Floyd 29-06-2019

Ontzettend goed geholpen, en echt de laagste prijs gekregen zonder poespas. Zelfs nog loopt deze laagste prijs garantie een maand door. Echt zeer tevreden! Ik kies voor de echte service van bcc. Groet een zeker terugkerende klant!

Piet de Pagter 29-06-2019

Op zoek naar fitbit logica. Bij mediamarkt 20 euro goedkoper maar de prijs werd bij BCC direct aangepast. Goed vooral hing over product en tips en trucs.
Een kadobon van de VVV kon ik voor betalen gebruiken.
Besteld en de volgende dag in mijn bezit.
Prima.

F.A.Moesman 29-06-2019

Ik zocht een produkt op internet. Onder de verkopende bedrijven stond BCC. Ik koop geregeld wat bij BCC en dat gaat uitstekend.

Hilde Knijn 29-06-2019

Ik ging advies vragen over elektrisch koken of inductie koken. Ik werd goed voorgelicht ( oa over de niet bestaande noodzaak om voor een 2 zone apparaat een aparte groep in de meterkast te moeten plaatsen, daar was ik benauwd voor) en zeer enthousiast en vriendelijk geholpen. En ik heb de inductie kookplaat meegenomen. Met een gereduceerde prijs voor extra garantie Ik voelde mij zeer goed behandeld.

van Veen 29-06-2019

Erg mooie winkel, vriendelijk personeel en genoeg kennis. Ook veel dingen gewoon op voorraad, veel keus.

hjvleeming 29-06-2019

Altijd het juiste assortiment tegen de laagste prijs.
Enthousiaste verkoper Nick!!
Iemand die plezier in zijn werk heeft en net dat stapje extra zet voor de klant.
Complimenten

Hanco 29-06-2019

Prima en snel, deskundig geholpen. Was op zoek naar een nieuwe televisie, voor op de slaapkamer, kundig advies, zowel prijstechnisch als technisch. Super

Familie Jansen 29-06-2019

Mooie, ruime en overzichtelijke winkel. De Producten zijn van een goede kwaliteit. Daarnaast biedt de winkel een laagste prijs garantie! Personeel is vriendelijk en behulpzaam! Service is prima!

BCC spijkenisse 29-06-2019

Goede service. Vast personeel geeft altijd behulpzaam advies. Wanneer iets niet bekend zoeken ze het even op op internet samen.

Rick 29-06-2019

In hellevoetsluis zijn wij goed geholpen. En waren er gauw uit wat we wilden. Betalen en de volgende dag al thuis geleverd.

GM 29-06-2019

Zeer fijn geholpen, goede uitleg over verschillen tussen de apparaten, goede service.

Marga 29-06-2019

Goede service van iemand die heel veel verstand van zaken heeft van droogtrommels

Bastiaan 29-06-2019

Mijn zoon heeft een laptop nodig voor school. Dus wij naar BCC. Daar heb ik mij nergens mee bemoeit, de verkoper nam alle tijd voor mijn zoontje en wist alles helder voor hem uit te leggen. Uiteindelijk waren we binnen een half uur klaar. Mijn zoon is er heel blij mee! Goede service!

Paul 29-06-2019

Prettige locatie om te winkelen met goede parkeergelegenheid. Groot assortiment, ruime opzet van de winkel. Veel mogelijkheid om apparatuur te testen en behulpzaam personeel.
Erg vriendelijk en meedenkend.

Kyra 29-06-2019

Wij gaan altijd naar BCC omdat ze kundig en zeer vriendelijk zijn. Het personeel geeft zeer deskundige uitleg en beslist samen met de klant welk product geschikt is.

Aryan 29-06-2019

Ik ben goed geholpen. De verkoper was klantvriendelijk en behulpzaam. Op zijn advies heb ik de juiste keuze kunnen maken.

Bert Goossens 29-06-2019

Ik ben zeer tevreden over het advies wel ik kreeg bij aankoop van de delonghi dinamica.

Raymond 29-06-2019

BCC Hengelo (Plein) is een prima winkel met deskundig vriendelijk personeel. Correcte afhandeling van de koop.

Boudewijn 29-06-2019

Een prima zaak. Goed en adequaat geholpen door Edwin.
Product voldoet aan de eisen en wekt prima.

Robert van Klaveren 29-06-2019

Vriendelijke ontvangst, prettige begeleiding bij het maken van je eigen keuze en zeer prijsvriendelijk.

Ben Janse 29-06-2019

Na vele website van andere bekeken te hebben, toch bij BCC geëindigd al was het een dag later. Super vriendelijk geholpen weet niet meer precies zijn naam(Denny of zo) Goede uitleg. Zijn wij uitgekomen op een Samsung wasmachine, WW80K5400WW/EN. Perfect geplaatst vriendelijke mensen. Tot nu toe zeer tevreden.

Marijke Buijs 29-06-2019

Ik kocht gisteren een smartphone bij BCC in Vlaardingen. Omdat ik vaker daar prima ben geholpen (twee TV's gekocht), ditmaal weer naar BCC. Ik ben dit keer geholpen door Marcel , die alles heeft uitgelegd en gezorgd dat mijn telefoon gebruiksklaar was. Tevens ook nog mijn foto's op een memorystick heeft gezet! Heel prettig en vakbekwaam komen verkopers over op mij. Voor mij krijgt bij deze aankoop Marcel een 10!!!

Wendy 29-06-2019

BCC in den helder kom je binnen je wordt heel vriendelijk behandeld, top verkopers ze helpen je echt graag ook als je problemen heb
Bezorgen + plaatsen waren ook echt toppers!
er waren dingen niet helemaal juist aangelegt door de woningstichting dus ze vertelde hoe je dat het beste kon doen zodat het veiliger was, er moest een spanbanden systeem komen omdat de doger boven op de wasmachine komt te staan, daar had de chaffeur nog een briefje voor geschreven voor de BCC winkel zodat ze wisten wat er bedoelt werd, ze namen echt de tijd
De volgende dag weer ff na de BCC winkel voor de spanbanden systeem daar werd met eigen ogen te zien helemaal uitgelegt hoe je hem zelf kan bevestigen.. zelfs werd er nog netjes na de serves gevraagd die de bezorg mannen af hadden geleverd

ik zeg BLIJ met BCC Den helder en hun bezorgers van die dag

jan 29-06-2019

BCC. is een eerlijk en betrouwbaar bedrijf wordt er altijd goed geholpen
service staat er op hoog niveau
altijd netjes en overzichtelijk

Arnold 29-06-2019

Zeer goed geholpen na ruim 1,5 jaar tv kapot volledig vergoed en nieuwe uitgezocht prima service men neemt alle tijd voor je

Jacqueline 29-06-2019

Fijne ontvangst en heel sympathieke verkoper, niets was hem teveel. Reserveerde direct het showroommodel OLED tv voor mij, en uiteindelijk ging ik tevreden na 48 uur met een ander model de deur. Hoewel.... hij bracht zelfs de tv binnen een half uur bij mij thuis, installeerde alles zeeeeer vakkundig. BCC wees zuinig op X, een super verkoper. Groetjes van een zeer tevreden klant

Johan 29-06-2019

De BCC in Hengelo is een mooie winkel met een ruim aanbod. Ik kwam hier voor een wasmachine en werd keurig geholpen door 1 van de medewerkers. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Alles werd duidelijk uitgelegd over de bestelling en het bezorgen van de wasmachine. Ze maken hun slogan zeker waar: low pricing, high service.

Linda 29-06-2019

Ben de winkel ingegaan voor een Vries koel combinatie.
Was goed geholpen door een aardige man die wist waar hij 't over had.
Wilde 't graag op zaterdag laten bezorgen en dat is ook prima gegaan. Werd netjes gebeld dat hij binnen 5min voor de deur stond en dat was zo.
Ben happy

André 29-06-2019

Prima shop. Werd er uitstekend geholpen. Twee ventilatoren (toren) werden spontaan uit de verpakking gehaald, zodat ik het geluidsniveau kon beoordelen. Bij de aankoop van een ander artikel enige tijd geleden ook prima geholpen.

Ed de vries 29-06-2019

Ik heb voor deze shop BCC gekozen , goed personeel, scherpe prijs , smeren je geen duurdere artikel aan , laten alle opties aan jou zien. super!!

Kayla 29-06-2019

De website is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken. Prijzen zijn ook goed te vergelijken met die van de mediamarkt of coolblue.
Ik had echter de pech dat het product kapot werd bezorgd en dat het enige tijd koste om tot de klantenservice te komen.
Ik werd goed geholpen, alleen viel het me op dat er om geen naam en adres bevestiging ging, en hoe ze aan mijn gegevens en bestelling zijn gekomen daar heb ik ook geen weet van.
Maar heb een bevestigingsmail gekregen dat er een nieuw product over 3 dagen geleverd.
De ervaring is redelijk, opzich geen verkeerde webwinkel, maar qua levering en service kan wel wat verbeterd worden.

Jhvermeeren 29-06-2019

Zeer vriendelijk heel goed bereikbaar
Snel bereid om te helpen
Als het niet voorradig
Heb je het de volgende dag thuis

Rob de Graaf 29-06-2019

Wij hadden op 7 juni 2019 bij BCC Leeuwarden een Samsung TV (UE49NU8050) gekocht voor 799 euro. Deze week kwamen wij bij er bij toeval achter dat dit type deze week bij BCC in de aanbieding is voor 635 euro. Verschil van 164 euro. Wij vandaag 28 juni 2019 terug naar BCC Leeuwarden om te kijken of we dit verschil op de een of andere manier terug konden krijgen, want je voelt je dan wel een beetje bekocht. Als je het aangekochte product ergens anders binnen 2 weken na aankoop goedkoper kan krijgen geeft BCC je het verschil terug, Inmiddels waren we 3 weken verder en betrof het BCC zelf die lager in de prijs zat.
Wij werden vriendelijk ontvangen en legde de situatie uit. De medewerker van BCC kroop achter de computer en voor dat we het wisten kregen we 164 euro retour op onze rekening. Dit is pas service, klantenbinding en soepel beleid. Een hele dikke pluim voor BCC Leeuwarden. Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Frank Vesseur 29-06-2019

Ruim opgezette winkel met veel parkeergelegenheid voor de deur. Veel keuze tussen merken en getoonde modellen. Voldoende verkopers aanwezig, al dan niet allemaal zichtbaar of beschikbaar.
Ondanks dat mijn keuze vooraf al vaststond nam de verkoper de tijd om eventuele extra's uit te leggen, en leveringsproces door te nemen. Het bezoek aan deze winkel gaf me een zeer tevreden gevoel.

Arno 28-06-2019

Klantgerichte dienstverlening en de gastvrijheid van het personeel is heel prettig
Ook de vakbekwaamheid staat bij deze winkel hoog in het vaandel.
Wel 10 x beter als andere winkels met dezelfde producten.
En dan de service als er iets niet goed is gaan ze hun verantwoordelijkheid niet uit de weg. Ronduit subliem

Loes van den Oever 28-06-2019

Prettige, rustige manier van informatie geven. Adviseren ook over evt. toekomstige aankoop zonder opdringerig te zijn.

powerbank 28-06-2019

goed product van goede kwaliteit, goed en snel leverbaar ik kreeg het de volgende dag gelijk binnen

Martens 28-06-2019

Wat een prettige winkel.
Het bestelde artikel had elders een ander winkelwaarde.
Via whatsapp contact gezocht en het was binnen enkele minuten geregeld tegen dezelfde prijs en zelfs al de dag erna bezorgd.
Fijne medewerkers en een prima service.

Eefje H 28-06-2019

Fijn en vriendelijk geholpen. Personeel hielp ook met het in de auto zetten, super!

Martin 28-06-2019

Het blijft toch verrassend hoe snel het kan gaan...savonds laat op de avond wat bestellen op de site en de volgende dag smiddags netjes alweer geleverd. Voordeel bij BCC is ook dat diverse betaalmethoden mogelijk zijn waaronder de VVV cadeaubon. Veel webwinkels accepteren deze niet namelijk. De track&trace werkt eveneens goed en is overzichtelijk. De omschrijvingen op de site kloppen ook goed met de praktijk. Beschikbaarheid is bij BCC bijna altijd beter dan bij collega webwinkels. Wederom erg content met deze shop!

Marion 28-06-2019

Heb zojuist een printer gekocht,eerst op mijn gemakje via de site bekeken en toen besteld en in de winkel gehaald. Daar uitleg gekregen en de bevestiging dat ik de juiste keuze had gemaakt. Altijd goede hulp,professioneel met n grapje en grolletje.

Joost 28-06-2019

Prima geholpen. Duidelijke informatie gegeven over de tandenborstel. Ook vermeldt hoe vaak per dag te poetsen en wanneer op te laden. TOP!

Willem 28-06-2019

Prijs / kwaliteit in goede verhouding. Levering volgens afspraak. Ook in het verleden nooit problemen gehad ook niet inzake garantie.

Arian 28-06-2019

Heel goede ervaringen met BCC: Heel goede service en komen hun afspraken na! Je voelt je ook serieus genomen wanneer je niet zo'n goede handelaar bent vanwege hun laagste prijs garantie. En bij BCC gaat dat niet ten koste van de service naar jou als klant toe: dit in tegenstelling tot andere zaken. BCC heeft mijn voorkeur!

Cisca 28-06-2019

De Samsung koelkast is prima. Ook de bezorging verliep naar wens. Maar ik moest de koelkast zelf uitpakken! Bizar! Je kon bij bestelling aanvinken of de koelkast geplaatst en aangesloten moest worden. Kosten: €20,= Dat deed ik niet omdat ik de stekker straks zelf wel in t stopcontact kan doen. Maar niet uitpakken? Heel bijzonder! Dat scoort geen punten BCC!!

Sylvia 28-06-2019

vriendelijk en enthousiast personeel met goede kennis van wat ze verkopen in winkel

Miranda 28-06-2019

Ontzettend goed en persoonlijk geholpen. Verstand van zaken en uitleg over alle aangeschafte witgoed/ t.v etc.

Geert 28-06-2019

Deskkundig personeel. Ik werd vlot geholpen en ben blij met mijn aankoop. De verkoper hielp me ook het artikel naar de auto te dragen. Top!

Noël 28-06-2019

BCC een top bedrijf die zich aan de gemaakte afspraken houdt.
Ik zou BCC aanbevelen omdat ze keurig aan hun woord hebben gehouden en de tijdafspraak was keurig in orde geregeld.

Tes 28-06-2019

Super! Bestel nu voor de tweede keer bij BCC en alles is goed geregeld. Plaatsen van de bestelling, keuze van de bezorgdag en het afleveren is top. Ook erg fijn dag je bij BCC kan kiezen/betalen voor langere garantie. De bezorgers brachten het naar 2 hoog, hebben de wasmachine geïnstalleerd en de oude meegenomen. Jongens van de bezorging erg vriendelijk en behulpzaam.