Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Edu13 09-06-2019

Hier bij BCC krijg je nog echt even de extra aandacht wat je bij de andere grote concurrent niet krijgt.
En daarnaast ook een beetje verstand van de verkochte producten heeft.

Marijn 09-06-2019

Fijne hulp bij het uitzoeken van een fotocamera bij BCC in Almere. Erg veel verstand van zaken.

Hans de Vries 09-06-2019

Fantastisch. Veel keuze in webwinkel. Goede uitleg en reviews. Prijstechnisch in orde en zeer concurrerend. Snel bestelbaar en razend snelle levering! Kortom een topper !!

Nizette 08-06-2019

Het was super simpel om online een artikel te kopen. Het bestelproces was gemakkelijk, ik kon diversen producten vergelijken en daarna had ik het binnen twee dagen thuis.

A Hendriks 08-06-2019

We werden hartelijk ontvangen in de winkel en werden prima geadviseerd bij onze aankoop van een wasmachine en er werden goede afspraken gemaakt over levering en verder plaatsing/aansluiting van de machine

Ellen 08-06-2019

Uitstekend geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe koptelefoon.
De verkoper had geen koptelefoons hangen die je kon passen.
Toen ik er naar vroeg bleek het geen probleem te zijn.
Ik heb er uiteindelijk drie gepast en ben super tevreden met mijn aankoop.
Goed advies gekregen ook dus een heel fijne winkel!!

H.R. de Jong 08-06-2019

Prettig geholpen en geadviseerd. Bezorging op afgesproken tijd en alles keurig aangeslote.

Conny 08-06-2019

Superfijn geholpen door Erik , wc Dukenburg Nijmegen, denkt met je mee.
Meegedacht wat oplossingen voor ons probleem kon zijn

Adrian 08-06-2019

Iets gezien wat bij mediamarkt € 70,- goedkoper is, maar ik kon het bij BCC voor de zelfde prijs kopen, wel eerst foto van product en prijs laten zien

Cora van Sprang 08-06-2019

Werd snel geholpen.👌
De verkoper had er verstand van!
Ik werd hier heel blij van, zodat ik een weloverwogen koop heb gedaan😄

Jessica 08-06-2019

Goede duidelijke en overzichtelijke site met fantastische prijzen. De levering is super snel! (Gisteren besteld en vandaag al in huis!) helemaal tevreden. Super!!

Carlien 08-06-2019

Bij BCC Middelburg terecht gekomen ivm onze service plus polis van onze defecte tv. De winkelmedewerkers hebben ontzettend meegedacht over hoe we toch voor de tv van onze keuze konden gaan.
Helaas bleek bij de 1e montage afspraak dat de tv beschadigt was. Een upgrade is toen aangeboden aangezien onze nieuwe tv niet meer verkrijgbaar was. De tv is door een winkelmedewerker de volgende dag geleverd en alvast op de voet geplaatst. Een 2e montage afspraak kon helaas ook niet doorgaan doordat de doppen voor het ophangen bleken te ontbreken. Wederom een medewerker die de rit van een half uur gemaakt heeft naar ons om benodigdheden persoonlijk langs te brengen. (En weer een half uur terug)
Bij de 3e montage afspraak ging gelukkig alles volgens planning.
Ondanks dat er verscheidene dingen mis gingen zonder dat iemand er iets aan kon doen, kunnen we enkel vol lof zijn over de inzet en het begrip van de medewerkers.

Jan 08-06-2019

Ik word altijd vriendelijk en vakkundig geholpen door het personeel.
Als ik iets niet snap leggen ze het mij perfect uit.
Er is genoeg keus in de winkel en voor de prijs hoef je het niet te laten, ze hebben goede prijs en kwaliteit verhouding.

Marc 08-06-2019

Goed geholpen in de winkel (daar gekocht ivm gebruik vvv bon) aldaar via de site besteld en dag erna geleverd gekregen.

Sj e f 08-06-2019

Deskundig personeel en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Luistert naar je wensen en komt met een kundig advies.

Sj e f 08-06-2019

Deskundig personeel en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Luistert naar jje w ernsen en komt met een kkjn dfig advies.

Ed 08-06-2019

ben hier al meer geweest ,een fijn en leuke winkel met zeer goed en deskundig en leuk personeel en korte wacht tijd.

Peter van der Lans 08-06-2019

Vriendelijk en kundig geadviseerd. Concurrerende prijzen. Er is gemaild en gebeld voor aflevering. Alles netjes geregeld.

Gerrit Vink 08-06-2019

Goede service en de geleverde kwaliteit is ook goed. De bezorger heeft ook zijn werk goed gedaan.

Biemans 08-06-2019

Bij BCC word je op een prettige de deskundige manier geholpen en er is een grote keuze in artikelen

A visser 08-06-2019

Wij worden hier altijd snel en vriendelijk geholpen en het word altijd goed uitgelegd wat we beter wel of niet kunnen doen met ons budget . Volgende aankoop weer eerst kijken bij bcc

Joke 08-06-2019

Wij werden goed geïnformeerd over de TV die wij wilden kopen, over het ophangsysteem, de leveringsvoorwaarden en wijze van afleveren.
Het is prettig dat je bericht krijgt wanneer e.e.a. wordt afgeleverd (tijdstip).
We kregen informatie over aanvullende garantie betreffende het merk TV dat wij hadden gekozen.
Kortom aardige medewerkers bij BCC Haarlem Schalkwijk.
Omdat we niet zo'n fan zijn van die grote zaken kozen wij voor BCC. En door eerdere aankopen.

Cor van Ruiten 08-06-2019

Gewoon heel leuk geholpen bij kopen. Verder daarna bij alle voor mij probleempjes geweldig geholpen telefonisch. Service geweldig! Ik raad alleen aan om de muziek en de kwaliteit van het geluid tijdens het wachten telefonisch te verbeteren!

Jannie 08-06-2019

Goede voorlichting, goed aanbod toen mijn eerste voorkeur niet voorradig bleek,

Elly van reijswoud 08-06-2019

Wij zijn super blij met bcc dat is onze winkel we komen er graag je wordt er vriendelijk geholpen goede uitleg over de producten

Ursula 08-06-2019

Zeer meedenkend personeel. Uitstekende uitleg. Zeer tevreden met deze winkel.

H den Haan 08-06-2019

We werden goed en vriendelijk geholpen en met verstand van zaken.
We zijn zeer tevreden met de aaankoop

Mevr. De Jong 08-06-2019

Fijne winkel met groot asortiment. Goede voorlichting van aardig personeel. Ondanks drukte in de winkel snel geholpen.

Bas 08-06-2019

Telefoon Samsung A50 gekocht, direct op voorraad en meenemen in de winkel voor goede prijs.

Piet 08-06-2019

Fijne medewerker die ons ouderen met begrip en tijd zeer goed geholpen heeft

Marcel 08-06-2019

Wasmachine, wasdroger en inbouw koel/vrieskast gekocht , super lage prijs en inclusief montage en monters waren super relax.

P. Mascia 08-06-2019

Zeer goed aangesloten en advies gekregen... Verder alles super verlopen... Zeer tevreden.

Els 08-06-2019

We werden heel goed geholpen en ik ben ontzettend blij dat ik op deze winderige dag een mooie torenventilator heb gekocht voor als het warm wordt. Het is de mooiste die ik op het net kon vinden.

HVK 08-06-2019

Bij aankoop prettig en duidelijk geholpen. Goede uitleg van de verschillende wasmachines en mogelijkheden voor bestellen en bezorgen.
Wasmachine is net geïnstalleerd, goede berichtgeving van wanneer en hoe laat de bestelling arriveert. Hele prettige mensen die het hebben geïnstalleerd.

D.van der Woerd. 08-06-2019

Dicht bij mijn woonplaats Amstelveen parkeren is gratis met blauwe kaart en het ruime
arsortiment dat staat mij wel aan.

Bjorn 08-06-2019

Klantvriendelijkheid in winkel was top.
Levering ging ontzettend snel en uitstekende uitleg. Oude apparaat binnen minuut verwijderd door BCC.

Margriet 08-06-2019

BCC is een prima winkel, heel overzichtelijk, ruim opgezet assortiment. Kundig en zeer vriendelijk personeel, op iedere vraag een duidelijk antwoord. Niet opdringerig.

Pieter bakker 08-06-2019

Even snel naar de bcc en werden super snel geholpen de dame had ook nog verstand van zaken helemaal top volgende keer weet bcc

SERENDIB 08-06-2019

Zeer overzichtelijke mooi winkel met vriendelijke personeel. Men waren goed op de hoogte van hun producten en waren bereid om constructief mee te denken.

Arend 08-06-2019

niet echt vrolijk personeel, en niet geïnteresseerd of aandacht voor de klant. Maar ja daar kom ik ook niet voor. Het product is goed en de bon digitaal toegestuurd.

Martin 08-06-2019

De verkoper, nu Jeroen, nam uitgebreid de tijd voor ons. Weet waarover hij praat. Top service. Wij zijn trouwe klanten. BCC mag zich gelukkig prijzen met z'n medewerkers.

paul 08-06-2019

Gebruiksvriendelijke site en goede service. Duidelijke communicatie naar de klant over de levering.
De bezorgers van de wasmachine waren erg snel, vriendelijk en duidelijk over de gebruiksaanwijzing. Snelle installatie ook.

Monique 08-06-2019

Wederom een top service van BCC. Klant gericht, vriendelijk personeel ,nemen de tijd voor je.
Super winkel.!

Mariel 08-06-2019

Ongelooflijk wat een goede service, vriendelijk personeel en goede klantvriendelijkheid!
Vandaag zonder bon een defecte koptelefoon zomaar om mogen ruilen.
Zonder problemen, moeilijkheden of irritaties. Weer een goede reden om in de toekomst bij deze winkel mijn aanschaffen te doen. Top!

Nicole 08-06-2019

Ontzettend vriendelijke geholpen in de BCC te Hilversum. Ikzelf heb geen verstand van airco's maar de vakkundige man stelde een aantal vragen om mijn behoefte te achterhalen en 5 minuten later was de airco van DeLonghi afgerekend. De airco is vandaag afgeleverd keurig tot aan mijn studio aan toe op de tweede verdieping. Ik ben heel tevreden!

Hans Mulders 08-06-2019

We zitten op een Vakantie Park in Sint Anthonis ,en daar kan een vrachtwagen niet het park op om te bezorgen. We moesten een nieuwe wasdroger hebben, en die moest bezorgd worden. De verkoper kwam zelf met het voorstel om de wasdroger ,naar het filiaal te laten komen, en dan zou hij hem met het busje van het filiaal komen bezorgen. Vrijdagavond om 20.00 uur kwam hij hem bezorgen. Top service. P**** alsnog bedankt

Dacian Mancila 08-06-2019

The product I purchased from BCC is very good ( I had something similar in the past) and I am happy with the support received from customer service.

H. van der Maade 08-06-2019

Deze shop is overzichtelijk en er komt direct iemand naar je toe om te zeggen dat je zo wordt geholpen als het druk is, ook wordt gevraagd of je iets wil drinken.

Arnold Postma 08-06-2019

Goed geholpen in de winkel
Ze nemen de tijd ( ook al waren we er vlak voor sluitingstijd van de winkel )
Ze hebben de wasmachine en droger bezorgd
Een keurig bericht smorgens met de te verwachten tijd
En een kwartier van te voren een telefoontje
Alles word aangesloten en het test programma word gestart
Nog een snelle uitleg
En klaar waren ze

Marlies 08-06-2019

Doordat we precies wist wat we wilde waren we snel geholpen en zijn we er maar kort geweest
Snelle levering en goede bezorging top