Nakul 21-06-2019

Very knowledgeable customer service and quite friendly. They are always willing to spend extra time with the customer to explain all the questions and never push to make a purchase. Fantastic selling skills. Only thing that is missing is some nice deals which attracts customers.

Toon 21-06-2019

We hadden verschillende artikelen nodig, van stofzuiger tot hifi-set. We zijn uitstekend geholpen, prima uitleg. Ook erg prettig dat het in de winkel niet lawaaiig was door tv’s die allemaal aan staan.

Ruurd 21-06-2019

Zeer prettig geholpen en een goede uitstraling qua winkel vriendelijk goede keuzes

Rob en Vera 21-06-2019

Vanaf het begin een fijn contact. Inmeten en contact in winkel heel professioneel. Bij de levering waren de mannen mooi op tijd en hebben het werk geweldig gedaan. De vaatwasser is klaar voor gebruik en ook hadden ze nog goede adviezen. Al met al voor ons reden om bij elektrische apparatuur eerst aan BCC te denken.

V. K 21-06-2019

Ik vind het filiaal van bcc in Beverwijk een prettige winkel en het is ook nog eens heel dicht in de buurt. Het personeel is er zeer behulpzaam en attendeerde ons op een aktie van Essent. Hierdoor besloten wij om het profijt direct te kopen en niet nog te wachten.
Al met al dus een pluim voor dit filiaal.

Evelien 21-06-2019

Vriendelijk personeel, heel behulpzaam, snel geholpen. Correcte en tijdige levering, net zoals beloofd

Arjan 21-06-2019

Bij BCC nieuwe Philips televisie besteld, snelle levering en goede prijs (vergelijkbaar met concurrentie) maar groot voordeel van BCC is dat je hier ook met VVV cadeaubon kan betalen. Ideaal om van deze bonnen af te komen.

M. Hoge 21-06-2019

Vandaag een gevalletje afhandeling garantie nadat onze tv binnen de garantietermijn het helaas heeft begeven. Geen gezeur, een andere tv na goed advies kunnen krijgen en nog een verlengde garantietermijn erbij vanwege de tv die stuk is gegaan en de adviseur dat vervelend vond. Nou in een woord Chapeau, hier is klant nog koning en zijn de medewerkers nog klantgericht.

De Groot 21-06-2019

Ik heb na div. malen in de winkel en klagen na slechte installatie het geheel laten keuren door een externe elekromonteur. Installatie is afgekeurd volgens NEN 1010 norm. Band is niet passend geplaatst, rubbertule vd stekker is kapotgesneden om de draden makkelijker door te voeren.
Geen geschoold personeel / Prutswerk! / Geen goede info / Slechte installatie / Te late levering.
Officiële reactie van BCC 03-07-2019

Beste de Groot,

Wat vervelend om te horen dat er is geconstateerd dat de installatie niet naar behoren is uitgevoerd. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat. Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Hugo Klaus 21-06-2019

Direct en goed geadviseerd geholpen met de aanschaf van een airconditioner.

Hans 21-06-2019

Ben al wat ouder en dus minder bedreven wat de digitale wereld betreft. Daarom ben ik zeer tevreden over de uitleg die ik door medewerker J. bij de BCC in Sliedrecht kreeg. Het sterkste vond ik dat hij anticipeerde op een eventueel probleem en hoe ik dit op kon lossen. Het aansluiten bleek nu echt heel simpel. Ze bestaan dus, een 10 !

Maaike 21-06-2019

Na online gezocht te hebben naar een hakmolen/mini foodprocessor kwam hij er CBC het goedkoopst uit. Dus gelijk even gekeken of hij op voorraad en opgehaald. Heel fijn!!!

Yvonne 21-06-2019

Wij zijn eerst naar een BCC winkel in Amsterdam Noord geweest en daar zijn wij super fijn geholpen, top en ze nemen daar alle tijd voor je.
Wij waren ervoor eerst bij mediamarkt gaan kijken, maar dat was zo een zooitje daar en er loopt daar veel personeel maar niet op die afdeling waar wij aan het kijken waren 🤔 wij gaan voortaan meteen naar BCC veel meer kennis en aardige mensen in huis 💐

Simone Pouw 21-06-2019

BCC betrouwbaar netjes en correct we hebben een mooie ventilator gekocht super blij mrr

Hans r 21-06-2019

Wij zijn bijzonder goed geholpen was top kom zeker terug wij hebben een kobo clara gekocht ziet er goed uit

Tidos 21-06-2019

Duidelijk en Correct zonder poespas zeer snel geleverd de kwaliteit van de Winkels en internet zien er goed uit en de uitleg en aflevering laat niets te wensen over./

Jarmo 21-06-2019

Deze shop gekozen omdat die in de buurt zit van me huis. Pakketje kwam de volgende dag al in huis. Op de bevestigingmail stond dat ze ongeveer 10 min van tevoren zouden bellen maar is niet gebeurt dat is het enigste minpunt die ik heb

Ria 21-06-2019

Vriendelijk geholpen. Leggen alles goed uit van het product waar je interesse in hebt.

Awa 21-06-2019

Wasmachine besteld! Er stond 15dagen levertijd maar binnen 2 dagen kreeg ik al bericht! Super goede en snelle levering. Vriendelijke vakmannen die ook nog even extra mijn droger op de wasmachine plaatste!

Angelique 21-06-2019

Wasmachine gekocht. Aansluiten gratis staat erbij. (Actie) Verkoper heeft niet gevraagd hoe deze aangesloten zou moeten worden en ik geen erg in dat het uitmaakt hoe. Wasmachine wordt gebracht dinsdag 18 juni. Oh aan een trekschakelaar. Dat is niet door gegeven anders was de draad alvast verlengd. Ik kan dat wel maar omdat we met een huurbus zijn hebben we daar het materiaal niet voor bij. U wordt gebeld voor een nieuwe afspraak met een elektromonteur. Er word gebeld. Vrijdag 21 juni kunnen we weer bij u komen. Maar bent u op de hoogte dat het aansluiten 60 euro kost. Nee zeg ik het zou gratis zijn. Het draadje zou al korter zijn gemaakt als het bekend was dat het aan een trekschakelaar moest en die hangt er al. Oh mevrouw dan zal ik nog eens even kijken. U heeft gelijk het is gratis als de trekschakelaar er al zit. Vrijdag 21 juni zijn ze er weer.
Een trekschakelaar, draad te kort???? Daar hebben we geen bonnetje voor zie het al. Verkeerde bon uitgeschreven. Ze nemen contact met u op voor een nieuwe afspraak.
Telefoon. Ja mevrouw de eerste dag is donderdag 27 juni. Duurt wel lang he. Dat komt omdat u niet doorgegeven hebt dat het een trekschakelaar is??? Dat was de eerste keer misschien maar dit was de tweede keer. En jullie van BCC sturen in de nacht een mail wanneer je thuis moet zijn dus dat wordt mijn derde snipperdag voor het aansluiten van een wasmachine. Ik ga een dikke klacht schrijven zei ik. Even later telefoon. De verkoper van het filiaal waar we de machine gekocht hebben. Zal eens kijken of het eerder kan. Maar weet u dat het 60 euro kost om het aan te sluiten? Het kastje hangt er al zeg ik. Maakt niet uit zegt hij. Kost 60 euro. Belachelijk duur is mijn reactie en eerder was het gratis bij de belmevrouw na het nagekeken te hebben. Zijn reactie: ik ga kijken of het goedkoper kan. Belt hij terug dat het voor 35 euro ook kan. Waarop ik zei dat het niet meer nodig is omdat een aardige meneer die net de verlichting aansluit zegt dat hij dat wel kan doen. Geen tegemoetkoming voor het niet aan hoeven sluiten, of omdat het hun fout is dat het de tweede nog niet aangesloten kon worden door hun schuld en nog erger de wel niet wel berekening van aansluitkosten. Nee ik zou deze winkel niet aanbevelen
Officiële reactie van BCC 03-07-2019

Beste Angelique,

Wat vervelend om te horen dat er sprake was van miscommunicatie wat betreft de trekschakelaar van de wasmachine en de kosten daarvan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit graag goed maken en zien je reactie tegemoet.

Erwin van den Berg 21-06-2019

Ik ben zeer goed geholpen en met name de aanvullende adviezen en hulp bij uitzoeken Amerikaanse koelkast hebben geleidt tot een zeer tevrreden aankoop

Arabella 21-06-2019

Ik heb voor BCC Bergen op zoom gekozen omdat je er vriendelijk wordt geholpen en het is dichtbij voor mij. Goed personeel, meedenkend en hulpzaam. En is een artikel niet op voorraad dan wordt het besteld en snel geleverd.

Petronella 21-06-2019

Geduldig,aardig en kundig personeel. Nemen alle tijd. Zou hier zeker weer komen.

eugene 21-06-2019

lekkere snelle non bs bediening!
voelt als een echte buurtwinkel.
lage drempelpolitiek,ook voor enkel advies

Petra 21-06-2019

Ik heb vaker gekocht online bij BCC. Nog nooit iets vervelends meegemaakt. Levering altijd keurig volgens planning. Keurige mensen die bezorgen en goed helpen.

a de wolff 21-06-2019

Wij werden op een prettige manier ontvangen. En kregen deskundige informatie over wasmachine's. En dat hielp ons met het maken van de keuze en het bestellen. De aflevering en plaatsing door BCC verliep ook heel soepel en ervaren. Kortom het is allemaal tot volle tevredenheid verlopen.

Wim 21-06-2019

prima, geholpen , man had kennis van zaken , was transparant . bezorging ging prima, alle meegenomen , netjes geinstalleerd !

Rombout 21-06-2019

We zijn vriendelijk en snel geholpen in de winkel in Tilburg. Door drukte helaas dit keer een wat langere levertje.

Vandaag netjes en snel bezorgt. Top!

Ree 21-06-2019

Goede service en vakmensen in dienst

Ben snel geholpen in de winkel en de prijs kwaliteit is prima
Bedankt

Marlo 21-06-2019

Het was gewoon lekker makkelijk en een goede prijs. En het was gewoon de volgende dag bezorgd

Marianne de Kuyper 21-06-2019

Altijd fijn om in de BCC rond te lopen en gewoon eens te verdiepen in de mogelijkheden voor een laptop bijvoorbeeld. En ik kan er altijd gewoon rondkijken, zonder het gevoel te hebben iets te moeten kopen. Het personeel is altijd vriendelijk, in voor een grapje en weet meer dan genoeg over het aanbod en denk altijd met me mee.

Raph 21-06-2019

Ik heb al ca. 20 jaar ervaring met producten van BCC en het bevalt nog steeds uitstekend. Deze review gaat specifiek over mijn onlangs aangeschafte fornuis. Ook dit keer weer leverde BCC een prestatie van formaat. 's Middags / 's Avonds bij het maken van het diner bleek de heteluchtoven stand van mijn oude fornuis het opeens niet meer te doen. Maar ik kon de bereiding wel afronden dankzij de grillstand met convectie. Het oude fornuis (Etna) heeft het trouwens jarenlang prima gedaan. Na het eten ben ik gelijk gaan kijken voor een nieuw. Aangezien voeding mijn ding is, wil ik mijn keukenapparatuur in optima forma hebben. Na enig kijken en vergelijken heb ik mijn keuze kunnen maken voor weer een Etna. Nog voor 22:00 uur had ik mijn bestelling rond en nog geen twaalf uur later stond het nieuwe fornuis aangesloten en wel in mijn keuken! Dat is toch een ongekend goede actie?

Het nieuwe fornuis bevalt mij ook weer zeer. Zowel uitgebreide bereidingen op de gaspitten en in de oven, als de eenvoudigere klusjes, leverde mij smakelijke, goed uitziende maaltijden op. Het is een praktisch apparaat en ook goed schoon te houden. Keukenfanaten, dit is je kans!

sandra 21-06-2019

zeker een goede shop! wasmachine bevalt prima. alleen een beetje jammer dat door de drukte we een dikke week op de levering moesten wachten. had ik dat geweten, dan had ik hem ergens anders besteld.

Pyt Dijkhuis 21-06-2019

Telefonisch besteld en volgens afspraak afgeleverd. Goede communicatie en afhandeling.

Elvira 21-06-2019

Service en advies bij het kopen van de vaatwasser bij BCC Roosendaal al zeer goed!. Bij levering zeer attente en kundige bezorgers/monteurs. Erg behulpzaam en goede uitleg gekregen. Een dikke 10 !!!

Mieke van de Camp 21-06-2019

Het regende, dus kon al makkelijk de garage parkeerplaats inrijden, onder de BCC, de verkoper aardig en behulpzaam, goede uitleg product ,nette winkel, en koffie aangeboden, wat wil je meer als klant, prima.

Jorg 21-06-2019

Een zeer vriendelijke en meedenkende medewerkster sprak me (niet té) snel aan en hielp me bijzonder vlot en eerlijk een keuze te kunnen maken uit het mooie assortiment. Overzichtelijke winkel, aardige medewerkers en voor mij heel belangrijk vooral niet te schreeuwerig in uitstraling!

Cees Reijnders 21-06-2019

In de winkel werden we zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. De aflevering, de- en montage was snel en zeer goed. Ook de aanwijzingen voor het gebruik van het artikel was van hoog niveau.

Wim rijnders 21-06-2019

100% tevreden over bcc beverwijk de medewerkers voor hun geduldige uitleg over het product is heel goed. Groetjes

J. 21-06-2019

Vriendelijk, en behulpzaam personeel. Fijn ook dat je het bonnetje via de mail krijgt, dan kun je hem nooit kwijt raken.

Harry 21-06-2019

Elke keer als ik binnen kom dan voel ik me welkom. Naast dat ik weet dat ik altijd de fair-price krijg geen opdringerig gedoe met één of andere actie maar gewoon advies waar ik wat aan heb. De verschillende verkopers die ik in de afgelopen jaren heb meegemaakt zijn altijd correct en no-nonsens en ik werd altijd goed geholpen. Volgende aankopen doe ik hier zeker weer.

Sergey Votyagov 21-06-2019

A colleague of mine recommended that I shop for a washing machine at the BCC. The service was quick and attentive, my partner and I enjoyed our interaction with the BCC's knowledgable and nice shop assistant and her sense of humor. She answered our questions with competence and smile!

Ineke 21-06-2019

Ik werd keurig geholpen in de winkel en de wasmachine werd netjes op de dag van afspraak bezorgd. In de ochtend een SMS bericht dat tussen 09.00-11.00 uur de wasmachine bezorgd zou worden en 10 minuten voor de bezorgtijd werd ik gebeld dat de bezorgers er aan kwamen. Oude machine werd meegenomen.

W.E.H 21-06-2019

Eigenlijk ga ik liever naar de winkel. Er is wel een BCC winkel bij ons in de buurt, dus dat kan wel. Eerst maar oriënteren op het worldwideweb. Wat voor vriezer wil ik? Hardstikke handige keuze app. En tja dan blijkt er nog precies 1 aanbieding te zijn die past bij mijn keuze. Dan tóch maar online bestellen. Bestelling geplaatst, keurig bericht hoeveel dagen het zou duren voor de bestelling gebracht kon worden. En toen kreeg ik ook nog een mail dat ik kon kiezen wanneer de vriezer gebracht kon worden. Daar ging het even mis....Dit mailtje zat in de reclame box en dáár kijk ik zelden naar. Toen ik dacht....wanneer komt mijn vriezer nou...vond ik het mailtje. Daarna ging alles naar wens. Vond het wel jammer dat ik wel een bezorgdàg kon kiezen, maar geen dagdeel. Verder werd ik op de dag van aflevering vooraf gemaild en een half uur van te voren gebeld.
Ik vind dat het een klantvriendelijke organisatie is bij de BCC.

Richard L 21-06-2019

Mijn aankoop gedaan bij de vestiging bcc the wall, vriendelijk personeel en namen echt nog de tijd voor ons vlak voor sluitingstijd. Aankoop is vandaag geleverd en keurig aangesloten, oude apparaat ook meegenomen super!!

Monique 21-06-2019

Heel erg uitgebreid advies ontvangen voor de aanschaf van een elektrische tandenborstel.
Er werd goed meegedacht en geluisterd en een product verkocht dat precies bij mij past.
Heel tevreden over de deskundigheid en vriendelijkheid van de medewerker.

Doesburg 21-06-2019

Fantastisch advies van de verkoper. Vriendelijke mensen ,artikel wat ik wou retourneren was geen probleem ondanks dat ik 20 dagen over de termijn was..

Nelly 21-06-2019

Ik kom graag bij BCC omdat ze altijd datgene op voorraad hebben, waar ik naar op zoek ben, met de beste voorlichting, het personeel is deskundig en vriendelijk.

Monica 21-06-2019

Duidelijke site. Erg goeie service, we konden zelf een dag kiezen waarop we de wasmachine bezorg wilde hebben waarna we een email en sms kregen met het exacte tijdsbestek van 2uur. De bezorgers belde 5 minuten voordat ze aankwamen. De wasmachine is naar de 1e etage getild en binnen 15 minuten gemonteerd.

Steve 21-06-2019

Goede service, altijd klantvriendelijk.
Goede.prijs goed product
Klant is tenminste gewaardeerd
Bij ruilen van product wordt je ook goed geholpen