Isabel 18-06-2019

Zeer snelle levering van de producten. Bij andere webshops was het artikel niet leverbaar, bij BCC wel.
Duidelijke communicatie over de levering.

Ayla 18-06-2019

Snelle levering, je kan zelf kiezen wanneer en in wat voor tijdsbestek de bestelling geleverd word. Je word goed op de hoogte gehouden hoelaat ze ongeveer zullen komen. De bezorgers kwamen ook echt op tijd, waren vriendelijk en hebben alles getild en aangesloten. Ze gingen pas weg toen alles naar behoren werkte. Top!

Mevr. MJM Koert- Knuit 18-06-2019

Ik ben erg tevreden over de coulance van de medewerkers bij het retourneren van een aangebroken set inktcardridges die ik 2mnd geleden gekocht heb in de winkel van BCC op de Struytse Hoek in Hellevoetsluis. Ik had wel het goed type printer opgegeven, maar er blijken 2 verschillende types te zijn. Ben dus heel erg blij dat ze teruggenomen zijn, want het is toch een flinke uitgave zo’n complete set. Heel erg bedankt voor de vriendelijke afwerking.

ingeborg 18-06-2019

De winkel in Beek ziet er keurig verzorgd uit. De medewerkers zijn deskundig en heel klantvriendelijk. Afspraken worden perfect nagekomen en de medewerkers die aan huis leveren en installeren zijn geweldig behulpzaam. Toppie!

Heikki Veneklaas 18-06-2019

De gebruiksvriendelijkheid was perfect en echt een aanrader voor de mensen die online willen shoppen. Levering was precies tussen 1 en drie afgeleverd zoals het in de mail stond, goede klanten service, goede levering kortom gewoon perfect. Ik zal deze winkel zeker aanraden.
Vr gr Heikki

Kim 18-06-2019

Ik ben absoluut niet tevreden over de service van BCC ik heb een keramische fornuis gekocht incl. installatiekosten.. vervolgens wordt het apparaat geleverd maar kan men het apparaat niet aansluiten van wegen het feit dat ik geen perilex aansluiting heb voor de stekker... Ik heb geen verstand van die zooi enkel van KOKEN en mag nu dus nog een week langer wachten om mijn aankoop retour te nemen en een nieuwe te laten leveren. Mega teleurgesteld in de service, want ik heb nog met de klantenservice gebeld een aangegeven dat ik niet zo n stopcontact heb. Die dame gaf aan dat het allemaal in orde zou komen en dat de stopcontact geplaatst zou worden door BCC. Wat dus gelogen is!!!! Daarna ben ik naar de winkel in Zaandam gegaan waar ... mij super heeft geholpen met het uitzoeken van een ander model. Helaas wél een gasfornuis. Dus mijn Dank aan .... @ Zaandam! En nu weer een volle week wachten op mijn aankoop!!! #zucht!

Marion 18-06-2019

Wij hebben voor deze winkel gekozen omdat de vorige aankopen ook daar gedaan zijn en we heel tevreden waren . Deze keer hebben we de winkel weer verlaten met een zeer gelukkig gevoel.
Het betreft de aankoop van een iPad. Zeer vriendelijke en ontspannen bediening.

Nicole 18-06-2019

Overzichtelijke webshop en mijn bestelling werd op tijd geleverd met vooraf duidelijke instructies en informatie via mail en sms bericht. Goede service!

Daphne 18-06-2019

Zijn heel klant vriendelijk en behulpzaam ze helpen je mee om een oplossing te zoeken.

Malu 18-06-2019

Goed geholpen door medewerker die inhoudelijk niet kon adviseren, maar omdat we al een keuze hadden gemaakt, netjes afgehandeld !

Jeanny Coelho-van Bergen 17-06-2019

Heel prettig geholpen door ... Ze heeft veel moeite voor me gedaan en daardoor ging ik heel tevreden de winkel uit!

Niels 17-06-2019

Gratis bezorging, geen onnodige mails en ook op zondag bestellen is de volgende dag in huis!

Goorhuis 17-06-2019

Keurige levering tot de plek, daarna oude machine meegenomen, top. Daarnaast prima op de hoogte gehouden wanneer levering zal plaatsvinden. Merci

Erwin 17-06-2019

De BCC website vind ik een prettige website om de juiste producten te vinden. In dit geval een inbouw koelkast. De service qua bezorgen was echt goed. Aardige mannen die de bezorging deden en goede communicatie.

Jeroen 17-06-2019

Heel handig om snel even langs de winkel te wippen. Prijzen zijn altijd goed, spullen op voorraad, vriendelijke bediening.

Ivo 17-06-2019

Koelkast keurig ingebouwd en afgesteld.
Netjes op tyd. Alle karton en afval meegenomen.
Kan niet beter.top

Ger 17-06-2019

Afspraken worden nagekomen klant vriendelijk personeel
Deskundig advies zeer behulpzaam

S.L. Grijspaardt 17-06-2019

Heldere uitleg. Medewerker nam de tijd om zelfs nog wat op te zoeken op het internet om het 'bereik' van de airco te berekenen. Ongedwongen sfeer, adviseerde zelfs om er thuis nog even over na te denken en het e.e.a. op internet op te zoeken. Uiteindelijk een aantal dagen later teruggekomen in de winkel om over te gaan tot aanschaf van de mobiele airco.

Alinda 17-06-2019

In deze shop is echt vanalles te vinden. Snelle levertijden en prima levering. Onze wasmachine was binnen een paar minuten geïnstalleerd. Erg blij mee!

Marian 17-06-2019

De medewerker van BCC, Den Haag is een hele prettige heer en weet veel van de producten.
Legt goed uit hoe alles werkt en denkt goed mee. Was heel aangenaam om door hem te worden geholpen.

Lycha Hendriks 17-06-2019

Duidelijk en vriendelijk personeel .
Waardoor mijn keuze makkelijk en snel is genomen. Helaas duurde de levering wel langer dan een week, maar als het druk is kan dat voor komen vind ik . Op de dag van de levering een sms, waar ik een tijd capsule van 2 uur kreeg. En een half uur van te voren netjes gebeld hoe lang het nog zou duren... snel geïnstalleerd en zeer vriendelijke mannen ... top !!!

Jamay 17-06-2019

Goed geholpen, klantvriendelijk. Geven je de tijd om een product te bekijken.

Thijmen 17-06-2019

BCC werkt fijn, gratis bezorging volgende werkdag en goed ingepakt. Simpel en degelijk, zou ik zeggen. Prijzen zijn vaak marktconform.

mariska 17-06-2019

goed geholpen alleen met het verkeerde snoer naar huis gegaan. goede service

Peter 17-06-2019

Vandaag bij de BCC een JBL extreme gekocht. Ik twijfelde wat ik wilde kopen. Uitgelegd waar ik de box voor wilde gebruiken en kreeg advies vanuit mijn vraagstelling. Niet kijkend naar het duurste product maar naar mijn behoefte. Dan ben ik om en heb ik vertrouwen dat wat ik heb gekocht goed is. En als ik niet tevreden was mocht ik terugkomen met het product maar de verkoper was overtuigd van de JBLExtreme 2. Ik ben benieuwd of dat zo is maar het gevoel bij de BCC Leeuwarden is in iedergeval uitnodigend. Wel ff anders dan bij de Mediamarkt.

Ria Wetzels 17-06-2019

Wij hebben goede ervaringen met deze zaak!
Vriendelijk, behulpzaam personeel!
Bezorging ook goed geregeld!

Anja.v.K 17-06-2019

Een koel vries combinatie besteld op internet.
Keurig op de afgesproken tijd geleverd.
Mooi een mailtje welk dagdeel en een belletje dat de bezorgers onderweg waren.
Goede service alom.
Zeker maken wij nogmaals gebruik van de internet winkel!

Nancy Visser 17-06-2019

Ik vind de persoonlijke benadering in de winkel prettig hebben overal verstand van ,levering is als het besteld moet worden altijd supersnel echt topwinkel

Jet 17-06-2019

Vriendelijke behulpzame medewerkers, zonder opdringerig te zijn. Ruim assortiment. Fijn dat je er goed kan parkeren.

Jelte 17-06-2019

Goed geholpen met het kiezen van een tv. Het showmodel was de enige die er nog stond van de tv die we uiteindelijk wilde hebben, deze gekocht met gratis extra garantie daar het een showmodel was. Hij werd gelijk ingepakt en we konden hem meenemen.

Jacob van Rumpt 17-06-2019

Wij zijn te vreden over BCC in de winkel zijn wij goed geholpen en netjes en snel nu zijn de bestelling afgeven goed netjes en heel vriendelijk ik zou mijn familie en vrienden jullie aan prijzen

J.Veldhuizen 17-06-2019

Miijn order en apparaat is perfect geregeld en aflevering efficiënt uitgevoerd. Wat kan beter? Niets ! Thank you !

Zoqu 17-06-2019

Goede voorlichting, wordt de nodige tijd voor uitgetrokken. Personeel is behulpzaam bij het oplossen van problemen.

somers 17-06-2019

Ruime keuze, prima geduldige uitgebreide uitleg, verkoper neemt ruim de tijd voor je.

Yvonne 17-06-2019

Schalkwijk gekozen voor de bereikbaarheid. Zeer vriendelijk geholpen. Medewerker nam de tijd om alles uit te leggen

Marc 17-06-2019

Ik vind de shop makkelijk werken maar wat ik nog veel mooier vind is dat BCC een winkel is die gewoon normaal werkt. Ze doen wat ze beloven en daar hou ik van. Bij alles wat wij kopen gaan we tegenwoordig naar BCC. Het personeel is ook vakkundig. Al meerdere malen zaken gedaan en gewoon super geregeld.

Ben Heijblom 17-06-2019

Gastvrij vriendelijk en deskundig personeel
Doen niet moeilijk over de garantie of ruilingen

Winkel breda

wim 17-06-2019

Mijn fitbit horloge was na 10 maanden gebruik kapot. Bij binnenkomst bij BCC Zoeterwoude direct snel en vriendelijk geholpen en in een tijd van hooguit 10 minuten stond ik weer buiten in de wetenschap dat BCC mij een nieuwe ging toesturen. Geen vragen gesteld of ik er soms zelf iets mee had gedaan wat niet kon (hetgeen ook niet zo was maar wel vaak de opening bij veel zaken) Super service.

toon ernst 17-06-2019

ontvangst en service was zonder meer goed.
levering en plaatsing van de wasmachine uitstekend.

Wim Zonneveld 17-06-2019

Omdat de vestigingsleider van deze vestiging een garantiegeval voor mij heel goed heeft opgepakt en afgewerkt.
Een dikke pluim dus voor xxx!

sevek48 17-06-2019

Dit is een prima winkel. Weren door de verkoper xxx in Sliedrecht prima geholpen en een goede uitleg over de wasmachine WCE330WPS. De levering werd netjes geregeld email wanneer geleverd zal worden en 10 minuten voor levering een belletje.

PetraZ 17-06-2019

Makkelijk bestelproces. Levering precies als omschreven. Vriendelijke bezorgers.

Dennis 17-06-2019

Makkelijk het product te vinden en bestellen. Bestelling helaas een dag vertraagd... Had ik zelf maar op tijd moeten bestellen.

Lou 17-06-2019

Voor aankopen bij BCC ben ik altijd op het goede adres. Of het nou gaat om een vaatwasser, computer of een kabeltje. Je wordt altijd netjes te woord gestaan en van goede adviezen voorzien.
Zo ook mijn aankoop van de "Philips 55OLED903" ben ik dan bij BCC op het goede adres. Goed advies gekregen van medewerker Denny. Ga zo door BCC

Tonia 17-06-2019

Vriendelijk personeel en goed advies. Goede kennis over de producten en leuke prijzen

John Rouw 17-06-2019

Goede info op de website. Snelle levering. Keurig aan de afspraken gehouden.

C.Coolen 17-06-2019

Wasmachine en printer gekocht.Wat een aardige,vriendelijke verkoper,die ook nog eens alles over de apparatuur wist te vertellen.Ik kan BCC in Veghel dan ook aanbevelen.

John 17-06-2019

Heb net een afwasmachine en smart tv gekocht, was super geholpen en krijg heel goed advies, alles op tijd geleverd en aangesloten, ben zeer tevreden over de prijs ik betaald en superblij met mijn aankopen

Thijs 17-06-2019

Overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. Duidelijke uitleg over tv’s en de mogelijkheden van het gekozen apparaat 32 inch Sony Bravia.
Uitleg over kwaliteit verschillen en garantie mogelijdheden. Prima!

Mariska 17-06-2019

Jammer dat ons gekochte product niet op voorraad was. De verkoper maakte dit meer dan goed door een attentie te geven, een draagbare box..