Han Gruijters 01-06-2019

Wij komen hier al jaren, mede door de klantvriendelijkheid en de service. Hier voor was het de Harense Smid, nadien het over genomen was door BCC zijn we hier blijven komen. Is het voor iets kleinst of iets grootst ,altijd vriendelijk te woord gestaan en kwadraat geholpen. Zeker de kennis doe iedere verkopen heeft en uit draagt naar ons als klant. Je voelt je welkom en dan heb je en krijgt je vertrouwen in BCC. Weer een aankoop gedaan en toch met meer naar buiten dan dr bedoeling was maar wel nodig op termijn. Zeker als men aangeeft wat er in de reclame is en met flinke korting en ze het ons willen vertellen. Echt een fantastische winkel.

C. Crociani 01-06-2019

De winkel is het dichtst bij onze huis, we gaan erheen omdat we getraind personeel vinden dat beschikbaar is om aan de behoeften van de klant te voldoen

Astrid 01-06-2019

Goede prijs kwaliteit. Overzichtelijke winkel met bekwaam personeel welke je prima uitleg geeft in mogelijkheden en bediening.

Bert 01-06-2019

In deze tijd van internet winkels is het wel weer eens lekker om gewoon naar een echte winkel te gaan en daar vriendelijk en deskundig geholpen te worden.

Gerda 01-06-2019

Mooie ruime overzichtelijke winkel!
Goed geholpen door vriendelijke personeelsleden.

Wely 01-06-2019

Het personeel van BCC neemt de tijd voor je en geeft duidelijke uitleg.
Als er een aanbieding aan komt geven ze vaak al de korting.
Echt een top zaak. Wel jammer dat de zaak in Ede dicht is, nu moeten we naar Veenendaal.
We kopen alles bij BCC!

Pieter 01-06-2019

Ik vind de winkel van BCC Alkmaar echt laagdrempelig. Het is er zelden te druk. M.a.w. er is snel persoonlijke aandacht. Het prijsniveau is positief en de service groots. Een medewerker had bij het overzetten van de gegevens van mijn oude toestel naar het nieuwe ondanks "de technische generatiekloof" tussen beide toestellen alle ruimte en rust om de klus na 1 1/2 uur te klaren. Mijn complimenten.

Yves 01-06-2019

Zeer vakkundig en goed geholpen bij de aankoop van een Asus laptop en een printer. Zou zeker andere mensen aanraden om ook hier hun spullen aan te schaffen!

Mark 01-06-2019

De medewerker T*** heeft ons zeer vriendelijk behandeld en had veel expertise over de televisies. Tevens heeft hij ons uitstekend geadviseerd bij onze aankoop van tv en soundbar. Tenslotte was hij zeer behulpzaam bij het transport van de aankoop naar onze auto. Hulde T*** en BCC

Judith 01-06-2019

ideale hulp vh personeel. Ze laten je rustig zelf kijken, als je hulp nodig hebt, wordt er met goed en duidelijk advies geholpen.
Prettige ervaring gehad vandaag en met 2 apparaten tevreden de deur uit gegaan.
Volgende x weer naar BCC!
Mvg Judith

Mariadekoster 01-06-2019

Klantgericht en deskundig. Goed advies . BCC is een aanrader. Product uitstekende kwaliteit.

Rfdewekker 01-06-2019

Ik werd goed geholpen en alles werdt goed uitgelegd.Vriendelijke verkoper vroeg naar je wensen.Aflevering was snel binnen 24 uur.Chauffeur was optijd binnen de afgesproken tijd.Gewoon een winkel om aan te bevelen. Top.

B.H.M. Knibbeler 01-06-2019

Super vriendelijke mensen die er werken, ze weten na mijn gevoel echt waar ze over praten, zoeken en denken mee, en ook in jou prijs klassen en omstandigheden , hier kom je niet binnen als klant ( num) maar als ,jij,in je eigen persoon. BCC heeft mij erg goed geholpen en snel, waar eerst niet mogelijk maakt BBC het werkelijk en waar, dank u wel

Annenieke 01-06-2019

Verkoper had alle kennis, was eerlijk en dacht mee. Daarnaast was hij nie t opdringerig en verteld welke app er nog meer zijn in de winkel

GM 01-06-2019

Zeer vriendelijk geholpen, er werd goed geluisterd naar onze wensen. Prijs netjes t.o.v. de kwaliteit.

IngridB 01-06-2019

BCC is bij ons in de buurt. Maar dat niet alleen. Artikelen zijn scherp geprijsd én het is altijd een prettig contact met de medewerkers.ongedwongen en ze weten waar ze het over hebben.
En als we afspreken dat er de volgende dag wordt geleverd, dat het apparaat wordt aangesloten en net te vervangen apparaat wordt afgevoerd, dan gebeurt dat ook.
Kortom, heel tevreden!

Jos Roijé 01-06-2019

Buitengewoon goede service,
Op vrijdagavond in de winkel besteld en de volgende morgen op zaterdag afgeleverd,
Vriendelijk, deskundige medewerkers, zowel in de winkel alsmede bij aflevering,
Jos Roijé

Paul 01-06-2019

Uitstekende hulp, advies en klantvriendelijk. Aan te bevelen. Wij waren ook bij Cool Blue waar je niet geholpen werd en. nauwelijks advies kreeg. Een 1 voor Cool Blue en een 9 voor onze verkoper bij BCC. En we hebben een prachtige Televisie gekocht.

Ed 01-06-2019

Prettige winkel, zeer klantvriendelijk, en een goede prijs kwaliteits verhouding.

BdB 01-06-2019

Waren verrast door de vriendelijkheid en de tijd die ons gegund werd om een uiteindelijke keus te maken. Zijn erg blij met de nieuwe laptop die prima voldoet aan onze eisen. Mede dankzij de hulp van de behulpzame verkoper.

Chantal 01-06-2019

BCC Deventer is een prachtige, overzichtelijke winkel! Vriendelijk en deskundig personeel en bereid om te helpen en mee te denken in een juiste keuze qua aankoop van een bepaald product. Na aankoop ook behulpzaam met helpen betreft het product bij de auto te krijgen en in te laden, ik ben meer dan tevreden over de service.

Henk Scholten 01-06-2019

Snelle, efficiënte hulp. Vriendelijk geholpen door personeel met kennis van zaken.

johan 01-06-2019

Gedegen en praktische info van verkoper, zonder opdringend te zijn. om voor het duurste item te kiezen, maar voor de veelzijdig gemakken van het gekochte product

Berend 01-06-2019

Snelle levering, ook de dag na hemelvaartsdag. Bestelling was makkelijk, snel en verpakking was top!

BENNY 01-06-2019

Omdat ik hier mijn feebees kon verzilveren en ik weet dat het gewoon een nette winkel is.

yvonne 01-06-2019

Je wordt er goed geholpen en het personeel is erg vriendelijk, verder hebben ze verstand van zaken

arjan 01-06-2019

Super survice, die gasten brengen dat ding zo even op de derde etage. Wat wil je no meer!

Alex 01-06-2019

Goede service! Ik ben goed geholpen door de medewerker van BCC. Hij kon me voldoende vertellen over de verschillende mobiele telefoons en merken.

Raoul Goetstouwers 01-06-2019

Laagste prijs garantie, inclusief transport en installatie. Keurig afgehandeld door BCC. Heldere en duidelijke uitleg ook!

Michiel 01-06-2019

Was de goedkoopste. Levering binnen een dag. Goede communicatie. Dus erg tevreden :)

John 01-06-2019

Zeer tevreden over over het product en snelle levering ook waren de bezorgers zeer vriendelijk en behulpzaam.

Souf 01-06-2019

Bij binnenkomst BCC filiaal (Amersfoort) werd ik
meteen erg klantvriendelijk ontvangen door de medewerkers. Ik kwam met de vraag of we een goede deal konden sluiten wanneer ik meerdere producten zou afnemen en er werd mij geadviseerd om dat te bespreken met de filiaalmanager (Michel). Ook door hem werd ik erg klantvriendelijk ontvangen, hij heeft prima ingespeeld op mijn wensen en ik ben als super tevreden klant met 2 mooie aankopen (gasfornuis en tv) de deur uit gelopen. Als kers op de taart werden de producten 2 weken later netjes op tijd geleverd en dit werd bezorgd door 2 attente topbezorgers (Moses en Regillio uit Amsterdam/Zaandam, ja we hebben wat informatie uitgewisseld onder een gezellig gesprekje en de namen zijn mij bijgebleven), dus mijn dag kon niet beter beginnen! Een dikke pluim voor de medewerkers van BCC!

Super tevreden met de klantvriendelijkheid, service en natuurlijk de producten!

Wouter 01-06-2019

De webshop werkt pruma, de levering ging volgens afspraak en de montage is ook netjes gedaan.

Susan 01-06-2019

Het personeel was geduldig, vriendelijk, nam de tijd, deskundig. Voelde me gehoord. En er is voldoende keuze in de winkel

Yvette 01-06-2019

Leuke medewerker, we kochten een tv voor onze dochter en deze meneer gaf haar ook aandacht. TV was volgens site niet op voorraad maar meneer dacht net binnen gekomen en nog niet verwerkt. Hij ging toch even kijken voordat hij ging bestellen en hij was er. Kind helemaal blij. TV doet wat wij wilden.

Marijn 01-06-2019

Erg prettige shop, snel bezorgd, goed product, en de zekerheid van een goede klantenservice als er iets fout gaat.

Van der poel 01-06-2019

Keurig geholpen door de mannen van BCC , zekers gezien mijn man met krukken loopt.

Bert 01-06-2019

T.a.v. een eenvoudige aanschaf van een produkt, 100% service van medewerker gekregen.
Dit is wat je niet veel meer meemaakt in winkels. Ik beveel BCC van harte aan!

Tonny 01-06-2019

waarom ik voor deze winkel heb gekozen is, omdat het de enige winkel op dit gebied bij mij in de stad is. helaas.
verkoper vriendelijk maar zakelijk. vreemde opmerkingen. service slecht. wachttijd van ruim een week, tot 2x toe verkeerde nota. moet dan weer geregeld worden. moet nu zelfs geld voorschieten om het apparaat geleverd te krijgen anders kon ik weer wachten.
low prices, low service. ik kom niet meer terug
Officiële reactie van BCC 03-06-2019

Beste Tonny,

Vervelend om te horen dat je tot 2 keer toe een verkeerde nota hebt ontvangen en dat je mede hierdoor aangeeft niet goed geholpen te zijn, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen? Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Tonny 05-06-2019

Zojuist BCC gesproken, het hele verhaal verteld en gezegd dat ik dit toch wel een vreemde gang van zaken vind. Dat werd niet tegengesproken en er zou contact met de winkel hierover opgenomen worden.
Als compensatie krijg ik een cadeaubon en een bos bloemen.
Was zeer tevreden met het gesprek, er werd goed geluisterd en nu dus maar hopen dat de winkel er iets
mee gaat doen.
En Roy, bedankt voor het leuke gesprek dat we, ondanks de problemen toch hadden.
Vr. gr. Tonny

S.Valcheva 01-06-2019

heel goed.werknemers zijn erg aardig.hielp ons een beslissing te nemen,we willen bedanken

Ben 01-06-2019

Een overzichtelijke winkel met vriendelijk en kundig personeel.
Je wordt goed geadviseerd en niet opdringerig.
Gewoon een fijne winkel lekker dichtbij .

Wolfs 01-06-2019

Zeer hulpvaardig personeel. We kregen zelfs koffie aangeboden! Ik heb een volautomaat espressomachine gekocht, maar ben teruggegaan naar de winkel omdat hij niet goed werkte. Ze hebben toen meteen een nieuwe voor mij besteld zonder te controleren wat het probleem was. Superservice!

Anoniem 01-06-2019

Makkelijk te bestellen, duidelijke informatie en snelle levering. Ik ben zeer tevreden!

Leonvanp 01-06-2019

Deskundige hulp in de winkel gehad en bij plaatsing van onze nieuwe televisie thuis.

Louis 01-06-2019

Hele goede service, net tv gekocht van bijna 3000 euro, maar kan prongelijk showmodel zijn dus BCC man zou bij me huis langskomen om te checken.
Maar bij constatering van, zouden ze gelijk water bij de wijn doen, en een hele nieuwe geven, en een regeling treffen voor het ongemak.

suzanne 01-06-2019

Ik heb eerder een laptop via BCC aangeschaft en dit is toen erg goed bevallen. Dit was dan ook de reden waarom ik gelijk op de BCC site ging kijken voor een nieuwe koelkast toen de oude het begaf.

De levering is heel duidelijk en de bezorgers waren erg vriendelijk!

Sandra 01-06-2019

Ik ben super goed geholpen door de klantenservice. Heb mijn wasmachine online besteld. Ik kon aangeven wanneer de levering zou zijn. De levering ging snel en ik ben goed op de hoogte gehouden. Al met al, perfekt.

A.E.G. Wolgen 01-06-2019

In de winkel werd ik zeer deskundig en vriendelijk en geduldig geholpen, dat is een zeer groot pluspunt! Minpunt was alleen de levering die niet naar wens verliep.

Mieke van Nieuwenhuizen 01-06-2019

Word in deze winkel altijd heel vriendelijk geholpen, en de service is helemaal prima, ik kom heel graag naar jullie winkel, en zal dat altijd blijven doen, en de aankopen die ik gedaan heb zijn prima.

Carla 01-06-2019

Tot twee keer toe koos ik een apparaat dat niet meer op voorraad was en beide keren werd ik door een heel vriendelijke meneer verder geholpen. De eerste keer met een (prima!) showmodel; gister regelde deze meneer dat mijn keuze vandaag al thuis bezorgd werd! Heel blij met de oplossingen en zeer tevreden met de apparaten!