job van soest 19-06-2019

ging naar de winkel om een telefoon te kopen die was niet aanwezig en leverbaar binnen de 2 weken dus ik naar de concurrent daar war hij ook niet en q prijs klasse waar ik mijn toestel in zocht hadden zij daar helemaal niks en konden mij alleen maar een duurdere verkopen ik terug naar bcc nam een andere telefoon die wel gelijk leverbaar was en keer voor de zelfde prijs en goede telefoon zeer klant vriendelijk alle vragen die ik had netjes en goed antwoordt op gekregen verkoper en bcc hartelijk dank

Ellie 19-06-2019

Prima omschrijving in de webshop. Eigenlijk in heg echt nog mooier dan verwacht. Mooie waterkoker. Goede prijs/kwaliteit. Niets op aan te merken eigenlijk.

Gijs 19-06-2019

BCC was de goedkoopste en de levering was erg flexibel. De berichtgeving is ook duidelijk en lekker kort.

Hans 19-06-2019

Duidelijke webside. Klantvriendelijke medewerkers duidelijke uitleg
Alles voor mij opgeschreven,, werkte perfect ik ben 75 jaar dus niet zo goed met digitale dingen

Hans

Yvonne de Jong 19-06-2019

Grote keuze. Makkelijk artikelen te vinden. Snelle afhandeling en levering.

Henk 19-06-2019

Goed en snel geholpen en goed advies gekregen top
en samen een goede oplossing gezocht voor een probleem

Pascal 19-06-2019

Snelle professionele afhandeling, direct en goed geholpen met het uitzoeken van het juiste koffiezetapparaat!

Ans lof -van den Brink 19-06-2019

Mijn dochter heeft voor mij via internet deze wasmachine besteld. Er werd keurig gereageerd en ook wanneer hij zou komen( de dag mocht je zelf bepalen.wat erg fijn is.)
Ook de levertijd werd netjes gemeld en een uur van te voren werd je ook gebeld dat ze er aankomen. Prima geregeld allemaal !

Christian 19-06-2019

Bij levering van de wasmachine en droger verliep het communicatie met de mannen van BCC geweldig. Ze luisterden naar mijn wensen en gaven goed aan hoe de apparaten werken en waar ik op moet letten.
Bij de volgende keer bestel ik gewoon weer bij de BCC!

Mark 19-06-2019

Zeer goede service prettig personeel ze weten heel veel van de protucten af

Linda Zuidema 19-06-2019

Wij komen vaak bij BCC en de keuze voor electronicawinkel is bij ons snel gemaakt: klantvriendelijk, snel en kordaat, goede administratie, netjes te woord, alle facturen ook per mail.
Wij zijn zeer tevreden!

M 19-06-2019

Moest even wachten tot er iemand beschikbaar was voor advies. Een aardige jongen die er pas twee weken werkte deed erg zijn best en ervaren collega was bereikbaar voor zijn vragen. Prima winkel.

Wiel Sikkenga 19-06-2019

Ik was vaste klant bij BCC en heb daar al veel gekocht echter er schijnt de laatste tijd iets mis te gaan bij deze firma. Mijn laatste aankoop een gasstel en oven leverde nogal problemen op en de klantenservice zadelt je op met zelredzaamheid. Betaalde inmeters van BCC deden hun werk niet goed, verkeerde maten vermeld voor inbouw en extra problemen tijdens de installatie die op de klant werden afgewenteld. Voor mij geen BCC meer in de toekomst.
Officiële reactie van BCC 19-06-2019

Beste Wiel,

Wat vervelend om te horen dat de installatie op deze manier is verlopen en dat je het gevoel hebt dat de klantenservice je niet naar behoren heeft geholpen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat. Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Huib van der Hiele 19-06-2019

prima geholpen bij BCC in MIddelburg door ****voor het kopen van een wasmachine, hij is vakkundig, geeft goede informatie en is niet opdringerig, de kleinschaligheid van BCC Middelburg spreekt ons aan, nu was het niet erg druk in de winkel toen wij er waren maar alles verliep snel en prettig.
De bezorging liet lang op zich wachten door de drukte bij de bezorgdienst, woensdagavond gekocht dinsdag erop bezorgd. de aflevering inclusief plaatsen en aansluiten verliep goed, maar wel erg gehaast en weinig uitleg over de wasmachine.

Perry 19-06-2019

De reden waarom ik voor bcc koos was ondermeer dat ik veel VVV bonnen had en gelukkig stond bcc er ok op.

Bezorging ging snel 22:40 bestelling gedaan volgende dag al in huis top.

Hans 19-06-2019

De aankoop in de BCC winkel in de Wall was een plezier. Zeer goed en vriendelijk geholpen.
De levering viel wat tegen. De te verwachten levertijd van 3 weken liep uit naar 1,5 maand. Het goede is dat BCC alles heeft geprobeerd dit te verbeteren en ook een alternatief heeft aangeboden voor dezelfde prijs. Dus uiteindelijk toch zeer tevreden.

Mieke 19-06-2019

Ik ben zeer prettig en deskundig te woord gestaan door de medewerker. Ik was op zoek naar een E-reader maar wilde daar eerst meer informatie over. De voors en tegens werden goed uitgelegd, zodat ik een weloverwogen keuze kon maken.

Jacob 19-06-2019

Na een aantal bestellingen kan ik alleen maar zeggen: Wat een goede service. Duidelijke website; alles makkelijk te vinden! En het fijnste is dat je zelf je eigen bezorgdatum kan bepalen (op de dag dat je zelf thuis bent). Heel fijn.

Monica Prosman 19-06-2019

Ik werd snel geholpen door een vakkundig iemand. Het product was niet op voorraad, maar kon ik de volgende dag ophalen. Ik vind het een prettige winkel, en je krijgt net wat meer informatie dan wanneer je het product via internet zou aanschaffen.

vin 19-06-2019

de medewerkers is Middelburg zijn altijd erg vrolijk en behulpzaam.
****heeft ons deze keer geholpen met onze nieuwe koelkast prima uitleg prima service niks op aan te merken.

lisette 19-06-2019

Zaterdag in de winkel in Zoeterwoude rijndijk geweest, goed advies gekregen over de aankoop van een wasmachine. Direct alles geregeld, en afspraak voor levering voor woensdag, vandaag dus, om 3:00 netjes een mail met welk tijd blok ze komen, tevens om 7:00 een SMS. 10 minuten van te voren werd ik gebeld dat ze zouden komen, en inderdaad, netjes geplaatst, aangesloten, direct aangezet en de oude meegenomen. Top service

Daniel 19-06-2019

Duidelijke website. Goede service. Ook met vragen altijd netjes geholpen. Helemaal geweldig.

Mevr. J. K. Van Beek 19-06-2019

BCC te Apeldoorn . Winkel goed bereikbaar ruime parkeergelegenheid . In de winkel geholpen door het personeel duidelijk advies en informatie verkregen . Meedenkend over mijn wensen van het product en levering ! Bezorging perfect verlopen en netjes afgeleverd !! Vriendelijke personeel , echt top !!! Zeer tevreden 😊👍🏻

A. D. Vermeij 19-06-2019

Het is een goed bedrijf en alles verloopt soepel.
Het is zeker dat ik nog meer spullen bij BCC ga kopen.

Anneke Bax-Bogert 19-06-2019

Duidelijke shop. Artikelen worden goed omschreven. Goede foto's. Bestelling snel afgehandeld.

Erik 18-06-2019

Top online winkel. Me bestellingen zijn altijd optijd en worden netjes bezorgd.

Lia v Damm 18-06-2019

Ik ga altijd naar BCC voor mijn electrische en electronische produkten omdat ik daar goed advies krijg en fijn geholpen wordt. Ook als ik later nog iets ga vragen wordt ik goed geholpen. Ik heb er vandaag ook weer n stofzuiger gekocht, deze keer voor iemand, wat ook weleens voorkomt omdat ik met ouderen werk. Vol lof dus over BCC!

Billy 18-06-2019

Ik ben zo goed en duidelijk geholpen wat een geweldige winkel. Lieve mensen die er werken en tot een oplossing komen dat gepast is voor mij.

wreckless 18-06-2019

altijd vriendelijk ze willen je graag als klant hebben en behouden, ze hebben ook kennis van zaken is wel fijn ze weten waar ze over praten

Ria 18-06-2019

Wij zijn super geholpen. Bij de buurman was de airco duurder dan online bestellen op internet maar de buurman wilde niet verkopen voor de internetprijs. Bij deze winkel was dit echter zo geregeld. Onze airco moest besteld worden. Bij het ophalen weer super vriendelijk geholpen. Zo voel je je weer klant, daarom geef ik een 9. De volgende keer weet ik wel waar ik naar toe ga voor het witgoed

Wiebe 18-06-2019

Hallo beste lezer,

Ik en mijn vrouw hebben 15 juni j.l. een Samsung tablest model T 1813 white gekocht bij de BCC winkel aan de Westzijde in Zaandam.
Wij zijn daar uiterst vriendelijk vakkundig en klantvriendelijk geholpen door uw verkoper xxxx. Vandaar dus mijn cijfer 10 als waardering voor xxxx.
Overigens vinden wij als trouwe vaste klant de service van BCC en de verkopers in genoemde winkel altijd prima temeer er een ruime keuze is aan elektrische artikelen van de beste merken.
En het scheelt zeer zeker ook dat uw medewerkers verstand van zaken hebben !

Ik wens jullie goede zaken toe en wilt u onze hartelijke groeten doen aan uw collega xxxx? !

Hartelijke groeten,

Wiebe en Marijke Visser

Zaandam

AlexF 18-06-2019

BCC Megastores in Den Haag is een ruime winkel. Het personeel is vriendelijk en bereidwillig je te helpen. Het assortiment is uitgebreid en de winkel oogt schoon en opgeruimd.
De mij verstrekte informatie was ter zake en redelijk voldoende.

DeniseC 18-06-2019

Makkelijk te bestellen, ondanks dat de bestelling om 23:00 besteld was volgende middag in huis!

Zeer tevreden klant 18-06-2019

In winkel was het niet op voorraad. Geregeld dat het binnen 24 uur bij mij thuis bezorgd is.

Hans Selter 18-06-2019

We hebben ondertussen heel gekocht bij BCC en altijd tot volle tevredenheid we hebben onlangs een vaatwasser gekocht. Door de plaatselijke situatie waren er problemen onstaan. BCC is zolang door gegaan tot het op gelost Was. Goed zijn bedrijf

Paul 18-06-2019

Goed advies gehad over de soundbar en ook uitleg hoe alle componenten aangesloten moet worden. Niet opdringerig en niet het duurste laten zien.

Kaatje 18-06-2019

Onze pleegzoon zijn mobiel was kapot, er zat nog 2 weken garantie op, omdat hij er super zuinig op is, en hem eigenlijk nooit mee naar buiten neemt, zag deze er nog heel goed uit. De reparatie duurde erg lang, en toen we zelf gingen vragen hoe het er voorstond, bleek de hele mobiel niet gerepareerd omdat deze krom was. (we hebben het gezien, echt bizar krom...) ze wilde eerst onze pleegzoon hier de schuld van geven, maar gelukkig was bij de inname de telefoon goed bekeken op schade, en dit was ingevuld door de bcc medewerker.
Onze pleegzoon, mocht een hele nieuwe telefoon uitzoeken voor het hele bedrag. Andere oplossing waren we ook niet mee akkoord gegaan, maar het verliep zeer soepel en we zijn zeer tevreden, onze pleegzoon is ontzettend blij! :-)

Marouska 18-06-2019

Vriendelijk personeel. Goed geholpen in het maken van een keuze. Veel informatie ontvangen.

R Dagevos 18-06-2019

Heel vriendelijk en kundig personeel,na goed advies bestelling geplaatst .
De bestelling snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd.

Petra 18-06-2019

Bcc denk met je mee, goede service.
Leuke aanbiedingen, ze hebben klein dingen, groten dingen, aardig personeel, fijn om te winkelen.

Henriette v Brunschot 18-06-2019

Ja vond t leuk en makkelijk om t zo te bestellen s avonds besteld dag erna al thuis en dat zonder verzendkosten...toppie

Teresa Simonis 18-06-2019

Ik was al eerder heel goed geholpen in deze winkel voor een andere aankoop dus ben ik weer met plezier teruggegaan. De goede service werd bevestigd dit keer. Een heel sympathieke meneer heeft mij geweldig geholpen in mijn keuze. Hij wist in de details uitleg te geven over de verschillende apparaten en was een fantastische hulp in mijn keuze. Ik ben er erg blij mee en zal voor een volgende aankoop zeker teruggaan naar dezelfde winkel.

Astrid 18-06-2019

Heel erg goed geholpen in de winkel door een ervaren verkoper met kennis van zaken. Bezorging was binnen een tijdvak van twee uur en een kwartier van tevoren kregen we netjes een telefoontje. Twee nette bezorgers die niet weg gingen voor alles keurig was geïnstalleerd. Kortom... top service. Zeker aan te bevelen.

M.L. 18-06-2019

Duidelijke site met veel keuze mogelijkheden om produkten te vergelijken. Veel technische detalis Direct inzage in de voorraad per produkt.
Bestel procedure is eenvoudig.

Steg 18-06-2019

Ruime winkel. Wij konden ons artikel makkelijk vinden. Veel keuze in het door ons gewenste artikel.
Vriendelijk personeel

Jolanda 18-06-2019

Duidelijke en overzichtelijke webshop. Vond het erg prettig om zelf een leveringsdatum te kunnen aangeven. De levering en montage verliepen vlot.

Wouter 18-06-2019

Was al een tijdje opzoek naar een specifieke ereader. We hadden nog 60 euro aan vvv-bonnen liggen die ik ervoor wilde gebruiken. Bij bcc kun je online meerdere vvv-bonnen verzilveren. De e-reader kwam bij bcc in de aanbieding in de shop. De keuze was toen snel gemaakt. Een dag later had ik het product in huis.

Piet de Graaf 18-06-2019

Het gezochte artikel was niet op voorraad in de winkel, toen heeft een vriendelijke meneer ons geholpen met on Line bestellen,en de volgende dag in huis.helemaal top.

Zonnetjeinhuis 18-06-2019

Via de online chat van de klantenservice werd ik doorverwezen naar de winkel. De chat gaf mij de juiste informatie waardoor ik in de winkel super makkelijk en snel geholpen kon worden met mijn defecte product. Ze geven je de service waar je als consument op zit te wachten, handelen de zaak persoonlijk af. Betrouwbaar, realistisch en vlot. BCC is voor iedereen aan te raden.

Wim 18-06-2019

Prima service! Ik had per mail een stofzuiger gereserveerd en kreeg per omgaande bericht dat het apparaat voor mij klaarstond.