Anne 10-06-2019

Fijne winkel, overzichtelijk ingedeeld, solide sortering en de bediening is geduldig en bekwaam. De jongeman die me hielp met mijn keuze voor een keukenapparaat haalde er een vrouwelijke winkelassistente bij om haar extra feedback te vragen voor mijn specifieke vraag. Heel attent en overtuigend.

Patrick 10-06-2019

BCC Beek is een fijne overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Xxxx gaf ons goed advies en uitleg over het product waarin we geïnteresseerd waren.

Faa 10-06-2019

Keurig net geholpen en geadviseerd. Adviseur wilde zelfs mee naar de auto lopen.

Jacques 10-06-2019

Veel keus en snel advies van kundige verkoper/adviseur. Geen enkele druk. Fijne winkel om te zoeken of oriënteren.

Rob de Boer 10-06-2019

Voor BCC Beverwijk heb ik gekozen vanwege de ruime maar overzichtelijke keuze voor een TV toestel. Door de opstelling daarvan is er goed onderscheid te maken.Er is voldoende en goed opgeleid winkelpersoneel om je te helpen. Wij zijn uitstekend geholpen door een ervaren kracht.Daarnaast is de winkel goed bereikbaar en parkeren geen probleem.

Mersch 10-06-2019

Na eerst zoeken op internet zijn we in de winkel waar ze het betreffende item hadden staan gegaan. Hier werden we netjes geholpen. Ook heeft de verkoper geholpen met het in de auto zetten van onze spullen. Deze waren helaas niet meer op het hoofdkantoor om te bezorgen,dus gelijk maar meegenomen. Als 1 min puntje is dan is het dit maar verder netjes geholpen.

Jan Roodink 10-06-2019

Ik Kwam met een defecte LCD TV in de garantie tijd deze werdt niet meer gerepareerd ik kon direct een andere TV meenemen .
HIGH SERVICE.

Top geregeld.

Johan Westmaas 10-06-2019

Fijne winkel. Geordend, vriendelijk personeel, goede service. Kortom mijn favoriete winkelvoor wat betreft elektronica.

Patricia 10-06-2019

Ik ben wederom goed geholpen. Ik ga altijd trouw naar BCC, omdat ik weet dat ze kennis hebben van hun assortiment en goede service. Ik geef geen tien, want je moet altijd uitdaging blijven zien.

Robert 10-06-2019

Winkel ziet erg goed geordend en netjes uit.
Het personeel was vriendelijk en de hulp bij de aankoop was prima in orde.
Ook de verder afhandeling was prima geregeld.

Peter 10-06-2019

Heb hier voor mijn ouders de afgelopen maanden ook een tv, wasautomaat gekocht. service was goed.

Wouter 10-06-2019

Ik werd zeer snel geholpen. Er werd geluisterd en gehandeld naar mijn wensen.

Carolyne 10-06-2019

Duidelijk en makkelijk. Overzichtelijk en meerdere betaaloptie wat heel fijn is met acute aankopen.

Merie 10-06-2019

Klant vriendelijk en door een fout van foto op web van een artikel van hun mij zo erg vriendelijk en een super aanbieding geven want het was een fout van de web makers
En nu zo blij mee het eind resultaat
Super blij met bcc en behulpzaamheid
Afz een super blij alleenstaande moeder en dochter met een super mooie magnetron

Martijn 10-06-2019

Op prijsvergelijkingssites kwam BCC als een van de voordeligste leveranciers naar voren voor dit product, en ik verwachtte ook een goede bezorging- en installatieservice van het bedrijf. Bezorging was op aangekondigde tijd en de wasmachine is netjes op z'n plek gezet en aangesloten.

Ftapeldoorn 10-06-2019

Net zoals de vorige aankoop weer top afgehandeld. Vriendelijke en deskundige mensen aan de telefoon en over de vloer. Nog 1 van de weinige bedrijven die goede prijzen hebben en de optie om 5+2 jaar garantie af te nemen. Wel een leerpunt voor bcc: het afspraaksysteem is nog ouderwets, beter zou het zijn om dat digitaal af te handelen zodat klanten ook zelf kunnen bepalen wanneer het kan en evt ook online aanpassen.

Gavin 10-06-2019

Overzichtelijke website en een goed aanbod! Ook fijn dat je FreeBees kan gebruiken bij het afrekenen, en verder ook veel verschillende betaalopties. Levering was helaas een dag later door een technisch issue bij DHL, maar de communicatie was hier goed over.

Esmee 10-06-2019

Gekozen voor BCC omdat ik op de website van BCC zag dat het product dat ik wilde, daar op voorraad was. De winkel zag er netjes uit en het personeel was zeer vriendelijk; ik werd snel en goed geholpen. Het product was inderdaad aanwezig en ik kon snel met mijn gewenste product naar buiten lopen. Zeer tevreden over de service!

Marc 09-06-2019

Goede service en goedgeholpen in de winkel Vriendelijk en behulpzaam personeel

Bas 09-06-2019

De webshop werkte in eerste instantie niet, de knop 'doorgaan met bestellen' functioneerde niet. Via de chatfunctie ben ik direct geholpen door een medewerker van een filiaal in de buurt (JW van filiaal Ekkersrijt). De medewerker heeft de bestelling voor mij geplaatst, inclusief een korting ter waarde van de cashback die ik via een andere site zou krijgen indien ik de order zelf online geplaatst had. Uitstekende service!

Ingrid 09-06-2019

Duidelijke webshop. Bestelling en keuze voor afleverdatum eenvoudig. Top vakmensen die mn oude koelvriescombinatie vakkundig in de inbouw hebben vervangen door mn nieuwe. En super dat ze 10 minuten voor aankomst nog even bellen dat ze in aantocht zijn.

W Borneman 09-06-2019

Je wordt er snel en vakkundig geholpen door mensen die weten waar ze het overhebben zeker een aanrader .

Nynke 09-06-2019

We waren op zoek naar een specifieke tv.
- TV was bij BCC op voorraad (niet overal)
- De belofte werd nagekomen. We hadden de tv elders goedkoper gezien, prijs werd daarop direct aangepast
- Vriendelijke medewerker
- Als je vragen hebt lopen er genoeg medewerkers rond waardoor je niet lang op je beurt hoeft te wachten

Door BCC zijn mijn ouders dezelfde dag voorzien van een mooie tv tegen een goede prijs.

Rick 09-06-2019

Goed en behulpzame medewerkers. Lopen netjes mee naar de auto en geven ongevraagd de juiste service

Hegam46 09-06-2019

Prettige ontvangst. Goede voorlichting. Objectief meerder keuze mogelijkheden voorgesteld.
Passend bij ons budget.

Martin 09-06-2019

Mooie winkel behulpzaam personeel mensen met verstand van de producten en ze nemen de tijdt dus gewoon top

Jan 09-06-2019

Een shop met een duidelijke website,met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De levering is snel den correct, waarbij je via email en Track en Trace goed op de hoogte wordt gehouden over de status en het bezorg moment van je bestelling. Kortom een aanrader.

Jonk 09-06-2019

Goed bereikbaar en een vlotte bediening zonder opdringerig te zijn plezierig om te winkelen.

CJ_Amsterdam 09-06-2019

Goede prijs, snel geleverd, en netjes aangesloten en oude apparaat meegenomen.

G 09-06-2019

Goed verkoopadvies bij BCC Terneuzen door verkoopmedewerkers voor de aanschaf van een nieuwe televisie, koffiezetapparaat en dvd speler.

JM 09-06-2019

Snel en goed geholpen.
Vriendelijk te woord gestaan en een eerlijk advies. Vooral door mijn twijfel en gebrek aan verstand van mobiele telefoons is een goed advies belangrijk.

Arnold 09-06-2019

Na een afleveringsfout heeft BCC op een zeer adequate wijze de fout herstelt en mij volledig tot tevredenheid geholpen.
Ik vond het zeer sterk hoe het probleem werd opgepakt.
Mijn vertrouwen in BCC is door deze bijzonder goede serviceverlening alleen maar toegenomen.

Arnold 09-06-2019

Overzichtelijk, je ziet vrij snel waar je moet zijn voor je product. Een bepaalde rust in de winkel wat ik bij concurrenten niet ervaar! Je hoeft niet te zoeken naar een verkoper en deze geeft goed advies na een aantal goede inventariseerende vragen.

Ad Alblas 09-06-2019

Prettige bediening en zeer goede kennis van het personeel, veel apparaten op voorraad.

Ronald 09-06-2019

We kwamen voor een laptop en/of televisie bij BCC Arnhem aan de Woonboulevard. Hadden ons vooraf zelf geinformeerd maar eenmaal in gesprek met medewerker ( ...) veel extra, belangrijke en eerlijke informatie gekregen. Zelfs de prijs werd op internet voor ons vergeleken met andere bedrijven. Uiteindelijk hebben we een nieuwe laptop en tv gekocht tot volle tevredenheid. Absoluut een aanrader.

Sil 09-06-2019

Goed geholpen, duurde wel wat lang eer ik geholpen werd, maar werd wel tijd genomen ondanks de drukte om advies te geven over laptop of MacBook

Thijs 09-06-2019

Door meerdere verkopers op een vriendelijke , rustige en adviserende manier, geholpen bij de juiste keus.

Marion de geus k 09-06-2019

Heel goed geïnformeerd. Personeel weet waar ze het over hebben. Luisteren goed naar de klant wat de wensen zijn.

FP 09-06-2019

Prima geholpen om tot de juiste keuze te komen. Er gaat niets boven service en een goede prijs in een betrouwbare winkel.

Ad 09-06-2019

Hele fijne bediening. Er wordt niet gehaast. En er is een grote keus.
Een fijne winkel.

Jbosch 09-06-2019

Ruime keus, bestellen ging snel, goede service aansluiten ging vlot. Zeer tevreden.

Wim 09-06-2019

Centraal gelegen in Hilversum direct boven parkeergarage. Vlotte bediening van vriendelijk en kundig personeel

Edu13 09-06-2019

Hier bij BCC krijg je nog echt even de extra aandacht wat je bij de andere grote concurrent niet krijgt.
En daarnaast ook een beetje verstand van de verkochte producten heeft.

Marijn 09-06-2019

Fijne hulp bij het uitzoeken van een fotocamera bij BCC in Almere. Erg veel verstand van zaken.

Hans de Vries 09-06-2019

Fantastisch. Veel keuze in webwinkel. Goede uitleg en reviews. Prijstechnisch in orde en zeer concurrerend. Snel bestelbaar en razend snelle levering! Kortom een topper !!

Nizette 08-06-2019

Het was super simpel om online een artikel te kopen. Het bestelproces was gemakkelijk, ik kon diversen producten vergelijken en daarna had ik het binnen twee dagen thuis.

A Hendriks 08-06-2019

We werden hartelijk ontvangen in de winkel en werden prima geadviseerd bij onze aankoop van een wasmachine en er werden goede afspraken gemaakt over levering en verder plaatsing/aansluiting van de machine

Ellen 08-06-2019

Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe koptelefoon.
De verkoper had geen koptelefoons hangen die je kon passen.
Toen ik er naar vroeg bleek het geen probleem te zijn.
Ik heb er uiteindelijk drie gepast en ben super tevreden met mijn aankoop.
Goed advies gekregen ook dus een heel fijne winkel!!

H.R. de Jong 08-06-2019

Prettig geholpen en geadviseerd. Bezorging op afgesproken tijd en alles keurig aangeslote.

Conny 08-06-2019

Superfijn geholpen door Erik , wc Dukenburg Nijmegen, denkt met je mee.
Meegedacht wat oplossingen voor ons probleem kon zijn