Jan f 12-06-2019

De slogan van bcc is meer dan 100% waarheid , al meerdere apparaturen aangeschaft met breng en inbouw service , en altijd keurig op tijd netjes werk en de beste prijs en kwaliteit verhouding . Kunnen andere grote ketens nog veel van leren .

vd Velden 12-06-2019

We zijn naar BCC gegaan voor een nieuwe printer. Aan de verkoper hebben we onze wensen doorgegeven. Deze heeft ons een prima uitleg gegeven van de voor- en nadelen van verschillende printers. Het was voor ons meteen duidelijk welke we wilde.

Tuncer 12-06-2019

Eenvoudig en simpel te bestellen. Alle eigenschappen zijn weergegeven en ook reviews die handig zijn voor een aankoop.

Fam Timmers 12-06-2019

Zeer fijne winkel
We zijn zeer goed geadviseerd en de verkoper had alle tijd voor ons.

Marga Swaans 12-06-2019

Een duidelijke en overzichtelijke winkel. Goede uitleg van X over een smartwatch. Hij nam ook de tijd om samen met mij de app te installeren en zo te bekijken wat je met de smartwatch kan.

Schuurman 12-06-2019

Goede duidelijke uitleg via Kieskeurig.nl de ideale combinatie tussen deze 2 partijen.
Ik was op zoek naar een Strijkijzer en via BCC zij geven OOK nog de Laagste Prijs Garantie heb ik via de Site Kieskeurig.nl mijn strijkijzer gevonden en gekocht er waren ook vele reviews en dat is voor mij een doorslaggevende beslissing grw5

GT 12-06-2019

Duidelijke site, prijs/kwaliteit is prima, service prima, heel fijn dat je n berichtje krijgt wanneer ze bij jou zijn, top.

Carla 12-06-2019

1,5 jaar geleden een ereader(Kobo) gekocht bij BCC. Ineens deed het scherm het niet meer een aantal maanden geleden. Tegen bijna beter weten in naar de winkel gegaan en thuis gezocht naar de bon. Ik kreeg in de winkel gelijk een nieuwe terug en had geen bon hoeven te overleggen want de aankoop stond nog in hun systeem. Helemaal top! Had op internet gelezen dat garantie elders een jaar is maar bij BCC 2 jaar.

J.H.Adriaens 12-06-2019

wij zijn zeer te vreden over BCC door de klantvriendelijkheid en dat je er op je gemak kunt kiezen wat uiteindelijk de goede aankoop is

Jan 12-06-2019

Prima service en goede uitleg van het personeel over het gekochte item. Prima winkel,ik beveel deze aan.

Norbert 12-06-2019

Ik was er nog nooit geweest maar hoorde me vader er altijd over . Mijn inbouw vaatwasser wat kapot dus op naar de Bcc . We werden gelijk geholpen door een zeer vriendelijke man die echt verstand had van zaken . Echt ik ga hier vaker heen tot bij de kassa aan toe waren ze behulpzaam . Petje af. De heren die hem kwamen brengen ook zeer vakbekwaam en vriendelijk👍

M. Bakker 12-06-2019

Gisteren besteld, vandaag geinstalleerd! Super, geregeld. Helaas was wel installatie verleden week 10 euro goedkoper. Jammer maar niet onoverkomelijk, verder heel blij met het bestelproces en ontvangst en aansluiten van kookplaat. Keurig op tijd!

G.A.Schoon 12-06-2019

Wij zijn buitengewoon goed geholpen en geïnformeerd voor de aankoop van onze nieuwe koffiezetapparaat. John Vennema was goed op de hoogte van het product.

Pieter 12-06-2019

De 9 staat voor mij als klantvriendelijkheid, wat inhoud dat men op een positieve manier ingaat op de wens van de klant en daarbij een goed advies weet te geven, waardoor ik graag tot een aankoop kom,... wat dan ook niet de eerste keer is, maar telkenmale!

Pieter

namaste 12-06-2019

vriendelijke benadering, er wordt geluisterd naar de wens als klant en advies daarop afgesteld

Catty 12-06-2019

Het is een leuke winkel, behulpzaam personeel, goede service en snelle levering.

Schoone 12-06-2019

We hebben gekozen voor BCC omdat we in de winkel ook altijd goede aankopen deden met juiste service.ook nu weer prima in orde.

Rob 12-06-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat er een ruime keus in artikelen is, en er is deskundig personeel aanwezig wat je altijd behulpzaam is, ook ná de aankoop. Buiten dat heeft BCC altijd goede service en snelle levering. Producten en diensten zijn dik in orde, evenals de website/winkel.

sengul 12-06-2019

Zeer tevreden over de wijze van informatie op de website. Product is wat ik verwachte. De levering was netjes aangekondigd en de medewerkers zeer vriendelijk

Anouschka 12-06-2019

Vandaag bij BCC geweest omdat ik op zoek was naar een compactcamera en ik had nogal wat wensen. Ik wilde ook graag de camera's zien en voelen.
Samen met de medewerkster zijn we tot een camera gekomen die aan al mijn wensen voldeed en die ook nog in de aanbieding was met een lederen tasje en extra geheugenkaart.
Tevens heeft de medewerkster mij een aantal tips over andere apparatuur gegeven. Online aankopen kan hier niet tegenop, ik ga zeker terug!

G.Westland 12-06-2019

Goede voorlichting en de bezorging volgens afspraak en ook op de goede tijd

TPM Hoefnagels 12-06-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe tv bij BCC Heerlen en ben meteen door een klantvriendelijk en deskundig verkoper geholpen. Hij heeft e.e.a. uitgelegd en heb meteen besloten tot koop.

Vdg 12-06-2019

Vriendelijke en behulpzaam personeel, deskundig op meerdere producten, erg prettig winkelen bij BCC minder goed voor je portemonnee.

F. 12-06-2019

Vriendelijk gegroet bij binnenkomst. Goed en snel geholpen, aankopen was zwaar en werd door de verkoper naar de auto gebracht.
Super.

Menno 12-06-2019

Koelkast gekocht in de BCC winkel te leeuwarden onder de voorwaarde dat deze geleverd zou worden. Deze zou op door BCC aangegeven dag geleverd worden tussen 09.30 en 11.30 uur. Niets geleverd in aangegeven tijdsvak. Uur later gebeld door bezorger dat ze er aan kwamen. Aangegeven dat dit inmiddels niet meer kon i.v.m. verplichtingen elders. Bezorgen zij in het kort dat dit niet zijn probleem was en dat ik maar voor oplossing moest zorgen. Koelkast dan maar af laten afleveren in winkel in Leeuwarden. In de winkel in Leeuwarden wel netjes te woord gestaan en deze hebben de koelkast alsnog de volgende werkdag bezorgd.
Officiële reactie van BCC 13-06-2019

Beste Menno,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers later waren dan afgesproken en dat de bezorger op deze manier reageerde dit is absoluut niet de bedoeling, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat. Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Rivanni 12-06-2019

Mooie, ruim opgezette winkel met zeer vriendelijk, behulpzaam en meedenkend personeel

Jacob 12-06-2019

Order super snel geleverd voor een hele goede prijs. Zeer tevreden over de service en het product

Mariska 12-06-2019

Ze zijn altijd vriendelijk daar en je wordt goed geholpen. Ze helpen keurig met je grote aankoop naar de auto te brengen

Timmy Turner 12-06-2019

Zoals bij veel andere webwinkels verliep het verkoopprocess vrij normaal, een duidelijke leverdatum en een track and trace code. Wat ik wel erg kan waarderen/promoten is de verpakking, het paste namelijk perfect om het product heen. (Wat dus weer veel karton scheelt en ruimte)
Goed werk BCC!

betsy 12-06-2019

Netjes op tijd geleverd en keurig geinstalleerd zonder rommel achter te laten

agnes van meerwijk 12-06-2019

wij komen graag bij de BCC
ze hebben 'n brede collectie
En 't voornaamste is wel, dat je altijd vlug, goed en vakkundig wordt geholpen

Caty Kooijman 12-06-2019

Als ik iets nodig heb en naar BCC Den Haag ga , wacht ik tot *****mij/ons kan helpen! Een fantastische hulp bij een aanschaf! Goede informatie en altijd bereid tot verder onderzoek. Hij geeft je het prettige gevoel dat je een goede keuze hebt gemaakt! Hulde!

Ian Bosma 12-06-2019

Uitstekende service. Nieuwe wasmachine gekocht. Op basis van review in de consumentengids uitgekozen maar door kundig advies bij BCC toch een andere gekocht die beter bij ons past. Dat had ik niet verwacht.

Anja 12-06-2019

Fijne winkel, altijd netjes en opgeruimd. Overzichtelijk.
Personeel helemaal top. Vriendelijk, behulpzaam, eerlijk en verstand van zaken.

Bos 12-06-2019

Goede service, ik liep de winkel in en werd meteen geholpen door de medewerker. Deze was erg vriendelijk en gaf eventuele aanbevelingen, maar zorgde er niet voor dat ik me verplicht voelde iets te kopen. De producten zijn scherp geprijsd en er zijn waar leuke aanbiedingen.

R. Delissen 12-06-2019

Het winkelpand is van redelijk formaat en zeer overzichtelijk ingedeeld! Bij binnenkomst wordt je zoals ik ervaar altijd netjes welkom geheten, en kun je rustig rond kijken. Na een tijdje komt een medewerker je vragen of hij/zij je kan helpen, en dit gaat dan ook met zeer deskundig advies. Kortom een zeer fijne winkel om erheen te gaan! En daarbij hebben ze ook nog genoeg parkeerruimte voor de deur.

Mark 12-06-2019

Ik kom altijd terug bij de BCC in Oss, zo ook deze keer. Geweldig geholpen door de filiaalmanager. Top service, tot de volgende keer BCC!

Glaasje den Uijl-van Maaskant 12-06-2019

Zeer klantvriendelijk personeel. Denkt met je mee en stuurt aan op een optimale oplossing.

AA 12-06-2019

Onze combimagnetron Samsung MC455TERCSR was tot 2 keer toe defect binnen de garantieperiode. De tweede keer was de oven niet meer te repareren. BCC liet ons een andere oven uitzoeken met een nieuwe garantieperiode voor 2 jaar. We zijn prettig en deskundig geholpen bij BCC Deventer.

Annet 11-06-2019

De wasmachine s’avonds besteld en de volgende ochtend was die er al . Bevestigingen BCC en telefoontje 5 min. van te voren dat ze eraan kwamen. Netjes neergezet en aangesloten- Voila supersnel geregeld !!!

W.mansveld 11-06-2019

Nette winkel ,vriendelijk en vakkundig geholpen ook bij het afrekenen was uitermate plezierig.

Christa 11-06-2019

Weer netjes geholpen met onze aankoop van een Nespresso apparaat.
Ook fijn dat je bij BCC vvv bonnen kan inleveren.

Monique 11-06-2019

Ik koop eigenlijk alles waar stekker of snoer aanzit bij BCC. Ik wordt altijd zeer vriendelijk geholpen en men neemt bij ‘mijn’ filiaal echt de tijd voor de klant. Als iets niet duidelijk is, krijg ik uitgebreid informatie. Mij zul je niet bij die andere mediawinkel zien; ik ben toch niet gek?!
BCC is een aanrader !

Eric 11-06-2019

Weer prima advies gekregen en goed en vriendelijk geholpen door de jonge dame.

G.J. de Konink 11-06-2019

Bij binnenkomst welkom geheten en met de vraag waar je moet zijn wordt je doorverwezen naar de juiste afdeling en de juiste verkoper. Daar het juiste advies gekregen op mijn specifieke vraag en duidelijke uitleg van de verkoper die zeer klantvriendelijk was.

Desirée 11-06-2019

Nadat we als een zoutzak behandeld werden bij de mediamarkt, toch maar naar BCC gegaan. Wat een verademing. Heel vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Oké de dame in kwestie kon ons niet direct een antwoord geven maar deed heel veel moeite om dit uiteindelijk wel te kunnen, super gewoon. De bedoeling was om niet gelijk te beslissen, maar dit was voor ons wel de reden om het toch te doen! Tja wat een goede/vriendelijke verkoper al kan doen!

marije 11-06-2019

Ik blijf steeds terugkomen bij bcc. Zeer goede producten wel wat prijzig. Uitleg in winkel soms onduidelijk.

Joost 11-06-2019

Door een goed contact in de winkel kwamen we bij de webshop. Zeer overzichtelijk aanbod en de bestelprocedure eenvoudig. Ook email contact over nog een vraag achteraf snel en helder. Zeker een aanrader dus.

Wim Verhoeven 11-06-2019

Ruim assortiment en vooral vriendelijk en deskundig personeel die mij een prima en bruikbaar advies hebben gegeven. Ik kom hier zeker terug voor een volgende koop!

Margreet slijkerman 11-06-2019

Een deskundig en vriendelijk advies over de aanschaf van een wasmachine .
Bezorging werd tijdig gedaan door vriendelijke bezorgers die de wasmachine op een prettige manier aangesloten hebben.