astrid 26-06-2019

super service, mijn sodastream deed het niet in een paar minuten hebben zij het opgelost.
echt de aankoop van het jaar !
top

Alan 26-06-2019

Heel fijn geholpen.
Tv van het schap gekocht. Thuis bleek er een pixelfoutje in te zitten.
Na 4 dagen terug naar de winkel en kon zo een andere uitkiezen met de zelfde korting.
Top BCC Oosterhout. Zeer tevreden

joke knotter 26-06-2019

keurig geholpen totaal niet opdringerig en eerlijk de voor en nadelen van het product verteld de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam.

R.G.J. Heemskerk 26-06-2019

Informatieverschaffing was eersteklas. BCC houdt zich zich bovendien uitstekend aan gedane toezeggingen (bijv. prijsgarantie)

Nima 26-06-2019

Medewerkesr van BCC Hellevoetsluis zijn helaas niet vriendelijk! Ik hoop dat het beter zou worden.

J. J. Krijgsman 26-06-2019

Fijne winkel en vriendelijk personeel en goede uitleg als je iets wilt weten. Ik ben heel tevreden over deze winkel. Kopen er best vaak wat dus dat geeft aan dat hij voor ons voldoet.

Sven 26-06-2019

Top store goede service ze nemen echt de tijd voor je en zorgen dat je niet onnodig geld uitgeeft

P.Arts 26-06-2019

Ben bij bcc geweest en heb een wasmachine en droger gekocht.
Kreeg prima advies.
Inmiddels zijn de aparaten thuis. werken prima

P.Arts 26-06-2019

Ben bij bcc geweest en heb een wasmachine en droger gekocht.
Kreeg prima advies.
Inmiddels zijn de aparaten thuis. werken prima

H.Keilholtz 26-06-2019

vakkundig advies als een van de winkel bediende het niet weet roepen ze er iemand bij die wel alles van het product weet

J. Moerman 26-06-2019

Ik vind ze heel klantvriendelijk en ze leggen alles gewoon goed en duidelijk uit.
Wand ze nemen de tijd voor voor hun klanten

Henk Jongbloed 26-06-2019

Netjes en vlot geholpen. Passend advies om het juiste product te vinden wat aansloot bij mijn vraag.

D.Smits 26-06-2019

vooral de bediening van het personeel was uitstekend wij kregen uitleg over alles wat we wilde weten we moeten ons sterk vergissen maar het personeel is in onze ogen zeer deskundig

Anke 26-06-2019

Goede web site, geven goed aan wanneer ze leveren, en zijn mooi op tijd.
Nemen je oude artikel gratis mee.
Je krijgt netjes de aankoop bon per mail opgestuurd.
Al met al een goede service.

Henk Duinkerken 26-06-2019

We kwamen bewust voor een laptop met bepaalde eisen waar deze aan moest voldoen ,nadat we onze wensen kenbaar hadden gemaakt kregen we diverse opties van verschillende laptops ,de medewerker was heel duidelijk in haar uitleg,uiteindelijk gekozen voor een Levobo.
Ook de instructie hieraan te sluiten was duidelijk.
Prima service

W. 26-06-2019

Overzichtelijke webshop, duidelijke prijzen en omschrijving en goede specificaties.

sandra5pham 26-06-2019

Ik had een tablet de late avond van te voren besteld en de volgende dag was hij gewoon in huis. Laagste prijs, snelste levering, helemaal top!

Carla 26-06-2019

Als midden in een verhuizing de stofzuiger er mee stopt wil je zo snel mogelijk vervanging.
Met 3 kleine kinderen is het niet praktisch om om 15.45u nog aanstalten te moeten maken naar een winkel te gaan.
BCC heeft een fijne website waar we heel snel en makkelijk een nieuwe uit konden kiezen.
Duidelijk, helder, voldoende informatie en ook heel handig, de optie om verschillende producten met elkaar te vergelijken.

Edwin Ruiter 26-06-2019

Webshop gemakkelijk te navigeren en op product / prijs te filteren. Na bestelling netjes op de hoogte gehouden van de levering.
Al met al duidelijk en snel door de bestelling en levering heen gelopen.

Ellen 26-06-2019

Eerst op kieskeurig gekeken naar beste koop van het door mij benodigde artikel. Toen dichts bijzijnde goedkoopste shop, dus BCC, gezocht. Zeer vriendelijk en met goede product kennis geholpen.

Shivra 26-06-2019

Goede prijs kwaliteit van de etna koelkast op tijd gebeld door de bezorgers.

Jeannette 26-06-2019

Zoals altijd UITSTEKENDE service en VRIENDELIJK en BEHULPZAAM personeel , die weten waar ze het over hebben.
BCC kan ik zeker aanraden!!! 😄
Bedankt BCC en tot de volgende keer.

Corry 26-06-2019

Wij zijn prima geadviseerd door een verkoper van BBC voor onze iPad.
Met verstand van zaken. We zijn heel tevreden en komen graag weer terug voor
onze volgende aankoop.

Bas 26-06-2019

Bcc is een goede winkel altijd wordt je snel geholpen en vriendelijk.en je loopt altijd uit de winkel met een goed product.

Michael Dittmar 26-06-2019

BCC is klantvriendelijk als het gaat om service. Dat wil zeggen er word altijd meegedacht aan een goede oplossing en de prijzen zijn altijd eerlijk (dus niet te duur).

Helder 26-06-2019

Goede locatie.
Ik ben snel en Vriendelijk geholpen.
Werd goed geïnformeerd over de verschillende producten en men liet me vrij in eigen keuze.

Mike 26-06-2019

Het winkel personeel vriendelijk en hebben me goed geholpen.
Klantenservice gebeld het verplaatsen van de levering datum was ook vriendelijk en snel geregeld er netjes.
De levering netjes op tijd en netjes geleverd.
Erg tevreden van begin tot het het eind.

Ron 26-06-2019

Ruim assortiment en hele snelle levering: Om 23:40u besteld, toch andere dag geleverd.

Marianne 26-06-2019

Site is redelijk overzichtelijk, het is makkelijk om te bestellen en de levering is prima en het moment zelf te regelen. Fijne ervaring!

Louise 26-06-2019

Prima shop, mooie overzichterlijke website, prijsbewust, de levering ging helaas niet goed, wel bij BCC niet bij de bezorging, pakket was zoek, de setvice van BCC verdiend echt een pluim! Snelle reactie en snelle actie, vriendelijke medewerkers, uiteindelijk is het pakket gevonden deze was in de verkeerde straat afgeleverd, BCC start alsnog een onderzoek hoe dat kon gebeuren. Maar ik ben iig een zeer tevreden klant van BCC!👍

Bdg 26-06-2019

In de winkel van BCC een aantal vragen gehad over een inbouw vaatwasser en super goede uitleg gekregen! Daarna via internet een Siemens app. besteld, deze werd keurig op tijd bezorgd en ingebouwd door 2 kundige monteurs van BCC ! Complimenten want het was ook nog eens 30 graden !
Heb al meerdere app. van BCC en altijd zeer tevreden!

Griffith 26-06-2019

Vriendelijk en professioneel personeel.
Een wat kleiner, maar wel overzichtelijk filiaal.
Hebben niet alles op voorraad, maar bestellen (ook vanuit een ander filiaal) is geen probleem.

Leon5314 26-06-2019

Heb in het verleden een bezoek gebracht aan BCC en het viel me direct op dat het personeel kennis in huis had die normaliter alleen in de speciaalzaken voorhanden was. Dit is zeker niet onopgemerkt gebleven, vandaar mijn aankoop

D.F.K. van Driel 26-06-2019

Ik ken alleen het filiaal bij mij in de buurt maar ondervind daar goede service en betrouwbaar advies. Zelfs al een keer door een medewerker geholpen om mijn zojuist gekochte ventilator direct gebruiksklaar te maken in de winkel.

Maarten de student 26-06-2019

Kwam al binnen een dag en er werd ook nog eens aangegeven hoelaat ongeveer!

Blokdijk 26-06-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.
Overzichtelijke winkel met n ruime keuze en een volledig assortiment.

DR 26-06-2019

BCC Veenendaal is nieuwe, nette en ruime winkel met vriendelijk en kundig personeel!!
Aanschaf de Samsung RB37J5029 koelkast. Mooie folder aanbieding voor €599,- en ook een geweldige ruime koelkast en vries gedeelte.
Verder geen op of aanmerkingen, maar gewoon een perfecte ervaring.

Fien 25-06-2019

De gene die mij hielp had niet heel veel verstand van de airco maar schroomde niet om er iemand anders bij te halen.

M.Voorthuizen 25-06-2019

Onze vaatwasser is kapot gegaan ,dus naarBCC voor een andere.
Kregen goed advies van de verkoopster en nam ondanks haar andere werkzaamheden uitgebreid de tijd met ons om tot de juiste koop te komen.
Goede services en zeer vriendelijk en deskundig personeel.

ShirShar 25-06-2019

Ik ben bijzonder vriendelijk geholpen door een medewerker, gaf me ook de nodige adviezen. Erg prettig, nam genoeg tijd voor me vrij.

PS 25-06-2019

Netjes geholpen. Onze gekozen aankoop was momenteel niet leverbaar, samen met de verkoper een goed alternatief gevonden.

Edwin Vrolijk 25-06-2019

Ik heb een magnetron besteld en ik levering bleek deze beschadigd. Na een telefoontje met de klantenservice was alles snel opgelost. 2 dagen later is de beschadigde magnetron opgehaald en gelijk een nieuwe geleverd. Dus van mij een dikke 8. Super Service.

Sebnem B 25-06-2019

Een overzichtelijke en goede winkel met aardige medewerkers. Ze helpen je vriendelijk. Ik heb er een MacBook gekocht en stond binnen een half uur buiten dus je bent niet de hele dag kwijt, super fijn als je even snel wat wilt kopen!

Jan Beeldman 25-06-2019

Prima Airco voor een mooie prijs, winkelpersoneel liep keurig mee naar de auto om hem erin te tillen. En ..... heerlijk kunnen slapen in een coole slaapkamer. 👍

Marianne 25-06-2019

BCC in Purmerend heeft een ruime overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. Ik wilde eigenlijk iets bestellen via internet, maar ben toch naar de winkel gegaan, om daar te informeren of ik het artikel ook via de winkel kon bestellen, en dat kon. Dus was ik blij mee. Ik ben niet zo'n internet koper....

Betsie Netten 25-06-2019

Ik wou altijd snel geholpen en vooral door iemand, die er veel van weet. Reden om terug te gaan.

Fred 25-06-2019

Door de ervaringen met andere winkels, ga ik alleen nog naar BCC.
Alle huishoudelijke apparaten die wij hebben komen van de BCC. Vorige week een nieuwe TomTom aangeschaft, zoals altijd een goede bediening.

Dus; tot de volgende keer.

Ger 25-06-2019

Het wordt waargemaakt : vandaag besteld, morgen in huis !! Een hele goede garantie

Ton Habraken 25-06-2019

Stofzuiger in de middag kapot gegaan. Diezelfde middag een nieuwe besteld bij BCC die de dag daarop al werd bezorgd. Klasse. Snelle service en veel keus.
BCC : Daar doe je zaken mee.

Ger 25-06-2019

Goed geholpen. Ook verwezen naar een mogelijke kortingsbon bij overstappen van energieleverancier.