Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daniël 23-12-2020

geboden hulp servicedesk prima

MAAR:
vanwege Corona NOOIT Sodastream meer kopen.
een lege gasfles heeft geen waarde , is niet om te ruilen voor een volle
volle kost ongeveer € 15,- + € 17,- "statiegeld"

Beste Daniël,

Nel 23-12-2020

Online besteld ivm lockdown, prima geregeld. Van te voren werd al gewaarschuwd dat het pakje een dag later bezorgd zoj kunnen worde , wat ook het geval was. Kreeg keurig een mailtje hierover. Goede service, prima levering en okk prima prijs.

Beste Nel,

Angela 23-12-2020

Dit was de eerste keer dat ik een nieuwe wasmachine heb besteld. De service is top. Aardige mannen die mijn wasmachine keuring binnen het tijdsblok hebben bezorgt en aangesloten. 15 min van te voren werd ik gebeld over dat ze onderweg zijn. De wasmachine zelf werkt uitstekend!

Beste Angela,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Marijke 23-12-2020

Super dat we gewoon onze spullen op kunnen halen!
Heel veilig met voldoende afstand.

Beste Marijke,

Linda HC 23-12-2020

Ondanks deze rot periode van de Corona, toch snelle service, besteld en binnen een half uurtje op kunnen halen.

Top service dus!!!

Beste Linda HC,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Rob 23-12-2020

Ondanks de rare tijden netjes en snelle afhandeling van mijn bestelling. Mijn complimenten hiervoor.
Mvg Rob

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Eric Vermeer 23-12-2020

Snel geleverd, netjes aangesloten, oude apparaat netjes afgevoerd, prima alles volgens afspraak

Beste Eric Vermeer,

Bedankt voor jouw review over onze snelle bezorgservice.

Jos van baal 23-12-2020

Zeker goede shop en we moesten een nieuwe tv bestellen omdat de huiden kapot ging en we snel een nieuwe nodig hadden en er kon snel geleverd worden ook de tijdslijn was goed

Beste Jos van baal,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de nieuwe TV!

Gerard 23-12-2020

Ik ben enthousiast over de winkel qua bediening, kennis over hun artikelen en service die BCC verstrekt. De organisatie van levering van hun artikelen verlopen perfect; alles op afspraak die volledig nagekomen wordt. Ze staan niet voor de goedkoopste winkel, maar daar staat hun service tegenover

Beste Gerard,

Bedankt voor jouw review over onze services en kundige medewerkers.

VB 23-12-2020

Goedkoopste prijs. Leverdatum klopt zoals aangegeven bij het product, wat de laatste tijd nogal eens kan afwijken met wat sommige anderen op de site plaatsen.

Beste VB,

J.Megens 23-12-2020

Mijn Wasmachine was na 17 jaar stuk gegaan :( mijn BCC shop was dicht i.v.m. de Lock down , op de site rond gesnuffeld en voor 18.00 uur besteld en voor 9.00 uur de volgende dag gebracht.
100 punten voor de afwikkeling en snelle service.
ik kan geen dag zonder wasmachine met elke dag sportende mensen in huis.

Beste J. Megens,

Bedankt voor jouw review over onze snelle online service.

Jilllstar 23-12-2020

Ik heb mijn allereerste wasmachine bij BCC gekocht. Een wasmachine van AEG Lavamat 66840 die ik 12 jaar lang hebt gebruikt. Een fijne wasmachine. Ik heb altijd goede recenties gelezen over de service van BCC. De levering van de wasmachine ging prima. De aardige medewerkers voor het installeren waren binnen 10 min klaar. Ik ben zeer tevreden over de service!

Beste Jilllstar,

Monique 23-12-2020

Fijne en overzichtelijke webshop met diverse producten en merken. Zelfs rond de feestdagen een snelle bezorging. Mijn garantie als e-mail ontvangen wat ik ook altijd een must vind. Ik ben blij!

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en snelle levering.

Gulser 23-12-2020

Goede service, klantvriendelijk en goede communicatie. Op afgesproken datum is het thuis gratis bezorgd.

Beste Gulser,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Annelies 23-12-2020

We hebben een koelvriescombinatie besteld.
Levering was netjes op tijd. Dag van tevoren een bericht welk tijdslot dat je zit, dezelfde ochtend kun je de auto volgen en vervolgens nog een telefoontje dat ze er bijna zijn.
Oude weg, nieuwe binnen! Kind kan de was doen!
Supergeregeld. Belofte nagekomen!

Beste Annelies,

K.Ros 23-12-2020

Precies op tijd werd de wasmachine geleverd. Tien minuten van tevoren werd ik gebeld, ook de hebben de monteurs gekeken of de machine goed werkte. Er was een klein probleem , er kwam te weinig water in de machIne. Nadat mijn echtgenoot een nieuwe kraan had gemonteerd ,proef-gedraaid. Alles in orde. Goede service, monteurs dank jullie wel.

Beste K. Ros,

Bedankt voor jouw review over de service van onze bezorgers.

Pekmezci 23-12-2020

Zeer betrouwbaar!..
Zonder twijfels kunt u er heen of bestellen zonder problemen kan ook! Laatse een ps game besteld, was netjes ingeleverd! Mijn zoon was er super blij mee. En dus producten zonder problemen!
alles naar de wens. Tot de volgende bestelling.

Beste Pekmezci,

Bedankt voor jouw review. Graag tot ziens!

Michaëla Rippen 23-12-2020

Prettige online shop. Kookplaat gisteren besteld en deze maand gratis installatie. Ik dacht dat het wel een tijdje zou duren maar hij werd al de volgende dag bezorgt en geplaatst. Super service!! Volgende keer weer op naar de BCC!! Grote klasse👌

Beste Michaëla Rippen,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

kitty 23-12-2020

Voordeligste prijs, goede en duidelijke site. Bestelling ging soepel en bezorging was ook top!

Beste kitty,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Mark 23-12-2020

Ik heb probleem met mijn kookplaat. De leveracier kan pas na de kerst langskomen om het te repareren. Gelukkig kan ik bij BCC nog snel iets bestellen voor de kerstdagen.

Levering waar ze mee adverteren wordt weer netjes na gekomen.

Beste Mark,

Jacco 23-12-2020

Snel, goede prijs, bezorger belt netjes op tijd wanneer hij langs komt. Eigenlijk alles zoals het hoort.

Beste Jacco,

Radboud 22-12-2020

Duidelijke site. Fijn dat 15 minuten voor aflevering een telefoontje kwam. Verbeterpunten: een waterpas gebruiken en iets meer tijd nemen om de omgeving van de plaats te bekijken. Toen ze weg waren, bleek de koelkast tegen een opgang systeem te staan en moesten we hem alsnog zelf verplaatsen.

Beste Radboud,

Robert 22-12-2020

Ondanks de corona maatregelen waarmee wij allemaal te maken hebben en de winkels in het bijzonder heb ik mijn aankoop toch op een snelle en efficiënte manier bij BCC kunnen doen.
Dankzij het handige DHL pick-up systeem en alle voorzorgsmaatregelen in de BCC winkel in Vlaardingen heb ik mijn artikel op een veilige en snelle manier op kunnen halen. Hartelijk dank voor jullie inzet BCC-ers !

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

A. Floor 22-12-2020

Duidelijke webshop, makkelijke betaling.
Snelle levering en een TOPproduct gekocht!

Beste A. Floor,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en de snelle levering.

Karin 22-12-2020

Een mooie kruimeldief voor een leuke prijs en ondanks de corona en kerstdrukte supersnel geleverd.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de kruimeldief!

R van Smaalen 22-12-2020

Duidelijke omschrijving van het product! Makkelijk bestellen en snelle levering. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Beste R van Smaalen,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Nicole 22-12-2020

Ik kon goed vinden wat Ik zocht met voldoende vergelijkingsmateriaal. Ofwel gevarieerd assortiment. Was op zoek naar een betaalbare heteluchtfrireuse en heb dankzij de reviews in de webshop een goede kunnen kiezen in de prijsklasse die ik zocht.
Het meest tevreden ben ik over de bezorging: de winkels zijn nu dicht, ik de friteuse op zondag in de webshop besteld, met verschillende mogelijkheden tot bezorgen. Ik koos voor afhalen bij DHL punt en maandag om 12:25 kreeg ik een mail dat ik de friteuse kon afhaken.
Supergoede samenwerking dus.

Beste Nicole,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle afhaalservice.

Serge Meij 22-12-2020

Echt supermakkelijk mijn bestelling geplaatst en met apple pay kunnen betalen. Binnen een half uur al een ophaalbeticht ontvangen en eenmaal bij het ophaalpunt ook keurig geholpen. Topservice in deze bizarre tijden.

Beste Serge Meij,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle ophaalservice.

Dick 22-12-2020

eenvoudig en overzichtelijke website tevens ondanks corona lockdown snelle levering

Beste Dick,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Nico Ouwerkerk 22-12-2020

Ondanks de Corona-crisis werd het door mij bestelde product 2 dagen later ( zoals in de bestelling was aangegeven ) door DHL bezorgd. Wat ons betreft perfecte service - toppie toppie - speciaal omdat we om ons heen te horen kregen, dat mensen dagen lang en zelfs tot na de Kerst op hun bestelling moesten wachten.

Beste Nico Ouwerkerk,

Hans 22-12-2020

Heel fijn dat ze in deze tijd zo snel producten kunnen leveren! Ook bij afhalen goede service en snel geholpen.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaal- en levering service.

Marijke 22-12-2020

snelle service en veel waar voor je geld, enige is dat contactformulier op de website het ordernummer niet herkend.

Beste Marijke,

Henk Roovers 22-12-2020

Ik ben een vaste klant bij BCC, voor grote en kleine aankopen.
De reden is : betaalbaar, betrouwbaar en komt gemaakte afspraken na.
Dus ook in de toekomst is BCC mijn winkel.

Beste Henk Roovers,

Bedankt voor jouw review over onze services. Wat leuk dat je een van onze vast klanten bent! Graag weer tot ziens!

Johan 22-12-2020

Geweldig mooi op tijd geleverd en dat in corona tijd top en de tab A7 doet naar verwachting mooi en snel tablet.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en veel plezier met de aankoop.

Jocelyne 22-12-2020

Onwijs aardige bezorgers die tot de woonkamer mijn bestelling hebben gebracht. Ruim van tevoren aangegeven welke dag ze zouden komen en ongeveer twee dagen van tevoren een tijdvak van 2 uur doorgegeven. Daarnaast belden de bezorgers nog even toen ze er bijna waren zodat er niks mis kon gaan. Ontzettend tevreden, volgende keer weer!

Beste Jocelyne,

Nellie van Leeuwen 22-12-2020

Wij kiezen voor BCC, omdat het een prettige zaak is met heel prettig en kundig personeel.

Beste Nellie van Leeuwen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Jan dam 22-12-2020

Ik heb bij deze winkel (Bcc lisse) een tv gekocht die achteraf niet naar mijn zin was en een belletje en kon hem zo omruilen voor een ander. Vandaar dat ik daar nu ook mijn soundbar sony heb gekocht goede service.

Beste Jan dam,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

m.v.d.zanden 22-12-2020

We hebben een droger besteld ... bij aflevering hebben ze nog piepschuim achter gelaten ...
een paar dagen na der hand bleek dit niet meer te werken.
nu is de droger opgehaald en het geld is nog niet terug betaald . Er wordt niet teruggebeld en er blijkt ook nog eens een fout gemaakt te zijn .

Beste m.v.d.zanden,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak met de levering van de droger. Kun je het ordernummer doorgeven?

Adriana De Groot 22-12-2020

Ik heb bewust gekozen om bij BCC te bestellen en gebruik te maken van hun eigen DHL afhaalpunt. Zo kreeg ik zekerheid over een garantstelling van het kerstkado voor mijn zwager. Click and collect is een geweldige service, helemaal in deze rare tijd van lockdown in combinatie met kerst. Op een veilige manier een goede aankoop kunnen doen. Oriëntatie op de website was voldoende, duidelijk en helder. Aan de deur bij het ophalen was het veilig en het personeel vriendelijk en attent. Bedankt BCC voor het bieden van deze fijne service.

Beste Adriana De Groot,

Bedankt voor jouw review over onze Click & Collect service.

Carola 22-12-2020

Afgelopen weekend bestelling geplaatst van een smarttv. Kon gelijk de bezorgdatum kiezen. Avond vooraf aan de levering een tijdsblok van 12-14 doorgekregen per bericht en mail. 10 minuten voor levering gebeld door de bezorger. Vriendelijke en beleefde man. Werd netjes overhandigd, hield een coronaproof afstand en was duidelijk in de betaling, het factuur wat per mail wordt toegestuurd en het advies om minimaal 2 weken de doos te bewaren voor als er iets mocht zijn met de smarttv. Topservice!!

Beste Carola,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorger.

Christel 22-12-2020

Ondanks lockdown, toch de spullen kunnen kopen die ik wilde. Click en collect
Sittard. 's Avonds bestellen en 's morgens ophalen. Geen file maar gewoon lekker ruim parkeren

Beste Christel,

Bedankt voor jouw review over onze ophaalservice.

Yvonne 22-12-2020

Echt fantastisch. Zo snel geleverd. Ongelooflijk goede service! besteld op donderdagavond en zaterdagmorgen al geleverd. En dat in deze hele drukke tijd.

Beste Yvonne,

RobS 22-12-2020

Een mooie prijs, goed ingepakt en snelle levering. Zelfs in deze corona tijd !

Beste RobS,

Fairtje 22-12-2020

Online een koelvriescombinatie besteld. Webshop genoeg filtermogelijkheden zodat ik snel de keus kon maken en dat scheelt ellendelang zoeken en/of door de bomen het bos niet meer zien.
Op donderdagmiddag rond 15u besteld en kon gelijk de volgende dag al geleverd worden. Heel blij mee zeker omdat ik dat niet verwacht had de week voor de kerst met alle maatregelen omtrent Covid-19. In de avond een sms ontvangen waarin een specifieker tijdvak van 2 uur werd aangegeven hoe laat ik de bezorging kon verwachten. Op de dag zelf werd ik een kwartiertje van tevoren nog gebeld door de chauffeur dat hij eraan kwam. Heel fijn deze service!
Kortom, alles was goed: overzichtelijke webshop, keuze, prijs, leveringsmogelijkheden, bezorging en de vriendelijkheid van de bezorger.

Beste Fairtje,

Bedankt voor jouw review oer onze overzichtelijke website en de snelle levering.

Patricia V. 22-12-2020

Overzichtelijke site met alle specificaties van de laptop helder opeen rij. Daardoor kon ik snel een keuze maken. Daarna kon ik het snel ophalen, nu met de lockdown is het weer allemaal even anders, maar dat pakken ze goed op bij BCC. Kortom, top geregeld.

Beste Patricia V.,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Pieter 22-12-2020

Al langer op zoek naar een haier koelvries combinatie en bij bcc de beste prijs, super snelle afwikkeling en snelle levering door correct bcc personeel
Gewoon goed.

Beste Pieter,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke bezorgers.

geen idee wat hiermee bedoeld wordt! 22-12-2020

Smartphone toestel door de Consumentenbond geadviseerd als goed en bij BCC het voordeligst, makkelijk te bestellen en snel geleverd met inzicht in het leveringsproces. Wat wil je nog meer!
Dat het toestel werkt en daar mee ben ik aan de slag gegaan en nog niet klaar.

Beste,

Bedje 22-12-2020

Helaas geen fysiek bezoek aan de winkel, maar wel een virtueel bezoek aan de webwinkel. Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat het gekozen product bij BCC goedkoper was.

Beste Bedje,

Bedankt voor jouw review.

Tommy Van Erp 22-12-2020

Supersnelle beschikbaarheid na click en collect. Altijd vriendelijk personeel, tijd voor een praatje en vaste klanten worden ontzettend en merkbaar gewaardeerd. Onze eerste keus voor electronica in Oss.

Beste Tommy van Erp,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Rilana 22-12-2020

Koelkast besteld en laten leveren en installeren. Vriendelijke jongens en ze belden 5min vooraf dat ze er waren wat ik erg prettig vond.
Koelkast werd op de aangegeven datum tussen de aangegeven tijden geleverd.

Beste Rilana,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke installateurs.