Roland Dechnar 22-06-2019

Super geholpen door Theo Cornelissen
Goed advies goede prijs wasmachine meteen mee genomen dankje wel Theo 👍

Dave 22-06-2019

Mooie winkel het personeel neemt echt de tijd voor uitleg
Ik had ook een product stuk in de garantie periode en was de aankoop bon kwijt
Bcc deed hier helemaal niet moeilijk over en heeft er alles aan gedaan om mijn product te repareren onder garantie en dit is met succes gelukt
Dankjewel
Top winkel

denis 22-06-2019

goede service
altijd een goede uitleg van de verkopers
ruilen of terug brengen het gaat zonder problemen

Sjoerd 22-06-2019

Voor de shop gekozen i.v.m. een bepaald product. Sneller verzonden dan verwacht (feestdag tussen). Nette prijs! Dus wat wil je nog meer? :)

VJ 22-06-2019

er werkt zeer attent personeel. ik ben erg goed geholpen. de keuze aan producten is ruim en het is een overzichtelijke winkel

Sven van Hermon 22-06-2019

Onwijs vet product !!! super aankoop bij een super goeie winkel, personeel was vakkundig en erg behulpzaam. De winkel was netjes en verzorgd, kortom een zeer goeie winkel ervaring. Ik zou de BCC zeker aanraden.

Spierings, Venhorst 22-06-2019

Super Service, met de gedachte dat het warme weer er aan komt even wat ventilators aangeschaft.
Werd geholpen door een zeer vriendelijke werknemer.
Heeft goed advies gegeven en een eerlijke mening laten weten tussen verschillende soorten en merken .
Zeer tevreden met deze service in Veghel.

Wilma 22-06-2019

Goed geholpen, en zeer vriendelijk personeel in de winkel. Snelle service. Product was er sneller dan ik gedacht had. Goede service bij het afleveren van mijn nieuwe koelvriescombinatie. Top jongens, die zes trappen op is niet niks. Tot een volgende keer. 👍😁

Marcel S 22-06-2019

Een dikke 10
Duidelijke mooie website met meerdere betalingsmogelijkheden.
BCC komt zijn belofte na met betrekking tot vandaag besteld morgen in huis.
Daarbij is er ook de mogelijkheid het product op te halen in een BCC winkel.
Product is zeer goed verpakt en beschermd zodat het zonder beschadigingen arriveert.
Ik zou deze winkel aan bevelen.

Christa 22-06-2019

In tegenstelling tot een eerder bezoek aan een andere grote keten, werden we bij BCC The Wall wel direct te woord gestaan en geholpen door medewerker Ronald. Heldere uitleg over de verschillende mogelijkheden en een deskundig advies zonder ons een product boven ons budget te willen verkopen.

Bayreno 22-06-2019

Had een stozuiger nodig. Naar de winkel dus werd ik gelijk geholpen. En uit eindelijk heb ik een nieuw stofzuiger

pem de vijlder 22-06-2019

Deze winkel in de buurt en een hele goede voorlichting en super vriendelijk personee

Gerrit van Aert 22-06-2019

BCC is een geweldige winkel prima personeel en je wordt altijd goed geholpen. Ze zijn echt klant vriendelijk .heb je problemen je wordt gewoon goed geholpen is het product niet goed ruilen mag altijd en je krijgt altijd een nieuw product die wel goed is

Jeannette 22-06-2019

Een mooie grote winkel met veel keus kom zelf eigenlijk nooit ergens anders word altijd goed en vriendelijk geholpen en goed geadviseerd voor mijn is er alleen maar bcc top winkel

Van der laan 22-06-2019

Ben geen voorstander van on line kopen maar soms moet het
2 ventilatoren besteld , daar kon ik zelf een bezorg tijd kiezen. Gratis bezorgen !!
En op de afgesproken tijd geleverd.De producten waren precies zoals omschreven. Niet meer of minder. Voor grote aankopen (moeilijk vervoerbaar ) ga ik zeker terug naar dit bedrijf. Verleden jaar zelfs een wasmachine gekocht,, in de winkel verteld dat ik hem bij MM goedkoper zag,,, verschil terug gehad!!!(na bewijs) Chapeau

Anouk 22-06-2019

Nette afhandeling en perfecte afhandeling en bezorging met afvoeren oude apparatuur

Mobiele airco koper 22-06-2019

Prima advies, vriendelijk personeel en er werd ook goed naar ons geluisterd

Richard 22-06-2019

Prijs en kwaliteit van de producten is prima. Klantgerich en aardig personeel, hoewel ik steeds meer online bestel. 😃

Jolanda Gelder 22-06-2019

Zeer vriendelijk en goed geholpen. Was zelfs minder kwijt dan waar ik op had gerekend. Verkoper heeft zelfs nog nagekeken op de computer of er op de tp-link alles zat wat ik nodig had.

Emile 22-06-2019

Bij BCC Roosendaal een Kobo E-reader aangeschaft. Vlot en keurig advies van de verkoper. Daarna nog een deskundig advies gehad over een nieuwe stofzuiger (oriënterende fase).

Desiree 22-06-2019

Hele fijne winkel en goed personeel die je fijn helpen. Zijn hier gaan kijken omdat ze in een andere winkel het product wat we wilde uitverkocht was en ook nergens anders op voorraad was. Bij BCC wel en andere dag geleverd. Ook de aflevering was netjes

Marcel 22-06-2019

Ruim assortiment, Goed vriendelijk geholpen, eerlijk advies
En nog ff kunnen lachen

Jarno 22-06-2019

Vakkundig personeel. Zijn goed geholpen en voor een leuke prijs gekocht. Zeker een aanrader.

Jose 22-06-2019

Vrijdag mijn wasdroger gekocht en zaterdag al op mijn zolder netjes aangesloten en werkt top. Fijn personeel in de winkel wist waar ze het over had.

Jessie 22-06-2019

Ging super, netjes bezorgd, netjes optijd en fijne communicatie. Helemaal niks te klagen!

Emmelien 22-06-2019

Ik had een nieuwe iPhone oplader nodig, en deze winkel is de meest dichtstbijzijnde winkel die goede kwaliteit opladers verkoopt. Daarnaast is het personeel enorm vriendelijk en helpt je graag. Ook voor een leuk babbeltje over elektronica kan je er terecht! Het is een fijne winkel, die goede producten verkoopt, het is schoon en het personeel is er echt voor de klant. Echt een aanrader!

Mevrouw S 22-06-2019

High service is absoluut waargemaakt. Problemen die er waren met levering ( betrof een kleine schade aan koelkast) is onwijs goed opgepakt ( aanbod schadekorting - waar ik niet voor koos, had liever een nieuwe) en afgehandeld. Ondanks drukte en vertraagde levering had ik de volgende dag toch een nieuwe! Een compliment aan de klantenservice. Ben daardoor erg tevreden. Onvoorziene dingen kunnen altijd gebeuren, het is hoe je het oppakt als bedrijf. En BCC weet dat goed te doen.

Alois 22-06-2019

Ik heb meerdere malen ets door BCC laten leveren. Ze brachten een keer een nieuwe wasmachine waarbij was afgesproken dat deze boven moest worden geplaatst en dat de oude zou worden meegenomen. De bezorger was in zijn uppie en dit was niet aan hem doorgegeven. Moest er een nieuwe afspraak worden gemaakt. Dit terwijl de oude al afgekoppeld was en boven klaar stond om meegenomen te worden.
Nu had ik wederom iets besteld . Krijg je een mail binnen met daarin vermeld de bezorgtijd. Zit je te wachten en te wachten. Bel je 2 uur na de bezorgtijd zeggen ze doodleuk dat ze aan de deur zijn geweest. Nou. Ze hebben niet aangebeld, de hond heeft niet aangehaald. Vreemd. Vragen ze of er een nieuwe afspraak gemaakt kan worden. Nou. Dan maar laten afleveren in het dichtstbijzijnde filiaal. Lekker hoor.
Officiële reactie van BCC 04-07-2019

Beste Alois,

Wat vervelend om te horen dat de leveringen 2 maal is mis gegaan
onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel namelijk onbekend over welke bestelling dit gaat. Reageren op deze review met het ordernummer kan ook dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Wij willen graag een gepaste oplossing aanbieden en dit goed maken. We zien je reactie tegemoet.

W. Ratsma 22-06-2019

Dit is een hele fijne winkel. Je wordt altijd prima en fijn geholpen.
Ze geven goed advies en een goede service.

Jan 22-06-2019

Gewoon een leuke shop waar je gezellig kunt binnenlopen om te kijken naar de nieuwste dingen en niet geheel onbelangrijk ,als je een aankoop wilt doen word je snel vriendelijk en vakkundig geholpen . Niet opdringerig. Genoeg keuze uit de producten .

Tablet niet meer oplaadbaar 22-06-2019

Ons tablet was na 3 jaar niet meer oplaadbaar en dankzij de 2 jaar extra garantie die we hadden mochten we een nieuwe uitzoeken min het aankoopbedrag van het oude tablet! ! Goede service dus, en n heel vriendelijke verkoper !

Auke 22-06-2019

Ik heb via BBC een vaatwasser en een airco aangeschaft, service in de winkel was prima. En ook bij aflevering van de goederen gingen de installateurs vakkundig aan het werk. Ze zorgden ervoor dat de apparatuur werkend werd achtergelaten en vragen werden goed beantwoord.

Een 8 gegeven en geen 10 omdat ik vind dat je bij het uitgeven van 1000 euro + wellicht iets meer met de prijs zou kunnen doen/andere producten aanbieden. Echter zijn de prijzen welke gehanteerd worden reëel. De verkoper gaf dit ook als reden voor de rest niets meer met de prijs te kunnen doen.

Miriam 22-06-2019

Precies op tijd geleverd, netjes gemeld van te voren. Ik zou niet weten hoe je dit kunt verbeteren.

C van loon 22-06-2019

Ontzettend vriendelijke bezorgers, keurig op tijd en wasmachine geïnstalleerd en uitleg gegeven

RoD 22-06-2019

Goede duidelijke webshop. En ook winkels. Makkelijk bestellen. Goede artikel info. Snelle levering. Keuze in betaalwijzen. Bestelde artikel was precies wat ik er van verwacht had. Eigenlijk nog beter.

Luuk wagter 22-06-2019

Perfect geholpen met goede voorlichting vannde medewerker, ook mbt de extra verzekering

PietWijnen 22-06-2019

Goed en vakkundig geholpen. Wat niet direct bekend was bij de verkoper heeft hij eerst opgezocht voor hij ons zijn antwoord gaf

Teun 22-06-2019

High service zeker waar. Ook al had ik zelf niet goed naar de bevestiging gekeken. Ze kwamen zonder moeilijk te doen gewoon de goeie wasmachine omruilen. Top service. Erg tevreden klant

Jan 22-06-2019

Goed geholpen in de winkel.
Bezorging op korte termijn was helaas niet mogelijk op dat moment. En bezorgers kwamen bijna een uur te laat.

Sandra Joan 22-06-2019

Vrijdag werd er een verkeerde vaatwasser geleverd nl een inbouw met schade. Schade was bekend, daar was de prijs ook na, maar op de site en bij navraag AEG.nl bleek ook dat bij dit serienr een vrijstaande vaatwasser hoorde. De medewerkster BCC Den Helder E*** was zo goed om het haarfijn uit te zoeken en met een oplossing te komen. Het probleem is nu opgelost en eigenlijk was de eerste bezorgmogelijkheid pas dinsdag a.s. maar door de inzet van de medewerkster kwam de vaatwasser vanochtend al in Den Helder. Hulde en Stroopwafels voor BCC Den Helder. Ook al was het zo druk in de winkel, maar mijn probleem werd serieus genomen en er werd direct actie op genomen! In het voorjaar ook een wasmachine en droger aangeschaft bij de BCC. Wat een mooie aanwinst voor Den Helder.
Over de vaatwasser. Zojuist het testprogramma gedraaid en daarna de vaat gedaan. Zoals beloofd, komt plastic er krukdroog uit! Ook mooi dat de deur vanzelf opent na einde programma. Ik ben zeer tevreden met de vaatwasser.

Ad Geluk 22-06-2019

Deskundig personeel en zeer klantvriendelijk.
Zowel bij de aankoop als bij de levering prima geholpen.

N. Roorda 22-06-2019

Goede service, rustige winkel waar je de tijd krijgt om na te denken over de evt. aankoop

GLM 22-06-2019

Ben niet via de site maar in de winkel bij Reijerwaard geweest. En daar was de service goed wat mij wel opviel op het moment dat je binnenkomt was er alleen vrouwelijk personeel aanwezig. Wat viel mij dan op degene die ons hielp was vriendelijk en had verstand van zaken. Ten tweede het haantjes gedrag was er ook niet en de het gevoel van de verkoper weet alles beter was ook afwezig. En ten derde er was geen onderlinge competities. En het ging niet alleen om te verkopen maar had ook meer adviserende opmerkingen.

Annemarie 22-06-2019

Wij zijn kundig en vriendelijk geholpen, waardoor wij vlot een keuze konden maken. Wij hadden een klein kindje bij ons wat door de hele winkel heen rende, dat maakte allemaal niks uit, medewerkers waren zeer vriendelijk naar hem

Didi 22-06-2019

Na diverse aankopen (7 a 8 items in de afgelopen jaren) en een verhuizing 4 weken geleden
ging onze wasmachine kapot. Dus wederom naar de winkel in Leidschenhage gereden om een nieuwe aan te schaffen. We werden zoals we gewend zijn weer heel goed te woord gestaan en geholpen En vandaag is de wasmachine keurig geleverd volgens de afspraken, en een compliment voor de beide bezorgers die het keurig en snel en vriendelijk op hun plaats hadden staan.

Karolina 22-06-2019

Goede service, gratis levering en aansluiting. Alles ging snel en in no time waren wij klaar. De levering was in orde. Op afgesproken tijd gekomen en alles netjes gedaan.

Mieke 22-06-2019

Uitmuntende service. Ik had het voor mij, bij nader inzien, verkeerde product gekocht. BCC haalde het zo goed als gratis weer bij mij op.

JH 22-06-2019

Bij een BCC winkel langs gedaan voor advies (inbouw vaatwasser), goed geholpen. Naderhand op internet een vaatwasser besteld, maar ik kwam er later achter dat de maat niet helemaal klopt in mijn keuken. Deze zonder moeite kunnen annuleren en weer een nieuwe besteld op advies van de dame aan de telefoon. Vandaag zijn de monteurs langs geweest, zeer vriendelijk en goede service. Ik zal door deze ervaring zeker weer bij BCC apparatuur voor mijn keuken bestellen.

Bert van Cleef 22-06-2019

Ben keurig en vriendelijk geholpen en aangezien het product niet aanwezig was heeft het personeelslid van BCC het product besteld ,hetwelk de volgende dag in de winkel was.Ik kreeg keurig bericht via de mail dat ik het product op kon halen in de winkel.
Ik zou eenieder BCC aanbevelen.

Ad van Soest 22-06-2019

Geweldig Team, kennis van Zaken, heel klantvriendelijk en behulpzaam, zeker een bezoekje waard en voor de prijs hoeft u het niet te laten.