Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter 28-06-2019

Ga altijd naar BCC.
Prettige winkel, goed personeel, die je deskundig help.
Ook de bezorging is altijd een prettige ervaring.
Netjes op de plek en aangesloten.

Jongman 28-06-2019

Klantvriendelijkheid staat
bovenaan en dat ontbreekt nog wel eens tegenwoordig in andere winkels

Tazelaar-Goudsmits 28-06-2019

Wij hebben onze aankoop van een inbouw koel/vries combinatie gedaan via een vriendelijke en uiterst behulpzame medewerker Hans, bij BCC Buikslotermeerplein Amsterdam Noord. Hans luisterde aandachtig naar onze wensen en gaf ons een goed en deskundig advies. Al onze vragen werden beantwoord en tevreden keerden wij naar huis.
Binnen zeer korte tijd werd de koel/vries combinatie aan huis geleverd en geplaatst op een vriendelijke en zorgzame manier door deskundige medewerkers.
Wij bevelen BCC Amsterdam Noord zeker aan!

Esther Wouters 28-06-2019

Voor BCC gekozen omdat ik een vorige keer in de (fysieke) winkel uiterst vriendelijk werd geholpen. Nu online koelkast gekocht via simpele muisklikken. De leverancier deed precies wat hij had aangekondigd dat hij zou doen, op tijd. Twee loeisterke nette kerels hebben mijn nieuwe koelkast drie verdiepingen op gesjouwd en de oude weer naar beneden. Daarnaast kon ik nog wat oude spullen meegeven (oud modem, telefoon). Kon niet beter, dus: een tien.

ROGER FRANCKEN 28-06-2019

Leuk dat je een mening mag geven ,ikzelf heb ook altijd een baan gehad met klantcontact,dus ben oplettend hoe andere dat doen, deze 2 heren waren vriendelijk en gingen meteen aan de slag, waren voor de rest niet echt spraakzaam, en wilde ook geen koffie ik hoop alleen niet vanwege tijdsdruk , erg goed gedaan op nssr het volgende apparaat

Paula 28-06-2019

Met het nodige voorwerk naar BCC Zoeterwoude. Bijzonder klantvriendelijk en hulpvaardig geholpen. Alle tijd werd voor ons genomen; daarbij werd de procedure van levering rustig doorgenomen. Zeer sympathieke verkoper.
Levering thuis was heel erg goed. Gratis en voor niks een paar nieuwe draden aangelegd. HULDE. Perfect. BCC kunnen wij - met overtuiging - van harte aanbevelen.

Sylvia 28-06-2019

Als er iets aangeschaft moet worden met een stekker is de keus snel gemaakt, op naar BCC Vlaardingen, altijd vriendelijk geholpen door het personeel ondanks de drukte, dus ook voor een tablet ben ik weer geslaagd, vanwege een feestweek nog een leuke korting gekregen ook, hoe leuk is dat, terug naar huis met een lach en een tablet, Toppie !

Marcel 28-06-2019

BCC, alles super geregeld !!! En een verademing: duidelijke bezorgtijden met een belletje als ze in de buurt zijn !!!

C. Kroon 28-06-2019

Prima service en montage, er werd ruim van tevoren aangegeven hoe laat ze er zouden zijn. Oude apparaat en verpakkingsmateriaal werd keurig mee teruggenomen.

Roel 28-06-2019

Na een zoektocht op het internet kwam BCC voor mijn koelkast qua prijs de beste uit de bus.
De levering werd keurig netjes op het afgesproken tijdstip bezorgd.
De bezorgers waren netjes en vriendelijk en ze belden c.a. 20 minuten voor levering op zodat ik precies wist hoe laat ze kwamen.
De website is duidelijk en helder, ik had snel gevonden wat ik zocht.

Nico 28-06-2019

Overzichtelijke webshop van Bcc. 1 uur voor aflevering een sms ontvangen en 5 min voor bezorging werd er netjes gebeld. Keurig naar boven gebracht en aangesloten. De oude wasmachine meegenomen.
Uitstekende service

Frans 28-06-2019

Ik heb laatst een verouderd model tv gekocht die in de winkel klaarstond voor een leuke prijs, op aanraden van de verkoper omdat hij specifieke eigenschappen had, de verkoper wist niet zeker of hij uit de doos geweest was en of dat het een showroommodel was, we hebben de gok genomen omdat de prijs leuk was, thuis bemerkten we dat hij toch uit de doos was geweest en het zich om een retourafname ging, hij was welliswaar netjes ingepakt zoals het hoorde maar hij was anders verpakt als met andere tv's, we zijn de dag erna teruggegaan naar de winkel en na even overleggen heeft men ons nog eens 100 € van de prijs afgedaan, tevens gaf men ons nog korting op een andere apparaat zodat we met een tevreden gevoel naar buiten gingen, ze wilden ook de tv terugnemen maar dat was ons teveel rompslomp, vorig jaar hebben we een speciale laptop gekocht voor studie, dit was het betere merk geschikt daarvoor en de prijs was pittig maar een keurige prijs, naderhand zagen we online bij BCC dat het apparaat online 100 € goedkoper was, we hebben toen actie ondernomen en het bleek een fout op de webshop met de prijs te zijn, de prijs die wij betaald hadden was de juiste prijs, de prijs is meteen erna aangepast, we hadden dus niets teveel betaald, toch heeft BCC ons de 100 € retour gegeven en een draadloze muis erbij gedaan van een goed merk, voor een ritje extra naar de winkel en de tijd voor het regelen was het dus beide keren meer als de moeite waard

Lodewijk 28-06-2019

Fijne klantvriendelijke benadering in den Bosch. En XXXX een 9 als het gaat om service en aanbieden van concurrerende prijs in vergelijking met wedijverende firma's

Marja 28-06-2019

Prima geholpen met product uitleg, voorlichting en zeer goede service. Verkoper heeft zelfs product in de auto gezet.

Sonny 27-06-2019

Mooie overzichtige winkel met goede keuze voor ieder wat wils en het personeel heeft goede kennis van de te verkopen producten. Verder vriendelijk personeel.

Jessy Jane 27-06-2019

Top producten, de beste prijs en een duidelijke website! Goed op de hoogte gehouden over de levering, die de volgende dag na je geplaatste bestelling plaatsvind.

TJ 27-06-2019

+ De (web)shop is overzichtelijk en biedt bij het bladeren goede mogelijkheden om te zoeken en te filteren zodat je beter je keuze kunt maken op basis van je wensen.

+ Producten zijn goed uitgelegd en bevatten uitgebreide specificaties op de website.

+ Je kunt eenvoudig een bezorgdatum kiezen, net als je afleveradres.

+ Je krijgt een SMS'je en je wordt gemaild met het tijdvak van bezorging. De bezorgers bellen bovendien vlak voordat ze aankomen op het afleveradres.

- Wat ik mis is de mogelijkheid om kleine spullen bijv. via PostNL te laten bezorgen of af te halen bij een afhaalpunt naar keuze. Voor mijn (kleine) bestelling kwam een vrachtwagen met 2 bezorgers langs.

- Het zou mooi zijn wanneer er in de productspecificaties op de website ook een link staat naar het product bij de fabrikant.

Cheyenne 27-06-2019

Laat in de avond een smoothie blender gekocht, en zoals vermeld ook de volgende dag in huis. Dit is bij veel online winkels nog wel eens anders, super fijn dat hij zo snel bezorgd werd! Ideaal apparaat dat het maken van een smoothie versneld met amper afwas. Dat wat er wel schoongemaakt moet worden mag in de afwasmachine. Al met al fantastische aankoop!

Luijks 27-06-2019

Alles is soepel verlopen van begin tot eind. Zelfs toen ik aangaf dat het product in prijs verlaagd was hebben ze dit aangepast.

Jos 27-06-2019

Goede kennis van personeel. Door mond op mond reclame de keuze voor deze winkel gemaakt. Je voelt je hier echt klant en kan later ook terug met vragen e. d.

Linda 27-06-2019

De site zag er goed verzorgd en veilig uit, ik kreeg ook nog eens een leuke korting. Het was de dag erna gelijk bezorgd, super fijn! Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe telefoon.

Piet Verschuren 27-06-2019

Na melding van schade bij eerste levering werd ik goed geholpen en is er na 2 dagen
een nieuw en onbeschadigd artikel afgeleverd.
Mijn dank voor de goede behandeling.
Kijk zo verdien je nieuwe klanten.

DS 27-06-2019

Telefoon die ik wilde was hier het goedkoopst. Levering was snel en ik kon zelf de dag kiezen en levering in de avond was ook mogelijk.

magdalena 27-06-2019

ben geweldig geholpen, één ding hebben hulp en ik ons niet gerealiseerd: de deur van de koelkast is een halve cm. smaller dan de kast - millimeterwerk dus, maar nu moet er wel een timmerman aan te pas komen om wat schaafwerk te lever vóór de kast echt zijn plekje heeft en .... ik snap het, de heren brengers mogen dergelijk werk niet doen, ook al vanwege tijdsbeding, daarom een 9

Albert 27-06-2019

Zoals gewoonlijk werd ik ook deze keer weer vriendelijk geholpen.
Dit keer hielp een medewerkster mij, met voldoende informatie aan een nieuwe mobiele telefoon. Zij adviseerde mij geen aanvullende geheugenkaart te nemen, daar deze telefoon van zichzelf voldoende geheugen heeft.
Het laaste is zinnige informatie voor een leek, want het spaart toch de portemonnee.
Voorts brengt het mij de volgende keer weer bij jullie terug.

Greet van Looij 27-06-2019

Bij deze winkel in Noord komen wij al jaren daar wij zeer tevreden zijn over hun klantvriendelijkheid (ook als er iets niet goed is of gaat) en de kennis van de producten van de verkopers(sters).

Ruurd en Aaltsje Sloot 27-06-2019

Onze oude tv hadden we 11 jaar gehad , waren toe aan een nieuwe grotere tv .
Verschillende winkels gehad tot we bij BCC terecht kwamen , werden vriendelijk geholpen en alle vragen werden beantwoord.
De prijs voor een Samsung Qled tv 65 inch sprak ons meteen aan , en zijn tot de koop over gegaan.
Werd een paar dagen later bezorgd , wij blij en hebben hem zelf geïnstalleerd, tot onze verbazing s,avonds bij bepaalde licht inval kon je heel duidelijk zien dat er vocht achter het beeldscherm zat.
Weer terug naar BCC werd meteen werk van gemaakt , en een paar dagen later werd er een nieuwe geleverd.
Wij weer blij , maar niet voor lang tv uit gepakt op de tv kast gezet en er zat plak folie op het beeldscherm dat er voor zichtig afhalen en waren op de helft wat kwam daar te voorschijn een barst in het beeldscherm was er eigenlijk meteen klaar mee .
Weer gebeld met BCC telefonisch contact gehad maar was toch beter dat wij even langs kwamen om het af te handelen.
Stond op het punt om het bedrag terug te willen en naar een andere winkel te gaan .
Maar dacht krijgen nog één kans , drie maal is scheepsrecht.
Hadden nog een tv liggen , paar dagen later bezorgd en geïnstalleerd deze is top .
Ben toch blij dat we bij BCC zijn gebleven, wat een service en top medewerkers.
Bij een volgende koop gaan we zeker weer naar BCC .

Suzan 27-06-2019

Wij hebben een ijskast en diepvries besteld bij BCC, ze hadden ze op voorraad en ik kon ze gelijk bestellen via Afterpay.
De bezorgers waren netjes op tijd en belden even van te voren dat ze er bijna waren.
Zeker een aanbeveling

Barry 27-06-2019

Prima geholpen, snel geholpen, enthousiast geholpen goede alternatieven geboden.

A.jongeling 27-06-2019

In de winkel in Hellevoetsluis héél prettig geholpen én de jongens die de wasmachine kwamen afleveren waren uiterst vriendelijk en beleefd. Kom je niet vaak meer tegen. Bij een volgende aankoop kiezen wij zeker weer voor BCC.

Dominique 27-06-2019

Ik heb zojuist een nieuwe inbouw koelkast gekocht bij het BCC filiaal in Almere. Voor de aankoop hadden mijn vriend en ik veel vragen. Wij zijn vriendelijk te woord gestaan en kregen duidelijke informatie. De verkoopmedewerkers stralen professionaliteit uit en lijken goed te weten waar ze het over hebben. Het enige minpunt voor mij was de aanlevering. Wij kregen op de dag van bezorgen om 2.00 's nachts pas een tijdvak toegestuurd. Veel mensen slapen rond dit tijdstip en lezen dit bericht niet. Hierdoor kan de aankomst van een monteur om 8.30 's morgens een flinke verrassing zijn. Wellicht kan dit wat eerder vermeldt worden, zeker als er montage van artikelen bij komt kijken.

BvD 27-06-2019

Ik ken bcc als een goede klantenservice als er iets mis is. Daarom kies ik liever voor bcc.

Camine Muller 27-06-2019

Heel duidelijk zelfs voor een ouwe digibeet!
Geen problemen met bestellen! Heel makkelijk ook voor de oudere medemens!

Valk 27-06-2019

Daar wij een tv gekocht hebben hebben wij een nieuwe kabel gekocht. Zeer goeie uitleg gekregen. Wij zijn zeer tevreden over bcc.

Sandra 27-06-2019

Bewust gekozen voor de BCC omdat je hier toch echt de beste service krijgt.

Ik ben goed geholpen in de winkel om de beste keuze te maken qua wasdroger.
De twee mannen die mijn wasdroger kwamen leveren en installeren waren ook twee toppers.
Ze waren netjes op tijd en hebben snel en netjes werk verricht. Gewoon in één woord: Top!

Lee Prest 27-06-2019

Ben op een snelle en correcte wijze geholpen. Medewerker kon mij goed uitleg geven om vervolgens een bestelling te plaatsen die alleen online kon. Product is trouwens top.

Kees 27-06-2019

Geweldige service en ontzettend goed personeel.Had een klacht maar deze werd in no to e tot volle tevredenheid opgelost. Ging met een tevreden gevoel en lach de winkel uit en ga zeker voor al mij aankopen terug naar BCC Roosendaal. ☺☺☺

Tom 27-06-2019

Je krijgt hier vriendelijk en duidelijk uitgelegd hoe het apparaat werkt. Tevens is bij deze winkel ruim voldoende parkeer plaats, wat tevens graties is.

magdalena 27-06-2019

ben geweldig geholpen, één ding hebben hulp en ik ons niet gerealiseerd: de deur van de koelkast is een halve cm. smaller dan de kast - millimeterwerk dus, maar nu moet er wel een timmerman aan te pas komen om wat schaafwerk te lever vóór de kast echt zijn plekje heeft en .... ik snap het, de heren brengers mogen dergelijk werk niet doen, ook al vanwege tijdsbeding, daarom een NEGEN

Veelteneet 27-06-2019

Goed geholpen bij de keuze van een combi-oven. Eerlijke verkoper die niet heeft gepusht tot een verkoop.

Mvr vd Vorst Philipsen 27-06-2019

Schande ik krijg vandaag een mail van een aankoop van mijn vader die helaas al 13 sep is overledenHet blijkt een aankoop van de nieuwe bewoonders te zijn die nu op mijn vader zijn adres wonen Ze vragen de postcode in de winkel maar niet naar de naam van de nieuwe bewoonder ,dus ik krijg die mail binnen Ben naar bcc venray gegaan ze zeggen we zijn vergeten naar de naam te vragen Ja dat kan maar bij mij is het een steek in mijn hart van verdriet Dit mag gewoon niet gebeuren.
Officiële reactie van BCC 05-07-2019

Beste mevrouw v/d Vorst Philipsen,

Wat vervelend om te horen dat dit daadwerkelijk gebeurd is als eerste nog gecondoleerd met het verlies . Onze welgemeende excuses hiervoor.

Graag zie ik een reactie via Reviews@bcc.nl met het ordernummer
zodat we zo spoedig mogelijk contact kunnen opnemen.

W.Bruin 27-06-2019

na een zeer vervelende ervaring bij jullie overburen in Middelburg. naar BCC gegaan hier ons verhaal verteld wat er allemaal was misgegaan daar. W e kregen een groot stuk begrip. en werden vervolgens perfect geholpen aan een nieuwe tv met ophangen en instellen. het ophangen ging even mis moest een andere ophanging komen werd direct geregeld tv hangt en is ingesteld perfect

Sam 27-06-2019

Hele coole wasmachine. Ziet er gaaf uit, staat overal erg mooi, ziet er futuristisch uit en maakt een leuk geluidje als ie klaar is! Zeker een aanrader!

Beentjes 27-06-2019

Al jaren tobden wij met de ontvangst van internet in onze woonkamer. De aansluiting van het modem staat namelijk noodzakelijk in een van de slaapkamers. De doorgifte naar de woonkamer wordt bemoeilijkt door dikke steunmuren in het huis, met gewapend beton. Eindelijk heeft de deskundige hulp van een BCC-medewerker in Zeist dit euvel voor ons opgelost. Een weliswaar prijzige, maar prima versterking door drie tussenstations (merk Deco M5). Wat een fantastische oplossing.

Cor 27-06-2019

Heeft een goed assortiment en ook het afhalen van online gekochte artikelen is heel goed geregeld. Deskundige uitleg en aanvullende informatie geven is geen enkel probleem, daar neemt men alle tijd voor.

Ivonne vd Zande 27-06-2019

Geweldige inductie kookplaat gekocht van Bosch goede uitleg goede service toppie alles fijn aangesloten en oude spullen mee genomen kan niet beter
Bedankt BCC

Willem 27-06-2019

snel verzonden, geleverd volgens volgens afspraak, netjes verpakt, handig met een veiligheidstape.

Dick van der Niet 27-06-2019

Wij kiezen niet voor de M-markt, maar voor bewust voor BCC. Daar word je als klant op vriendelijke en respectvolle manier welkom geheten en geholpen. Bovendien liggen en staan alle producten keurig geordend en is de winkel overzichtelijk ingericht. Dat maakt winkelen bij BCC tot een feest!

AB 27-06-2019

koelkast besteld, deze werd 15 dagen later geleverd ( was bekend bij bestellen)
de koelkast pastte met verpakking niet door de deur, mij werd verteld dat ik dan zelf de verpakking eraf moest halen, en helaas dus ook zelf naar binnen brengen. dat was nogal jammer.
de oude koelkast paste ook niet door de deur naar buiten. moest dus ook zelf de deuren demonteren, en dan kunnen ze hem later ophalen. jammer dat er niet de tijd wordt genomen de klant optimaal van dienst te zijn. De concurrent doet daar wel aan. verder wel vriendelijk personeel.

CF 27-06-2019

We hadden een defect aan de magnetron van net een jaar oud. Na mailoverleg wordt direct aangegeven dat dit onder de 2 jaar fabrieksgarantie valt en de magnetron omgewisseld kan worden. Ook een uitgebreidere magnetron met uiteraard bijbetaling is geen probleem. Goede uitleg over het nieuwe apparaat. Over het algemeen nu en in het verleden erg tevreden over BCC Hengelo met name omdat er mensen werken die je inhoudelijk advies kunnen geven en goed doorvragen wat de wensen zijn. De buurman kan daar nog veel van leren.