René Zurel 04-07-2019

Na eerst bij andere leveranciers van JURA geweest,
Waar het zeer moeilijk was om iemand bij het apparaat te krijgen voor tekst en uitleg. Wij bezochten BCC Plaza waar meneer Wouter Peet ons vriendelijk en deskundig heeft geholpen. De andere zaken kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

trees 04-07-2019

is een mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wim J. Jung 04-07-2019

altijd prettig geholpen met deskundig advies. We kopen al jaren bij jullie (kijk maar in de historie). Gelet daarop hebben we meer contact met jullie dan met de familie.
Vriendelijke groet,

Gio 04-07-2019

Nespressoapparaat besteld. Nergens anders goedkoper. S’avonds besteld, volgende ochtend meteen bezorgd

Lies Winter 04-07-2019

Ik vind het een prettige winkel en ik kan het op de fiets af, en goed personeel die je te woord staan en helpen waar bij nodi

Sanne 04-07-2019

Prima geholpen, meedenkend personeel en verstand van zaken. Goed en duidelijk advies.

Jozef 04-07-2019

prima uitleg over een nieuwe Nokia smartphone. Netjes geupdate. vriendelijke en beleefde verkopers.

j kuurstra 04-07-2019

Zeer snelle levering de volgende dag al in huis .En gemakkelijk online te bereiken. Vriendelijke website .

Jl neuteboom 04-07-2019

Super goed geholpen!!! Hele leuke, vrolijke, behulpzame medewerkers!!! Ik geef als cijfer een 12!!

willie 04-07-2019

goede medewerkers wisten waar ze over praten zeer korte bezorg tijd 4 dage vak kundig geplaats en uitleg gekregen

M. Hendriks 04-07-2019

Heel vriendelijk en deskundig geholpen. De oude miele wasmachine vanaf de zolderverdieping meenemen was totaal geen probleem

Stan 04-07-2019

Nette winkel, vriendelijk personeel. Geen opdringerige verkopers tegengekomen daar. Locatie is buiten winkelgebied dus volop parkeerplek en nog gratis ook.

Sara 04-07-2019

In de winkel kregen we eerst de tijd om zelf eens goed te kijken. Vervolgens werden we vriendelijk geholpen. Onze vragen werden uitgebreid en helder beantwoord en er werd met ons meegedacht. Uiteindelijk hebben we een aankoop gedaan die voldoet aan onze wensen, niet minder en ook niet meer. De uitleg van verdere afhandeling (bezorgdatum, installatie, garantie e.d.) was compleet. De bezorging verliep prima. Door drukte klopte de geplande bezorgtijd (tijdspanne 2 uur) niet helemaal, maar even na het verstrijken van de eigenlijk uiterste bezorgtijd werd ik gebeld en wederom vriendelijk te woord gestaan. De bezorgers waren er toen ook snel.

jan 04-07-2019

heel prettig geholpen in de winkel en vakkundig . en thuis zijn de werklui vakkundig en heel vriendelijk.

Wm wielders 04-07-2019

Mijn mening is oprecht , ,na een slechte ervaring kwam ik bij bcc terecht voor een wasmachine ,eerst naar de winkel ,vakkundig geholpen ,bezorgen van de machine ,duidelijk,fijne bezorgers ,doen wat ze moeten doen ,contact momenten toffe bezorging, ging allemaal geweldig ga zo door ....

Will 04-07-2019

Het is de persoonlijke behandeling en vriendelijkheid waar je als klant naar uit kijkt . Ze kijken en denken met je mee en vertellen eerlijk dat duurder niet beter hoeft te zijn.

Ron 04-07-2019

Vlotte en kundige bediening, kwaliteit artikelen en gunstig geprijsd; kortom “value for money”.

Marjolein 04-07-2019

Hele goede Hulp en prima advies.
Weten precies waar ze over praten.
Zijn erg behulpzaam en klantvriendelijk.
Er komt zeker een vervolgbezoek!

Yvonne 04-07-2019

In de winkel zijn we goed geholpen door medewerker John. Hij gaf ons goede adviezen en hielp ons waar nodig, hij was erg vriendelijk. Daardoor hebben we een goede keus kunnen maken wat betreft wasmachine. Echt top!

Wat betreft de levering en plaatsing van de wasmachine: dat ging nogal rommelig. De bezorgers vonden het erg vervelend dat de wasmachine niet op dezelfde verdieping geplaatst kon worden en vonden dat maar "moeilijk". Ook werd er nogal lomp gedaan, dus dat voelde als onprettig. Winkelervaring echt een 10, maar bezorging is onvoldoende.

Ans van de ven 04-07-2019

Kom al jaren bij bcc en voor 100 procent tevredenheid .bediening vriendelijk en hulpvaardig en prijs aantrekkelig ga zo door

Pim 04-07-2019

Ik kom vaker in deze BCC en wat altijd opvalt is de enorm vriendelijke manier waarop je wordt geholpen. Eigenlijk wonderlijk dat zoiets opvalt, zou normaal moeten zijn. Het zorgt er in ieder geval voor dat ik de meeste apparatuur bij dit filiaal koop.
Ook over de snelheid van levering van bestelde artikelen ben ik zeer tevreden alsmede de kundigheid van het personeel.
Een top-winkel!!!

Blitz 04-07-2019

Howel ik slechts voor een kabel naar BCC Leidschenhage
kwam maar geen idee hoe ik deze moest aanskuiten werd ik hierbij uitstekend geholpen door verkoopmedewerker Ryan die mij haarfijn uitlegde hoe en wat!
Kortom reden te meer om bij de volgende aankoop weer terug te gaan

Michael 04-07-2019

Goed geholpen vriendelijk personeel goed advies blij met me nieuwe telefoon en goedkoper dan bij mediamarkt

Marja 04-07-2019

Meteen en vriendelijk geholpen. Geen lange verkooppraatjes, gewoon duidelijk en goede uitleg op mijn vragen

Jannie van der Schors 04-07-2019

Ik kom hier graag. Koop er eigenlijk al mijn elektronica. Men helpt je snel en goed en is erg vriendelijk. Niets is te veel.

Toos 04-07-2019

Omdat ik met de afgelopen warme dagen een nieuwe ventilator wilde hebben heb ik natuurlijk bij BCC gekeken en deze was ook nog eens de goedkoopste dus was de beslissing snel genomen.
Bestelling gedaan en deze werd keurig de volgende dag bij mij thuis bezorgd zonder dat ik daarvoor extra kosten hoefde te betalen.
Dankjewel BCC en tot de volgende keer.

Lian 04-07-2019

Goed geholpen in de winkel, zeer deskundig advies en prettige benadering.
Het afleveren van de aankoop precies op tijd.
Door twee vrolijke mannen die duidelijk plezier hadden in hun dagtaak.

J 04-07-2019

Goede hulp, aardig personeel en er wordt daadwerkelijk geluisterd naar je wensen in plaats van dat alleen geprobeerd wordt het duurste product te verkopen.

Dick van der Meulen 04-07-2019

Heel deskundig en hulpvaardig personeel in een zeer aantrekkelijk en actueel ingerichte winkel

Arjan 04-07-2019

Snelle bezorging en duidelijke communicatie met een product die aan de verwachtingen voldoet!

Patrick van geest 04-07-2019

Mijn wasmachine was kapot en daarom rond wezen kijken voor een nieuwe.. Uiteindelijk bij Bcc uitgekomen waar ik een prima advies, nette service en goede prijs kreeg. Bleek uiteindelijk ergens anders 50 euro goedkoper te zijn en dat is netjes berekent in de prijs.. Bezorging duurde door drukte iets langer maar ook netjes afgeleverd en aangesloten, ben dus tevreden!

Denise de Bokx 04-07-2019

Ik ben naar BCC Beverwijk gegaan. Ik heb hier al vaker spullen gekocht, maar nog niet eerder zó vriendelijk te woord gestaan als gisteren (3 juli). De verkoopster, Marianne (naar mijn idee) was ontzettend aardig, had verstand van de apparaten, en ze had net een Dolce Gusto in het wit uit de doos gehaald. Het was haar enige, en ze pakte hem met liefde weer in voor ons. Zo tof! Vanmorgen hebben we een heerlijk bakje koffie genoten! Super!

Richard. 04-07-2019

Goed geholpen, juiste informatie, genoeg keuze en ik kom hier graag terug.

BCC maakt het niet waar 04-07-2019

Mijn ervaring is vrij matig. Het bestellen van het product ging prima.
Echter bij telefonisch informeren wordt gezegd dat je gelijk een medewerker aan de lijn krijgt.
Hier klopt dus niets van, want na 10 minuten wachten heb ik maar besloten de verbinding te verbreken. Nog een storend nadeel is dat op de site wordt beloofd dat je oude apparaat door de bezorger wordt meegenomen, wat vervolgens niet mogelijk blijkt te zijn, slechte zaak!
Officiële reactie van BCC 06-07-2019

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat je geen medewerker aan de lijn hebt kunnen krijgen en je oude apparaat niet is meegenomen door de bezorger. Dit is niet de bedoeling, sorry!

Zou je via Reviews@bcc.nl een mail willen sturen met het ordernummer zodat wij in contact kunnen komen?

Voor ons is het momenteel onbekend over welke bestelling dit gaat.

Reageren op deze review met het ordernummer is ook mogelijk dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij willen je graag een gepaste oplossing aanbieden. We zien je reactie tegemoet.

René. 04-07-2019

Ik vindt het een geweldige shop, ben zeer tevreden en heeft een goede service, en geweldige keuze. Ik zou deze shop iedereen aanbevelen.

Sophie 03-07-2019

Perfecte snelle service van montage van nieuwe vaatwasser. Goede prijs! Ook prettig dat oude machine mee wordt genomen. Monteur liet alles keurig achter. Ook tijdslot dag van te voren en 20 minuten voordat monteur arriveerde door hem gebeld om te informeren. Top!

Hans Luijten 03-07-2019

Heel goed uitleg gehad over fotoprinter en vergelijkingen met meerdere printers .

Carolien 03-07-2019

Ik ben goed geholpen en geïnformeerd. Ga eigenlijk nooit naar een andere winkel dan BCC

Ivo 03-07-2019

Vandaag me nieuwe Siemens iQ300 koel vriescombinatie bezorgd gekregen.
Super mooi design, ruime opberg mogelijkheid en mooi dat de binnenverlichting heel rustig aangaat.
Koelkast hoor je helemaal niet kwa geluid.
Kan er weer jaren mee vooruit is echt een aanrader kwa prijs kwaliteit verhouding.
En vooral de service van de bcc niet te vergeten zeker goed geholpen met een keuze te maken voor dit model.

Arnoud 03-07-2019

Bij BCC wordt ik altijd goed geholpen, het personeel weet waarover ze praten. Goede service, ook als het een keer fout gaat. Ze hebben kennis van de electronica en kunnen goed vertalen wat jouw wensen zijn naar wat zij je kunnen aanbieden. Prijzen passen ze direct aan als het ergens anders goedkoper is. Prima service. Alle electronica koop ik bij hen !

Dirk 03-07-2019

Zeer goede service. was goed geholpen en kreeg alle uitleg dat nodig was voor alle aankopen.
Bij de tv die ik kocht werd alle wensen vergeleken met verschillende tv's. Zodat ik met de juiste tv naar huis kon gaan. Goede service en snel geholpen, zeker een aanrader!

C. Geldorp 03-07-2019

Wij werden op een fijne manier door een medewerker geholpen. Wij kregen een goede uitleg en toen wij het product kwamen ophalen werd het door dezelfde medewerker naar de auto gebracht en in de auto gelegd..
Met de installatie van het product hadden wij wat moeite en telefonisch werden wij op weg geholpen en de installatie is toen prima gelukt.

Bertlos 03-07-2019

Bij binnenkomst van de winkel komt er een bediende naar me toe en vraagt vriendelijk of hij mij kan helpen. Hij is niet opdringerig en doet wat ik vraag.

Linda 03-07-2019

Ik ben goed geholpen bij BCC Alexandrium. Ik wist ongeveer wat ik zocht, namelijk een Nespresso koffiemachine, maar de medewerker heeft me geholpen in het maken van mijn keuze. Ook hebben ze de prijs van 82 naar 74,99 euro aangepast toen ik aangaf dat hetzelfde apparaat bij een andere winkel die prijs had. Toen had ik direct besloten om hem hier te kopen. Ik moest alleen een medewerker vragen om af te rekenen, omdat niemand mij zag wachten bij de kassa. Verder alles top.

Alette 03-07-2019

De service is echt heel fijn. Ik ben goed te woord gestaan door een medewerkster. Ze was open en eerlijk en zei waar het op stond.
De order voor mijn nieuwe wasmachine was vlot gemaakt telefonisch. En ik werd verder goed op de hoogte gehouden omtrent de order.

van Maurik 03-07-2019

Duidelijke informatie op de site.
Goed geïnformeerd over het verloop van de bestelling en de aflevering van de machine
Nette en correcte installatie van de machine

John Diebels 03-07-2019

Prettige winkel en vriendelijke verkopers
Die echter niet opdringerig zijn wat door de meeste klanten als positief wordt ervaren.

Annemarie 03-07-2019

Medewerkers vragen netjes of ze je kunnen helpen of dat je nog even rustig zelf rond wilt kijken, dit heb ik als erg prettig ervaren. Indien je vragen had kon je rustig naar een van de medewerkers toelopen en de vraag stellen. Medewerker had voldoende kennis en kon goed de verschillen uitleggen tussen de producten en de voordelen. Daarnaast de juiste extra attributen meegekregen om alles goed te kunnen bevestigen.

M van Hest 03-07-2019

Vriendelijk personeel met kennis van zaken bij BCC Hengelo. In een kwartier een wasmachine gekocht. Ik ben erg tevreden over de aankondiging van levering van de wasmachine via e-mail en SMS bericht!

Castor 03-07-2019

Vandaag een Ipad gekocht. Ben zeer goed en vriendelijk geholpen. Men heeft de inhoud van de oude Ipad overgezet naar de nieuwe.