Deze score is berekend op basis van 14860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Billy 18-06-2019

Ik ben zo goed en duidelijk geholpen wat een geweldige winkel. Lieve mensen die er werken en tot een oplossing komen dat gepast is voor mij.

wreckless 18-06-2019

altijd vriendelijk ze willen je graag als klant hebben en behouden, ze hebben ook kennis van zaken is wel fijn ze weten waar ze over praten

Ria 18-06-2019

Wij zijn super geholpen. Bij de buurman was de airco duurder dan online bestellen op internet maar de buurman wilde niet verkopen voor de internetprijs. Bij deze winkel was dit echter zo geregeld. Onze airco moest besteld worden. Bij het ophalen weer super vriendelijk geholpen. Zo voel je je weer klant, daarom geef ik een 9. De volgende keer weet ik wel waar ik naar toe ga voor het witgoed

Wiebe 18-06-2019

Hallo beste lezer,

Ik en mijn vrouw hebben 15 juni j.l. een Samsung tablest model T 1813 white gekocht bij de BCC winkel aan de Westzijde in Zaandam.
Wij zijn daar uiterst vriendelijk vakkundig en klantvriendelijk geholpen door uw verkoper xxxx. Vandaar dus mijn cijfer 10 als waardering voor xxxx.
Overigens vinden wij als trouwe vaste klant de service van BCC en de verkopers in genoemde winkel altijd prima temeer er een ruime keuze is aan elektrische artikelen van de beste merken.
En het scheelt zeer zeker ook dat uw medewerkers verstand van zaken hebben !

Ik wens jullie goede zaken toe en wilt u onze hartelijke groeten doen aan uw collega xxxx? !

Hartelijke groeten,

Wiebe en Marijke Visser

Zaandam

AlexF 18-06-2019

BCC Megastores in Den Haag is een ruime winkel. Het personeel is vriendelijk en bereidwillig je te helpen. Het assortiment is uitgebreid en de winkel oogt schoon en opgeruimd.
De mij verstrekte informatie was ter zake en redelijk voldoende.

DeniseC 18-06-2019

Makkelijk te bestellen, ondanks dat de bestelling om 23:00 besteld was volgende middag in huis!

Zeer tevreden klant 18-06-2019

In winkel was het niet op voorraad. Geregeld dat het binnen 24 uur bij mij thuis bezorgd is.

Hans Selter 18-06-2019

We hebben ondertussen heel gekocht bij BCC en altijd tot volle tevredenheid we hebben onlangs een vaatwasser gekocht. Door de plaatselijke situatie waren er problemen onstaan. BCC is zolang door gegaan tot het op gelost Was. Goed zijn bedrijf

Paul 18-06-2019

Goed advies gehad over de soundbar en ook uitleg hoe alle componenten aangesloten moet worden. Niet opdringerig en niet het duurste laten zien.

Kaatje 18-06-2019

Onze pleegzoon zijn mobiel was kapot, er zat nog 2 weken garantie op, omdat hij er super zuinig op is, en hem eigenlijk nooit mee naar buiten neemt, zag deze er nog heel goed uit. De reparatie duurde erg lang, en toen we zelf gingen vragen hoe het er voorstond, bleek de hele mobiel niet gerepareerd omdat deze krom was. (we hebben het gezien, echt bizar krom...) ze wilde eerst onze pleegzoon hier de schuld van geven, maar gelukkig was bij de inname de telefoon goed bekeken op schade, en dit was ingevuld door de bcc medewerker.
Onze pleegzoon, mocht een hele nieuwe telefoon uitzoeken voor het hele bedrag. Andere oplossing waren we ook niet mee akkoord gegaan, maar het verliep zeer soepel en we zijn zeer tevreden, onze pleegzoon is ontzettend blij! :-)

Marouska 18-06-2019

Vriendelijk personeel. Goed geholpen in het maken van een keuze. Veel informatie ontvangen.

R Dagevos 18-06-2019

Heel vriendelijk en kundig personeel,na goed advies bestelling geplaatst .
De bestelling snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd.

Petra 18-06-2019

Bcc denk met je mee, goede service.
Leuke aanbiedingen, ze hebben klein dingen, groten dingen, aardig personeel, fijn om te winkelen.

Henriette v Brunschot 18-06-2019

Ja vond t leuk en makkelijk om t zo te bestellen s avonds besteld dag erna al thuis en dat zonder verzendkosten...toppie

Teresa Simonis 18-06-2019

Ik was al eerder heel goed geholpen in deze winkel voor een andere aankoop dus ben ik weer met plezier teruggegaan. De goede service werd bevestigd dit keer. Een heel sympathieke meneer heeft mij geweldig geholpen in mijn keuze. Hij wist in de details uitleg te geven over de verschillende apparaten en was een fantastische hulp in mijn keuze. Ik ben er erg blij mee en zal voor een volgende aankoop zeker teruggaan naar dezelfde winkel.

Astrid 18-06-2019

Heel erg goed geholpen in de winkel door een ervaren verkoper met kennis van zaken. Bezorging was binnen een tijdvak van twee uur en een kwartier van tevoren kregen we netjes een telefoontje. Twee nette bezorgers die niet weg gingen voor alles keurig was geïnstalleerd. Kortom... top service. Zeker aan te bevelen.

M.L. 18-06-2019

Duidelijke site met veel keuze mogelijkheden om produkten te vergelijken. Veel technische detalis Direct inzage in de voorraad per produkt.
Bestel procedure is eenvoudig.

Steg 18-06-2019

Ruime winkel. Wij konden ons artikel makkelijk vinden. Veel keuze in het door ons gewenste artikel.
Vriendelijk personeel

Jolanda 18-06-2019

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Vond het erg prettig om zelf een leveringsdatum te kunnen aangeven. De levering en montage verliepen vlot.

Wouter 18-06-2019

Was al een tijdje opzoek naar een specifieke ereader. We hadden nog 60 euro aan vvv-bonnen liggen die ik ervoor wilde gebruiken. Bij bcc kun je online meerdere vvv-bonnen verzilveren. De e-reader kwam bij bcc in de aanbieding in de shop. De keuze was toen snel gemaakt. Een dag later had ik het product in huis.

Piet de Graaf 18-06-2019

Het gezochte artikel was niet op voorraad in de winkel, toen heeft een vriendelijke meneer ons geholpen met on Line bestellen,en de volgende dag in huis.helemaal top.

Zonnetjeinhuis 18-06-2019

Via de online chat van de klantenservice werd ik doorverwezen naar de winkel. De chat gaf mij de juiste informatie waardoor ik in de winkel super makkelijk en snel geholpen kon worden met mijn defecte product. Ze geven je de service waar je als consument op zit te wachten, handelen de zaak persoonlijk af. Betrouwbaar, realistisch en vlot. BCC is voor iedereen aan te raden.

Wim 18-06-2019

Prima service! Ik had per mail een stofzuiger gereserveerd en kreeg per omgaande bericht dat het apparaat voor mij klaarstond.

EdF 18-06-2019

Ontvangst in de winkel was vriendelijk. We werden snel en goed geholpen. Op onze vragen kregen we een goed advies. De levering ( van de wasmachine) kwam op de aangegeven dag in het opgeven tijdblok. De oude machine werd weggehaald en meegenomen, de nieuwe machine werd geplaatst en geïnstalleerd door twee aardige medewerkers.
Kortom: tot nu toe een tevreden klant.

Frank 18-06-2019

De site is zeer gebruiksvriendelijk en de levering was in orde. Het personeel is behulpzaam

Bakker 18-06-2019

Altijd goede informatie over het product en ze nemen alle tijd voor je om je advies te geven

JMP Benschop 18-06-2019

Vriendelijke behandeling en duidelijke uitleg en informatie over de apparatuur

Jef 18-06-2019

Mijn CO2 cilinder van mijn sodastream was leeg. Ik heb BCC op maandagochtend om 11.53 uur een mailtje gestuurd met de vraag of zij de cilinders nog op voorraad hadden. Om 12.13 uur kreeg ik al een mailtje waarin zij bevestigden dat zij nog 9 stuks in voorraad hadden. Ik mailde terug dat ik dan dinsdagochtend langs zou komen om er ééntje op te halen. Hierop kreeg ik antwoord dat zij voor de zekerheid ééntje bij de kassa zou neerleggen. Dinsdagochtend ging ik naar BCC en hij stond netjes klaar. Ook aan de kassa netjes bediend. Mooie service van BCC

John 18-06-2019

Altijd vriendelijk en deskundig advies. Ook als het soms moeilijk wordt. Zoals toen ik, na vele reparaties, een beroep deed op de Plus-garantie. Oude apparaat werd probleemloos ingeruild tegen de aanschafprijs als betaling bij een nieuw apparaat.

Bezemer 18-06-2019

Een 10 lijkt heel veel en vraag je je af: wat had beter gekund.
Eigenlijk niets.
In de winkel geholpen door een verkoper met kennis van zaken.
Apparatuur laten opmeten. Klopte perfect.
Je wordt gemaild hoe laat ze komen en kwartier van tevoren gebeld.
Tijd klopte exact.
De monteur werkte netjes en snel.
Al met al: ik ben enthousiast. 👍

Joost 18-06-2019

Op het moment dat ik dacht "ik ben toe aan een nieuwe pc" (vorige 8 jaar oud), wilde ik direct een nieuwe.
Na kort gezocht te hebben op internet, meteen naar de BCC in de stad gegaan. Waar ik heel goed geholpen ben.
En met die reden ook meteen een nieuwe gekocht.

Carla 18-06-2019

Ik vind bcc Amersfoort een geweldige winkel. Klantvriendelijk personeel en goede service.

Isabel 18-06-2019

Zeer snelle levering van de producten. Bij andere webshops was het artikel niet leverbaar, bij BCC wel.
Duidelijke communicatie over de levering.

Ayla 18-06-2019

Snelle levering, je kan zelf kiezen wanneer en in wat voor tijdsbestek de bestelling geleverd word. Je word goed op de hoogte gehouden hoelaat ze ongeveer zullen komen. De bezorgers kwamen ook echt op tijd, waren vriendelijk en hebben alles getild en aangesloten. Ze gingen pas weg toen alles naar behoren werkte. Top!

Mevr. MJM Koert- Knuit 18-06-2019

Ik ben erg tevreden over de coulance van de medewerkers bij het retourneren van een aangebroken set inktcardridges die ik 2mnd geleden gekocht heb in de winkel van BCC op de Struytse Hoek in Hellevoetsluis. Ik had wel het goed type printer opgegeven, maar er blijken 2 verschillende types te zijn. Ben dus heel erg blij dat ze teruggenomen zijn, want het is toch een flinke uitgave zo’n complete set. Heel erg bedankt voor de vriendelijke afwerking.

ingeborg 18-06-2019

De winkel in Beek ziet er keurig verzorgd uit. De medewerkers zijn deskundig en heel klantvriendelijk. Afspraken worden perfect nagekomen en de medewerkers die aan huis leveren en installeren zijn geweldig behulpzaam. Toppie!

Heikki Veneklaas 18-06-2019

De gebruiksvriendelijkheid was perfect en echt een aanrader voor de mensen die online willen shoppen. Levering was precies tussen 1 en drie afgeleverd zoals het in de mail stond, goede klanten service, goede levering kortom gewoon perfect. Ik zal deze winkel zeker aanraden.
Vr gr Heikki

Kim 18-06-2019

Ik ben absoluut niet tevreden over de service van BCC ik heb een keramische fornuis gekocht incl. installatiekosten.. vervolgens wordt het apparaat geleverd maar kan men het apparaat niet aansluiten van wegen het feit dat ik geen perilex aansluiting heb voor de stekker... Ik heb geen verstand van die zooi enkel van KOKEN en mag nu dus nog een week langer wachten om mijn aankoop retour te nemen en een nieuwe te laten leveren. Mega teleurgesteld in de service, want ik heb nog met de klantenservice gebeld een aangegeven dat ik niet zo n stopcontact heb. Die dame gaf aan dat het allemaal in orde zou komen en dat de stopcontact geplaatst zou worden door BCC. Wat dus gelogen is!!!! Daarna ben ik naar de winkel in Zaandam gegaan waar ... mij super heeft geholpen met het uitzoeken van een ander model. Helaas wél een gasfornuis. Dus mijn Dank aan .... @ Zaandam! En nu weer een volle week wachten op mijn aankoop!!! #zucht!

Marion 18-06-2019

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat de vorige aankopen ook daar gedaan zijn en we heel tevreden waren . Deze keer hebben we de winkel weer verlaten met een zeer gelukkig gevoel.
Het betreft de aankoop van een iPad. Zeer vriendelijke en ontspannen bediening.

Nicole 18-06-2019

Overzichtelijke webshop en mijn bestelling werd op tijd geleverd met vooraf duidelijke instructies en informatie via mail en sms bericht. Goede service!

Daphne 18-06-2019

Zijn heel klant vriendelijk en behulpzaam ze helpen je mee om een oplossing te zoeken.

Malu 18-06-2019

Goed geholpen door medewerker die inhoudelijk niet kon adviseren, maar omdat we al een keuze hadden gemaakt, netjes afgehandeld !

Jeanny Coelho-van Bergen 17-06-2019

Heel prettig geholpen door ... Ze heeft veel moeite voor me gedaan en daardoor ging ik heel tevreden de winkel uit!

Niels 17-06-2019

Gratis bezorging, geen onnodige mails en ook op zondag bestellen is de volgende dag in huis!

Goorhuis 17-06-2019

Keurige levering tot de plek, daarna oude machine meegenomen, top. Daarnaast prima op de hoogte gehouden wanneer levering zal plaatsvinden. Merci

Erwin 17-06-2019

De BCC website vind ik een prettige website om de juiste producten te vinden. In dit geval een inbouw koelkast. De service qua bezorgen was echt goed. Aardige mannen die de bezorging deden en goede communicatie.

Jeroen 17-06-2019

Heel handig om snel even langs de winkel te wippen. Prijzen zijn altijd goed, spullen op voorraad, vriendelijke bediening.

Ivo 17-06-2019

Koelkast keurig ingebouwd en afgesteld.
Netjes op tyd. Alle karton en afval meegenomen.
Kan niet beter.top

Ger 17-06-2019

Afspraken worden nagekomen klant vriendelijk personeel
Deskundig advies zeer behulpzaam

S.L. Grijspaardt 17-06-2019

Heldere uitleg. Medewerker nam de tijd om zelfs nog wat op te zoeken op het internet om het 'bereik' van de airco te berekenen. Ongedwongen sfeer, adviseerde zelfs om er thuis nog even over na te denken en het e.e.a. op internet op te zoeken. Uiteindelijk een aantal dagen later teruggekomen in de winkel om over te gaan tot aanschaf van de mobiele airco.