ik ben tevreden.

Bassir 01-06-2019

Wasmachine en fornuis besteld. Netjes geleverd. Goede service, vriendelijk. Ik heb ze nog niet gebruikt, maar ga ervan uit dat ze van goede kwaliteit zijn.

Dannym 01-06-2019

Goede winkel, altijd heel klantvriendelijk. Goede service. Is ergens anders een product goedkoper, gaan ze er naar kijken en passen ze hun prijs aan. Top.

doesburg 01-06-2019

Positieve en flexibele medewerkers t.o.v. allerlei werkzaamheden binnen deze winkel.
Tevens was de betreffende medewerker sociaalvaardig , initiatiefrijk , zelfstandig , beheerst en energiek.

Hans B 31-05-2019

Duidelijke uitleg en bij twijfel werd de verpakking geopend en gecheckt of alle gevraagde onderdelen erbij zaten.

M verbaas 31-05-2019

Super geholpen in de winkel en netjes behandeld snel en keurig afgeleverd thuis

A.L.C. De Clercq 31-05-2019

De verkoper was goed op de hoogte van het functioneren van de machines en gaf duidelijke en goede informatie. Ook in het verleden heb ik goede ervaringen in deze zaak opgedaan.

Paul 31-05-2019

Ik ben vriendelijk en vakkundig geholpen. Het advies was voortreffelijk, (goedkoper maar beter artikel aanbevolen en aangeschaft) en het apparaat voldoet beter dan verwacht.

Jos 31-05-2019

prima advies gekregen over de afwasser die het beste past bij ons en correcte gratis levering tot in de keuken.

L. Wernicke 31-05-2019

Heel Klantvriendelijk en deskundig personeel. De verkoper dacht met me mee en heeft een oplossingsgerichte instelling.

Geus 31-05-2019

Geweldige verkoopster die alles keurig uitgelegd heeft en alle tijd nam voor ons om de vragen die we nog meer hadden over het product dat we wilden kopen en een winkel die goed bereikbaar is met een grote parkeer plaats voor de deur beter kan bijna niet

Chris Jansen 31-05-2019

Een enorme vriendelijke en service gericht, men wist mijn moeilijke vragen m.b.t. aankoop
TV met scart aansluiting geweldig op te lossen, hier zijn er nog maar weinig van

Odette S. 31-05-2019

In de winkel van BCC word je vriendelijk en vakkundig geholpen. Wegwijs gemaakt tussen de verschillende artikelen. Fijne winkel.

Diana Hollander 31-05-2019

Erg tevreden over bcc. Heldere website en snelle, correcte levering. We zijn keurig op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling.

Ria 31-05-2019

Vorige week zaterdag een wasmachine gekocht bij BCC.
Wij werden heel netjes geholpen. Vandaag werd de wasmachine geplaatst de oude wasmachine werd netjes mee genomen. Echt helemaal top.
En ja de wasmachine werkt super die is al aan de eerste draaien begonnen 😉

Ries van der Pol 31-05-2019

De verkoper heeft heel goed mee gedacht en mij het juiste product aanbevolen

Jerry 31-05-2019

Fijne overzichtelijke winkel ! Geholpen door de bedrijfsleider ... deze man weet echt alles! Geen verkooppraatjes maar een eerlijk en kundig advies! Service van de hoogste plank! Hier kom ik graag terug!

I. Kempees 31-05-2019

Het filiaal in Delft was nog aan het herinrichten, de epilators stonden nog niet in de winkel. Medewerker heeft van alle modellen er een uit het magazijn gehaald zodat ik kon vergelijken en kiezen. Topvent en topservice.

Bettina 31-05-2019

Vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van een inbouwkoelkast. Inbouw was gratis en bleek op heel korte termijn te kunnen (2 dagen). Op de afgesproken dag ‘s morgens om 7 uur een tekstbericht ontvangen met informatie over het tijdstip waarop ze zouden komen. Ze hanteren tijdsblokken van 2 uur, dan weet je wasr je aan toe bent. Er werd in dat tijdsblok ook nog gebeld met de mededeling dat ze er over een kwartiertje zouden zijn. Superservice! Twee vriendelijke monteurs hebben mijn koelkast heel netjes ingebouwd en mijn oude koelkast meegenomen. Vlekkeloze service, ben heel tevreden!

marcel 31-05-2019

leuke aanbieding, gemak van bestellen. Alleen kon DHL niet op de afgesproken dag leveren.

Keurig een mail gehad van BCC.

l v d Ham 31-05-2019

wij hebben al vaak wat gekocht in deze winkel en komen er steeds terug vanwege de vriendelijke behandeling en men is altijd bereid om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Leeuwenhaagen 31-05-2019

Je wordt netjes geholpen Ondanks dat de gekozen product wat duurder is op de site, doen ze niet moeilijk met de laagste prijs garantie., netjes verschil terug gekregen top service.

Peter 31-05-2019

Ik was blij verrast door de kennis van de personeel.
Deskundig en vriendelijk geholpen.
Ga zo door!

Anna 31-05-2019

Goed geholpen zonder het gevoel dat het je opgedrongen wordt ,vriendelijk persoon!

Yvonne 31-05-2019

Heldere uitleg, vrolijke verkoopster met kennis van zaken. Snel erin, tevreden er weer uit!

Wendy 31-05-2019

Personeel is zeer vriendelijk goede kennis van de producten en een juiste uitleg verkregen van de producten.
Prijzen zijn ook goed vergeleken met de omliggende winkels en anders valt daar ook over te praten. Je word niet behandeld als een nummer maar als persoon. Ook word er tijd gemaakt als je met kinderen komt. Ben dik te vreden!

So 31-05-2019

Geweldige service. Vriendelijkheid. Geduld. Professioneel. Netjes. Respectvol. Slim. Erg slim. En ik word niet genaait met iets duurs. Ik haalde speakers en zei heb 100 euro. Kreeg voor 50 euro speakers die zeker weten goed genoeg zijn :) dat is keurig. Eerlijk. Veel winkels naaien. Jullie niet :) geweldig!! Ik heb de wajong. Dus jullie winkel is beter voor mij dan online shoppen. En ik weet heel goed iets online te vinden dankzij mn neef die software designer is :) en gamer :) gek is op computers en zelf pc kan bouwen etc etc. Heel erg bedankt. Ik hoop dat ik win. 250 klinkt erg geweldig want ik heb echt geld nodig...

shirley 31-05-2019

hele mooie winkel erg overzichtelijk vriendelijk personeel goed geholpen en netjes thuis bezorgt suppers

Damian 31-05-2019

Goede winkel en goede klantenservice prijs word direct aan gepast ook bij de kassa

Karin Peeters 31-05-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er zeer bekwame vakmensen rond lopen.wij hebben vandaag surround van Bose gekocht.en dit werd ons allemaal zeer bekwaam uitgelegd hoe het werkt door Mijnheer X.

's-Gravemade 31-05-2019

in de winkel werden we snel en deskundig geholpen , later bij het bezorgen werd alles snel en goed weer op de trekschakelaar aangesloten de bezorgers waren ook zeer vriendelijk.

Camping 31-05-2019

Vriendelijke bediening
Voldoende info wat hielp bij keuze
Zeer tevreden met aanpassen prijs concurrent

Francis 31-05-2019

Ik was op zoek naar een laptop. Maar omdat ik er zelf geen verstand van heb ben ik naar BCC Purmerend gegaan. Ben daar goed geholpen... vriendelijk hij nam alle tijd. Ik ben super tevreden de deur uitgelopen. Met laptop natuurlijk! ☺️

Jan 31-05-2019

Ik ga altijd naar de BCC te Amersfoort. Dit omdat ik daar altijd correct wordt te woord gestaan en goed geïnformeerd over het product. Zonder te vragen krijg ik het product goedkoper als in een andere winkel deze goedkoper is.

Annemarie 31-05-2019

Fantasties geholpen. Verkoper nam echt de tijd om uitleg te geven. Was ook zeer vrien- delijk en had verstand van zaken. Ben zeer tevreden en ben blij dat ik naar de shop ben gegaan.

sandra bruin 31-05-2019

De medewerkers bij het filiaal in Den Helder zijn zeer klantvriendelijk, als je vragen hebt wordt het zeer goed van de klant aangenomen en zonodig naar een hele goede oplossing gewerkt, ik ben zeer tevreden met deze winkel en personeel.

Ronald 31-05-2019

Normaal goed geholpen maar kan iets beter.
Sommige medewerkers kijken, plaats voor dat ze na een tijdje, naar je toe komen, vandaar

P. Kermans 31-05-2019

Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Je wordt goed geholpen en service is prima