Jeanine 15-06-2019

BCC is echt onze winkel als het gaat om electronica en huishoudelijke apparaten. Ik koop daar omdat we zo rustig en deskundig advies krijgen. Er wordt goed geluisterd en daardoor is de informatie en het advies persoonlijk, gericht op de wensen die wij aangegeven hebben. Er wordt moeite gedaan om ons te helpen, zoals bij het aanbrengen van een screenprotector op een mobieltje.

Mevrouw A. Broekman 15-06-2019

De winkel en het assortiment is kleiner geworden, wat jammer is.
Echter wist ik waar ik voor kwam dus dat is prima gegaan
De medewerker was niet bepaald vriendelijk/geïnteresseerd

LJ FLOHIL 15-06-2019

NET ALS BIJ DE VORIG AANKOOP BEN IK WEER CONTENT,ZE KOMEN DE AFSPRAAK OP TIJD NA EN LEVEREN GOEDE SERVICE AAN HUIS,HOEF ZELF NIKS OP DE PLAATS TE ZETTEN EN AAN TE SLUITEN,WORDT ALLEMAAL GEDAAN EN HET OUDE NEMEN ZE MEE,OOK HET VERPAKKING MATERIAAL EN VRIENDELIJKE MONTEURS BOVENDIEN,DUS BCC DIKKE 10+

Willy Rosbag-Kremers 15-06-2019

Gehoord van een vriendin over BCC en toen die telefoon besteld. Prima afhandeling en verzending. Toestel doet het uitstekend.

Edwin 15-06-2019

Er wordt snel geleverd. Het is voordelig. Artikel snel gevonden. Erg overzichtelijk en makkelijk te vergelijken

Marjan Helsdingen 15-06-2019

Niet alleen geweldig geholpen in de winkel,maar vandaag al binnen en geïnstalleerd. Ik kom heel graag weer terug bij BCC voor mijn volgende aankoop.

Petra 15-06-2019

Zeer tevreden over de service in de winkel. Levering van de Bosch diepvrieskast goed verlopen ruim op tijd zeer vriendelijke bezorgers.

Erkan 15-06-2019

Goede service met medewerkers die verstand van zaken hebben. Geen ongeinteresseerde parttimers!

tess 15-06-2019

super service, alle witgoed komt bij bcc vandaan.
altijd super netjes en veel hulp met uitkiezen en uitleg.

Madecos 15-06-2019

Breed assortiment tegen scherpe prijzen zonder schreeuwerig te doen. Er hangt in de winkels een fijne sfeer. De aandacht voor duurzaamheid vind ik prettig. Ook de medewerkers benaderen je (winkel Hengelo) altijd net een glimlach en zijn deskundig en behulpzaam.

Bekker 15-06-2019

Zeer goed geholpen, geen opdringerige verkopers, luisteren naar wat je hebben wil en geven daarover goede advies.

Lex 15-06-2019

We hadden een nieuwe vaatwasser nodig. De prijs bij bcc was goed en heb hem gelijk door hun laten vervangen. Je krijgt keurig bericht wanneer ze komen. Ze kwamen netjes tussen de afgesproken tijd en deden vooraf nog even bellen dat ze er bijna waren. De installatie was ook erg vakkundig. Erg blij met hun goede vakkundige service.

Janneke 15-06-2019

Fijne winkel, waar altijd iemand van het personeel ter beschikking staat voor vragen en advies. Overzichtelijke winkel en een ruim assortiment.

Eva 15-06-2019

Goede service en vriendelijk personeel. Alleen het computersysteem is heel traag, waardoor de afhandeling van retour etc veel langer duurde dan nodig is. Ook kan niet al het personeel retouren in nemen en dat is voor de klant onhandig . Verder niks op aan te merken

Frank Lindhout 14-06-2019

Ik werd zeer prettig geholpen. De medewerkster had er veel verstand van en wat ze niet wist gaf ze ook toe en ging ze meteen uitzoeken. Super!

Kees 14-06-2019

De shop is goed en klopte ook. de koelkast was er bij andere wel op internet, als je hem bestelde was hij in eens niet.
Hij is snel geleverd alles was goed aan te rade.

Conny Schenkenberg 14-06-2019

Snelle en duidelijke service.
Geen problemen bij afleveren zelfs nog iets extra's gedaan voor ons.
Aardige mensen.

Peter 14-06-2019

Vandaag een televisie gekocht bij BCC Spijkenisse.
Zoals altijd vriendelijk geholpen en gelukkig geen opdringerige verkopers
Ook bij een relatief dure aankoop enkele maanden geleden professioneel geholpen waardoor ons wifi probleem is opgelost.

Vakantiefamilie 14-06-2019

Last minute met de caravan al onderweg naar ons vakantie adres snel langs de BCC gereden voor een DAB+ radio. Deze winkel uitgekozen vanwege het inwisselen van, best veel, Freebees. Direct 2 personeelsleden beschikbaar voor advies. De gewenste radio van de site was helaas niet voorradig omdat er een run op was geweest. Na alle wensen en eisen te hebben besproken snel goed advies gekregen over een waardig alternatief. Groot pluspunt dat de bon direct digitaal kan worden verstuurd. Scheelt een hoop papier en inscanwerk. We zijn erg tevreden over onze aankoop.

Rineke 14-06-2019

BCC levert goed advies en goede service. De verkoopster in de winkel wist veel van de diverse machines te vertellen zodat we een goede keuze konden maken. In de afvoerslang van onze nieuwe wasmachine zat een gaatje. Wij wilden dit snel hebben opgelost. BCC heeft binnen een week de wasmachine omgeruild voor een nieuwe. Die bovendien nog duurder was dan de originele machine. Zonder bijbetalen.

Gerard 14-06-2019

snelle levering, bezorging prima uitgevoerd en op afgesproken tijd geleverd: top

Herman 14-06-2019

Ik wilde snel een goed geprijsde koel/vries combinatie met een iets afwijkende afmeting. Die had ik zo gevonden en was snel tot in mijn keuken geleverd.
30 minuten voor de bezorging belde de chauffeur dat ie eraan kwam.

sgravenp 14-06-2019

goed geholpen; vriendelijke medewerker; kon tegoed bon inleveren; verder rekening meegekregen; attent gemaakt deze goed bewaren als garantiebewijs

Mike 14-06-2019

heel geinteresseerd. Ook erg sociaal, dat is prettig en heel klantvriendelijk vind ik. weet veel, ze heeft veel ervaring. ben goed geholpen. thannks ^^

Ton ten Berge 14-06-2019

Ik kwam voor een batterij en ging met een tandenborstel en scheerapparaat weg waar ik overigens blij mee ben ik toonde interesse in beide en door de alerte aandacht en goede hulp van de verkoper ben ik geslaagd.Soms heb je net dat duwtje nodig.Bedankt daarvoor!!

Natalia Kubica 14-06-2019

I was in BCC Zaandam last time because I need fridge light bulb. I only showed what I need and workers know what I want, quickly help me. But Unfortunately this product was sold out. However worker give me resolve. Fast ordered bulb and said I gonna be wait some days. Asked me this time is not long to me, but I said no I can wait. I got big surprise when I saw email two days later. This was so fast. I am so happy. Services in BCC Zaandam for me is awesome. I told with adorable worker. He a little bit Polish speak because hE has Polish Wife. For me was suprise in spite of I speak good English and a little bit Dutch. I forget him name but this man should be an example for another workers. Quality of Service i score for 100000000%. I come back there and I recommended BCC for everybody.

Chris 14-06-2019

Vriendelijke en zeker zeer behulpzame medewerkers die met je meedenken over hoe ze het beste het gekochte product zo snel en veilig mogelijk bij jouw als klant kunnen bezorgen. Ben tevreden over de klantvriendelijke en professionaliteit welke de medewerkers uitdragen naar de klant zoals ik. Zal zeker andere producten bij deze BCC winkel aanschaffen.

René Vos 14-06-2019

Ik heb voor de BCC vestiging in Leeuwarden gekozen omdat deze zeer goed is aan te rijden en er parkeergelegenheid is om de (zwaardere) spullen eenvoudig in te kunnen laden na aankoop! Via webshop is het natuurlijk nog eenvoudiger maar hier geniet je van de mogelijkheid om de artikelen 'life' te kunnen bekijken en te vergelijken (voor zover in de showroom aanwezig is). Bovendien zeer vriendelijk personeel dat meedenkt en niet de duurste varianten aan smeert...

WJoosten 14-06-2019

Vriendelijke begroeting. Fijne service door de verkoopster en goed geïnformeerd. Medewerkster heeft veel kennis en adviseert eerlijk. Aan alles gedacht en ook bij bezorging alles netjes geïnstalleerd en keurig alle rommel meegenomen.

jack van alderen 14-06-2019

Wij gaan naar BCC in Oosterhout omdat wij daar prettig geholpen worden, met een kopje koffie en een vriendelijk praatje.Geen opdringerige verkoper en altijd goede uitleg over het apparaat dat je aan gaat schaffen.

Roy 14-06-2019

Ik koop altijd me producten bij BCC omdat je hier altijd goed bediend word met vrolijke medewerkers en de prijs is goed

Noor H. 14-06-2019

Heel vriendelijk en hulpvaardig personeel, uitstekende service. Ik koop hier al jaren zowel voor privé als zakelijk gebruik spullen, en ben altijd enorm tevreden.

Goorhuis 14-06-2019

Keurige levering tot de plek, daarna oude machine meegenomen, top. Daarnaast prima op de hoogte gehouden wanneer levering zal plaatsvinden. Merci

dirk-80 14-06-2019

Snel zoeken en vinden. Dan bestellen en meteen de volgende dag in huis. Ook in de winkel in de buurt helpen vriendelijke deskundige mensen bij je keuze. Wat ik gekocht heb was het laagst geprijsd van alle netwinkels, mooi meegenomen

Dc Smits 14-06-2019

Perfecte service, super geregeld!
Netjes op de hoogte gehouden over het leveringsproces, dag van levering een telefoontje en 5 minuten later stonden de jongens voor deur.
Alles tot in de puntjes geregeld!!!

Inamina 14-06-2019

Bijzonder vriendelijke bezorgdienst, ook nadat zij bij het verkeerde adres waren geweest omdat per abuis een foutief huisnummer was opgegeven.
Plezierig dat een tijdvak werd aangegeven waarin de bezorging zou plaatsvinden.

Mirna Bos 14-06-2019

Goed dat we eerst mochten rondkijken voordat er een medewerker naar ons toe kwam. Boven werden we netjes gedag gezegd. Beneden helaas niet. De medewerker die ons hielp wist veel te vertellen over de machine. We zijn met een tevreden gevoel naar huis gegaan.

B van perlo 14-06-2019

Erg vriendelijk en attent geholpen 👍op verschillende mogelijk heden geattendeerd waar we zelf niet aangedacht hadden top!!!!

g leijten 14-06-2019

De winkel is overzichtelijk en ruim. De medewerkers gaan vriendelijk met elkaar om. Er werd goed naar me geluisterd. Er was steeds ruimte om mij uitleg te geven. Ik was verrasr door de rust en het geduld.

Loes 14-06-2019

een keurige winkel in Lelystad! Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken! Ook als je al weet waar je voor komt!!

Bruno Nelissen 14-06-2019

Aankoop werd netjes geregeld. Alleen ging het fout toen twee medewerkers verkeerd hadden ingemeten. Inductie kookplaat pastte dus niet en we hebben van de aankoop moeten afzien.

Michael 14-06-2019

Levering was heel slecht. Gaat om een wasmachine. De oude is meegenomen en de wasdroger die er boven stond wilde ze niet terugzetten erboven. Moest eerst een tussenstuk gekocht worden en dan 100 euro verder. Was helemaal niet nodig. Heb hem er zelf weer boven gezet en aangesloten. Klantenservice gebeld en die gingen mij 15 min later terugbellen. Ik heb ze nu nog steeds niet gehoord. Wasmachine ook nog zo geplaatst dat ik het filter niet kan openmaken.
Officiële reactie van BCC 18-06-2019

Beste Michael,

Wat vervelend om te horen dat de bezorging op deze manier is verlopen en dat jij nog steeds niet bij de filter van je wasmachine kan.

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat. Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Michael 18-06-2019

Ordernummer 201906-001651908

Michael 28-06-2019

Uiteindelijk een email gekregen van bcc. Waarin ze zeggen dat ze het goed willen maken, alleen neem ik mijn telefoon niet op. Nu weer 2 weken verder. Zelf maar weer gebeld. Blijkt dat degene die de mail had verstuurd al 4 dagen niet op haar werk is. Wat ze daar ook mee bedoelde weet ik ook niet. En niemand neemt haar werk over. Wat een ongeorganiseerde klantenservice. Wacht t wel af. Ik bel niet i.i.g niet meer en verwacht niet veel meer. Koop nooit meer iets bij deze winkel.

Officiële reactie van BCC 28-06-2019

Beste Michael,

Bedankt voor het leuke gesprek en nogmaals excuses voor alle ongemakken. Het bloemetje is onderweg, indien er verder nog vragen zijn horen wij het graag!

Irmgard 14-06-2019

Ik had een kookplaat besteld, bij afhalen bleek dat het een stuk goedkoper was geworden,Dan waarvoor hij was besteld.dat werd netjes terug verrekend...
Ben tevreden over mijn aankoop en de levering ervan!!

G.Haans 14-06-2019

Duidelijke webshop, goede prijs en snelle (gratis) levering. Het originele hoesje had een hele scherpe prijs, nergens goedkoper kunnen vinden.

Roos 14-06-2019

Meestal ga ik naar de winkel van BCC maar dit artikel was daar niet voorradig. (Goed dat je dat op internet kunt checken)bestellen was makkelijk en je kan zelf de dag van bezorging kiezen. Perfecte deal.

martin 14-06-2019

Prima service, maken waar wat ze beloven, keurig volgende dag bezorgd.
Track en Trace zou wel iets meer gespecificeert mogen daarom cijfer 8 ....
(leveren tussen 14:00 en 18:00 is vrij ruim...)

H 14-06-2019

Wat je zoekt is goed en snel te vinden, omschrijving is duidelijk en ze hebben een super snelle gratis levering aan huis.

Koele kast 14-06-2019

Prettig en duidelijk bestelproces, goede informatie over levering en bijzonder vriendelijke, beleefde en kundige monteurs. Uitermate tevreden.

Hans 14-06-2019

In de winkel deze wasmachine besteld goeie uitleg gehad en besteldt, via de email op de hoogte gehouden van de bestelling. Vandaag afgeleverd precies op de afgesproken tijd. Zeer tevreden

I.de Mos 14-06-2019

Beleefde snelle service. Snelle afhandeling. Mogelijkheid tot thuis bezorgen. Overzichtelijk en ruime inrichting.