W. 26-06-2019

Overzichtelijke webshop, duidelijke prijzen en omschrijving en goede specificaties.

sandra5pham 26-06-2019

Ik had een tablet de late avond van te voren besteld en de volgende dag was hij gewoon in huis. Laagste prijs, snelste levering, helemaal top!

Carla 26-06-2019

Als midden in een verhuizing de stofzuiger er mee stopt wil je zo snel mogelijk vervanging.
Met 3 kleine kinderen is het niet praktisch om om 15.45u nog aanstalten te moeten maken naar een winkel te gaan.
BCC heeft een fijne website waar we heel snel en makkelijk een nieuwe uit konden kiezen.
Duidelijk, helder, voldoende informatie en ook heel handig, de optie om verschillende producten met elkaar te vergelijken.

Edwin Ruiter 26-06-2019

Webshop gemakkelijk te navigeren en op product / prijs te filteren. Na bestelling netjes op de hoogte gehouden van de levering.
Al met al duidelijk en snel door de bestelling en levering heen gelopen.

Ellen 26-06-2019

Eerst op kieskeurig gekeken naar beste koop van het door mij benodigde artikel. Toen dichts bijzijnde goedkoopste shop, dus BCC, gezocht. Zeer vriendelijk en met goede product kennis geholpen.

Shivra 26-06-2019

Goede prijs kwaliteit van de etna koelkast op tijd gebeld door de bezorgers.

Jeannette 26-06-2019

Zoals altijd UITSTEKENDE service en VRIENDELIJK en BEHULPZAAM personeel , die weten waar ze het over hebben.
BCC kan ik zeker aanraden!!! 😄
Bedankt BCC en tot de volgende keer.

Corry 26-06-2019

Wij zijn prima geadviseerd door een verkoper van BBC voor onze iPad.
Met verstand van zaken. We zijn heel tevreden en komen graag weer terug voor
onze volgende aankoop.

Bas 26-06-2019

Bcc is een goede winkel altijd wordt je snel geholpen en vriendelijk.en je loopt altijd uit de winkel met een goed product.

Michael Dittmar 26-06-2019

BCC is klantvriendelijk als het gaat om service. Dat wil zeggen er word altijd meegedacht aan een goede oplossing en de prijzen zijn altijd eerlijk (dus niet te duur).

Helder 26-06-2019

Goede locatie.
Ik ben snel en Vriendelijk geholpen.
Werd goed geïnformeerd over de verschillende producten en men liet me vrij in eigen keuze.

Mike 26-06-2019

Het winkel personeel vriendelijk en hebben me goed geholpen.
Klantenservice gebeld het verplaatsen van de levering datum was ook vriendelijk en snel geregeld er netjes.
De levering netjes op tijd en netjes geleverd.
Erg tevreden van begin tot het het eind.

Ron 26-06-2019

Ruim assortiment en hele snelle levering: Om 23:40u besteld, toch andere dag geleverd.

Marianne 26-06-2019

Site is redelijk overzichtelijk, het is makkelijk om te bestellen en de levering is prima en het moment zelf te regelen. Fijne ervaring!

Louise 26-06-2019

Prima shop, mooie overzichterlijke website, prijsbewust, de levering ging helaas niet goed, wel bij BCC niet bij de bezorging, pakket was zoek, de setvice van BCC verdiend echt een pluim! Snelle reactie en snelle actie, vriendelijke medewerkers, uiteindelijk is het pakket gevonden deze was in de verkeerde straat afgeleverd, BCC start alsnog een onderzoek hoe dat kon gebeuren. Maar ik ben iig een zeer tevreden klant van BCC!👍

Bdg 26-06-2019

In de winkel van BCC een aantal vragen gehad over een inbouw vaatwasser en super goede uitleg gekregen! Daarna via internet een Siemens app. besteld, deze werd keurig op tijd bezorgd en ingebouwd door 2 kundige monteurs van BCC ! Complimenten want het was ook nog eens 30 graden !
Heb al meerdere app. van BCC en altijd zeer tevreden!

Griffith 26-06-2019

Vriendelijk en professioneel personeel.
Een wat kleiner, maar wel overzichtelijk filiaal.
Hebben niet alles op voorraad, maar bestellen (ook vanuit een ander filiaal) is geen probleem.

Leon5314 26-06-2019

Heb in het verleden een bezoek gebracht aan BCC en het viel me direct op dat het personeel kennis in huis had die normaliter alleen in de speciaalzaken voorhanden was. Dit is zeker niet onopgemerkt gebleven, vandaar mijn aankoop

D.F.K. van Driel 26-06-2019

Ik ken alleen het filiaal bij mij in de buurt maar ondervind daar goede service en betrouwbaar advies. Zelfs al een keer door een medewerker geholpen om mijn zojuist gekochte ventilator direct gebruiksklaar te maken in de winkel.

Maarten de student 26-06-2019

Kwam al binnen een dag en er werd ook nog eens aangegeven hoelaat ongeveer!

Blokdijk 26-06-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.
Overzichtelijke winkel met n ruime keuze en een volledig assortiment.

DR 26-06-2019

BCC Veenendaal is nieuwe, nette en ruime winkel met vriendelijk en kundig personeel!!
Aanschaf de Samsung RB37J5029 koelkast. Mooie folder aanbieding voor €599,- en ook een geweldige ruime koelkast en vries gedeelte.
Verder geen op of aanmerkingen, maar gewoon een perfecte ervaring.

Fien 25-06-2019

De gene die mij hielp had niet heel veel verstand van de airco maar schroomde niet om er iemand anders bij te halen.

M.Voorthuizen 25-06-2019

Onze vaatwasser is kapot gegaan ,dus naarBCC voor een andere.
Kregen goed advies van de verkoopster en nam ondanks haar andere werkzaamheden uitgebreid de tijd met ons om tot de juiste koop te komen.
Goede services en zeer vriendelijk en deskundig personeel.

ShirShar 25-06-2019

Ik ben bijzonder vriendelijk geholpen door een medewerker, gaf me ook de nodige adviezen. Erg prettig, nam genoeg tijd voor me vrij.

PS 25-06-2019

Netjes geholpen. Onze gekozen aankoop was momenteel niet leverbaar, samen met de verkoper een goed alternatief gevonden.

Edwin Vrolijk 25-06-2019

Ik heb een magnetron besteld en ik levering bleek deze beschadigd. Na een telefoontje met de klantenservice was alles snel opgelost. 2 dagen later is de beschadigde magnetron opgehaald en gelijk een nieuwe geleverd. Dus van mij een dikke 8. Super Service.

Sebnem B 25-06-2019

Een overzichtelijke en goede winkel met aardige medewerkers. Ze helpen je vriendelijk. Ik heb er een MacBook gekocht en stond binnen een half uur buiten dus je bent niet de hele dag kwijt, super fijn als je even snel wat wilt kopen!

Jan Beeldman 25-06-2019

Prima Airco voor een mooie prijs, winkelpersoneel liep keurig mee naar de auto om hem erin te tillen. En ..... heerlijk kunnen slapen in een coole slaapkamer. 👍

Marianne 25-06-2019

BCC in Purmerend heeft een ruime overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. Ik wilde eigenlijk iets bestellen via internet, maar ben toch naar de winkel gegaan, om daar te informeren of ik het artikel ook via de winkel kon bestellen, en dat kon. Dus was ik blij mee. Ik ben niet zo'n internet koper....

Betsie Netten 25-06-2019

Ik wou altijd snel geholpen en vooral door iemand, die er veel van weet. Reden om terug te gaan.

Fred 25-06-2019

Door de ervaringen met andere winkels, ga ik alleen nog naar BCC.
Alle huishoudelijke apparaten die wij hebben komen van de BCC. Vorige week een nieuwe TomTom aangeschaft, zoals altijd een goede bediening.

Dus; tot de volgende keer.

Ger 25-06-2019

Het wordt waargemaakt : vandaag besteld, morgen in huis !! Een hele goede garantie

Ton Habraken 25-06-2019

Stofzuiger in de middag kapot gegaan. Diezelfde middag een nieuwe besteld bij BCC die de dag daarop al werd bezorgd. Klasse. Snelle service en veel keus.
BCC : Daar doe je zaken mee.

Ger 25-06-2019

Goed geholpen. Ook verwezen naar een mogelijke kortingsbon bij overstappen van energieleverancier.

Mildred 25-06-2019

Overzichtelijke website, redelijk goede prijzen. Levering was snel en bezorgers uitermate netjes en behulpzaam. Contact met klantenservice over een reparatie via facebook ook erg snel.

Jaap 25-06-2019

Tefal stoomstrijkijzer gekocht; was geen succes, bruine troep bij het strijken van witte overhemden. Terug naar BCC Hengelo, strijkbout ingeleverd. Een week later een mail, ding kan niet gerepareerd worden, komt u naar de winkel dan bespreken we een oplossing. Oplossing was: zoekt u een ander apparaat uit. Gedaan. Prijsverschil 10 Euro in mijn voordeel, werd direct zonder enig morren uitbetaald. Nu hopen dat ons 2e exemplaar (nu een Philips) beter is. Maar in deze winkel kun je met een gerust hart kopen. Eerlijk, vriendelijk, vlot, servicegericht!

Chris 25-06-2019

Duidelijk en overzichtelijke site, prijzen worden snel aangepast. Bestellen is zo gebeurd, aflevering prima, bijtijds bericht hoe laat er geleverd wordt met een tijdsblok van 2 uur. Dan nog 10 min. van te voren een belletje dat de bezorgers er bijna zijn.

C.Bekker 25-06-2019

Ik heb over de laatste jaren meerdere keren spullen gekocht en wij zijn altijd op een prettige manier geholpen , dingen zijn op een goede manier duidelijk uit gelegd en er is advies gegeven die er toe hebben geleid dat we de beste keus hebben kunnen maken en de service is ook super

Arne Peterse 25-06-2019

Perfecte service precies zoals het hoort. Zelfs na afloop netjes een hand krijgen van de verkoper.

Mohamed 25-06-2019

Verkopers hebben me goed geholpen en ben vriendelijk verwelkomt. Goede product waar ik plezier van heb!

RitaM 25-06-2019

Duidelijke site met voldoende keus en snelle gratis levering de volgende werkdag

Arie v W 24-06-2019

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat hij door de consumenten bond werd aanbevolen.
De levering van de wasmachine werd binnen een tijdsblok van twee uur geleverd, en een kwartier van te voren werd nog gebeld dat ze over 15 min er waren.
De nieuwe wasmachine was keurig geplaatst op de 1e verdieping, en de oude werd meegenomen, en ook het verpakkingsmateriaal werd afgevoerd. keurig

Jaap Viergever 24-06-2019

Shop is in mijn woonplaats! Dus voor persoonlijk contact gekozen met verkoper. Verkoper vriendelijk en adviserend. Stelde voor om details van mogelijke keuze uit te draaien, om thuis e.e.a. nog eens door te nemen. Levering van de gekozen wasmachine op tijd! Dag na levering gebeld of alles goed was verlopen!!
De verkoper had gehoord dat er problemen waren geweest. Het pinapparaat werkte niet! Door mij een machtiging ingevuld, probleem opgelost!

Elly Prins 24-06-2019

Via Bol.com doorgekomen bij bcc voor een tafelmodel koelkast. Levering duurde langer dan gedacht, bijna een week. Chauffeur kon adres niet vinden en belde om route uitleg, ze waren er gewoon langs gereden! De koelkast werd nog net naar binnen gereden maar werd niet uitgepakt en neergezet. Ze hadden haast, geen handtekening gezet en hun karretje laten staan waardoor ze een half uur later weer terug moesten komen. Vond de service dus tegenvallen, jammer.
Officiële reactie van BCC 04-07-2019

Beste mevrouw Prins

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat. Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Dijk 24-06-2019

Snelle reactie van klantcontact center per app. In de winkel kundige en vriendelijke medewerkers. Goed assortiment en voldoende op voorraad.

Toin 24-06-2019

Ehhh, vind de klantbenadering erg goed in een overzichtelijke winkel. En, ze hebben ook nog eens tijd voor je.
Prima zaak

Henny 24-06-2019

Een betrouwbare winkel met vriendelijke en deskundige medewerkers. Voldoende keus in merken en produkten en leuke aanbiedingen.

MM 24-06-2019

Super goed geholpen, wel lang gewacht, maar toen ik eenmaal ben geholpen, zeer prettig en kundig.

B. Dijk 24-06-2019

BCC is een goede winkel die zowel in het winkelcentrum als online te vinden is. Goede prijzen en als BP klant de extra bonus dat je Freebees bij hen kan uitgeven.