Hegam46 09-06-2019

Prettige ontvangst. Goede voorlichting. Objectief meerder keuze mogelijkheden voorgesteld.
Passend bij ons budget.

Martin 09-06-2019

Mooie winkel behulpzaam personeel mensen met verstand van de producten en ze nemen de tijdt dus gewoon top

Jan 09-06-2019

Een shop met een duidelijke website,met een goede prijs/kwaliteit verhouding. De levering is snel den correct, waarbij je via email en Track en Trace goed op de hoogte wordt gehouden over de status en het bezorg moment van je bestelling. Kortom een aanrader.

Jonk 09-06-2019

Goed bereikbaar en een vlotte bediening zonder opdringerig te zijn plezierig om te winkelen.

CJ_Amsterdam 09-06-2019

Goede prijs, snel geleverd, en netjes aangesloten en oude apparaat meegenomen.

G 09-06-2019

Goed verkoopadvies bij BCC Terneuzen door verkoopmedewerkers voor de aanschaf van een nieuwe televisie, koffiezetapparaat en dvd speler.

JM 09-06-2019

Snel en goed geholpen.
Vriendelijk te woord gestaan en een eerlijk advies. Vooral door mijn twijfel en gebrek aan verstand van mobiele telefoons is een goed advies belangrijk.

Arnold 09-06-2019

Na een afleveringsfout heeft BCC op een zeer adequate wijze de fout herstelt en mij volledig tot tevredenheid geholpen.
Ik vond het zeer sterk hoe het probleem werd opgepakt.
Mijn vertrouwen in BCC is door deze bijzonder goede serviceverlening alleen maar toegenomen.

Arnold 09-06-2019

Overzichtelijk, je ziet vrij snel waar je moet zijn voor je product. Een bepaalde rust in de winkel wat ik bij concurrenten niet ervaar! Je hoeft niet te zoeken naar een verkoper en deze geeft goed advies na een aantal goede inventariseerende vragen.

Ad Alblas 09-06-2019

Prettige bediening en zeer goede kennis van het personeel, veel apparaten op voorraad.

Ronald 09-06-2019

We kwamen voor een laptop en/of televisie bij BCC Arnhem aan de Woonboulevard. Hadden ons vooraf zelf geinformeerd maar eenmaal in gesprek met medewerker ( ...) veel extra, belangrijke en eerlijke informatie gekregen. Zelfs de prijs werd op internet voor ons vergeleken met andere bedrijven. Uiteindelijk hebben we een nieuwe laptop en tv gekocht tot volle tevredenheid. Absoluut een aanrader.

Sil 09-06-2019

Goed geholpen, duurde wel wat lang eer ik geholpen werd, maar werd wel tijd genomen ondanks de drukte om advies te geven over laptop of MacBook

Thijs 09-06-2019

Door meerdere verkopers op een vriendelijke , rustige en adviserende manier, geholpen bij de juiste keus.

Marion de geus k 09-06-2019

Heel goed geïnformeerd. Personeel weet waar ze het over hebben. Luisteren goed naar de klant wat de wensen zijn.

FP 09-06-2019

Prima geholpen om tot de juiste keuze te komen. Er gaat niets boven service en een goede prijs in een betrouwbare winkel.

Ad 09-06-2019

Hele fijne bediening. Er wordt niet gehaast. En er is een grote keus.
Een fijne winkel.

Jbosch 09-06-2019

Ruime keus, bestellen ging snel, goede service aansluiten ging vlot. Zeer tevreden.

Wim 09-06-2019

Centraal gelegen in Hilversum direct boven parkeergarage. Vlotte bediening van vriendelijk en kundig personeel

Edu13 09-06-2019

Hier bij BCC krijg je nog echt even de extra aandacht wat je bij de andere grote concurrent niet krijgt.
En daarnaast ook een beetje verstand van de verkochte producten heeft.

Marijn 09-06-2019

Fijne hulp bij het uitzoeken van een fotocamera bij BCC in Almere. Erg veel verstand van zaken.

Hans de Vries 09-06-2019

Fantastisch. Veel keuze in webwinkel. Goede uitleg en reviews. Prijstechnisch in orde en zeer concurrerend. Snel bestelbaar en razend snelle levering! Kortom een topper !!

Nizette 08-06-2019

Het was super simpel om online een artikel te kopen. Het bestelproces was gemakkelijk, ik kon diversen producten vergelijken en daarna had ik het binnen twee dagen thuis.

A Hendriks 08-06-2019

We werden hartelijk ontvangen in de winkel en werden prima geadviseerd bij onze aankoop van een wasmachine en er werden goede afspraken gemaakt over levering en verder plaatsing/aansluiting van de machine

Ellen 08-06-2019

Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe koptelefoon.
De verkoper had geen koptelefoons hangen die je kon passen.
Toen ik er naar vroeg bleek het geen probleem te zijn.
Ik heb er uiteindelijk drie gepast en ben super tevreden met mijn aankoop.
Goed advies gekregen ook dus een heel fijne winkel!!

H.R. de Jong 08-06-2019

Prettig geholpen en geadviseerd. Bezorging op afgesproken tijd en alles keurig aangeslote.

Conny 08-06-2019

Superfijn geholpen door Erik , wc Dukenburg Nijmegen, denkt met je mee.
Meegedacht wat oplossingen voor ons probleem kon zijn

Adrian 08-06-2019

Iets gezien wat bij mediamarkt € 70,- goedkoper is, maar ik kon het bij BCC voor de zelfde prijs kopen, wel eerst foto van product en prijs laten zien

Cora van Sprang 08-06-2019

Werd snel geholpen.👌
De verkoper had er verstand van!
Ik werd hier heel blij van, zodat ik een weloverwogen koop heb gedaan😄

Jessica 08-06-2019

Goede duidelijke en overzichtelijke site met fantastische prijzen. De levering is super snel! (Gisteren besteld en vandaag al in huis!) helemaal tevreden. Super!!

Carlien 08-06-2019

Bij BCC Middelburg terecht gekomen ivm onze service plus polis van onze defecte tv. De winkelmedewerkers hebben ontzettend meegedacht over hoe we toch voor de tv van onze keuze konden gaan.
Helaas bleek bij de 1e montage afspraak dat de tv beschadigt was. Een upgrade is toen aangeboden aangezien onze nieuwe tv niet meer verkrijgbaar was. De tv is door een winkelmedewerker de volgende dag geleverd en alvast op de voet geplaatst. Een 2e montage afspraak kon helaas ook niet doorgaan doordat de doppen voor het ophangen bleken te ontbreken. Wederom een medewerker die de rit van een half uur gemaakt heeft naar ons om benodigdheden persoonlijk langs te brengen. (En weer een half uur terug)
Bij de 3e montage afspraak ging gelukkig alles volgens planning.
Ondanks dat er verscheidene dingen mis gingen zonder dat iemand er iets aan kon doen, kunnen we enkel vol lof zijn over de inzet en het begrip van de medewerkers.

Jan 08-06-2019

Ik word altijd vriendelijk en vakkundig geholpen door het personeel.
Als ik iets niet snap leggen ze het mij perfect uit.
Er is genoeg keus in de winkel en voor de prijs hoef je het niet te laten, ze hebben goede prijs en kwaliteit verhouding.

Marc 08-06-2019

Goed geholpen in de winkel (daar gekocht ivm gebruik vvv bon) aldaar via de site besteld en dag erna geleverd gekregen.

Sj e f 08-06-2019

Deskundig personeel en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Luistert naar je wensen en komt met een kundig advies.

Sj e f 08-06-2019

Deskundig personeel en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Luistert naar jje w ernsen en komt met een kkjn dfig advies.

Ed 08-06-2019

ben hier al meer geweest ,een fijn en leuke winkel met zeer goed en deskundig en leuk personeel en korte wacht tijd.

Peter van der Lans 08-06-2019

Vriendelijk en kundig geadviseerd. Concurrerende prijzen. Er is gemaild en gebeld voor aflevering. Alles netjes geregeld.

Gerrit Vink 08-06-2019

Goede service en de geleverde kwaliteit is ook goed. De bezorger heeft ook zijn werk goed gedaan.

Biemans 08-06-2019

Bij BCC word je op een prettige de deskundige manier geholpen en er is een grote keuze in artikelen

A visser 08-06-2019

Wij worden hier altijd snel en vriendelijk geholpen en het word altijd goed uitgelegd wat we beter wel of niet kunnen doen met ons budget . Volgende aankoop weer eerst kijken bij bcc

Joke 08-06-2019

Wij werden goed geïnformeerd over de TV die wij wilden kopen, over het ophangsysteem, de leveringsvoorwaarden en wijze van afleveren.
Het is prettig dat je bericht krijgt wanneer e.e.a. wordt afgeleverd (tijdstip).
We kregen informatie over aanvullende garantie betreffende het merk TV dat wij hadden gekozen.
Kortom aardige medewerkers bij BCC Haarlem Schalkwijk.
Omdat we niet zo'n fan zijn van die grote zaken kozen wij voor BCC. En door eerdere aankopen.

Cor van Ruiten 08-06-2019

Gewoon heel leuk geholpen bij kopen. Verder daarna bij alle voor mij probleempjes geweldig geholpen telefonisch. Service geweldig! Ik raad alleen aan om de muziek en de kwaliteit van het geluid tijdens het wachten telefonisch te verbeteren!

Jannie 08-06-2019

Goede voorlichting, goed aanbod toen mijn eerste voorkeur niet voorradig bleek,

Elly van reijswoud 08-06-2019

Wij zijn super blij met bcc dat is onze winkel we komen er graag je wordt er vriendelijk geholpen goede uitleg over de producten

Ursula 08-06-2019

Zeer meedenkend personeel. Uitstekende uitleg. Zeer tevreden met deze winkel.

H den Haan 08-06-2019

We werden goed en vriendelijk geholpen en met verstand van zaken.
We zijn zeer tevreden met de aaankoop

Mevr. De Jong 08-06-2019

Fijne winkel met groot asortiment. Goede voorlichting van aardig personeel. Ondanks drukte in de winkel snel geholpen.

Bas 08-06-2019

Telefoon Samsung A50 gekocht, direct op voorraad en meenemen in de winkel voor goede prijs.

Piet 08-06-2019

Fijne medewerker die ons ouderen met begrip en tijd zeer goed geholpen heeft

Marcel 08-06-2019

Wasmachine, wasdroger en inbouw koel/vrieskast gekocht , super lage prijs en inclusief montage en monters waren super relax.

P. Mascia 08-06-2019

Zeer goed aangesloten en advies gekregen... Verder alles super verlopen... Zeer tevreden.