Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R. van Eeden 27-06-2019

Had een simpele tv voor de slaapkamer nodig en daar hadden ze een goede oplossing / aanbieding voor.

Sharon 27-06-2019

Je mag verwachten dat je iets op zaterdag besteld dat dit donderdag geleverd kan worden. Netjes een bericht gehad met hoe laat de bezorger zou komen etc. Maar dan word ik gebeld door de bezorger, mijn product is er niet wat toch heel bijzonder is als het wel op voorraad is wanneer je het besteld. Klantenservice gesproken maar we zijn er niet uit gekomen. Heel de bestelling is geannuleerd.
Officiële reactie van BCC 04-07-2019

Beste Sharon,

Wat vervelend om te horen dat de service van levering niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Zou je Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

Wout 27-06-2019

In verleden apparatuur gekocht,die defect ging en het werd heel goed opglost,dus goede service

Ellen Baruch 27-06-2019

Je wordt prettig geholpen en van advies gediend. Ik ga daarom voor mijn aankopen naar deze winkel

Somma 27-06-2019

doordat BCC een kleiner filiaal is, is het prettig om het aanbod rustig te bekijken, het personeel is vriendelijk en geef je duidelijk antwoord op je vragen.
de service is ook prima

Hofman 27-06-2019

Prima informatie gekregen over de vaat was machine keurig op tijd geleverd ,was een foutje gemaakt met het installeren maar op een geweldige manier opgelost ik zou BCC
Bij iedereen aanbevelen prima service ik zal er vaker komen .

PietvL 27-06-2019

duidelijke site,
veel info,
reviews,
altijd op voorraad,
tot nu toe de laagste prijzen.

H. Slagboom 27-06-2019

Ik kwam voor een ventilator. Er was volop keus. Aardige mevrouw. Nette kassabon met pinbon erin gekopieerd, handig.

Pieter-Paul 27-06-2019

Op zich mooie service gratis bezorging etc. Het enige is dat ik probeerde te betalen met een bcc bon. Vervolgens werd ik van de site gegooid en bij nog een keer proberen was mijn tegoed op. Deze zou ik terug krijgen binnen 24 uur maar kon dit niet checken want de site doet het niet. Ik heb hier eerder nooit problemen mee gehad. Verder fijne online winkel

wes 27-06-2019

Ben opzich goed geholpen. Mensen zijn niet de professioneelste, die er rond lopen, maar met een beetje trekken, kon je er wel.
Mij was, naar mijn mening nooit gevraagd wat voor aansluiting ik thuis had, dus eenmaal met de wasmachine aangekomen, wilde zij het niet aansluiten, omdat er een trekschakelaar was.
Door knippen van de stekker, betekent "geen garantie meer "
Kosten €65 extra.
Toen ik de wasmachine weigerde, belde de bezorgers met iemand, een ene Sandra van, denk ik de bestellingen. Sandra beloofde mij terug te bellen en iets met de kosten te regelen.
Je raat het al “ ik wacht nog steeds .
Je raat het al “ Ik kan nog steeds niet wassen “

J 27-06-2019

BCC den helder. Goede service, altijd paraat voor advies en meedenken. Erg flexibel. Erg meedenkend met de klant.
Bezorgservice uiterst tevreden! Vriendelijk personeel en wederom erg behulpzaam met plaatsen en leveren van de artikelen.

Louise 27-06-2019

De shop is gebruiksvriendelijk, werkt fijn. Jammer dat er door de drukte niet de volgende dag bezorgd kon worden. Medewerkers vriendelijk en snel. Fijn dat je van te voren word gebeld!

Jacques 27-06-2019

Super service komen de afspraken na en zijn bijzonder klantvriendelijk, onlangs een 55 inch samsung televisie en een siemens gasfornuis aangeschaft waar wij dan ook erg blij mee zijn dankzij de goede raad van de verkoper.

Sanne 26-06-2019

Mooie ruime winkel, met vriendelijk personeel die voldoende tijd neemt om je te helpen en helpt meedenken om het juiste artikel te vinden.

Marijke van Amersfoort 26-06-2019

Heldere website waardoor ik mijn keuze makkelijk kon maken.Snelle levering. Prima afgehandeld.

Raymond1957 26-06-2019

Duidelijke website, vlotte bestelling, levering en plaatsing. Zeer tevreden over de aankoop van een vaatwasser bij BCC

Marianne 26-06-2019

De manier van benaderen naar de klant voelt eerlijk en oprecht aan. Er werd geluisterd naar mijn wensen, dat maakt de drempel naar aankoop makkelijker.

PeterM 26-06-2019

Super shop! BCC doet wat ze zegt en communiceert prima! Heel blij met de service en onze aankopen, aanrader!!

Willeke 26-06-2019

Mijn artikel was het goedkoopst bij jullie en ook nog gratis geleverd.
Nette service en volgende dag in huis.
Top!

Tim 26-06-2019

Wij hebben bij BCC een wasmachine gekocht. Voorheen nog een BCC in de buurt gehad, maar deze is recent gesloten. Over de site goed kunnen shoppen. Duidelijke filters kunnen maken waardoor je jouw persoonlijk apparaat uitfiltert! De omschrijving is duidelijk en genoeg foto’s en zelfs nog een video te bezichtigen. De keuze word daardoor snel gemaakt. De levering was top en snel! Nemen het oude apparaat weer mee en sluiten de nieuwe aan. Dit alles binnen 15 minuten! Ze geven optijd een tijdsbestek aan wanneer ze langs komen en bellen jouw 10 minuten voor aankomst even op. Allemaal super. Het was een warme dag waardoor de harde werkers nog een koude drank van ons kregen! Top BCC!

L. 26-06-2019

Duidelijk, vriendelijk geen snelle gladde praatjes. Een duidelijk uitleg.
Scherpen prijzen en voor dat geld ook goede service.

Martiene 26-06-2019

Ik vind de BCC in Emmen een top winkel. Goede service, klantgericht en personeel is vriendelijk en ze nemen de tijd voor je. Ik vind het prettig om niet te lang moeten wachten en dat 1 persoon mij met al mijn wensen kan helpen en BCC doet dat gewoon.

Chris Elzas 26-06-2019

Eigenlijk ga ik tegenwoordig voor al mijn aankopen maar BCC Middelburg. Voorheen vaak naar Media Markt. BCC is naar mijn idee veel onderscheidender. Persoonlijk advies en nemen de tijd. Daarbij wordt ook nog eens goed meegedacht. Zojuist een spinner gekocht en aangegeven dat het een cadeau is. Zonder blikken of blozen werd het enorme pakket zelfs ingepakt. Top service en een top team. Ik kom er graag.

S 26-06-2019

Zoals de beschrijving op de site belooft zo wordt het product geleverd. Dus alles naar verwachting

Ingrid 26-06-2019

Ze nemen de tijd om je goed voor te lichten. Bij de aankoop krijg je te horen dat als het artikel niet naar je wens is, het binnen 30 dagen kan retourneren. Bovendien krijg je de nota ook via de mail toegestuurd.

Paul 26-06-2019

De ervaring met BCC was gewoon goed. Vrieskast hier besteld vanwege de laagste prijs. Was niet op voorraad maar dat stond er ook bij en de levertijd zou 14 dagen zijn. Na een dikke week al bericht dat hij geleverd zou worden. Werd netjes gebeld een kwartiertje van te voren, werd keurig en zorgvuldig geleverd. Zou niet weten wat er beter had gekund aan deze hele koop ervaring.

Marijke 26-06-2019

Zeer overzichtelijke website, adequate informatie over de desbetreffende produkten.
Leuke aanbiedingen, bestellen gaat zeer makkelijk en de levering volgt snel. Zeer goede dienstverlening en vriendelijke en competente bezorgers.

liesje 26-06-2019

Ik ging naar BCC omdat ik zag dat er stofzuigers van het door mij gezochte merk op voorraad waren. Uiteindelijk bleek ik te kunnen kiezen uit twee modellen. Ik werd vlot geholpen en mij werden duidelijk de verschillen tussen de beide modellen uitgelegd. De verkoper was zeer behulpzaam, droeg mijn aankoop voor mij de trap af en vroeg of hij mij nog moest helpen om met de doos bij de auto te komen. Prima dus.

Sophie 26-06-2019

Een fijne eerlijke winkel. Heb hier ook al een tv besteld. Alles werkt naar behoren en altijd vriendelijk aan de telefoon geholpen. Enige punt wat iets minder was, was het telefonische bereik. Moest wel 4 keer bellen om iemand te spreken omdat het te druk was en de verbinding werd verbroken.

Voor de rest, een top bedrijf! Kunnen andere bedrijven wat van leren!

Joan 26-06-2019

Heerlijke winkel met overzichtelijke webshop èn deskundige hulp in een echte winkel. Een artikel dat niet op voorraad was werd direct besteld en kreeg ik de volgende dag thuisbezorgd.

Ton 26-06-2019

Prima voorraad en vriendelijk personeel. We wilden een TV kopen die de volgende dag geleverd kon worden maar mijn schoonmoeder wilde graag een TV meenemen,, dus werd het show model helemaal schoongemaakt, netjes weer in de originele doos gedaan met volledige garantie.
Iedereen Happy

J. 26-06-2019

Prima geholpen. Ze hebben een apparaat voor ons laten komen en als het niet aan onze vraag voldeed hoefden we het niet te nemen. Was geheel vrijblijvend. Als dat geen service is!! Erg vriendelijk personeel.

Harry 26-06-2019

Klantvriendelijk en snel geholpen door medewerker.Doordat ik wist wat ik wilde kopen ging het vlug.

Efkan 26-06-2019

Mooie nette winkel na de verbouwing.
Vriendelijk en deskundig geholpen door de verkoopadviseur.
Overzichtelijk en veel keuze

Ivar 26-06-2019

Snelle levering met een zeer gunstige kwaliteit en prijsverhouding! Mooi artikel!

Lisa 26-06-2019

Topwinkel met snelle service. Mijn telefoon was binnen 24 uur binnen!
Ik weet ook dat je in de winkels altijd snel terecht kan (naast de webshop) dit is ook altijd fijn!

Edun 26-06-2019

BCC Hilversum. Aankoop wasmachine in winkel een 9. Vriendelijk en deskundig.
Aflevering een 5. Niet deskundig, onzorgvuldig en droger die op de oude wasmachine stond en ook weer op de nieuwe moet (met een standaard kunststof scheidingsplank ertussen) niet goed teruggeplaatst. Droger staat nu minder stabiel dan voorheen.

Hans Papendorp 26-06-2019

De medewerkers zijn graag bereid je tot op het laatste moment hulp te bieden. Zelfs is een verkoper persoonlijk bij ons thuis geweest om een probleem op te lossen.

Oma Vonnie 26-06-2019

Mooie wasmachine nog even wennen. Bezorgers netjes en beleefd. Maakten wel een paar foutjes. Bij de aankoop heel goed geholpen door Jeroen online. Ik kom al jaren bij bcc.

Sandra 26-06-2019

Helder en overzichtelijk. Snelle service. Geen poespas. Gewoon goed advies. En goede service

Bruinenberg 26-06-2019

Goede service en klantvriendelijk goede bezorgers heel beleefd ik zou er zo weer wat kopen

Joyce 26-06-2019

Enorm prettig en snel geholpen. Ik was op zoek naar 2 auto dvd spelers en de dame achter de kassa vertelde mij dat zij deze eigenlijk niet meer verkopen in de winkel maar heeft samen met mij de opties op de website bekeken en geadviseerd tot de juiste aankoop. Daarna bleek deze toch aanwezig in de winkel en heeft zij hem gelijkt gepakt zodat we hem niet via internet hoefde te bestellen. Uiterst vriendelijk en behulpzaam en leuk naar mijn kinderen toe! Was mijn eerste bezoek aan BCC Barendrecht maar kom er zeker nog een keer!

René 26-06-2019

Het is jammer en opvallend dat als je een artikel hebt gevonden op de site die eigenlijk niet fysiek aanwezig is in de winkel (raar maar duurdere varianten wel!!!!).
Dit is de afgelopen tijd bij de laatste drie aankopen gebeurd (steelstofzuiger / navigatie / camera)
Dus bij mij komt het over als dat de winkel overbodig is voor als je al weet wat je wilt kopen maar voor BCC een goede manier om een duurder artikel te slijten aan de klant.
Medewerkers zijn vriendelijk en hebben redelijk door waar ze over praten.
Officiële reactie van BCC 04-07-2019

Beste Rene,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar verwachting is geweest. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Thimney 26-06-2019

Vriendelijk winkelpersoneel dat je goed helpt. Thuisbezorging ook geen probleem. Vrolijke gezellige bezorgers. Top service!

W.KORT 26-06-2019

Zeer correct, vakkundig geholpen door de medewerker BCC/ALKMAAR, heeft alle tijd genomen.
ook wil ik BCC klantenservice bedanken voor de correcte afwikkeling speciaal gaat mijn dank uit naar Marianto Maraotua.
EEN ZEER TEVREDEN KLANT!!!

Jack Geraets 26-06-2019

Goede en snelle bediening en goede uitleg over onze aankoop.De aflevering was ook goed en mooi op tijd,met 5minuten voor aankomst de melding dat hij eraan komt.

astrid 26-06-2019

super service, mijn sodastream deed het niet in een paar minuten hebben zij het opgelost.
echt de aankoop van het jaar !
top

Alan 26-06-2019

Heel fijn geholpen.
Tv van het schap gekocht. Thuis bleek er een pixelfoutje in te zitten.
Na 4 dagen terug naar de winkel en kon zo een andere uitkiezen met de zelfde korting.
Top BCC Oosterhout. Zeer tevreden

joke knotter 26-06-2019

keurig geholpen totaal niet opdringerig en eerlijk de voor en nadelen van het product verteld de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam.

R.G.J. Heemskerk 26-06-2019

Informatieverschaffing was eersteklas. BCC houdt zich zich bovendien uitstekend aan gedane toezeggingen (bijv. prijsgarantie)