Nicole 08-06-2019

Ontzettend vriendelijke geholpen in de BCC te Hilversum. Ikzelf heb geen verstand van airco's maar de vakkundige man stelde een aantal vragen om mijn behoefte te achterhalen en 5 minuten later was de airco van DeLonghi afgerekend. De airco is vandaag afgeleverd keurig tot aan mijn studio aan toe op de tweede verdieping. Ik ben heel tevreden!

Hans Mulders 08-06-2019

We zitten op een Vakantie Park in Sint Anthonis ,en daar kan een vrachtwagen niet het park op om te bezorgen. We moesten een nieuwe wasdroger hebben, en die moest bezorgd worden. De verkoper kwam zelf met het voorstel om de wasdroger ,naar het filiaal te laten komen, en dan zou hij hem met het busje van het filiaal komen bezorgen. Vrijdagavond om 20.00 uur kwam hij hem bezorgen. Top service. P**** alsnog bedankt

Dacian Mancila 08-06-2019

The product I purchased from BCC is very good ( I had something similar in the past) and I am happy with the support received from customer service.

H. van der Maade 08-06-2019

Deze shop is overzichtelijk en er komt direct iemand naar je toe om te zeggen dat je zo wordt geholpen als het druk is, ook wordt gevraagd of je iets wil drinken.

Arnold Postma 08-06-2019

Goed geholpen in de winkel
Ze nemen de tijd ( ook al waren we er vlak voor sluitingstijd van de winkel )
Ze hebben de wasmachine en droger bezorgd
Een keurig bericht smorgens met de te verwachten tijd
En een kwartier van te voren een telefoontje
Alles word aangesloten en het test programma word gestart
Nog een snelle uitleg
En klaar waren ze

Marlies 08-06-2019

Doordat we precies wist wat we wilde waren we snel geholpen en zijn we er maar kort geweest
Snelle levering en goede bezorging top

Robbert 08-06-2019

Groot assortiment tegen goede prijs. Ook eenvoudige bestelmethode en snelle levering is een grote plus.

Peter Hendel 08-06-2019

Super geholpen goede uitleg en een goede service voor mij volgende aankoop ga ik zeker weer naar bcc Sliedrecht de verkoper neemt echt de tijd voor je en luistert naar je wensen.

G. Hofman 08-06-2019

BCC had de producten die anderen niet op voorraad hebben, ondanks dat onze producten via de consumentenbond werden geadviseerd. Dan verwacht je dat een bedrijf hier op inspeelt. Blijkbaar is BCC de enige die dit doet. Tevens was een van de producten nog een stuk goedkoper. Scheelde bijna 70 euro.

Na bestelling conform afspraak op datum en tijdstip afgeleverd. Goeie uitleg gekregen over de producten.

Volgende keer gaan wij weer naar BCC.

Evi 08-06-2019

prettig en deskundig geholpen bij de aankoop van een ereader.
aanbod voor de extra garantie afgeslagen.

FvdA 08-06-2019

paar dagen geleden een wasmachine gekocht bij BCC, we werden prima voorgelicht over modellen , prijzen en accessoires . Ook fijn om leverdatum zelf te kunnen bepalen , met sms bericht op leverdatum krijg je ook een goed tijdstip door van bezorging. Ook wat betreft de bezorging zeer tevreden ( wasmachine staat op zolder, dus oude machine die terug wordt genomen naar moest eerst naar beneden en vervolgens nieuwe weer naar boven !! )

Femke 08-06-2019

Prima geholpen in een bccwinkel in Leeuwarden. Zelfs tot in de caravan werd de koelkast bezorgd, mooi op tijd, even een half uur van te voren gebeld zodat we ze op konden wachten. Goede service

Merlijn 08-06-2019

Gemakkelijk online bestellen, goede communicatie via de mail, duidelijke afspraken over bezorging, half uur voor bezorging een telefoontje. Nieuwe koelkast werd op de plaats gezet, oude meegenomen.

Lydia 08-06-2019

Mooie en overzichtelijk ingerichte winkel. Altijd medewerkers beschikbaar voor vragen en hulp. Groot aanbod van verschillende items.

C van de B 08-06-2019

Ik vind de service van bcc altijd heel goed. Je krijgt advies en kan al je vragen stellen. Ze werken alles netjes af. Je krijgt je bevestiging per mail en ze zijn flexibel met bezorgdagen.

Mieke en Frans 08-06-2019

Wij hebben een koelkast voor onze caravan besteld, bij thuiskomst blijk dat de bestelde koelkast slecht 2 centimeter te breed te zijn.
Met een mail naar X die ons had geholpen was alles geregeld hij had de bestelling ongedaan gemaakt en een passend model voor ons besteld.
Deze was iets goedkoper en hij had het geld netjes klaar liggen in de winkel in Zierkzee.
X nogmaals bedankt voor de goede service en je inzet, helemaal top🤙🤙

Harold Korenromp 08-06-2019

Prima service. Plaatsen van de inbouw apparatuur verliep vlot. Via mail en sms werd het tijdstip van aflevering aangegeven en hiervan werd niet afgeweken.

Rob Peters 08-06-2019

Uitstekende en vriendelijke mensen, verstand van de producten, meneer wist alles uit te leggen, en had ook alle tijd voor me!

Mustafa 08-06-2019

Bezoek gebracht aan de winkel in Beneden-Leeuwen. Hun prijs is één van de laagste en de service is uitstekend. Er wordt meegedacht aan oplossingen en in het nemen van het besluit. Ze blijven meedenken zelf na de aankoop ivm. met snelle levering. Na een datum afgesproken te hebben bleven ze controleren of het eerder mogelijk was. Hierdoor is onze wasmachine eerder geleverd. Deze winkel is zeker aan te bevelen aan anderen.

Erwin 08-06-2019

Bij meerdere aanbieder online gezocht naar een nieuwe vaatwasser, naar de BCC winkel gegaan voor uitgebreider advies.
Daarna een keuze gemaakt. Levering van de vaatwasser was 3 werkdagen later. Al met al een prima ervaring met BCC !

Elwin 08-06-2019

Zeer prettige winkel en goed bereikbaar. Met vriendelijk personeel en goede parkeer mogelijkheden.

F van doorn 07-06-2019

Snelle bestelling , volgende dag in huis goede service, een winkel om aan te raden

Carien 07-06-2019

Vanwege de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel gaan wij graag naar de BCC winkel in Arnhem. Deze keer online een speakerset gekocht. Het product was niet goed, te veel ruis. Na chat en mail was omruilen in de winkel snel geregeld. Bovendien is deze set (online niet te koop) kwalitatief net iets beter. Tot de volgende keer!

Jos Horstink 07-06-2019

Wij zijn prima geholpen door een vriendelijke medewerkster, die alle moeite deed en naar onze mening ook zeker verstand van zaken had en goed advies en uitleg gaf

Xalandra 07-06-2019

Wij hebben een inbouw vaatwasser met inbouwservice gekocht bij BCC. De bestelling verliep prima. Ik kreeg de ochtend van levering nog bericht hoelaat we ze konden verwachten. Ik ben mooi op tijd gebeld dat ze er met een half uur zouden zijn. De twee heren hebben vakkundig de lat op de grond losgemaakt, de oude vaatwasser eruit gehaald en meegenomen, de nieuwe vaatwasser er ingezet met inbouwplaat er lijnrecht weer op. Het ging super snel, de vaatwasser zit er nog rechter en mooier in dan de oude (die stond iets naar voren). Dus wij zijn zeer tevreden met hoe BCC de vaatwasser geleverd heeft.

pph 07-06-2019

Uitstekende prijzen en supersnelle levering! Product is binnen een dag geleverd.

Rodney 07-06-2019

Product was uitverkocht in Emmen. Contact gehad met de klantenservice en door hun werd ik doorverwezen naar Hoogeveen. Vrijdagmorgen product besteld en om 13.00 afgehaald, zeer goede service.

M.potkamp 07-06-2019

Een prettige omgeving om te kijken en te zoeken wat je wilt..kundige hulp gehad en prima geholpen door een vriendelijke medewerker...

Kok 07-06-2019

Wij zijn heel vriendelijk en heel professioneel geholpen door een enthousiaste verkoper.
De levering werd ook goed gedaan door de bezorgers.
Niets dan lof.

Vlindertje 07-06-2019

Ruime keus. Vriendelijk en meedenkend personeel. Op mijn vragen kreeg ik een goed antwoord en er werd meegedacht naar oplossingen. Heel fijn!

jako 07-06-2019

in de bcc van lisse word ik altijd goed en deskundig geholpen. helaas bij het afleveren van de koelkast vandaag zag ik te laat dat er een deuk in de rechterzijde van de koelkast zat.. daarom waren de bezorgers zo snel vertrokken. ze hadden de koelkast maar half uitgepakt. en niet waterpas gezet.

L. Blokker-de Wilde 07-06-2019

De telefoon werd vlot opgenomen. Ik werd goed begrepen er werd direct naar passend model gezocht. Gratis bezorgen en installeren. Installatie moest vanwege herstelwerkzaamheden van de keukenkast worden uitgesteld. Geen probleem ze kwamen gratis andere keer langs om het af te maken op een dag die ik bepaalde. Vriendelijk en vlotte mensen. Er werd gevraagd of ik echt tevreden was voor ze weg gingen. Ondertussen ben ik vaste klant bij BCC ook vorige aankopen waren netjes verzorgd.

kros 07-06-2019

fijne winkel, goed personeel
fijn geholpen zonder opdringerigheid
6 juni besteld (niet op voorraad)
7 juni mail ontvangen dat het binnen was
zeer tevreden

Marjorie Jacquemijns 07-06-2019

Heel fijne winkel, altijd een medewerker om iets aan te vragen en die zijn zeer deskundig!

Riccardo Buijl 07-06-2019

Vriendelijk personeel. En goede service. En goed geholpen. Ivm me tv die kapot was

jack 07-06-2019

zeer fijne winkel BCC Tilburg abee. fijn in contact, weten waar ze over praten. hiervoor gingen we altijd naar mediamarkt. maar voor ons persoonlijk vinden wij de klantvriendelijkheid en de aanbiedingen bij BCC beter en vele malen fijner

Karin 07-06-2019

Super snelle levering! Gister avond besteld vandaag in huis. Netjes verpakt.

Connie Croonen 07-06-2019

fijne verkoper heel klant vriendelijk en wist de vragen die we hadden op een juiste manier te behandelen fijne middag gehad bij het kopen van onze nieuwe telefoon.

Tilly 07-06-2019

Het goed te overzien is je snel op een artikel kom.ook genoteerd als het uitverkocht is of er zijn er nog 3

Orhan Yildiz 07-06-2019

Prachtige zaak met vriendelijke personeel vooral (Jan) si si italiano, gastvrijheid vriendelijk en geduldig met zo’n veel vragende klant als mij 😆🤣 we zijn blij met de vaatwasser van Beko Dankjewel voor de eerlijke prijs/kwaliteitverhouding advies.

Marcel 07-06-2019

We werden super verwelkomt in de bcc Hengelo,en we kregen een super goed advies in wat wij nodig hadden.
En gingen met een zeer goed gevoel de winkel weer uit.
Met onze aankopen.
Thuis aan gesloten en alles precies al de verkoper ook verteld heeft top kwaliteit zonder met bleurayspeler

anandpersad 07-06-2019

was heel goed om daar te kopen en ik vertrouw hun wel want ik heb vaak spullen daar gehaald

Henk 07-06-2019

Altijd het juiste advies en geen winst belang Klant krijg waar die om vraag en ze smeren niks extra aan

Hans 07-06-2019

Makkelijk besteld duidelijke websites.
Snel geleverd en aantrekkelijke hoge kortingen.

Ingrid 07-06-2019

BBC is een super winkel men staat je zeer goed te woord en begeleiden je super als je iets wilt aanschaffen.
Men is uitstekend op de hoogte van hun producten en als je hetzelfde ergens anders goedkoper vindt passen ze gelijk de prijs aan

Peter Joop 07-06-2019

Op zoek naar een mobiele telefoon kwam ik in gesprek met een deskundige medewerker. Hij heeft verschillende Samsung-lijnen uitgelegd en ons behoed voor een miskoop.

Roy 07-06-2019

Wasmachine gekocht. Fijn aangesloten en oude machine en verpakking retour genomen. Goede duidelijke webshop, grote keuze. Makkelijk kiezen qua betaalmogelijkheden. Vooruit of per pin....Keuzemogelijkheid voor aflevering is super. "s morgens op de afleverdatum een sms met tijdstip!

Miranda 07-06-2019

Ruim aan keuze en duidelijke uitleg over de producten.
Makkelijk te bestellen en snelle en een goede levering!!

C.Lemmen 07-06-2019

Leuke winkel,. vriendelijk deskundig en vooral geduldig personeel. echt een bezoek waard.

Will 07-06-2019

Een duidelijk en een gemakkelijke web side.ook een goede service en een leuke contact ervaring.en natuurlijk heel belangrijk!goedkoop!!en ze doen wat ze je toezeggen.